Volgens mij vorig jaar ook toch ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:23 schreef Tourniquet het volgende:
Precies 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Ja duhhh, 7 dagen ja, das toch geen winter, das een speldeprik!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgelopen winter: dagen een mooi pak sneeuw en dagen schaatsen op het ijs.
Gelukkig vriest het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Frutsel het volgende:
Morgen ook weer zo'n fantastische 'winter'dag. 30 tot 40 mm regen regen en regen.
Graag dumpen bij de koukleumers![]()
Met vorst kreeg je tenminste sneeuwquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig vriest het niet![]()
Man man man, wat valt deze winter weer tegen
Veel beter dan die ellendige regenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met vorst kreeg je tenminste sneeuw.
Hier morgen 24 graden
Ik wilde nog gaan fietsen/mountainbiken morgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Frutsel het volgende:
Morgen ook weer zo'n fantastische 'winter'dag. 30 tot 40 mm regen regen en regen.
Graag dumpen bij de koukleumers![]()
Morgen wordt het NK Tegenwindfietsen gehouden, het schijnt er perfect weer voor te worden!quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:09 schreef Adrie072 het volgende:
Iemand nog iets positiefs te melden......?
... zoals de uitslag van de corona-test?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:09 schreef Adrie072 het volgende:
Iemand nog iets positiefs te melden......?
Maspalomas - Cran Canariaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel beter dan die ellendige regen![]()
Waar zit je dan?
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind dit weer altijd wel redelijk aangenaam voor op een zondag
Klopt, in de winter mag dit wel. Beetje lanterfanten de hele dag zonder schuldgevoel.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef R-woud93 het volgende:
Eens, maar zo mag het van mij ook de hele zomer zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef R-woud93 het volgende:
Dit ja, beetje bankhangen met het getik van de regen op het raamquote:Op zondag 6 februari 2022 11:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, in de winter mag dit wel. Beetje lanterfanten de hele dag zonder schuldgevoel.
Nou, neequote:Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens, maar zo mag het van mij ook de hele zomer zijn.
Doe ik nooitquote:Op zondag 6 februari 2022 12:58 schreef TLC het volgende:
Typisch een zondag om lang onder de dekens te blijven![]()
Klaart hier ook prima op.quote:
Jij bent geboren in het verkeerd klimaat, volgens mijquote:Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens, maar zo mag het van mij ook de hele zomer zijn.
Inmiddels heb ik al weer beste hagelbuien. Heerlijk weer om lekker thuis te zijn.quote:
Het is wel een goede timing. Doordeweeks ben ik veel buiten en dan mag de zon weer schijnenquote:Op zondag 6 februari 2022 16:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik al weer beste hagelbuien. Heerlijk weer om lekker thuis te zijn.
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:37 schreef ondeugend het volgende:
Heerlijk weer om lekker thuis te zijn.
Ik dacht dat het een laagvliegend vliegtuig wasquote:
Ja het was één enthousiaste flits en donderquote:Op zondag 6 februari 2022 18:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een laagvliegend vliegtuig was
Ben ook niet buiten geweest vandaag... regen regen regen regen regen... alleen maar regen!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |