Overzicht nummers:quote:Benidorm Fest 2022 - Semi-final 1
Date 26 January 2022
Location Palau Municipal d'Esports L'Illa
City Benidorm
25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 1
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Semi-final 2
Date 27 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 2
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Final
Date 29 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
8 songs will compete in the Final
De favoriet van vanavond komt hierna.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:13 schreef Sableheart het volgende:
De show is goed opgezet, maar de nummers vallen nogal tegen vanavond.
Is na vanavond weg uit diezelfde odds gok ik hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
Staat gewoon boven Rayden in de odds
Bakvisvotequote:Op woensdag 26 januari 2022 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
Staat gewoon boven Rayden in de odds
Een overeenkomst met Fairytale had ik hier niet verwacht eigenlijkquote:
Hoop dat ze er iets van maken. Ik vind het wel tof, maar bv. ten opzichte van Go_a vind ik het heel erg repetitief.quote:
23e plek op het ESF incoming inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoop dat ze er iets van maken. Ik vind het wel tof, maar bv. ten opzichte van Go_a vind ik het heel erg repetitief.
Bedankt Julio.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
Dit is dus in de taal van Galicia, wat erg op het Portugees lijkt.
Zouden bepaalde mensen viesmad zijn als Spanje iets stuurt wat in een streektaal is?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
Dit is dus in de taal van Galicia, wat erg op het Portugees lijkt.
Niet als het déze streektaal is. Niemand heeft iets tegen de gallegosquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden bepaalde mensen viesmad zijn als Spanje iets stuurt wat in een streektaal is?
Die zijn idd beter af dan de Basken of de Catalanen ... maar volgens mij weillen ze ook geen onafhankelijkheidquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet als het déze streektaal is. Niemand heeft iets tegen de gallegos
Nee dat scheelt nogal, het zijn veel pragmatischere mensen. Nou ja de Basken willen het eigenlijk ook niet meer en zelfs in Catalonië is het weer tot iets van 43% gezakt. Maar goed, genoeg daaroverquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn idd beter af dan de Basken of de Catalanen ... maar volgens mij weillen ze ook geen onafhankelijkheid
Nog één!quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
Valt live wel iets tegen, en we zijn al door de nummers
Nog eentje!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
Mooi op tijd in geschakeldquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
Ja, dat moet ook wel. Dit is potentiële achtergrondmuziek bij een toffe act ipv andersom.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Die act valt echt ontzettend tegen zegGebaseerd op het nummer had je er zó veel toffere dingen mee kunnen doen denk ik
Er is al iemand afgevallen door covidquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef H_T het volgende:
Er vallen dus maar drie nummers af vanavond?
Ja!quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Strani het volgende:
Ohh jongens Rayden gaat er zó uitspringen morgen. Nu al zin in.
Ik hoop het zo. Gebaseerd op die videoclip verwacht ik een vette stage show en ben bang dat het tegenvalt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Strani het volgende:
Ohh jongens Rayden gaat er zó uitspringen morgen. Nu al zin in.
Nee omdat ze geen autotune mocht gebruikenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is al iemand afgevallen door covid
Het algemene niveau is dusdanig laag dat ik daar niet zeker van ben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Momo het volgende:
Maarja er gaan er 4 van deze 6 door. Boyband is wel exit denk ik.
Andersom ah jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee omdat ze geen autotune mocht gebruiken
Die met covid zien we morgen wél maar slechts de videoclip.
Linksom of rechtsom, van mij hoeven er niet vier van deze nummers doorquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is al iemand afgevallen door covid
Neuh, dan doet Armenië ofzo dit drie nummers later ook maar dan beter.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:24 schreef Sableheart het volgende:
Dit is het type nummer dat het bij gebrek aan beter nog wel ok zou kunnen doen.
Ja dit en daarom wil ik het nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:25 schreef Momo het volgende:
Nummer is een beetje een cliche van dat soort nummers
Morgen komen de betere.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:25 schreef FlyingEagle het volgende:
Je zou toch denken dat Spanje veel meer te bieden heeft dan wat we nu gezien hebben, het is nu al het zoveelste jaar zo matig
In Nederland hadden we een keuze ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:25 schreef FlyingEagle het volgende:
Je zou toch denken dat Spanje veel meer te bieden heeft dan wat we nu gezien hebben, het is nu al het zoveelste jaar zo matig
Mja ze zeggen iets anders ná het liedje dan voor. Maar ik zie het nut er niet helemaal van in.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:26 schreef molloot200 het volgende:
Wat is het verschil tussen de aankondigings- en de afkondigingspostcard @:Strani? Ik denk elke keer dat hetzelfde filmpje weer wordt ingestart
Weet ik niet, maar je hebt dus een precard en een postcard, das wel leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:26 schreef molloot200 het volgende:
Wat is het verschil tussen de aankondigings- en de afkondigingspostcard @:Strani? Ik denk elke keer dat hetzelfde filmpje weer wordt ingestart
Dan moet je een andere zoeken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:27 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ah oké, hoop dat je gelijk hebt. Hoer wordt ik nog niet erg vrolijk van
quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je hebt dus een precard en een postcard, das wel leuk.
Netjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je hebt dus een precard en een postcard, das wel leuk.
Haha, verdomme je bent snelquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je een andere zoeken.
Sorry
Het zal ook eens nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef Momo het volgende:
Bepaalde songfestivalfans vonden Chanel Slayen Honey
In 2021 hadden we Cyprus, Israel, Moldavie, Azerbeidzjan en San Marino in deze categorie. 4 van die 5 ontstegen de top 20. Elk van die 5 deed het minstens zo goed als het beste resultaat van Spanje in de afgelopen 5 edities. En da's meer dan ik van de andere nummers zou kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, dan doet Armenië ofzo dit drie nummers later ook maar dan beter.
Maar Spanje heeft niet de semi-final bonus.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In 2021 hadden we Cyprus, Israel, Moldavie, Azerbeidzjan en San Marino in deze categorie. 4 van die 5 ontstegen de top 20. Elk van die 5 deed het minstens zo goed als het beste resultaat van Spanje in de afgelopen 5 edities. En da's meer dan ik van de andere nummers zou kunnen zeggen.
Strani mag van z'n eigen portemonnee niet stemmen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
We mogen niet stemmen... Strani moet het voor ons doen
In sommige landen vragen juist ook de internationale fans om hun stem die dan apart meetelt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
We mogen niet stemmen... Strani moet het voor ons doen
Wat ik eigenlijk niet eerlijk vind. Zweden doet dat toch? Ik vind dat je als land zelf over je keuze moet beslissen en dan beslist Europa in mei wat het er van vindt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
In sommige landen vragen juist ook de internationale fans om hun stem die dan apart meetelt.
Italië ook niet, die doen het gemiddeld toch een heel stuk beterquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Spanje heeft niet de semi-final bonus.
Maar dit is toch niet overtuigend beter dan 1 van die 5?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In 2021 hadden we Cyprus, Israel, Moldavie, Azerbeidzjan en San Marino in deze categorie. 4 van die 5 ontstegen de top 20. Elk van die 5 deed het minstens zo goed als het beste resultaat van Spanje in de afgelopen 5 edities. En da's meer dan ik van de andere nummers zou kunnen zeggen.
Na live optredens komt dit redelijk overeenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn top 6:
Varry Brava
Azucar
Tanxugueiras
Chanel
Unique
Blanca
Nee bijvoorbeeld Noorwegen, Tsjechië en Noord-Macedonie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk niet eerlijk vind. Zweden doet dat toch? Ik vind dat je als land zelf over je keuze moet beslissen en dan beslist Europa in mei wat het er van vindt.
Die komen ook niet met dit soort standaard popdeuntjes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Italië ook niet, die doen het gemiddeld toch een heel stuk beter
Duitsland ook volgensmij, zal wel wat extra centen opleverenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk niet eerlijk vind. Zweden doet dat toch? Ik vind dat je als land zelf over je keuze moet beslissen en dan beslist Europa in mei wat het er van vindt.
Het kan wel een manier zijn om de schuld van een flop niet alleen bij het publiek of de jury neer te leggen. 40% publiek, 40% jury, als die het met elkaar eens zijn is er niets aan de hand en anders heb je internationaal als doorslaggevende factor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker beter dan Moldavie, dat niets in de finale te zoeken had. En met de act overstijgt het San Marino ook nog wel. Ik zou het in mei iets van 18e zien worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet overtuigend beter dan 1 van die 5?
Nee veel landen als Zweden gebruiken juist een internationale jury stem. Jouw land nu ook. Die Duitse Hans Pannecoucke en IJslandse head of delegation bepalen voor 20% het eindresultaat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tempo zat er best lekker inquote:
Met de kanttekening dat Nederland nog steeds mijn land isquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee veel landen als Zweden gebruiken juist een internationale jury stem. Jouw land nu ook. Die Duitse Hans Pannecoucke en IJslandse head of delegation bepalen voor 20% het eindresultaat.
Ah ok dat weet ik dan weer niet .....quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis de grootste Eurovisiewinnaar ooit, qua resultaat.
Nee wij hebben hier verder ook weinig met het ESF hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dat weet ik dan weer niet .....
Jouw tweede land dan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat Nederland nog steeds mijn land isEn Spanje ook een beetje dan, vooruit.
Waar is Alaska?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:38 schreef Strani het volgende:
Ik vind de heupen van deze presentatrice zorgwekkend. Ik word er heel onrustig van.
Gewoon, naast Canadaquote:
En daar is ze nu in beeldquote:
Max zal je niet zien de komende dagen lijk mequote:Op woensdag 26 januari 2022 23:45 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
Die green room-presentatrice zegt dat 'elección'-nachten heel spannend zijn, "hè Max?"
Ach, wij hadden ooit een staatssecretaris die het acht uur heeft volgehoudenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:45 schreef Strani het volgende:
(Tegen de man die dus één week minister was hè)
Jij bent wel de juiste leeftijd om onze social media-stagiair te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Spaans Twitter er tegenaan kijkt. Van wat ik zo snel begrijpt valt Terra toch tegen. Wel veel fans van Blanca ook wat ik zo snel zie.
Ja maar ik moet eerst bij elke tweet van een Spanjaard op translate klikkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent wel de juiste leeftijd om onze social media-stagiair te zijn.
Zo’n NOS-hoekje waar Molloot elk kwartier totaal irrelevante tweets mag voorlezen tijdens de showquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent wel de juiste leeftijd om onze social media-stagiair te zijn.
Ik ben benieuwd naar z'n Spaanse uitspraakquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n NOS-hoekje waar Molloot elk kwartier totaal irrelevante tweets mag voorlezen tijdens de show
Ik teken ervoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n NOS-hoekje waar Molloot elk kwartier totaal irrelevante tweets mag voorlezen tijdens de show
Ik net zo zekerquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar z'n Spaanse uitspraak
Sorry, we zijn helemaal losgegaanquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit trending op Twitter in Nederland met bijna 130.000 tweets?Mis ik iets?
quote:
@Strani die tweet vanaf z’n Dutchtone mobiel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Nee ik zie ook Spaanstalige tweets enzo, dus snap niet dat het bij Nederland staat, maar oke
Beter dan de 0 punten van Blasquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:52 schreef Fred_B het volgende:
Gaat dit van laag naar hoog?
(Maar waarom juichen ze dan zo voor kutresultaten?)
Da’s ook mijn vraag.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:52 schreef Fred_B het volgende:
Gaat dit van laag naar hoog?
(Maar waarom juichen ze dan zo voor kutresultaten?)
Nou ze geven eerst de punten door van de liedjes waarvan ze denken dat het naar de finale moet. En direct controversieel ook.quote:
Ik heb coronadebat op 1 met 26k tweetsquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Nee ik zie ook Spaanstalige tweets enzo, dus snap niet dat het bij Nederland staat, maar oke
Door naar de finale.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb coronadebat op 1 met 26k tweets
Oh apart, die staat er helemaal niet tussen bij mij.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb coronadebat op 1 met 26k tweets
Oh, er komt nog veel meer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:56 schreef Momo het volgende:
Benidorm Fest 2022 - Semi-final 1
Date 26 January 2022
City Benidorm
25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
jammer helaaas voor uquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stom dat ze dit in het Spaans doen hè.
dit is de "demoscopic jury"quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:57 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat net allemaal jury was en dit die 25% televote.
Nee, iedereen heeft gezongen voor vandaag, nu alleen de uitslag nogquote:
Ja, doe niet zo moeilijk en spreek Nederlandsquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stom dat ze dit in het Spaans doen hè.
Het was ook eigenlijk voor jou, aangezien jij er waarschijnlijk als enige wat mee kan, lief hè.quote:
Doen we stiekem om de paar maandenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme jullie hebben het veranderd.
Ja op RTE playquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Is hij bij jullie ook aan het stotteren?
Dit verkleint de kans op gelijkspelquote:
jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Ja hier ook problemenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Van de 4 wel even 2 daarvan samengesteldquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
Oké voor morgen weten we dan dus dat er drie types stemmen zijn.
Hadden ze niet iemand kunnen vinden die half Spaans en half iets anders isquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat de jury 50% is, waarvan 3 mensen Spaans zijn en 2 internationaal
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Gaan ze nu alle vier door en waarom weten we nu al hoe er gestemd is?Varry Brava maakt vrij weinig kans op de eindoverwinning zo.
Ah, dat was me niet duidelijk. Dan vind ik het wel ok.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?
Is ergens ook wel logisch, anders hadden we na de eerste twee telkens direct geweten welke liedjes dan 'door mogen'.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik was vooral verbaasd dat ze niet van aantal stemmen van plek 6 naar 1 gingen maar van 4 naar 1 en dan naar plek 6 en 5
Ik zou nog teleurgestelder zijn in de einduitslag als Chanel wint dan als Rigoberta wint.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Chanel's outfit wel door mag, maar het liedje niet.
De wiwi's zitten dan in de juryquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dat was me niet duidelijk. Dan vind ik het wel ok.
Met als idee dat telkens wordt aangekondigd wie volgens de betreffende groep naar de finale zouden moeten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik was vooral verbaasd dat ze niet van aantal stemmen van plek 6 naar 1 gingen maar van 4 naar 1 en dan naar plek 6 en 5
Nee, dezelfde.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?
Drie rondes voor vier jury’s vond ik ook bijzonder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Nee absoluut, ik ook hoor. Rigoberta vind ik wat saai maar Chanel vind ik echt treurig.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou nog teleurgestelder zijn in de einduitslag als Chanel wint dan als Rigoberta wint.
Ondanks haar outfit.
Anaquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar zoals Momo zegt, de Wiwi's, en ook Ana Guerra.
Die jury’s zaten allemaal bij elkaar in 1 pakketje geleverd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Drie rondes voor vier jury’s vond ik ook bijzonder.
Ow echt? Ben ik daar in getrapt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een mock up die een fan had gemaakt volgens mij hoor
Morgen is er weer een showquote:
Oh echt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hasta mañana guapa!quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:08 schreef Cee het volgende:
Morgen kijk ik weer mee, kan de finale zaterdag niet zien dus dan kan ik als ik de uitslag zaterdag of zondag lees meteen boos worden.
https://esctoday.com/1849(...)022-jury-and-trophy/quote:
Nee dan heb je inderdaad gelijk topolocoquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://esctoday.com/1849(...)022-jury-and-trophy/
Staat nergens dat we morgen of zaterdag een andere jury krijgen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://esctoday.com/1849(...)022-jury-and-trophy/
Staat nergens dat we morgen of zaterdag een andere jury krijgen.
jury schijnt meer kennis in pacht te hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
Maar ik begrijp echt niet waarom je zo'n 'doorsnee'-jury moet hebben als je ook al een televote hebt.
Ja da's el gek genoeg, maar ik bedoel die andere, van een man of 300.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
jury schijnt meer kennis in pacht te hebben
Zodat die de favoriet van die Spaanse omroep kunnen pushen tochquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
Maar ik begrijp echt niet waarom je zo'n 'doorsnee'-jury moet hebben als je ook al een televote hebt.
TVE zit er boven opquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zodat die de favoriet van die Spaanse omroep kunnen pushen toch
Oh pff ik dacht ook dat het echt wasquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dan zou Wiwi echt wel heel veel te beslissen hebben. Sowieso vind ik dat van de jury. Als jurylid kan jij één nummer écht ontzettend naar beneden halen als iets je echt niet aanstaat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh pff ik dacht ook dat het echt was
Ja dit kan nog leuk worden zaterdag.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dan zou Wiwi echt wel heel veel te beslissen hebben. Sowieso vind ik dat van de jury. Als jurylid kan jij één nummer écht ontzettend naar beneden halen als iets je echt niet aanstaat.
Dit bedoel ik nou. Dat ene jurylid vindt SloMo duidelijk niks. Met andere nummers van semi 2 er straks ook nog eens bovenop kan deze SloMo weleens ontzettend onderuit gaan halen.quote:
Dat lijkt me een vooruitgang.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:00 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gezien Intelligent Music Project uit Bulgarije niet kan komen, krijgen we deze intervalact vanavond
Het was eigenlijk een grapje omdat de zanger een beetje stout is geweest (zie Bulgarije topic).quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:37 schreef koffieleuk het volgende:
Wil dit heel graag geloven
[ twitter ]
Beetje goedkoop ook... Ik vrees dat ze probeert de emotie van de moeders te bespelen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Staging van Rigoberta is aan haar eigen (.)(.) zitten? Ik snap dat het nummer over borstvoeding gaat, maar dat weten al die Europeanen straks niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |