Overzicht nummers:quote:Benidorm Fest 2022 - Semi-final 1
Date 26 January 2022
Location Palau Municipal d'Esports L'Illa
City Benidorm
25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 1
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Semi-final 2
Date 27 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 2
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Final
Date 29 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
8 songs will compete in the Final
De favoriet van vanavond komt hierna.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:13 schreef Sableheart het volgende:
De show is goed opgezet, maar de nummers vallen nogal tegen vanavond.
Is na vanavond weg uit diezelfde odds gok ik hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
Staat gewoon boven Rayden in de odds
Bakvisvotequote:Op woensdag 26 januari 2022 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
Staat gewoon boven Rayden in de odds
Een overeenkomst met Fairytale had ik hier niet verwacht eigenlijkquote:
Hoop dat ze er iets van maken. Ik vind het wel tof, maar bv. ten opzichte van Go_a vind ik het heel erg repetitief.quote:
23e plek op het ESF incoming inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoop dat ze er iets van maken. Ik vind het wel tof, maar bv. ten opzichte van Go_a vind ik het heel erg repetitief.
Bedankt Julio.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
Dit is dus in de taal van Galicia, wat erg op het Portugees lijkt.
Zouden bepaalde mensen viesmad zijn als Spanje iets stuurt wat in een streektaal is?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
Dit is dus in de taal van Galicia, wat erg op het Portugees lijkt.
Niet als het déze streektaal is. Niemand heeft iets tegen de gallegosquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden bepaalde mensen viesmad zijn als Spanje iets stuurt wat in een streektaal is?
Die zijn idd beter af dan de Basken of de Catalanen ... maar volgens mij weillen ze ook geen onafhankelijkheidquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet als het déze streektaal is. Niemand heeft iets tegen de gallegos
Nee dat scheelt nogal, het zijn veel pragmatischere mensen. Nou ja de Basken willen het eigenlijk ook niet meer en zelfs in Catalonië is het weer tot iets van 43% gezakt. Maar goed, genoeg daaroverquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn idd beter af dan de Basken of de Catalanen ... maar volgens mij weillen ze ook geen onafhankelijkheid
Nog één!quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
Valt live wel iets tegen, en we zijn al door de nummers
Nog eentje!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
Mooi op tijd in geschakeldquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
Ja, dat moet ook wel. Dit is potentiële achtergrondmuziek bij een toffe act ipv andersom.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Die act valt echt ontzettend tegen zegGebaseerd op het nummer had je er zó veel toffere dingen mee kunnen doen denk ik
Er is al iemand afgevallen door covidquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef H_T het volgende:
Er vallen dus maar drie nummers af vanavond?
Ja!quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Strani het volgende:
Ohh jongens Rayden gaat er zó uitspringen morgen. Nu al zin in.
Ik hoop het zo. Gebaseerd op die videoclip verwacht ik een vette stage show en ben bang dat het tegenvalt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Strani het volgende:
Ohh jongens Rayden gaat er zó uitspringen morgen. Nu al zin in.
Nee omdat ze geen autotune mocht gebruikenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is al iemand afgevallen door covid
Het algemene niveau is dusdanig laag dat ik daar niet zeker van ben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Momo het volgende:
Maarja er gaan er 4 van deze 6 door. Boyband is wel exit denk ik.
Andersom ah jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee omdat ze geen autotune mocht gebruiken
Die met covid zien we morgen wél maar slechts de videoclip.
Linksom of rechtsom, van mij hoeven er niet vier van deze nummers doorquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is al iemand afgevallen door covid
Neuh, dan doet Armenië ofzo dit drie nummers later ook maar dan beter.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:24 schreef Sableheart het volgende:
Dit is het type nummer dat het bij gebrek aan beter nog wel ok zou kunnen doen.
Ja dit en daarom wil ik het nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:25 schreef Momo het volgende:
Nummer is een beetje een cliche van dat soort nummers
Morgen komen de betere.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:25 schreef FlyingEagle het volgende:
Je zou toch denken dat Spanje veel meer te bieden heeft dan wat we nu gezien hebben, het is nu al het zoveelste jaar zo matig
In Nederland hadden we een keuze ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:25 schreef FlyingEagle het volgende:
Je zou toch denken dat Spanje veel meer te bieden heeft dan wat we nu gezien hebben, het is nu al het zoveelste jaar zo matig
Mja ze zeggen iets anders ná het liedje dan voor. Maar ik zie het nut er niet helemaal van in.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:26 schreef molloot200 het volgende:
Wat is het verschil tussen de aankondigings- en de afkondigingspostcard @:Strani? Ik denk elke keer dat hetzelfde filmpje weer wordt ingestart
Weet ik niet, maar je hebt dus een precard en een postcard, das wel leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:26 schreef molloot200 het volgende:
Wat is het verschil tussen de aankondigings- en de afkondigingspostcard @:Strani? Ik denk elke keer dat hetzelfde filmpje weer wordt ingestart
Dan moet je een andere zoeken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:27 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ah oké, hoop dat je gelijk hebt. Hoer wordt ik nog niet erg vrolijk van
quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je hebt dus een precard en een postcard, das wel leuk.
Netjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je hebt dus een precard en een postcard, das wel leuk.
Haha, verdomme je bent snelquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je een andere zoeken.
Sorry
Het zal ook eens nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:28 schreef Momo het volgende:
Bepaalde songfestivalfans vonden Chanel Slayen Honey
In 2021 hadden we Cyprus, Israel, Moldavie, Azerbeidzjan en San Marino in deze categorie. 4 van die 5 ontstegen de top 20. Elk van die 5 deed het minstens zo goed als het beste resultaat van Spanje in de afgelopen 5 edities. En da's meer dan ik van de andere nummers zou kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, dan doet Armenië ofzo dit drie nummers later ook maar dan beter.
Maar Spanje heeft niet de semi-final bonus.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In 2021 hadden we Cyprus, Israel, Moldavie, Azerbeidzjan en San Marino in deze categorie. 4 van die 5 ontstegen de top 20. Elk van die 5 deed het minstens zo goed als het beste resultaat van Spanje in de afgelopen 5 edities. En da's meer dan ik van de andere nummers zou kunnen zeggen.
Strani mag van z'n eigen portemonnee niet stemmen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
We mogen niet stemmen... Strani moet het voor ons doen
In sommige landen vragen juist ook de internationale fans om hun stem die dan apart meetelt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
We mogen niet stemmen... Strani moet het voor ons doen
Wat ik eigenlijk niet eerlijk vind. Zweden doet dat toch? Ik vind dat je als land zelf over je keuze moet beslissen en dan beslist Europa in mei wat het er van vindt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
In sommige landen vragen juist ook de internationale fans om hun stem die dan apart meetelt.
Italië ook niet, die doen het gemiddeld toch een heel stuk beterquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Spanje heeft niet de semi-final bonus.
Maar dit is toch niet overtuigend beter dan 1 van die 5?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In 2021 hadden we Cyprus, Israel, Moldavie, Azerbeidzjan en San Marino in deze categorie. 4 van die 5 ontstegen de top 20. Elk van die 5 deed het minstens zo goed als het beste resultaat van Spanje in de afgelopen 5 edities. En da's meer dan ik van de andere nummers zou kunnen zeggen.
Na live optredens komt dit redelijk overeenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn top 6:
Varry Brava
Azucar
Tanxugueiras
Chanel
Unique
Blanca
Nee bijvoorbeeld Noorwegen, Tsjechië en Noord-Macedonie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk niet eerlijk vind. Zweden doet dat toch? Ik vind dat je als land zelf over je keuze moet beslissen en dan beslist Europa in mei wat het er van vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |