Doen we stiekem om de paar maandenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme jullie hebben het veranderd.
Ja op RTE playquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Is hij bij jullie ook aan het stotteren?
Dit verkleint de kans op gelijkspelquote:
jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Ja hier ook problemenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Van de 4 wel even 2 daarvan samengesteldquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
Oké voor morgen weten we dan dus dat er drie types stemmen zijn.
Hadden ze niet iemand kunnen vinden die half Spaans en half iets anders isquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat de jury 50% is, waarvan 3 mensen Spaans zijn en 2 internationaal
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Gaan ze nu alle vier door en waarom weten we nu al hoe er gestemd is?Varry Brava maakt vrij weinig kans op de eindoverwinning zo.
Ah, dat was me niet duidelijk. Dan vind ik het wel ok.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?
Is ergens ook wel logisch, anders hadden we na de eerste twee telkens direct geweten welke liedjes dan 'door mogen'.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik was vooral verbaasd dat ze niet van aantal stemmen van plek 6 naar 1 gingen maar van 4 naar 1 en dan naar plek 6 en 5
Ik zou nog teleurgestelder zijn in de einduitslag als Chanel wint dan als Rigoberta wint.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Chanel's outfit wel door mag, maar het liedje niet.
De wiwi's zitten dan in de juryquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dat was me niet duidelijk. Dan vind ik het wel ok.
Met als idee dat telkens wordt aangekondigd wie volgens de betreffende groep naar de finale zouden moeten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik was vooral verbaasd dat ze niet van aantal stemmen van plek 6 naar 1 gingen maar van 4 naar 1 en dan naar plek 6 en 5
Nee, dezelfde.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?
Drie rondes voor vier jury’s vond ik ook bijzonder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Nee absoluut, ik ook hoor. Rigoberta vind ik wat saai maar Chanel vind ik echt treurig.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou nog teleurgestelder zijn in de einduitslag als Chanel wint dan als Rigoberta wint.
Ondanks haar outfit.
Anaquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar zoals Momo zegt, de Wiwi's, en ook Ana Guerra.
Die jury’s zaten allemaal bij elkaar in 1 pakketje geleverd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Drie rondes voor vier jury’s vond ik ook bijzonder.
Ow echt? Ben ik daar in getrapt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een mock up die een fan had gemaakt volgens mij hoor
Morgen is er weer een showquote:
Oh echt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hasta mañana guapa!quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:08 schreef Cee het volgende:
Morgen kijk ik weer mee, kan de finale zaterdag niet zien dus dan kan ik als ik de uitslag zaterdag of zondag lees meteen boos worden.
https://esctoday.com/1849(...)022-jury-and-trophy/quote:
Nee dan heb je inderdaad gelijk topolocoquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://esctoday.com/1849(...)022-jury-and-trophy/
Staat nergens dat we morgen of zaterdag een andere jury krijgen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://esctoday.com/1849(...)022-jury-and-trophy/
Staat nergens dat we morgen of zaterdag een andere jury krijgen.
jury schijnt meer kennis in pacht te hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
Maar ik begrijp echt niet waarom je zo'n 'doorsnee'-jury moet hebben als je ook al een televote hebt.
Ja da's el gek genoeg, maar ik bedoel die andere, van een man of 300.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
jury schijnt meer kennis in pacht te hebben
Zodat die de favoriet van die Spaanse omroep kunnen pushen tochquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
Maar ik begrijp echt niet waarom je zo'n 'doorsnee'-jury moet hebben als je ook al een televote hebt.
TVE zit er boven opquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zodat die de favoriet van die Spaanse omroep kunnen pushen toch
Oh pff ik dacht ook dat het echt wasquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dan zou Wiwi echt wel heel veel te beslissen hebben. Sowieso vind ik dat van de jury. Als jurylid kan jij één nummer écht ontzettend naar beneden halen als iets je echt niet aanstaat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh pff ik dacht ook dat het echt was
Ja dit kan nog leuk worden zaterdag.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dan zou Wiwi echt wel heel veel te beslissen hebben. Sowieso vind ik dat van de jury. Als jurylid kan jij één nummer écht ontzettend naar beneden halen als iets je echt niet aanstaat.
Dit bedoel ik nou. Dat ene jurylid vindt SloMo duidelijk niks. Met andere nummers van semi 2 er straks ook nog eens bovenop kan deze SloMo weleens ontzettend onderuit gaan halen.quote:
Dat lijkt me een vooruitgang.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:00 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gezien Intelligent Music Project uit Bulgarije niet kan komen, krijgen we deze intervalact vanavond
Het was eigenlijk een grapje omdat de zanger een beetje stout is geweest (zie Bulgarije topic).quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:37 schreef koffieleuk het volgende:
Wil dit heel graag geloven
[ twitter ]
Beetje goedkoop ook... Ik vrees dat ze probeert de emotie van de moeders te bespelen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Staging van Rigoberta is aan haar eigen (.)(.) zitten? Ik snap dat het nummer over borstvoeding gaat, maar dat weten al die Europeanen straks niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |