Ontdooide lasagna. In twee pogingen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Een gerecht met wortel en kip. Weet de exacte naam niet precies, maar het is erg lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hutskipquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een gerecht met wortel en kip. Weet de exacte naam niet precies, maar het is erg lekker.
Waarom feliciteer je mij nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ontdooide lasagna. In twee pogingen.
Chicken tonight (onlo jr traint dus de makkelijke leef)quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dank jequote:Op woensdag 26 januari 2022 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjaka, van harte gefeliciteerd. Je vriendin Lav x
Neem een terrarium met een wandelende tak en noem hem @Scrummiequote:Op woensdag 26 januari 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg weer een aquarium te nemen
Hou me tegen jongens.
Moet bij wetenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)n-het-land~a8cd6664/
We staan er weer goed op boys
Neequote:Op woensdag 26 januari 2022 17:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Neem een terrarium met een wandelende tak en noem hem @:Scrummie
Waarom tegenhouden?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Hou me tegen jongens.
aquariumgodenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Hou me tegen jongens.
Wordt er tenminste nog iets nat in die woning van je.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Hou me tegen jongens.
Je kunt niet eens fatsoenlijk voor een goudvis zorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Hou me tegen jongens.
Chili con carne.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wist niet dat je geen aquarium meer had gg , maar goed plan!quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Hou me tegen jongens.
al doende leert menquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt niet eens fatsoenlijk voor een goudvis zorgen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij geen onverstandige financiële keuzes maakt dus als je het kan betalen moet je het lekker doen!quote:
Als je je vissen iedere week dood laat gaan, dan gaat het toch aardig in de papieren lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:30 schreef Elan het volgende:
Zo duur is een normaal aquarium toch helemaal niet
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je je vissen iedere week dood laat gaan, dan gaat het toch aardig in de papieren lopen.
als je geen warm water aquarium neemt kun je het net zo goed niet doenquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:30 schreef Elan het volgende:
Zo duur is een normaal aquarium toch helemaal niet
En uiteraard zout water.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je geen warm water aquarium neemt kun je het net zo goed niet doen
Leuk man, visjes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Hou me tegen jongens.
Dit. Zo'n zielige goudvissenbak is voor bejaarden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je geen warm water aquarium neemt kun je het net zo goed niet doen
Zorg dragen voor dieren is toch niet elitair, ouwe reus. Gewoon iets wat mensen met een hart goed willen doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:18 schreef aTypisch het volgende:
wel een beetje elitair van mij zie ik
sorry @:el-stinho
quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:29 schreef Caland het volgende:
Woordle 222 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟩
🟨⬛⬛🟨🟩
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:31 schreef GGMM het volgende:
Woordle6 18 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛🟨🟩⬛
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ben woedend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |