quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhhh weer een sollicitatie gesprek. Nu voor een organisatie die taalopleidingen doet voor nieuwkomers. Helemaal in mijn straatje
Ditquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:37 schreef Candaasje het volgende:
Even keihard duimen voor @:gcjoel en @:Kaatje1
Ja.quote:
Vettigere yoghurt gebruiken. Griekse yoghurt of zo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef fietsie het volgende:
Hoe maak je een Idiaase yoghurt dip met wortel en komkommer minder zuur? Met suiker?
Wel fijn als de slager dat dan voor je doet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig hebben we een begripvolle edoch onsentimentele slager, die de schapen dan met de nodig -maar ook niet meer dan dat- egards in een hok leidt en ze wat hooi geeft.
En als je alleen Magere Yoghurt hebt en Magere kwark? Zou je dan de laatste nemen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vettigere yoghurt gebruiken. Griekse yoghurt of zo.
Die trouwjurk is al maanden binnenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben enorm benieuwd!Is er ook al een trouwjurk?
(die je neem ik aan niet hebt gezien)
Er is een stropdas maar mijn voornemen is zonder das te trouwen. We gaan zien hoe dat uitpakt. De stropdas bewaar ik voor de bruiloft in Slowakije waar het allemaal heel formeel isquote:
dan zou ik idd de kwark nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als je alleen Magere Yoghurt hebt en Magere kwark? Zou je dan de laatste nemen?
Nee, ik ben niet per se aan het trainen voor een wedstrijd. Gewoon om sneller en fitter te worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:40 schreef AnneX het volgende:
Jeuh, de vacature klinkt geweldig in je straatje met affiniteit en zo! @:Kaatje1
Wanneer gaat het plaatsvinden?
En @:gcjoel heeft het topic in wgr ook gezien, begreep ik. Een brief aan de verkopers als introductie. Wat een markt toch.![]()
Biebdraaien was intensief en met z’n tweeën. Dat was niet de bedoeling, volgens de coördinator. Daarover volgt nog een gesprek. Tralalala.![]()
Cat had ook een intensieve dag. Poeh.
En @:Tele6 ben je aan het trainen voor een wedstrijd?![]()
Hoe ga je dat doen in combinatie met werken? 4 dagen of 5 dagen?
Ik moet zeggen dat 1x per dag eten me ook wat.... te weinig kieskeurig maakt bij het koken somsquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
dan zou ik idd de kwark nemen.
magere yoghurt *ril*
Sneller en fitter worden is fijn, weg ernaartoe klinkt vreselijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet per se aan het trainen voor een wedstrijd. Gewoon om sneller en fitter te worden.
Hoe het samen gaat met werken zie ik nog wel. Voor de eerste paar weken heb ik in ieder geval de verwachting dat er erg weinig van sporten komt.
Ik vind de trainingen erg leuk. Alleen wanneer je op 100% van je kunnen probeert te lopen is het minder leuk. Maar dat is volgens mij bij ongeveer alle dingen die je op je aller-allerhardst probeert, dat ze daarvan een stuk minder leuk worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sneller en fitter worden is fijn, weg ernaartoe klinkt vreselijk
Wanneer is je eerste werkdag?
Te weinig kieskeurig?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat 1x per dag eten me ook wat.... te weinig kieskeurig maakt bij het koken soms
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te weinig kieskeurig?
Als je magere yoghurt überhaupt overweegt als voedingsmiddel ben je voor mij al een grens of 20 gepasseerd.
Niks mis met ananas op een pizzaquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eet non inspiratie werd… pizza met warm fruit![]()
*wegduikt voor zowat iedereen*
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niks mis met ananas op een pizza
Ik kende inderdaad iemand die op de Burgemeester van Nogwatkade woonde en dat werd meestal Burg. v. Nogwatkade.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik was net weer even aan het Funda-en, en mijn hemel... je zou maar op de Burgemeester Hoytema van Konijnenburglaan wonen. Dat past toch niet fatsoenlijk op een envelop?![]()
![]()
(Nu hebben wij vlakbij het werk een apotheek, die gevestigd is op de Blyde Incomstelaan .... (ja met een y, en met een c en nee zonder de 'n'. Ik weet ook niet welke mafklapper dat bedacht heeft. )
Slooptrainingen zo op zijn tijd zijn leuk. Door de man met de hamer heen, als het gaat ook door hamer twee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind de trainingen erg leuk. Alleen wanneer je op 100% van je kunnen probeert te lopen is het minder leuk. Maar dat is volgens mij bij ongeveer alle dingen die je op je aller-allerhardst probeert, dat ze daarvan een stuk minder leuk worden.
De ene helft van de tijd loop ik heel rustig, dat voelt voor mij als ongeveer even vermoeiend als stevig wandelen maar leuker omdat je verder komt. De andere helft van de tijd doe ik intervaltrainingen en het is een leuk gevoel om kleine stukjes supersnel te rennen, met daartussen pauze om weer helemaal op adem te komen
M'n eerste werkdag is dinsdag 15 februari
Ik heb m van de week ook gekeken, was er flink van onder de indruk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:17 schreef Sarabi het volgende:
Zit nu de docu Veerkracht: de rek is eruit te kijken.
Had me niet gerealiseerd dat het precies in de tijd afspeeld als waarin er geen plek op de IC was voor mijn tante in dat ziekenhuis. Toch extra heftig om allemaal te zien.
Ik merk dat ik er ook echt weer boos van wordt....quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb m van de week ook gekeken, was er flink van onder de indruk.
Vanavond voor het eerst sinds 24 november weer naar fysiofitness geweest. Benieuwd hoe ik morgenochtend uit bed val.
Ik vond vooral de moeheid in de stemmen zo hartverscheurend. En de wanhoop in de ogen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er ook echt weer boos van wordt....
Voelde het wel fijn om weer te kunnen sporten?
Oh die wint wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik was net weer even aan het Funda-en, en mijn hemel... je zou maar op de Burgemeester Hoytema van Konijnenburglaan wonen. Dat past toch niet fatsoenlijk op een envelop?![]()
![]()
(Nu hebben wij vlakbij het werk een apotheek, die gevestigd is op de Blyde Incomstelaan .... (ja met een y, en met een c en nee zonder de 'n'. Ik weet ook niet welke mafklapper dat bedacht heeft. )
Als het een directe afwijzing is, hebben ze de mail ook snel verstuurd. Ik blijf nog even voor je hopen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:50 schreef gcjoel het volgende:
Meh nog niks gehoord. Weinig hoop dat we het hoogste bod hebben dus.
Dat klinkt als de haven in Duckstadquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef Myraela het volgende:
Oh die wint wel.Onze nieuwe straat heeft ook wel aan een te lange naam ook een burgemeester.
Burgemeester Bouvy-koenelaan. Maar toch beter dan het huis waar we een bod op hadden gedaan 'Kwaakhaven' klinkt wat stom.
Ze is i.i.g. al uitgenodigdquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als de haven in Duckstad
Kaatje, die baan klinkt voor je gemaaktHopelijk zoeken ze niet per se een 20'er of zo.
O, dat had ik gemist!quote:
Ja, hier staat het:quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat had ik gemist!Dank voor de info.
Heb je gevraagd of Foxtrot dit gedrag eerder heeft vertoond en hoe dat is opgelost? Hij is er nog maar net, voor mijn gevoel. Ik begrijp wel dat het heel lastig is als je niet 'gewoon' door je huis kan lopen. Ik heb alleen ervaring met een kat die altijd zoek was, niet naar een aanvallende
En over Foxtrot: ik heb maandag bijna 2 uur met het asiel gebeld en ze ook advies laten vragen aan zijn pleegvader. Heb het advies opgevolgd, en het gaat wel iets beter maar de onvoorspelbaarheid en het aanvallen (iets minder heftig) blijven.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhhh weer een sollicitatie gesprek. Nu voor een organisatie die taalopleidingen doet voor nieuwkomers. Helemaal in mijn straatje
Dat weten ze niet. Hij is op straat gevonden. Maar het is naar hun mening wel een huiskat geweest voor hij op straat belandde.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar dan heeft hij dus ook meerdere huizen gehad?
Als ik denk aan Nika, die heeft in de eerste 2jaar van haar leven op 8 adressen gewoond. Zij is zeker niet agressief, maar ook na 9 jaar hier is ze nog steeds angstig. Sinds 2 jaar gaat het beter gelukkig.
Maar als foxtrot nog meer huizen heeft gehad kan ik me goed voorstellen dat hij nog geen vertrouwen heeft/kan geven. Ik kan me jou trouwens ook goed voorstellen, dit is niet leuk.
Dat snap ik. Vriendinnen hebben ook zo’n kat. Ben ik best bang voor (valt ook uit het niets aan) en zij zitten ook vaak onder de krabben maar ze zijn stapel gek op mquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten ze niet. Hij is op straat gevonden. Maar het is naar hun mening wel een huiskat geweest voor hij op straat belandde.
En angstig en schuw kan ik aan, onvoorspelbaar in combi met agressief niet
Het is echt lastig. Hij heeft ook echt zijn lieve monenten. Ik heb een dik zwal voor dieren en voor katten in het bijzonder.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Vriendinnen hebben ook zo’n kat. Ben ik best bang voor (valt ook uit het niets aan) en zij zitten ook vaak onder de krabben maar ze zijn stapel gek op m
Naar zeg, dat hij zich zo gedraagt…quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hier staat het:
[..]
En over Foxtrot: ik heb maandag bijna 2 uur met het asiel gebeld en ze ook advies laten vragen aan zijn pleegvader. Heb het advies opgevolgd, en het gaat wel iets beter maar de onvoorspelbaarheid en het aanvallen (iets minder heftig) blijven.
Morgen ga ik weer bellen. Er staat daarom ook "overweeg". Maar ik ben eigenlijk een tikje bang van Foxtrot als hij onvoorspelbaar gedrag vertoont en aanvalt. En dat is geen goede basis. En zo wil ik ook geen tig jaar leven.
Dus morgen nog eens goed overleggen en dan een knoop doorhakken
NB Ja, dit gedrag heeft hij zeker eerder vertoond. Bij flink wat mensen. Is me ook verteld vooraf. Maar bij een select aantal mensen ook niet. Dus het was afwachten..
Kennen zij Dierenthuis? Dat is een permanente opvang voor katten die niet plaatsbaar zijn. Door ziekte, handicap of gedragsproblemen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is echt lastig. Hij heeft ook echt zijn lieve monenten. Ik heb een dik zwal voor dieren en voor katten in het bijzonder.
Daarnaast was hij de langst zittende kat in het asiel. En is het een reële optie dat het adiel hem in laat slapen als ze hem niet kunnen plaatsen (zeiden ze zelf). Want hij kan ook niet bij andere katten en dus ook niet in een permanente opvang voor kastige latten omdat dat altijd groepsgewijs is.
Dus het is écht een heel erg moeilijke beslissing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |