abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203375403
pi_203375415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhhh weer een sollicitatie gesprek. Nu voor een organisatie die taalopleidingen doet voor nieuwkomers. Helemaal in mijn straatje *O*
*G* *G*
pi_203375460
Even keihard duimen voor @gcjoel en @Kaatje1 *O*
pi_203375469
Ik heb net in het park 5 km zo hard als ik kon gerend.

Man wat is dat niet leuk. :r

• Lunch was lang genoeg geleden, maar ik had alsnog kotsneigingen
• Zelfs m'n armen waren aan het eind verzuurd
• Koude lucht slaat me op de longen *piep* *hijg*
• LOSLOPENDE KUTHONDEN IN HET PARK
• 6 1/4 rondje door het park lopen is ongeveer 6 1/4 rondje te ver

Maarrrrrr 21:54 gelopen en dat is toch wel echt 2 seconden sneller dan m'n vorige PR! *G* :')

Waarschijnlijk had ik wat rustiger moeten beginnen. Ik heb de kilometers in 4:10, 4:17, 4:27, 4:29 en 4:29 gelopen. Nogal ingekakt dus.
pi_203375768
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:37 schreef Candaasje het volgende:
Even keihard duimen voor @:gcjoel en @:Kaatje1 *O*
Dit *O*
pi_203376088
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Moeilijk?
Ja.

Gelukkig hebben we een begripvolle edoch onsentimentele slager, die de schapen dan met de nodig -maar ook niet meer dan dat- egards in een hok leidt en ze wat hooi geeft.

Er moeten nog 4 oudjes weg, het oudste favoriete schaap (het alleroudste favoriete schaap hebben we naar een verzorgingstehuis gestuurd, die gaat nog bejaard worden), en nog 3 die uit 2018 stammen. Nakomelingen van de oudjes die we net weg deden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203376144
Hoe maak je een Idiaase yoghurt dip met wortel en komkommer minder zuur? Met suiker?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203376159
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef fietsie het volgende:
Hoe maak je een Idiaase yoghurt dip met wortel en komkommer minder zuur? Met suiker?
Vettigere yoghurt gebruiken. Griekse yoghurt of zo.
pi_203376189
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja.

Gelukkig hebben we een begripvolle edoch onsentimentele slager, die de schapen dan met de nodig -maar ook niet meer dan dat- egards in een hok leidt en ze wat hooi geeft.
Wel fijn als de slager dat dan voor je doet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:32:57 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203376255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Vettigere yoghurt gebruiken. Griekse yoghurt of zo.
En als je alleen Magere Yoghurt hebt en Magere kwark? Zou je dan de laatste nemen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203376257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben enorm benieuwd! *O* Is er ook al een trouwjurk? *) (die je neem ik aan niet hebt gezien)
Die trouwjurk is al maanden binnen _O- Helemaal uit de UK geloof ik _O- En ik heb hem al lang gezien. Staat haar supertof O+

quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ook stropdas?
Er is een stropdas maar mijn voornemen is zonder das te trouwen. We gaan zien hoe dat uitpakt. De stropdas bewaar ik voor de bruiloft in Slowakije waar het allemaal heel formeel is :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:34:15 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203376271
Oppassen met stropdassen he? Je hersenfunctie decimeert; dat bewijst de pakdragende zakelijke dienstverlening dagelijks.
pi_203376353
Jeuh, de vacature klinkt geweldig in je straatje met affiniteit en zo! @Kaatje1
Wanneer gaat het plaatsvinden?

En @gcjoel heeft het topic in wgr ook gezien, begreep ik. Een brief aan de verkopers als introductie. Wat een markt toch. o|O

Biebdraaien was intensief en met z’n tweeën. Dat was niet de bedoeling, volgens de coördinator. Daarover volgt nog een gesprek. Tralalala. B-)
Cat had ook een intensieve dag. Poeh.

En @Tele6 ben je aan het trainen voor een wedstrijd? _O_
Hoe ga je dat doen in combinatie met werken? 4 dagen of 5 dagen?
pi_203376378
Middag vergadering was fijn O+
Telefoontje daarna was geen leuk nieuws maar minder erg als ik had gevreesd.

En toen kreeg ik mail van de stadsnaambordenmaker… ik kan hem jullie niet meer aanbieden. Want er zijn twee borden verwisseld.
En zij zijn zo vrij geweest verzendlabels aan te maken met onze adressen en die naar ons te sturen (in gescheiden mails). Dus ik heb nu het adres van een mij onbekende dame… en zij heeft het mijne. Niet overlegd, niet gevraagd :{
Ik ga het ding braaf opsturen en ga ervan uit dat zij dat ook doet, maar die club heeft wel het bericht dat ik dit niet professioneel vind. En me ook afvraag of dit niet in strijd is met de AVG. Ik ben een overeenkomst met hun aangegaan, niet met die andere klant :7

En nu ga ik onder mijn dekentje kruipen en spijbelen bij mijn zangkoor. Zelfs geen zin om via Zoom mee te doen :6

Ergens moet ik nog eten, kopje soep en wat crackers is weinig, maar totaal geen inspiratie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203376457
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef fietsie het volgende:

[..]
En als je alleen Magere Yoghurt hebt en Magere kwark? Zou je dan de laatste nemen?
dan zou ik idd de kwark nemen.

magere yoghurt *ril*
pi_203376478
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:40 schreef AnneX het volgende:
Jeuh, de vacature klinkt geweldig in je straatje met affiniteit en zo! @:Kaatje1
Wanneer gaat het plaatsvinden?

En @:gcjoel heeft het topic in wgr ook gezien, begreep ik. Een brief aan de verkopers als introductie. Wat een markt toch. o|O

Biebdraaien was intensief en met z’n tweeën. Dat was niet de bedoeling, volgens de coördinator. Daarover volgt nog een gesprek. Tralalala. B-)
Cat had ook een intensieve dag. Poeh.

En @:Tele6 ben je aan het trainen voor een wedstrijd? _O_
Hoe ga je dat doen in combinatie met werken? 4 dagen of 5 dagen?
Nee, ik ben niet per se aan het trainen voor een wedstrijd. Gewoon om sneller en fitter te worden. :)
Hoe het samen gaat met werken zie ik nog wel. Voor de eerste paar weken heb ik in ieder geval de verwachting dat er erg weinig van sporten komt.
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:50:55 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203376480
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
dan zou ik idd de kwark nemen.

magere yoghurt *ril*
Ik moet zeggen dat 1x per dag eten me ook wat.... te weinig kieskeurig maakt bij het koken soms :P
pi_203376495
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, ik ben niet per se aan het trainen voor een wedstrijd. Gewoon om sneller en fitter te worden. :)
Hoe het samen gaat met werken zie ik nog wel. Voor de eerste paar weken heb ik in ieder geval de verwachting dat er erg weinig van sporten komt.
Sneller en fitter worden is fijn, weg ernaartoe klinkt vreselijk :X

Wanneer is je eerste werkdag? *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203376792
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Sneller en fitter worden is fijn, weg ernaartoe klinkt vreselijk :X

Wanneer is je eerste werkdag? *O*
Ik vind de trainingen erg leuk. Alleen wanneer je op 100% van je kunnen probeert te lopen is het minder leuk. Maar dat is volgens mij bij ongeveer alle dingen die je op je aller-allerhardst probeert, dat ze daarvan een stuk minder leuk worden.
De ene helft van de tijd loop ik heel rustig, dat voelt voor mij als ongeveer even vermoeiend als stevig wandelen maar leuker omdat je verder komt. De andere helft van de tijd doe ik intervaltrainingen en het is een leuk gevoel om kleine stukjes supersnel te rennen, met daartussen pauze om weer helemaal op adem te komen O+

M'n eerste werkdag is dinsdag 15 februari *G*
pi_203376819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat 1x per dag eten me ook wat.... te weinig kieskeurig maakt bij het koken soms :P
Te weinig kieskeurig?
Als je magere yoghurt überhaupt overweegt als voedingsmiddel ben je voor mij al een grens of 20 gepasseerd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203376982
Eet non inspiratie werd… pizza met warm fruit *O*

*wegduikt voor zowat iedereen*
pi_203376991
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Te weinig kieskeurig?
Als je magere yoghurt überhaupt overweegt als voedingsmiddel ben je voor mij al een grens of 20 gepasseerd.
O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203376992
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eet non inspiratie werd… pizza met warm fruit *O*

*wegduikt voor zowat iedereen*
Niks mis met ananas op een pizza 8-)
pi_203377007
Oververhitte kat scharrelde net vanuit de warme deken-oven naar een plek die wat koeler was.

*plof*

_O- O+
pi_203377013
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Niks mis met ananas op een pizza 8-)
O+
pi_203377081
Ik was net weer even aan het Funda-en, en mijn hemel... je zou maar op de Burgemeester Hoytema van Konijnenburglaan wonen. Dat past toch niet fatsoenlijk op een envelop? :D _O-

(Nu hebben wij vlakbij het werk een apotheek, die gevestigd is op de Blyde Incomstelaan .... (ja met een y, en met een c en nee zonder de 'n'. Ik weet ook niet welke mafklapper dat bedacht heeft. )
pi_203377145
Cat dat houten dorpding :N
pi_203377149
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik was net weer even aan het Funda-en, en mijn hemel... je zou maar op de Burgemeester Hoytema van Konijnenburglaan wonen. Dat past toch niet fatsoenlijk op een envelop? :D _O-

(Nu hebben wij vlakbij het werk een apotheek, die gevestigd is op de Blyde Incomstelaan .... (ja met een y, en met een c en nee zonder de 'n'. Ik weet ook niet welke mafklapper dat bedacht heeft. )
Ik kende inderdaad iemand die op de Burgemeester van Nogwatkade woonde en dat werd meestal Burg. v. Nogwatkade. ;)
pi_203377165
Wel wat bijgelezen maar hoofd vol dus andere keer.

Oh kaat!Leuke sollie gewenst!
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:50:44 #30
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203377187
Meh nog niks gehoord. Weinig hoop dat we het hoogste bod hebben dus.
pi_203377606
Zit nu de docu Veerkracht: de rek is eruit te kijken.
Had me niet gerealiseerd dat het precies in de tijd afspeeld als waarin er geen plek op de IC was voor mijn tante in dat ziekenhuis. Toch extra heftig om allemaal te zien.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:22:54 #32
63722 z80
I fink you freaky
pi_203377679
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind de trainingen erg leuk. Alleen wanneer je op 100% van je kunnen probeert te lopen is het minder leuk. Maar dat is volgens mij bij ongeveer alle dingen die je op je aller-allerhardst probeert, dat ze daarvan een stuk minder leuk worden.
De ene helft van de tijd loop ik heel rustig, dat voelt voor mij als ongeveer even vermoeiend als stevig wandelen maar leuker omdat je verder komt. De andere helft van de tijd doe ik intervaltrainingen en het is een leuk gevoel om kleine stukjes supersnel te rennen, met daartussen pauze om weer helemaal op adem te komen O+

M'n eerste werkdag is dinsdag 15 februari *G*
Slooptrainingen zo op zijn tijd zijn leuk. Door de man met de hamer heen, als het gaat ook door hamer twee.
De volgende dag dan wel een rustdag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203377704
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:17 schreef Sarabi het volgende:
Zit nu de docu Veerkracht: de rek is eruit te kijken.
Had me niet gerealiseerd dat het precies in de tijd afspeeld als waarin er geen plek op de IC was voor mijn tante in dat ziekenhuis. Toch extra heftig om allemaal te zien.
Ik heb m van de week ook gekeken, was er flink van onder de indruk.

Vanavond voor het eerst sinds 24 november weer naar fysiofitness geweest. Benieuwd hoe ik morgenochtend uit bed val.
We have far more in common than that which devides us..
pi_203377811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb m van de week ook gekeken, was er flink van onder de indruk.

Vanavond voor het eerst sinds 24 november weer naar fysiofitness geweest. Benieuwd hoe ik morgenochtend uit bed val.
Ik merk dat ik er ook echt weer boos van wordt....

Voelde het wel fijn om weer te kunnen sporten?
pi_203378062
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik merk dat ik er ook echt weer boos van wordt....

Voelde het wel fijn om weer te kunnen sporten?
Ik vond vooral de moeheid in de stemmen zo hartverscheurend. En de wanhoop in de ogen.

Sporten was wel fijn, we waren met z’n drieën 😂. Maarcalle driecwel rustig aan gedaan
pi_203379574
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:43 schreef Candaasje het volgende:

Oh die wint wel. :D Onze nieuwe straat heeft ook wel aan een te lange naam ook een burgemeester. :D Burgemeester Bouvy-koenelaan. Maar toch beter dan het huis waar we een bod op hadden gedaan 'Kwaakhaven' klinkt wat stom. :D
pi_203379600
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:50 schreef gcjoel het volgende:
Meh nog niks gehoord. Weinig hoop dat we het hoogste bod hebben dus.
Als het een directe afwijzing is, hebben ze de mail ook snel verstuurd. Ik blijf nog even voor je hopen.
pi_203379665
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef Myraela het volgende:

Oh die wint wel. :D Onze nieuwe straat heeft ook wel aan een te lange naam ook een burgemeester. :D Burgemeester Bouvy-koenelaan. Maar toch beter dan het huis waar we een bod op hadden gedaan 'Kwaakhaven' klinkt wat stom. :D
Dat klinkt als de haven in Duckstad *O*

Kaatje, die baan klinkt voor je gemaakt :o Hopelijk zoeken ze niet per se een 20'er of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:10:37 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203379740
Ik overweeg - met een zeer bezwaard en verdrietig hart - toch echt om Foxtrot terug te sturen naar het asiel. Hij is onberekenbaar/onvoorspelbaar. Mr Jekyll and Mr Hyde. Switcht zo van van langs mijn benen strijken en aandacht en zelfs aaitjes vragen naar aanvalsmodus (valt ook echt aan, maar niet meer in combi met het gejammer. Dat is een kleine winst). Ik moet constant bij elke beweging een speelhengel meenemen om hem zo nodig af te leiden.

Ik kan me dus absoluut niet vrij door mijn huis bewegen. Maar het grootste probleem is dat ik hem echt niet kan vertrouwen en dat zijn gedrag (i.i.g. voor mij) niet voorspelbaar is -O- :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:11:10 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203379745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat klinkt als de haven in Duckstad *O*

Kaatje, die baan klinkt voor je gemaakt :o Hopelijk zoeken ze niet per se een 20'er of zo.
Ze is i.i.g. al uitgenodigd *O*
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:12:31 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203379767
Dank voor de link + het feit dat die site zonder account te gebruiken is @Blues :*
pi_203379803
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ze is i.i.g. al uitgenodigd *O*
O, dat had ik gemist! :o Dank voor de info.

Heb je gevraagd of Foxtrot dit gedrag eerder heeft vertoond en hoe dat is opgelost? Hij is er nog maar net, voor mijn gevoel. Ik begrijp wel dat het heel lastig is als je niet 'gewoon' door je huis kan lopen. Ik heb alleen ervaring met een kat die altijd zoek was, niet met een aanvallende :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:20:42 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203379917
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
O, dat had ik gemist! :o Dank voor de info.

Heb je gevraagd of Foxtrot dit gedrag eerder heeft vertoond en hoe dat is opgelost? Hij is er nog maar net, voor mijn gevoel. Ik begrijp wel dat het heel lastig is als je niet 'gewoon' door je huis kan lopen. Ik heb alleen ervaring met een kat die altijd zoek was, niet naar een aanvallende :{
Ja, hier staat het:
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhhh weer een sollicitatie gesprek. Nu voor een organisatie die taalopleidingen doet voor nieuwkomers. Helemaal in mijn straatje *O*
En over Foxtrot: ik heb maandag bijna 2 uur met het asiel gebeld en ze ook advies laten vragen aan zijn pleegvader. Heb het advies opgevolgd, en het gaat wel iets beter maar de onvoorspelbaarheid en het aanvallen (iets minder heftig) blijven.

Morgen ga ik weer bellen. Er staat daarom ook "overweeg". Maar ik ben eigenlijk een tikje bang van Foxtrot als hij onvoorspelbaar gedrag vertoont en aanvalt. En dat is geen goede basis. En zo wil ik ook geen tig jaar leven.

Dus morgen nog eens goed overleggen en dan een knoop doorhakken -O-

NB Ja, dit gedrag heeft hij zeker eerder vertoond. Bij flink wat mensen. Is me ook verteld vooraf. Maar bij een select aantal mensen ook niet. Dus het was afwachten..
pi_203380069
Maar dan heeft hij dus ook meerdere huizen gehad?
Als ik denk aan Nika, die heeft in de eerste 2jaar van haar leven op 8 adressen gewoond. Zij is zeker niet agressief, maar ook na 9 jaar hier is ze nog steeds angstig. Sinds 2 jaar gaat het beter gelukkig.

Maar als foxtrot nog meer huizen heeft gehad kan ik me goed voorstellen dat hij nog geen vertrouwen heeft/kan geven. Ik kan me jou trouwens ook goed voorstellen, dit is niet leuk.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:31:09 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203380150
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar dan heeft hij dus ook meerdere huizen gehad?
Als ik denk aan Nika, die heeft in de eerste 2jaar van haar leven op 8 adressen gewoond. Zij is zeker niet agressief, maar ook na 9 jaar hier is ze nog steeds angstig. Sinds 2 jaar gaat het beter gelukkig.

Maar als foxtrot nog meer huizen heeft gehad kan ik me goed voorstellen dat hij nog geen vertrouwen heeft/kan geven. Ik kan me jou trouwens ook goed voorstellen, dit is niet leuk.
Dat weten ze niet. Hij is op straat gevonden. Maar het is naar hun mening wel een huiskat geweest voor hij op straat belandde.

En angstig en schuw kan ik aan, onvoorspelbaar in combi met agressief niet -O-
pi_203380323
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat weten ze niet. Hij is op straat gevonden. Maar het is naar hun mening wel een huiskat geweest voor hij op straat belandde.

En angstig en schuw kan ik aan, onvoorspelbaar in combi met agressief niet -O-
Dat snap ik. Vriendinnen hebben ook zo’n kat. Ben ik best bang voor (valt ook uit het niets aan) en zij zitten ook vaak onder de krabben maar ze zijn stapel gek op m
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 januari 2022 @ 21:41:48 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203380340
Eerste lijsttrekkersdebat op scherm 1. Politiek Noord Holland op scherm 2 en op mijn laptop bezig met samenstellen jaarrekening van de afdeling :P.
Ben inmiddels al bezig met plannen afspraken kascommissie.

Kortom politiek avondje na een drukke dag op kantoor. Dinsdag krijgen we nieuwe huisstijl en moet zo nu en dan invliegen bij Communicatie om weer dingen te testen. Zal blij zijn als het volgende week is. De Spelen zijn dan begonnen en ben een weekje vrij :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:51:20 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203380524
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat snap ik. Vriendinnen hebben ook zo’n kat. Ben ik best bang voor (valt ook uit het niets aan) en zij zitten ook vaak onder de krabben maar ze zijn stapel gek op m
Het is echt lastig. Hij heeft ook echt zijn lieve monenten. Ik heb een dik zwal voor dieren en voor katten in het bijzonder.

Daarnaast was hij de langst zittende kat in het asiel. En is het een reële optie dat het adiel hem in laat slapen als ze hem niet kunnen plaatsen (zeiden ze zelf). Want hij kan ook niet bij andere katten en dus ook niet in een permanente opvang voor kastige latten omdat dat altijd groepsgewijs is.

Dus het is écht een heel erg moeilijke beslissing :'(
pi_203380588
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, hier staat het:
[..]
En over Foxtrot: ik heb maandag bijna 2 uur met het asiel gebeld en ze ook advies laten vragen aan zijn pleegvader. Heb het advies opgevolgd, en het gaat wel iets beter maar de onvoorspelbaarheid en het aanvallen (iets minder heftig) blijven.

Morgen ga ik weer bellen. Er staat daarom ook "overweeg". Maar ik ben eigenlijk een tikje bang van Foxtrot als hij onvoorspelbaar gedrag vertoont en aanvalt. En dat is geen goede basis. En zo wil ik ook geen tig jaar leven.

Dus morgen nog eens goed overleggen en dan een knoop doorhakken -O-

NB Ja, dit gedrag heeft hij zeker eerder vertoond. Bij flink wat mensen. Is me ook verteld vooraf. Maar bij een select aantal mensen ook niet. Dus het was afwachten..
Naar zeg, dat hij zich zo gedraagt…

Je hebt het nu over jaren. Dat is absoluut niet fijn natuurlijk. Maar hij is er nog niet lang, een paar dagen is echt heel kort om hem zich vertrouwd te laten voelen. Als jij er echt super gespannen en onzeker van wordt, dat is zeker niet fijn. Maar het voelt voor mij (lekker makkelijk pratend op afstand) wel als snel opgeven. Wie weet maakt een week of twee extra proberen het verschil.

Als hij dan nog precies hetzelfde gedrag vertoont, dan is het inderdaad onzeker of dat snel gaat veranderen. En dat je daar geen maanden (of jaren) in wil steken snap ik helemaal. Maar het zou zo mooi zijn als hij wat meer tijd kon krijgen bij je.

Nogmaals: mijn idee, vanaf een afstand en wetende dat ik vaker opvangkatten met probleemgedrag heb gehad en er daarom wellicht wat makkelijker doorheen kan kijken en meer rust heb.
pi_203380611
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het is echt lastig. Hij heeft ook echt zijn lieve monenten. Ik heb een dik zwal voor dieren en voor katten in het bijzonder.

Daarnaast was hij de langst zittende kat in het asiel. En is het een reële optie dat het adiel hem in laat slapen als ze hem niet kunnen plaatsen (zeiden ze zelf). Want hij kan ook niet bij andere katten en dus ook niet in een permanente opvang voor kastige latten omdat dat altijd groepsgewijs is.

Dus het is écht een heel erg moeilijke beslissing :'(
Kennen zij Dierenthuis? Dat is een permanente opvang voor katten die niet plaatsbaar zijn. Door ziekte, handicap of gedragsproblemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')