abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203375403
pi_203375415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeuhhh weer een sollicitatie gesprek. Nu voor een organisatie die taalopleidingen doet voor nieuwkomers. Helemaal in mijn straatje *O*
*G* *G*
pi_203375460
Even keihard duimen voor @gcjoel en @Kaatje1 *O*
pi_203375469
Ik heb net in het park 5 km zo hard als ik kon gerend.

Man wat is dat niet leuk. :r

• Lunch was lang genoeg geleden, maar ik had alsnog kotsneigingen
• Zelfs m'n armen waren aan het eind verzuurd
• Koude lucht slaat me op de longen *piep* *hijg*
• LOSLOPENDE KUTHONDEN IN HET PARK
• 6 1/4 rondje door het park lopen is ongeveer 6 1/4 rondje te ver

Maarrrrrr 21:54 gelopen en dat is toch wel echt 2 seconden sneller dan m'n vorige PR! *G* :')

Waarschijnlijk had ik wat rustiger moeten beginnen. Ik heb de kilometers in 4:10, 4:17, 4:27, 4:29 en 4:29 gelopen. Nogal ingekakt dus.
pi_203375768
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:37 schreef Candaasje het volgende:
Even keihard duimen voor @:gcjoel en @:Kaatje1 *O*
Dit *O*
pi_203376088
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Moeilijk?
Ja.

Gelukkig hebben we een begripvolle edoch onsentimentele slager, die de schapen dan met de nodig -maar ook niet meer dan dat- egards in een hok leidt en ze wat hooi geeft.

Er moeten nog 4 oudjes weg, het oudste favoriete schaap (het alleroudste favoriete schaap hebben we naar een verzorgingstehuis gestuurd, die gaat nog bejaard worden), en nog 3 die uit 2018 stammen. Nakomelingen van de oudjes die we net weg deden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203376144
Hoe maak je een Idiaase yoghurt dip met wortel en komkommer minder zuur? Met suiker?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203376159
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef fietsie het volgende:
Hoe maak je een Idiaase yoghurt dip met wortel en komkommer minder zuur? Met suiker?
Vettigere yoghurt gebruiken. Griekse yoghurt of zo.
pi_203376189
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja.

Gelukkig hebben we een begripvolle edoch onsentimentele slager, die de schapen dan met de nodig -maar ook niet meer dan dat- egards in een hok leidt en ze wat hooi geeft.
Wel fijn als de slager dat dan voor je doet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:32:57 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203376255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Vettigere yoghurt gebruiken. Griekse yoghurt of zo.
En als je alleen Magere Yoghurt hebt en Magere kwark? Zou je dan de laatste nemen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203376257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben enorm benieuwd! *O* Is er ook al een trouwjurk? *) (die je neem ik aan niet hebt gezien)
Die trouwjurk is al maanden binnen _O- Helemaal uit de UK geloof ik _O- En ik heb hem al lang gezien. Staat haar supertof O+

quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ook stropdas?
Er is een stropdas maar mijn voornemen is zonder das te trouwen. We gaan zien hoe dat uitpakt. De stropdas bewaar ik voor de bruiloft in Slowakije waar het allemaal heel formeel is :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:34:15 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203376271
Oppassen met stropdassen he? Je hersenfunctie decimeert; dat bewijst de pakdragende zakelijke dienstverlening dagelijks.
pi_203376353
Jeuh, de vacature klinkt geweldig in je straatje met affiniteit en zo! @Kaatje1
Wanneer gaat het plaatsvinden?

En @gcjoel heeft het topic in wgr ook gezien, begreep ik. Een brief aan de verkopers als introductie. Wat een markt toch. o|O

Biebdraaien was intensief en met z’n tweeën. Dat was niet de bedoeling, volgens de coördinator. Daarover volgt nog een gesprek. Tralalala. B-)
Cat had ook een intensieve dag. Poeh.

En @Tele6 ben je aan het trainen voor een wedstrijd? _O_
Hoe ga je dat doen in combinatie met werken? 4 dagen of 5 dagen?
pi_203376378
Middag vergadering was fijn O+
Telefoontje daarna was geen leuk nieuws maar minder erg als ik had gevreesd.

En toen kreeg ik mail van de stadsnaambordenmaker… ik kan hem jullie niet meer aanbieden. Want er zijn twee borden verwisseld.
En zij zijn zo vrij geweest verzendlabels aan te maken met onze adressen en die naar ons te sturen (in gescheiden mails). Dus ik heb nu het adres van een mij onbekende dame… en zij heeft het mijne. Niet overlegd, niet gevraagd :{
Ik ga het ding braaf opsturen en ga ervan uit dat zij dat ook doet, maar die club heeft wel het bericht dat ik dit niet professioneel vind. En me ook afvraag of dit niet in strijd is met de AVG. Ik ben een overeenkomst met hun aangegaan, niet met die andere klant :7

En nu ga ik onder mijn dekentje kruipen en spijbelen bij mijn zangkoor. Zelfs geen zin om via Zoom mee te doen :6

Ergens moet ik nog eten, kopje soep en wat crackers is weinig, maar totaal geen inspiratie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203376457
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef fietsie het volgende:

[..]
En als je alleen Magere Yoghurt hebt en Magere kwark? Zou je dan de laatste nemen?
dan zou ik idd de kwark nemen.

magere yoghurt *ril*
pi_203376478
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:40 schreef AnneX het volgende:
Jeuh, de vacature klinkt geweldig in je straatje met affiniteit en zo! @:Kaatje1
Wanneer gaat het plaatsvinden?

En @:gcjoel heeft het topic in wgr ook gezien, begreep ik. Een brief aan de verkopers als introductie. Wat een markt toch. o|O

Biebdraaien was intensief en met z’n tweeën. Dat was niet de bedoeling, volgens de coördinator. Daarover volgt nog een gesprek. Tralalala. B-)
Cat had ook een intensieve dag. Poeh.

En @:Tele6 ben je aan het trainen voor een wedstrijd? _O_
Hoe ga je dat doen in combinatie met werken? 4 dagen of 5 dagen?
Nee, ik ben niet per se aan het trainen voor een wedstrijd. Gewoon om sneller en fitter te worden. :)
Hoe het samen gaat met werken zie ik nog wel. Voor de eerste paar weken heb ik in ieder geval de verwachting dat er erg weinig van sporten komt.
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:50:55 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203376480
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
dan zou ik idd de kwark nemen.

magere yoghurt *ril*
Ik moet zeggen dat 1x per dag eten me ook wat.... te weinig kieskeurig maakt bij het koken soms :P
pi_203376495
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, ik ben niet per se aan het trainen voor een wedstrijd. Gewoon om sneller en fitter te worden. :)
Hoe het samen gaat met werken zie ik nog wel. Voor de eerste paar weken heb ik in ieder geval de verwachting dat er erg weinig van sporten komt.
Sneller en fitter worden is fijn, weg ernaartoe klinkt vreselijk :X

Wanneer is je eerste werkdag? *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203376792
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Sneller en fitter worden is fijn, weg ernaartoe klinkt vreselijk :X

Wanneer is je eerste werkdag? *O*
Ik vind de trainingen erg leuk. Alleen wanneer je op 100% van je kunnen probeert te lopen is het minder leuk. Maar dat is volgens mij bij ongeveer alle dingen die je op je aller-allerhardst probeert, dat ze daarvan een stuk minder leuk worden.
De ene helft van de tijd loop ik heel rustig, dat voelt voor mij als ongeveer even vermoeiend als stevig wandelen maar leuker omdat je verder komt. De andere helft van de tijd doe ik intervaltrainingen en het is een leuk gevoel om kleine stukjes supersnel te rennen, met daartussen pauze om weer helemaal op adem te komen O+

M'n eerste werkdag is dinsdag 15 februari *G*
pi_203376819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat 1x per dag eten me ook wat.... te weinig kieskeurig maakt bij het koken soms :P
Te weinig kieskeurig?
Als je magere yoghurt überhaupt overweegt als voedingsmiddel ben je voor mij al een grens of 20 gepasseerd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203376982
Eet non inspiratie werd… pizza met warm fruit *O*

*wegduikt voor zowat iedereen*
pi_203376991
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Te weinig kieskeurig?
Als je magere yoghurt überhaupt overweegt als voedingsmiddel ben je voor mij al een grens of 20 gepasseerd.
O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203376992
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eet non inspiratie werd… pizza met warm fruit *O*

*wegduikt voor zowat iedereen*
Niks mis met ananas op een pizza 8-)
pi_203377007
Oververhitte kat scharrelde net vanuit de warme deken-oven naar een plek die wat koeler was.

*plof*

_O- O+
pi_203377013
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Niks mis met ananas op een pizza 8-)
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')