SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard, maar omdat je zei dat 2G niet zwaar was, daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, voor een deel van de maatschappij. En gesloten zijn is voor de hele maatschappij een lockdown. Dus wat is zwaarder?
Ik ben persoonlijk niet voor 2G hoor, het zal mij een worst wezen wie zich wel of niet laten vaccineren. Maar als er een keuze uit 2 is, dan...![]()
Je creert een fanatieke groep die nu al 2 jaar buitengesloten is en straks misschien wel helemaal met 2G. Dat radicaliseert gigantisch. Problemen, vernielingen, bedrijgingen, en dat kost ook nog eens bakken met geld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee. Mensen laten zich daardoor opnaaien.
Ook heb je elke keer een groepje mensen, vooral jongeren, die afhaken als we straks nog 3 boosters moeten halen, per jaar, voor een groen vinkje.![]()
2G wordt over het algemeen als een zwaardere maatregel gezien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
2G is voor jou persoonlijk niet zwaarder, maar voor een deel van de maatschappij effectief een lockdown. Combineer dat met de sentimenten die NCTV vandaag deelde en dat is een garantie op gedoe.
Dus het gezeik dat NL het zo zwaar heeft qua maatregelen slaat sowieso helemaal nergens op.
Maar 2G is een super simpele en kleine maatregel om alles open te kunnen doen op een relatief veilige en goede manier.
Een lockdown? Voor een piepklein deel van de samenleving. En een klein deel dat je toch niet serieus hoeft te nemen. Een klein deel dat zichzelf buitensluit, en niet buitengesloten wordt.![]()
De NRC-man bij M zei zelf dat hij dacht dat het kabinet dit met tegenzin aankondigde omdat de NCTV een vertrouwensbreuk tussen politie en samenleving vreest…quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je creert een fanatieke groep die nu al 2 jaar buitengesloten is en straks misschien wel helemaal met 2G. Dat radicaliseert gigantisch. Problemen, vernielingen, bedrijging, en dat kost ook nog eens bakken met geld.
Ook heb je elke keer een groepje mensen, vooral jongeren, die afhaken als we straks nog 3 boosters moeten halen, per jaar.
@Molo had jij dat niet voorspeld?zie email 27 oktober![]()
OMT goden blijven leiding geven aan dit land.
Toch maar eens over een langdurig vertrek nadenken.- verwijderd door admin -![]()
Voor een snotneus. Nee dankje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een recente booster lijkt me veel beter te helpen dan een besmetting van 1.5 jaar geleden.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Dat heb ik niet gezegd. Niet zwaarDER dan een lockdown. Omdat Rutte het omgekeerde zei. Net weer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Uiteraard, maar omdat je zei dat 2G niet zwaar was, daar reageerde ik op.![]()
Lekker dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef SilverEyes het volgende:
2G dus in de gereedschapskist voor langere termijn.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Waarom hoef je die groep niet serieus te nemen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
2G wordt over het algemeen als een zwaardere maatregel gezien.
Dus het gezeik dat NL het zo zwaar heeft qua maatregelen slaat sowieso helemaal nergens op.
Maar 2G is een super simpele en kleine maatregel om alles open te kunnen doen op een relatief veilige en goede manier.
Een lockdown? Voor een piepklein deel van de samenleving. En een klein deel dat je toch niet serieus hoeft te nemen. Een klein deel dat zichzelf buitensluit, en niet buitengesloten wordt.![]()
Ach, mensen komen er vanzelf wel op terug, als ze merken dat ze drie keer per jaar een prikje moeten halen. Nu is al 42% van de gevaccineerde mensen niet voor de booster gegaan.quote:![]()
Dan heb ik je verkeerd begrepen, excuus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Niet zwaarDER dan een lockdown. Omdat Rutte het omgekeerde zei. Net weer.![]()
Is geen handhaven aan, daar hebben wij simpelweg de vrijwilligers niet voor. En juist na paar maanden sluiting wil iedereen met iedereen een praatje maken, dan ga je niet vast aan een tafeltje zitten in de kantine.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zal deze week de lokale voetbalclub eens vragen, ik denk dat ik het antwoord wel weet…![]()
Ah, de zelftestverplichting voor scholieren is eraf. Scheelt alweer.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Weg met die QR.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef SilverEyes het volgende:
2G dus in de gereedschapskist voor langere termijn.
Of je doet een vaccinatieplicht of je stopt met die onzin."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Met 2G kunnen veel mensen ergens binnen. Met sluitingen kan niemand ergens binnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wel elke 4 maanden boosteren, anders speel je niet meer mee. Ook 18-jarige (liefst 12+)2G moet niet ingevoerd worden... want anders is hek van de dam en 'the great reset' kan beginnen...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef SilverEyes het volgende:
2G dus in de gereedschapskist voor langere termijn.
Zou iid ook wel willen weten inz. die gereedschapskist lange termijn.... Daar is dus een bedoeling mee!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Die bestond toch alleen op de 24ste verdieping van de ivoren toren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, de zelftestverplichting voor scholieren is eraf. Scheelt alweer.zie email 27 oktober![]()
Die groep niet serieus nemen, fantastisch recept voor problemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou, moeten we dat nog uitleggen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom hoef je die groep niet serieus te nemen?
Moge toch al duidelijk dat we die figuren die die onzin van de wappie schapen nog navolgen en niet gevaccineerd zijn niet serieus te nemen zijn.![]()
Grofweg 6 miljoen mensen hebben geen booster gehad en/of zijn niet gevaccineerd en van hun vervalt dus binnenkort de QR.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Een lockdown? Voor een piepklein deel van de samenleving. En een klein deel dat je toch niet serieus hoeft te nemen. Een klein deel dat zichzelf buitensluit, en niet buitengesloten wordt.
Noem dat maar een piepklein deel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
2 miljoen is geen piepklein deel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfs al moet je elke dag voor zo'n prik gaan, is alsnog gratis en veel veiliger dan Corona krijgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:00 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ach, mensen komen er vanzelf wel op terug, als ze merken dat ze drie keer per jaar een prikje moeten halen. Nu is al 42% van de gevaccineerde mensen niet voor de booster gegaan.![]()
Antivaxxers zijn niet hetzelfde als mensen die ervoor gekozen hebben zich niet te laten vaccineren. Of inmiddels, mensen die ervoor kiezen niet de booster te nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou, moeten we dat nog uitleggen?
Moge toch al duidelijk dat we die figuren die die onzin van de wappie schapen nog navolgen en niet gevaccineerd zijn niet serieus te nemen zijn.![]()
Men zit nog steeds zo in de angstmodus dat men letterlijk op een persconferentie roept dat ze misschien wel weer moeten gaan verzwaren over een paar weken in plaats van iets van perspectief te bieden
Wat een flopshowVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hahahahahha, lekker je immuunsysteem naar de knoppen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfs al moet je elke dag voor zo'n prik gaan, is alsnog gratis en veel veiliger dan Corona krijgen.
En gratis? Echt, meen je dat? Wil jij nog meer belasting betalen?![]()
Groepsimmuniteit bereik je alleen door steriele vaccins. Ben je nou echt zo k*.. dom Rutte?
Vaccin of natuurlijke infectie maakt geen klap uit. Je bereikt vanzelf wel iets van een evenwicht, maar het is helemaal niet een feit dat vaccins dat veel beter doen. De transmissie gaat gewoon door.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
April mag je weerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef SilverEyes het volgende:
Geen volgende booster pleez. Mijn lijf is nog niet hersteld van de vorigeOverheid heeft er al genoeg besteld voor iedereen.
![]()
Hadden wij BoJoGod maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef Caland het volgende:
Men zit nog steeds zo in de angstmodus dat men letterlijk op een persconferentie roept dat ze misschien wel weer moeten gaan verzwaren over een paar weken in plaats van iets van perspectief te bieden
Wat een flopshow![]()
Deze booster was ook mijn laatste.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Antivaxxers zijn niet hetzelfde als mensen die ervoor gekozen hebben zich niet te laten vaccineren. Of inmiddels, mensen die ervoor kiezen niet de booster te nemen.![]()
De meesten daarvan komen er wel van terug als ze nergens meer binnen kunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:00 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ach, mensen komen er vanzelf wel op terug, als ze merken dat ze drie keer per jaar een prikje moeten halen. Nu is al 42% van de gevaccineerde mensen niet voor de booster gegaan.![]()
6 miljoen, dat zijn er best veel. Zelfs voor Duitse begrippen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Grofweg 6 miljoen mensen hebben geen booster gehad en/of zijn niet gevaccineerd en van hun vervalt dus binnenkort de QR.
Noem dat maar een piepklein deel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Allicht, maar dan nog valt het me mee dat hij niet is overgenomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die bestond toch alleen op de 24ste verdieping van de ivoren toren.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ze verwachten van niet, is ook renpaard keer gezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat een flopshowAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik hou best van dwarse denkers en scherpe discussies. Maar trollen mag je elders doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfs al moet je elke dag voor zo'n prik gaan, is alsnog gratis en veel veiliger dan Corona krijgen.
Dank.zie email 27 oktober![]()
Iets van een roadmap...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat een flopshow![]()
![]()
Ik zit in een risicogroep dus ga wel, maar sta er absoluut niet om te springen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze booster was ook mijn laatste.![]()
Dit inderdaad, 6 miljoen mensen over een kam scheren. Miljoenen mensen in de EU, maar deze groep moet je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hey, doe jij eens even normaal.
Wie de neuk ben jij om een ander een stempel op te drukken?![]()
![]()
De politiek is al te laf voor 2G, dus een prikplicht zit er helemaal niet in, helaas.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Weg met die QR.
Of je doet een vaccinatieplicht of je stopt met die onzin."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
renpaard?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze verwachten van niet, is ook renpaard keer gezegd.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Team Omicron gaat dat hele gare plan ook slopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De meesten daarvan komen er wel van terug als ze nergens meer binnen kunnen.![]()
Met de huidige vaccins en Omikron hebben beiden dan ook maar beperkt nut.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De politiek is al te laf voor 2G, dus een prikplicht zit er helemaal niet in, helaas.![]()
Ik ga wel. Ben geen risicogroep. Maar ik heb er geen moeite mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze booster was ook mijn laatste.
Ik heb wel moeite met het uitsluiten van mensen. Met de QR."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik gok ‘een paar’ met autocorrect
Autocorrect en ik, geen goede combi
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Nee we mogen heel erg blij zijn als we dit maatregelenpakket verlengen over drie weken. Want wat een risico nemen we!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze verwachten van niet, is ook renpaard keer gezegd.
Toen Rutte erop werd gewezen dat ze nergens in Europa zo streng waren wees hij snel naar Frankrijk en Duitsland, want daar zijn ze nog strenger! Anders streng, maar wel strenger. EchtVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk dat we een routekaart nodig hebben..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
CTB 15% werkt dus alleen als het breed ingezet wordt (werk, supermarkt etc).
Anders is het maar 5%...![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:07 schreef D_A het volgende:
Ik denk dat we een routekaart nodig hebben..
Isn't it ironic, don't you think
Ik denk dat we een routekaart nodig hebben..![]()
![]()
Als ik in de toekomst geweigerd zou gaan worden bij de supermarkt wegens geen QR dan haal ik gewoon mijn eten bij die supermarkt. Goeie die mij dan tegenhoudt. Dan zal er vast politie aan te pas gaan komen. En dan heb ik gratis eten, dus nog steeds geen QR nodig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:07 schreef Piles het volgende:
CTB 15% werkt dus alleen als het breed ingezet wordt (werk, supermarkt etc).
Anders is het maar 5%...
vosss is de naam,
Bizar eigenlijk dat er mensen zijn die dit een goed idee vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik in de toekomst geweigerd zou gaan worden bij de supermarkt wegens geen QR dan haal ik gewoon mijn eten bij die supermarkt. Goeie die mij dan tegenhoudt. Dan zal er vast politie aan te pas gaan komen. En dan heb ik gratis eten, dus nog steeds geen QR nodig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat een flopshow![]()
Ik denk dat we een routekaart nodig hebben..![]()
![]()
Hoop onzin gehoord weer, maar wel een complimentje voor de vragen. Ze waren zowaar kritisch. Had wel graag gezien dat ze her en der wat uitspraken gecorrigeerd hadden (Denemarken heeft geen zwaarder pakket dan wij en de cijfers daar zijn dalende binnen de zorg bv), maar niet iedereen volgt het FOK OMT natuurlijk.![]()
De mensen die anders vinden dat ze voor niks een booster gehaald hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:14 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat er mensen zijn die dit een goed idee vinden![]()
De media lijkt kritischer te worden, de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoop onzin gehoord weer, maar wel een complimentje voor de vragen. Ze waren zowaar kritisch. Had wel graag gezien dat ze her en der wat uitspraken gecorrigeerd hadden (Denemarken heeft geen zwaarder pakket dan wij en de cijfers daar zijn dalende binnen de zorg bv), maar niet iedereen volgt het FOK OMT natuurlijk.
Erg mooi.![]()
Daarom op Europees niveau (en ook binnenland) die boosters vrijwillig maken. En dat QR systeem de prullenbak in. Focus je desnoods op een verplichting voor 50+.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga wel. Ben geen risicogroep. Maar ik heb er geen moeite mee.
Ik heb wel moeite met het uitsluiten van mensen. Met de QR.![]()
Of je zet niet zo maar een reactie van iemand weg als trollen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik hou best van dwarse denkers en scherpe discussies. Maar trollen mag je elders doen.
Dank.
Want dat is het niet?
Vaccinaties zijn gewoon gratis en veilig, daar is niets trollen aan.
Dank.![]()
Waarom is er zoveel haat voor de booster?
In het vaccinatieprogramma zitten wel meer ziektes die je 3-5 keer geprikt krijgt.Bron: https://www.nu.nl/coronav(...)-komt-vaak-voor.htmlquote:De prikken in het Rijksvaccinatieprogramma:
Difterie: vijf keer
Tetanus: vijf keer
Polio: vijf keer
Kinkhoest: vier keer
Hib (een bacterie die bijvoorbeeld bloedvergiftiging of hersenvliesontsteking kan veroorzaken): drie keer
Hepatitis B: drie keer
Pneumokokken: drie keer
Meningokokken: twee keer
HPV (het virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken): twee keer
Mazelen: twee keer
Rode hond: twee keer
De bof: twee keer![]()
Gratis? Wat denk je van de belasting? We betalen er met zijn allen grof geld voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of je zet niet zo maar een reactie van iemand weg als trollen?
Want dat is het niet?
Vaccinaties zijn gewoon gratis en veilig, daar is niets trollen aan.
Dank.![]()
Covid is voor de meeste mensen een stuk minder gevaarlijk dan dit lijstje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
In het vaccinatieprogramma zitten wel meer ziektes die je 3-5 keer geprikt krijgt.
[..]
Bron: https://www.nu.nl/coronav(...)-komt-vaak-voor.html![]()
Bij Delta zou ik dat nog overwogen hebben. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga wel. Ben geen risicogroep. Maar ik heb er geen moeite mee.![]()
Die vaccinaties die je drie keer of vaker krijgt, zijn zo te zien geen van allen bedoeld voor de gehele bevolking maar enkel voor bepaalde groepen/situaties.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
In het vaccinatieprogramma zitten wel meer ziektes die je 3-5 keer geprikt krijgt.
[..]
Bron: https://www.nu.nl/coronav(...)-komt-vaak-voor.html![]()
Dat zou wel een oplossing zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom op Europees niveau (en ook binnenland) die boosters vrijwillig maken. En dat QR systeem de prullenbak in. Focus je desnoods op een verplichting voor 50+.
Ik stem voor."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die uitspraak dat de zorg in andere landen naar verhouding vijf keer drukker is door coronapatinten
Kan die gefactcheckt worden?Makkelijk eerste![]()
Ja hallo, 50-plussers willen ook nergens toe verplicht worden hoor. We gaan niet discrimineren op leeftijd he.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom op Europees niveau (en ook binnenland) die boosters vrijwillig maken. En dat QR systeem de prullenbak in. Focus je desnoods op een verplichting voor 50+.![]()
De beste oplossing.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom op Europees niveau (en ook binnenland) die boosters vrijwillig maken. En dat QR systeem de prullenbak in. Focus je desnoods op een verplichting voor 50+.
Maar ja, QR de prullenbak in zie ik voorlopig niet gebeuren en iets specifiek verplichten voor 50+ zie ik eigenlijk nooit gebeuren.
Dan zie ik de good old lockdown nog eerder zijn rentree maken![]()
![]()
En er zit niet een heel QR systeem omheen bij die andere vaccinaties. Wat veel mensen juist afschrikt is die (indirecte) verplichtingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die vaccinaties die je drie keer of vaker krijgt, zijn zo te zien geen van allen bedoeld voor de gehele bevolking maar enkel voor bepaalde groepen/situaties.![]()
Vergeet de +30 bmi'ers niet. Ook voor hun een verplichting.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom op Europees niveau (en ook binnenland) die boosters vrijwillig maken. En dat QR systeem de prullenbak in. Focus je desnoods op een verplichting voor 50+.Drugs are good mkay?![]()
Haha de discriminatie kaart, daar is hij al 👍quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:28 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Ja hallo, 50-plussers willen ook nergens toe verplicht worden hoor. We gaan niet discrimineren op leeftijd he.![]()
Avondklokje?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De beste oplossing.
Maar ja, QR de prullenbak in zie ik voorlopig niet gebeuren en iets specifiek verplichten voor 50+ zie ik eigenlijk nooit gebeuren.
Dan zie ik de good old lockdown nog eerder zijn rentree maken![]()
Ja, beter om dan ook onnodig andere leeftijdsgroepen eindeloos te boosteren - omdat het anders discriminatie zou zijn. Kom op zeg. Het meeste risico ligt nu eenmaal bij ouderen. Daar is enorm veel solidariteit voor geweest, maar houdt een keer op hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:28 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Ja hallo, 50-plussers willen ook nergens toe verplicht worden hoor. We gaan niet discrimineren op leeftijd he.![]()
Maar t.o.v. september hebben we nu dus naast het CTB weer beperkte capaciteit en mondmaskers binnen erbij gestapeld voor oa horeca?![]()
Die landen hebben wss ook 5x zo hoge zorgcapaciteit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die uitspraak dat de zorg in andere landen naar verhouding vijf keer drukker is door coronapatinten
Kan die gefactcheckt worden?
5x hoger aantal besmettingen alsin absoluut, maar qua %?
Meh..'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Erg lelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar t.o.v. september hebben we nu dus naast het CTB weer beperkte capaciteit en mondmaskers binnen erbij gestapeld voor oa horeca?- verwijderd door admin -![]()
Die lijst weer, bij Polio neem ik zonder moeite 10 vaccins.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: https://www.nu.nl/coronav(...)-komt-vaak-voor.html
Corona/Omicron, een fikse verkoudheid, als het niet minder is, ben ik er na 3 wel echt klaar mee.![]()
En dan nemen we al een heeeeeeeel groot risico!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar t.o.v. september hebben we nu dus naast het CTB weer beperkte capaciteit en mondmaskers binnen erbij gestapeld voor oa horeca?![]()
Weet je, ik had het prima gevonden als er gezegd was: ‘over zes weken is de volgende persco, indien de zorgpiek voorbij is zullen vrijwel alle maatregelen er af gaan zoals Uk en Denemarken nu toestaan. Over drie weken is een meetmoment, maar hierbij zullen we enkel kijken naar de beperkingen met openingstijden, toegestane capaciteit en gebruik van het CTB’. Dan schep je direct duidelijkheid en perspectief. Maar nu is het allemaal weer zo vaag en cultuur, sport en evenementen zijn weer goed de lul.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:28 schreef Scrummie het volgende:
Nogmaals; 3 weken voor een nieuw meetmoment
Makkelijk eerste![]()
Het is altijd en en en plus plus plus als iets in plaats van beloofd is. Dat is hoe het omt-kabinet rolt. Zwaar onbetrouwbaar hoopje volk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar t.o.v. september hebben we nu dus naast het CTB weer beperkte capaciteit en mondmaskers binnen erbij gestapeld voor oa horeca?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
U weet wel, dat coronatoegangsbewijs dat afstand en mondkapjes kon vervangen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Rutte hyperventileert nu al.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En dan nemen we al een heeeeeeeel groot risico!!!![]()
Is er nu een streefdoel voor die boostercampagne afgesproken op basis waarvan men wel of niet gaat versoepelen of belanden we over drie weken weer bij een greep in de discretionaire zak van Douwe Dabbert?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Want dat is de andere optie?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, beter om dan ook onnodig andere leeftijdsgroepen eindeloos te boosteren - omdat het anders discriminatie zou zijn. Kom op zeg. Het meeste risico ligt nu eenmaal bij ouderen. Daar is enorm veel solidariteit voor geweest, maar houdt een keer op hoor.
Kom op zeg ;-)
Vaccinaties en boosters moeten gewoon vrijwillig zijn. Voor iedereen. En dan ook cht vrijwillig en niet onder qr dwang.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
U weet wel, dat coronatoegangsbewijs dat afstand en mondkapjes kon vervangen.![]()
![]()
5%!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
U weet wel, dat coronatoegangsbewijs dat afstand en mondkapjes kon vervangen.
Religieuze trekjes zijn het, de nieuwe avondklok.zie email 27 oktober![]()
Ja, das ook zo kapot irritant. Het coronatoegangsbewijs wat overigens bij de Omikron variant geen zin meer heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
U weet wel, dat coronatoegangsbewijs dat afstand en mondkapjes kon vervangen.Makkelijk eerste![]()
Als het ooit voor supermarkten verplicht wordt, haal ik wekelijks boodschappen voor je.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik in de toekomst geweigerd zou gaan worden bij de supermarkt wegens geen QR dan haal ik gewoon mijn eten bij die supermarkt. Goeie die mij dan tegenhoudt. Dan zal er vast politie aan te pas gaan komen. En dan heb ik gratis eten, dus nog steeds geen QR nodig.
Dat durf ik wel te beloven.![]()
![]()
Politiek prestigeproject. De Betuwelijn van het coronabeleid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
5%!
Religieuze trekjes zijn het, de nieuwe avondklok.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nou ja, hij werkt dan ook niet zo goed he. Je zou denken dat die conclusie voldoende is om het hele plan weg te mieteren en tot een obscure voetnoot in de geschiedenis te laten verworden, maar helaas zijn er partijen die er perse de beschikking over willen hebben. Of het nou werkt of niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
U weet wel, dat coronatoegangsbewijs dat afstand en mondkapjes kon vervangen.![]()
Dit verschrikkelijke fabeltje ook weer. "HeT iS gEeN oPlOsSiNg" dus doen we het niet.quote:De zorgcapaciteit uitbreiden is geen oplossing voor een pandemie, zegt minister Kuipers. "Als we de zorg met 20 procent uitbreiden, wat heel veel zou zijn, en er is een zich snel verspreidend virus, dan koop je met heel veel geld twee dagen respijt."
Kuipers zegt dat er in het geval van een ziekmakend virus dat erg besmettelijk is de ziekenhuizen sowieso een grote piek niet kunnen opvangen. Hij zegt dat er dus altijd andere maatregelen nodig zullen zijn om de druk op de ziekenhuizen beheersbaar te houden. "Ik kan dat niet genoeg benadrukken."
Terwijl het wel een deel van de oplossing is. Iedereen die dat weigert te erkennen is een flapdrol.![]()
Was de avondklok dat niet dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Politiek prestigeproject. De Betuwelijn van het coronabeleid.
Moest en zal werken, via de meest kromme redeneringen. Om maar gezichtsverlies te voorkomen.zie email 27 oktober![]()
Ben ik de enige die erg mooi te pas en te onpas hardop zegt in het dagelijks leven door dit topic?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De media lijkt kritischer te worden, de laatste tijd.
Erg mooi.
Ik word 's ochtends wakker: erg mooi
Mijn Teckel heeft een goede drol gelegd: erg mooi
Het eten niet laten aanbranden: erg mooi
Mijn sokken aangetrokken: erg mooi
Perfecte cappuccino gemaakt: erg mooi
Etc etc![]()
![]()
Waarom is Belgi ook alweer de hele tijd open gebleven Ernst?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit verschrikkelijke fabeltje ook weer. "HeT iS gEeN oPlOsSiNg" dus doen we het niet.
Terwijl het wel een deel van de oplossing is. Iedereen die dat weigert te erkennen is een flapdrol.zie email 27 oktober![]()
Snel naar Oostenrijk verhuizen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als het ooit voor supermarkten verplicht wordt, haal ik wekelijks boodschappen voor je.
Dat durf ik wel te beloven.![]()
Ik dacht altijd dat alle kleine beetjes hielpen, die smoes gebruiken ze ook elke keer met de mondkapjes immers.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit verschrikkelijke fabeltje ook weer. "HeT iS gEeN oPlOsSiNg" dus doen we het niet.
Terwijl het wel een deel van de oplossing is. Iedereen die dat weigert te erkennen is een flapdrol.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Wat was er ook alweer gebeurd met die Fieldlab test resultaten??
Wat een faalshow van een faal kabinet.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Dat heeft u juist geconstateerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar t.o.v. september hebben we nu dus naast het CTB weer beperkte capaciteit en mondmaskers binnen erbij gestapeld voor oa horeca?
In de praktijk natuurlijk niet te handhaven.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En ook met het ctb nu. En het mooie is dat die kleine beetjes niet individueel zijn te meten, maar de som van die individuele deeltjes wel en daardoor de individuele deeltjes ook niet zijn te elimineren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat alle kleine beetjes hielpen, die smoes gebruiken ze ook elke keer met de mondkapjes immers.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Juist.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom is Belgi ook alweer de hele tijd open gebleven Ernst?Handen wassen. Geen handen schudden. Mondkapjes. Dicht om 22:00 ipv 23:00. Stadions voor 1/3 vullen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat alle kleine beetjes hielpen, die smoes gebruiken ze ook elke keer met de mondkapjes immers.
Allemaal de grootste flauwekul.![]()
Het wordt echt nodig tijd dat het OMT opgeheven wordt. In plaats daarvan doe je een ander team om de boel weer op te starten en goed te blijven volgen. Doe een Marcel Levi als hoofd, een Armand Girbes als hoofd van de IC's, Jaap Goudsmit als viroloog, doe een paar economen er in, psychologen, weet ik veel wat, Erwin Kompanje ofzo.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
1 miljard en al die gasten zitten op een tropisch eilandquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een faalshow van een faal kabinet.![]()
Daar steken een paar dertigers nog elke dag sigaren mee aan ergens op een luxueus eiland.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
Wat was er ook alweer gebeurd met die Fieldlab test resultaten??When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Die vraag werd ook gesteld gelukkig. Niet dat er een bevredigend antwoord op kwam, maar het was een dappere poging.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt echt nodig tijd dat het OMT opgeheven wordt. In plaats daarvan doe je een ander team om de boel weer op te starten en goed te blijven volgen. Doe een Marcel Levi als hoofd, een Armand Girbes als hoofd van de IC's, Jaap Goudsmit als viroloog, doe een paar economen er in, psychologen, weet ik veel wat, Erwin Kompanje ofzo.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Terwijl er bij de vaccins en boosters en qr's precies andersom wordt geredeneerd. Als je dan zegt: het is geen oplossing, want mensen raken toch besmet is het: dat het niet waterdicht is, wil niet zeggen dat het niet helpt!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terwijl het wel een deel van de oplossing is. Iedereen die dat weigert te erkennen is een flapdrol.
Het is maar net wat uitkomt.![]()
Blijft toch wel een hele curieuze redenering hoor. Buiten crisistijd zou iedereen er zo doorheen prikken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:40 schreef nostra het volgende:
[..]
En ook met het ctb nu. En het mooie is dat die kleine beetjes niet individueel zijn te meten, maar de som van die individuele deeltjes wel en daardoor de individuele deeltjes ook niet zijn te elimineren.
Ik stel voor voortaan allemaal verplicht bidden bij binnenkomst, resultaat is niet meetbaar maar het totaalpakket werkt heel goed! Moet dus blijven! Doet 10%! Nee dat kan ik niet onderbouwen maar dat is zo!zie email 27 oktober![]()
Liever helemaal geen verplichting nee. Maar anderzijds vind ik het wel hele aparte logica om te claimen dat 50 minners er ook maar eentje moeten halen uit solidariteit of zo. Bij 50+ kan ik me nog voorstellen dat boosters veel kunnen helpen. Dat zie je nu ook gewoon in de ziekenhuizen. Ik zie alleen de noodzaak niet om gezonde 50 minners ook indirect te dwingen om zo’n booster te nemen. Dat is nu met n boosters misschien nog wel te doen, maar hoe proportioneel is het om dat te blijven vragen elke paar maanden?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:35 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Want dat is de andere optie?
Kom op zeg ;-)
Vaccinaties en boosters moeten gewoon vrijwillig zijn. Voor iedereen. En dan ook cht vrijwillig en niet onder qr dwang.![]()
En Ivo Niehe mag als spreekbuis van dat team functioneren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt echt nodig tijd dat het OMT opgeheven wordt. In plaats daarvan doe je een ander team om de boel weer op te starten en goed te blijven volgen. Doe een Marcel Levi als hoofd, een Armand Girbes als hoofd van de IC's, Jaap Goudsmit als viroloog, doe een paar economen er in, psychologen, weet ik veel wat, Erwin Kompanje ofzo.![]()
23677 hierquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Lange wachtrijen bij Path.
Aantal wachtenden voor u: 23591
En d'r staan er een half miljoen in de rij
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Lange wachtrijen bij Path.
Aantal wachtenden voor u: 23591Bijna 24000 sneuneuzen dusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:43 schreef D_A het volgende:
[..]
23677 hier
En d'r staan er een half miljoen in de rij
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dit jaar nog eens proberen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een faalshow van een faal kabinet.![]()
Ik hoef op dit moment geen films te zien. The Batman (2022) wordt de eerstvolgende.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:43 schreef D_A het volgende:
[..]
23677 hier
En d'r staan er een half miljoen in de rij![]()
Geen Nederlander die normaal gesproken nog vaker dan twee keer per jaar naar een bioscoop gaat, maar nu staan er een half miljoen te trappelen om morgen te kunnen.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
8,5/10quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik hoef op dit moment geen films te zien. The Batman (2022) wordt de eerstvolgende.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
iets wat niet mag is altijd leuk om dan toch te doen....quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:44 schreef nostra het volgende:
Geen Nederlander die normaal gesproken nog vaker dan twee keer per jaar naar een bioscoop gaat, maar nu staan er een half miljoen te trappelen om morgen te kunnen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
De uitgestelde zorg wsl wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan die gefactcheckt worden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Bij mij is het echt een gevalletje: You don't know what you got 'till it's gonequote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:44 schreef nostra het volgende:
Geen Nederlander die normaal gesproken nog vaker dan twee keer per jaar naar een bioscoop gaat, maar nu staan er een half miljoen te trappelen om morgen te kunnen.![]()
![]()
In normale tijden gaan wij 2 a 3x per maand naar de biosquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:44 schreef nostra het volgende:
Geen Nederlander die normaal gesproken nog vaker dan twee keer per jaar naar een bioscoop gaat, maar nu staan er een half miljoen te trappelen om morgen te kunnen.thuis kijken we ook een hoop, maar bios blijft toch wel speciaal.
![]()
Bioscoopkamertje bouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In normale tijden gaan wij 2 a 3x per maand naar de biosthuis kijken we ook een hoop, maar bios blijft toch wel speciaal.
![]()
Heb ook wel eens gedacht om zo'n abo te nemen, woon op loopafstand van een nieuwe Path, die bovendien pal naast m'n sportschool zit. En in je eentje naar de bios is ook prima (ben tenslotte Fokker). Misschien toch maar eens doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In normale tijden gaan wij 2 a 3x per maand naar de biosthuis kijken we ook een hoop, maar bios blijft toch wel speciaal.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Siquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De NRC-man bij M zei zelf dat hij dacht dat het kabinet dit met tegenzin aankondigde omdat de NCTV een vertrouwensbreuk tussen politie en samenleving vreest…
@:molo had jij dat niet voorspeld?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb dat ook een periode gedaan, maar op een gegeven moment was ik er klaar mee zo vaak te gaan, nu ga ik af en toe bij speciale gelegenheden, zoals Spider-Man, James Bond, The Matrixquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan blijft het voor mij speciaal
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Echt he, het zijn ook nog eens waarschijnlijk allemaal woke films of de zoveelste superheldenfilm.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:44 schreef nostra het volgende:
Geen Nederlander die normaal gesproken nog vaker dan twee keer per jaar naar een bioscoop gaat, maar nu staan er een half miljoen te trappelen om morgen te kunnen.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heerlijk dat die vraag ook gesteld werd. Voorheen waren de stukken natuurlijk staatsgeheim tot na de persco.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De NRC-man bij M zei zelf dat hij dacht dat het kabinet dit met tegenzin aankondigde omdat de NCTV een vertrouwensbreuk tussen politie en samenleving vreest…
@:molo had jij dat niet voorspeld?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Biosje, daarna uit eten komend weekend. Klap in het gezicht van de zorg.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Boeiend. Ik wil volk op de tribunes zien. Elke wedstrijd zonder publiek ga je gewoon een stukje dood van binnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij ooit naar de Kuip gaat![]()
Nou ja er zaten afgelopen zaterdag ook veel mensen te praten, en te spelen met hun telefoon, iets wat ik echt niet goed begrijp. Storend vooral.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik lees nu dat je na een booster eigenlijk twee dagen niet moet sporten en tot vijf dagen na de booster rustig aan moet doen.
Heeft iedereen dit gedaan?![]()
Ik ben een tijdje met 2 vrienden elke week naar de bios geweest en alleen de film die als volgende begon en bovenaan stond gekozen. We moesten dan naar die film, tenzij wanneer we ‘m al gezien hadden. Was wel leukquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een periode gedaan, maar op een gegeven moment was ik er klaar mee zo vaak te gaan, nu ga ik af en toe bij speciale gelegenheden, zoals Spider-Man, James Bond, The Matrix
Dan blijft het voor mij speciaal![]()
Ik had weinig keusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik lees nu dat je na een booster eigenlijk twee dagen niet moet sporten en tot vijf dagen na de booster rustig aan moet doen.
Heeft iedereen dit gedaan?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ach ja. Ik zit wel wat langer in de ziektewet vanwege mijn knie.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:53 schreef D_A het volgende:
Biosje, daarna uit eten komend weekend. Klap in het gezicht van de zorg.
Prima oplossing. Klap in het gezicht van het UWV.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hebben we al, speciale tv kamerquote:
Kan het je aanraden. Juist ook omdat je dan misschien naar films gaat die je anders niet zo snel zou hebben bezocht. Omdat de drempel lager is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gedacht om zo'n abo te nemen, woon op loopafstand van een nieuwe Path, die bovendien pal naast m'n sportschool zit. En in je eentje naar de bios is ook prima (ben tenslotte Fokker). Misschien toch maar eens doen.Snap ik ook. Er zijn ook weken dat er niks draait voor ons. Ik weet niet of we het abonnement er elke maand uit halen, maar Path is echt goed voor de klanten (heeft deze crisis des te meer bewezen), dus ook al halen we het er niet altijd uit; we blijven loyaal. Gaat ook maar om een relatief klein bedrag en de korting voor drankjes is ook erg handig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een periode gedaan, maar op een gegeven moment was ik er klaar mee zo vaak te gaan, nu ga ik af en toe bij speciale gelegenheden, zoals Spider-Man, James Bond, The Matrix
Dan blijft het voor mij speciaal![]()
Exact.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:34 schreef Janneke141 het volgende:
U weet wel, dat coronatoegangsbewijs dat afstand en mondkapjes kon vervangen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou ja er zaten afgelopen zaterdag ook veel mensen te praten, en te spelen met hun telefoon, iets wat ik echt niet goed begrijp. Storend vooral.Dat woord moest ik even googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat is inderdaad vervelend![]()
![]()
Departementaal vertrouwelijk. Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Heerlijk dat die vraag ook gesteld werd. Voorheen waren de stukken natuurlijk staatsgeheim tot na de persco.
zie email 27 oktober![]()
Dat hebben ze bij Path inderdaad erg netjes gedaan, hoor ik ook van vrienden. En ik ga ook graag hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Snap ik ook. Er zijn ook weken dat er niks draait voor ons. Ik weet niet of we het abonnement er elke maand uit halen, maar Path is echt goed voor de klanten (heeft deze crisis des te meer bewezen), dus ook al halen we het er niet altijd uit; we blijven loyaal. Gaat ook maar om een relatief klein bedrag en de korting voor drankjes is ook erg handig.
Maar ik moet voor Path ook een stukje reizen, dat maakt het weer ingewikkelder.
De bioscoop hier (Kinepolis) heeft een 5 of 10 rittenkaart, dat is eigenlijk wel ook wel handig.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ben benieuwd welke landen echt een keer helemaal af gaan stappen van het qr pas gedrocht.
Ik begin namelijk ernstig te vrezen dat we er helemaal niet meer af komen dit jaar.٩๏̯͡๏)۶![]()
Is minder lelijk.quote:
Stapelde tenminste geen mondkapje + afstand houden bovenop CTB.
Verder zijn de verhalen toch hetzelfde, opschalen helpt niet bla bla- verwijderd door admin -![]()
Mag toch hopen dat ik weer eens naar een kroeg mag in de zomer of naar een terrasje. Of zal dat allemaal verboden blijven voor ongevaccineerde / niet herstelde mensen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef Ronald het volgende:
Ben benieuwd welke landen echt een keer helemaal af gaan stappen van het qr pas gedrocht.
Ik begin namelijk ernstig te vrezen dat we er helemaal niet meer af komen dit jaar.![]()
Ik wil er best een 10tje op zetten:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef Ronald het volgende:
Ik begin namelijk ernstig te vrezen dat we er helemaal niet meer af komen dit jaar.
- Wij zijn straks waarschijnlijk een van laatste landen in West-Europa die maatregelen afschaffen, inclusief QR en mondkapjes.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
https://www.rijksoverheid(...)uitvoeringstoets.pdfquote: Als massaal aangekondigde acties van burgerlijke ongehoorzaamheid daadwerkelijk plaatsvinden (zoals publiek bij voetbalwedstrijden), is hier niet op een repressieve wijze tegen op te treden.
Kijk eens wat de politie zegt, rug tegen de muur noemen we dat.zie email 27 oktober![]()
Dovemansoren, Rutte & co denken nog steeds dat je de krokodil van onvrede zoet kunt houden door hem om de paar weken wat plakjes magere ham toe te werpen. Vooralsnog lukt het ternauwernood, maar er is blijvende honger die ertoe kan leiden dat er (al dan niet lokaal) plotseling eens flink gebeten gaat worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)uitvoeringstoets.pdf
Kijk eens wat de politie zegt, rug tegen de muur noemen we dat.![]()
Allebei onzin...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Weg met die QR.
Of je doet een vaccinatieplicht of je stopt met die onzin.![]()
Zoiets denk ik ook… er is een heel systeem opgetuigd dus waarschijnlijk blijft het onder het mom van ‘better safe than sorry’ en we hebben het al dus laten we het gewoon houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef Ronald het volgende:
Ik begin namelijk ernstig te vrezen dat we er helemaal niet meer af komen dit jaar.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Dat is al gebeurd. Zie de casus Valkenburg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dovemansoren, Rutte & co denken nog steeds dat je de krokodil van onvrede zoet kunt houden door hem om de paar weken wat plakjes magere ham toe te werpen. Vooralsnog lukt het ternauwernood, maar er is blijvende honger die ertoe kan leiden dat er (al dan niet lokaal) plotseling eens flink gebeten gaat worden.
Maar dat het broeit is duidelijk ja.zie email 27 oktober![]()
Iedereen wordt genaaid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zit wel wat langer in de ziektewet vanwege mijn knie.
Prima oplossing. Klap in het gezicht van het UWV.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dat vrees ik dus ook. En veel te veel mensen vinden het wel makkelijk of een kleine moeite.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:08 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook… er is een heel systeem opgetuigd dus waarschijnlijk blijft het onder het mom van ‘better safe than sorry’ en we hebben het al dus laten we het gewoon houdenIk denk samen met andere hardnekkige regeltjes landen zoals Duitsland en Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik wil er best een 10tje op zetten:
- Wij zijn straks waarschijnlijk een van laatste landen in West-Europa die maatregelen afschaffen, inclusief QR en mondkapjes.٩๏̯͡๏)۶![]()
Fijn trouwens dat de uitnodigingen voor de boosterprikken niet meer in herkenbare enveloppen verstuurd worden. Zal de overheid er van geleerd hebben? Of krijgt men dan door hoeveel mensen er nog niet geprikt zijn?
Mijn vriend heeft hem trouwens wel ontvangen en ik niet. Benieuwd waarom dat is.![]()
![]()
Mensen kunnen hele geldige redenen hebben zich niet te vaccinerenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou, moeten we dat nog uitleggen?
Moge toch al duidelijk dat we die figuren die die onzin van de wappie schapen nog navolgen en niet gevaccineerd zijn niet serieus te nemen zijn.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
De Jonge weet waar je woont jij ongevaccineerd tuig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef mir1986 het volgende:
Fijn trouwens dat de uitnodigingen voor de boosterprikken niet meer in herkenbare enveloppen verstuurd worden. Zal de overheid er van geleerd hebben? Of krijgt men dan door hoeveel mensen er nog niet geprikt zijn?
Mijn vriend heeft hem trouwens wel ontvangen en ik niet. Benieuwd waarom dat is."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik weet niet waar ik meer verbaast over ben... Je vriend gevaccineerd of dat de overheid de goede brief stuurtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef mir1986 het volgende:
Mijn vriend heeft hem trouwens wel ontvangen en ik niet. Benieuwd waarom dat is.![]()
![]()
Haha, mijn vriend heeft 1 vaccinatie gehad en daarna corona gekregen. Nu nog tot 1 februari herstelbewijs.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik meer verbaast over ben... Je vriend gevaccineerd of dat de overheid de goede brief stuurt![]()
Wij hebben ook nog geen booster uitnodigingen ontvangen. Niet dat we van plan zijn om er op in te gaan vr maart, maar hey.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef mir1986 het volgende:
Elke dag langs de teststraat. Woehoe.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen kunnen hele geldige redenen hebben zich niet te vaccinerenzie email 27 oktober![]()
Rutte geeft geen neuk hierom natuurlijk.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
totdat ze gezamenlijk besluiten om massaal open te gaan met volle bezetting. Geen handhaving meer die daar aan gaat beginnen dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:29 schreef D_A het volgende:
[..]
Rutte geeft geen neuk hierom natuurlijk.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zou lekker massaal gaan afspreken op de oude markt als ik Vak-p was. Daar geeft de burgemeester wel om namelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:29 schreef D_A het volgende:
[..]
Rutte geeft geen neuk hierom natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober![]()
Hoe groot acht je de kans dat ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:29 schreef Haags het volgende:
[..]
totdat ze gezamenlijk besluiten om massaal open te gaan met volle bezetting. Geen handhaving meer die daar aan gaat beginnen dan.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Niet ondenkbeeldig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:30 schreef D_A het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat ze dat gaan doen.zie email 27 oktober![]()
Of het is een doel op zich? Dat kan best wel eens benoemd worden zonder dat het naar bnw doorgezet wordt inmiddels.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:08 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook… er is een heel systeem opgetuigd dus waarschijnlijk blijft het onder het mom van ‘better safe than sorry’ en we hebben het al dus laten we het gewoon houden![]()
Met boycotten schiet je niets op, met burgerlijke ongehoorzaamheid wel, kortom gewoon vol knallen die stadions.quote:
Zijn er naast Nederland eigenlijk landen waar de stadions nog zonder publiek of zeer zwaar beperkt zijn? (al dan niet na deze week)wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zeer zwaar beperkt publiek?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Met boycotten schiet je niets op, met burgerlijke ongehoorzaamheid wel, kortom gewoon vol knallen die stadions.
Zijn er naast Nederland eigenlijk landen waar de stadions nog zonder publiek of zeer zwaar beperkt zijn? (al dan niet na deze week)![]()
Beperkte aantallen bezoekers.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zeer zwaar beperkt publiek?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ach een paar duizend hooligans in de binnenstad vind het bestuur ook niet zo leuk hoor. Dat zet ook wel druk op de ketel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Met boycotten schiet je niets op, met burgerlijke ongehoorzaamheid wel, kortom gewoon vol knallen die stadions.
Zijn er naast Nederland eigenlijk landen waar de stadions nog zonder publiek of zeer zwaar beperkt zijn? (al dan niet na deze week)zie email 27 oktober![]()
Ik heb een iets andere definitie van openquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort slappe tekstjes. Wi doet dit nog watOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
https://www.fctwente.nl/nieuws/zwaar-teleurgesteld-over-besluit/quote:Het kabinet maakte dinsdagavond tijdens de coronapersconferentie bekend dat de stadions weer open mogen, maar wel met slechts 1/3 van de bezetting, waardoor de kosten aanzienlijk hoger zijn dan de inkomsten. FC Twente is zwaar teleurgesteld over dit besluit. FC Twente zal morgen met de andere clubs de situatie bespreken.
We krijgen van meerdere kanten verzoeken en verwachtingen binnen ten aanzien van het te volgen beleid. Waar de een het stadion dicht wil houden, wil een ander gebruik maken van de 1/3 mogelijkheid, en weer een ander ziet ons het liefst een eigen plan trekken en opengaan met 2/3 bezetting, met natuurlijk voor alle opties navenante financile gevolgen voor supporters en de club. Wij gaan morgen in gesprek en informeren iedereen zo spoedig mogelijk over de collectieve vervolgstappen.
Eerder vandaag brachten de betaald voetbalclubs samen met het Supporterscollectief een statement naar buiten. We hebben eerder dit seizoen aangetoond op een verantwoorde manier een hogere bezettingsgraad aan te kunnen in het stadion. Daarom vinden we het zeer teleurstellend dat het kabinet geen gehoor geeft aan de oproep van het betaald voetbal om met minimaal 2/3 van de capaciteit te beginnen.
De clubs trekken in ieder geval samen op, dat is goed.zie email 27 oktober![]()
Is voor sommige doelgroepen ook niet wenselijk/mogelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Elke dag langs de teststraat. Woehoe.
En 2G sluit die groep die dat wel kan dan ook nog eens extra uit
WaanzinOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Poppodium 013 heeft ook een pittige mening.https://www.facebook.com/Poppodium013/posts/5242339932456286quote:Al bijna twee jaar springen we door hoepels om steeds tch ‘iets’ te doen. Om onze bezoekers blij te maken, om artiesten en fans dichtbij elkaar brengen. De nieuwe ‘versoepelingen’ - de nieuwe hoepels - helpen slechts een zeer beperkt deel van onze sector. De beperkte openingstijden, een beperkte capaciteit en vaste zitplaatsen met 1,5 meter afstand in combinatie met een coronatoegangsbewijs, maken het nagenoeg onmogelijk iets zinnigs te ondernemen.
We zijn blij voor sectoren die weer (enigszins) vooruit kunnen, maar maken ons zorgen om de onze. Om jongeren die al te lang binnenzitten. Om mensen die hun geluk halen uit concerten en festivals. We willen meer perspectief, een langetermijnvisie en kunnen voor nu niets anders zeggen dan: hoepel op.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik mag ook meteen weer fluiten, ik moet nog even wennen aan dat ideequote:
Dat wordt ook leuk met wedstrijden die om 19:30 starten trouwens. Kun je een kwartier voor tijd iedereen het stadion uit gaan bonjouren.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Volgens mij is het in Duitsland nog veel strenger.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zijn er naast Nederland eigenlijk landen waar de stadions nog zonder publiek of zeer zwaar beperkt zijn? (al dan niet na deze week)They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik hoop dat ze gewoon vol open gaan, allemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.fctwente.nl/nieuws/zwaar-teleurgesteld-over-besluit/
De clubs trekken in ieder geval samen op, dat is goed.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Oh die stomme regel had ik niet eens opgemerkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat wordt ook leuk met wedstrijden die om 19:30 starten trouwens. Kun je een kwartier voor tijd iedereen het stadion uit gaan bonjouren.
Dat je algeheel 22:00 aanhoudt is natuurlijk prima, maar voor een sportcompetitie is dat natuurlijk een kutregel.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zo ver ik weet is er de vuistregel dat wedstrijden nooit na 21:15 beginnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oh die stomme regel had ik niet eens opgemerkt.
Dat je algeheel 22:00 aanhoudt is natuurlijk prima, maar voor een sportcompetitie is dat natuurlijk een kutregel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die janken om voetbalclubs, manmanmanmanOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het beperkt ook niks qua reisbewegingen, want die mensen zijn er dan toch al. Kun je ze net zo goed laten zitten tot het eind.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oh die stomme regel had ik niet eens opgemerkt.
Dat je algeheel 22:00 aanhoudt is natuurlijk prima, maar voor een sportcompetitie is dat natuurlijk een kutregel.![]()
Nou jongens de elite is ook binnen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die janken om voetbalclubs, manmanmanman
Gun anderen nou gewoon hun vertier man. Ik loop toch ook niet te zeiken over zwembaden of waterpolocompetities.zie email 27 oktober![]()
Even snel het Eredivisie programma erbij gepakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is er de vuistregel dat wedstrijden nooit na 21:15 beginnen.
Er zijn de komende tijd van de 126 wedstrijden, 48 wedstrijden die op of na 20:00 beginnen.
Dus 1/3 kun je dan sowieso al niet spelen met publiekwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als het ooit voor supermarkten verplicht wordt, haal ik wekelijks boodschappen voor je.
Dat durf ik wel te beloven.!!!
vosss is de naam,
Schande om dit ‘bijna alles open’ te noemen. Het is niet meer dan beperkt open inclusief het hele pakket aan maatregelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort slappe tekstjes. Wi doet dit nog wat٩๏̯͡๏)۶![]()
Jij hebt geen dingen die je mist in het leven nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze doen maar hoor, maar ik heb daar gewoon een mening over.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Retorisch trucje van de regering om weer een deel van de schuld over de schutting te flikkeren. Het zijn nu de theaters, artiesten, podia en voetbalclubs die aan het zeuren zijn. Alles is immers open, rupsje nooitgenoeg, dit dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
Schande om dit ‘bijna alles open’ te noemen. Het is niet meer dan beperkt open inclusief het hele pakket aan maatregelen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het komt een beetje over als zeuren over het type cadeaupapier om het cadeau. Echt alles mag weer in zekere mate, veel meer dan iedereen eigenlijk verwacht had van deze persco, maar er moet en zal gezanikt worden over dat voetbal. Je hebt echt vrij beroerde verwachtingspatronen als je denkt dat met duizenden een stadion vullen een realistische optie was, heel erg beroerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou jongens de elite is ook binnen hoor.
Gun anderen nou gewoon hun vertier man. Ik loop toch ook niet te zeiken over zwembaden of waterpolocompetities.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Rutte en Ernst konden ook niet vaak genoeg benadrukken dat het OMT 17u had geadviseerd
Wat nemen zij een risico zeg, hoe durven jullie journalistjes nog kritisch te zijn. Het OMT zei 17u!!!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alles is open, maarrrrrrrquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
Schande om dit ‘bijna alles open’ te noemen. Het is niet meer dan beperkt open inclusief het hele pakket aan maatregelen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze waren er bijna trots op dat ze het OMT eindelijk weer eens voor de bus hadden gegooid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
Rutte en Ernst konden ook niet vaak genoeg benadrukken dat het OMT 17u had geadviseerd
Wat nemen zij een risico zeg, hoe durven jullie journalistjes nog kritisch te zijn. Het OMT zei 17u!!!wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zeer kwalijke ontwikkeling dit ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
Wat nemen zij een risico zeg, hoe durven jullie journalistjes nog kritisch te zijn. Het OMT zei 17u!!!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ach ga toch weg man. Heel Europa doet het en hier kan niets. Gek h dat mensen die dat leuk vinden daar teleurgesteld en zelfs kwaad over zijn?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt een beetje over als zeuren over het type cadeaupapier om het cadeau. Echt alles mag weer in zekere mate, veel meer dan iedereen eigenlijk verwacht had van deze persco, maar er moet en zal gezanikt worden over dat voetbal. Je hebt echt vrij beroerde verwachtingspatronen als je denkt dat met duizenden een stadion vullen een realistische optie was, heel erg beroerd.zie email 27 oktober![]()
Alle grote problemen worden voor mij nu in n klap opgelost, aldanniet in beperkte mate. En dan ga ik echt niet zaniken over het aantal bezoekers voor een evenement.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij hebt geen dingen die je mist in het leven nu?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vind het doen alsof er enorme risico's genomen worden nog debieler. Ga gewoon vergelijken met de rest van Europa, en negeer je autistische clubje OMT-ers.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Retorisch trucje van de regering om weer een deel van de schuld over de schutting te flikkeren. Het zijn nu de theaters, artiesten, podia en voetbalclubs die aan het zeuren zijn. Alles is immers open, rupsje nooitgenoeg, dit dat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2022 21:54:17 ]![]()
Nou en voor anderen dus niet. En die mensen zijn daar teleurgesteld over, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle grote problemen worden voor mij nu in n klap opgelost, aldanniet in beperkte mate. En dan ga ik echt niet zaniken over het aantal bezoekers voor een evenement.zie email 27 oktober![]()
Was dat hoeren-CTB eerder ook al verplicht bij recreatie? Of is dat nieuw?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort slappe tekstjes. Wi doet dit nog watDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Men reageert hier alsof het feit dat stadions nog steeds niet volledig gevuld kunnen worden het ergste is wat er bestaat en dat al het andere irrelevant is. Ik snap best dat het kut is dat er nog steeds beperkingen zijn (heb ik zelf ook), maar voor deze ene keer ga ik niet aan de kant van "het is te zwaar" staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach ga toch weg man. Heel Europa doet het en hier kan niets. Gek h dat mensen die dat leuk vinden daar teleurgesteld en zelfs kwaad over zijn?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik geef het 2-3 weken hooguit, dan is de boel wel ontploft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die fetisj voor die 1,5 meter en die maskers ook nog steedswegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Horeca weer open, mensen kunnen zelf weer dingen doen, naar pretparken en dergelijke, bioscopen gaan weer open. Maar h, de stadions zijn het allerbelangrijkste van de wereld hquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou en voor anderen dus niet. En die mensen zijn daar teleurgesteld over, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is gewoon te zwaar. Vooral dat CTB. Dat moet zo weg. Liever gisteren dan vandaag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men reageert hier alsof het feit dat stadions nog steeds niet volledig gevuld kunnen worden het ergste is wat er bestaat en dat al het andere irrelevant is. Ik snap best dat het kut is dat er nog steeds beperkingen zijn (heb ik zelf ook), maar voor deze ene keer ga ik niet aan de kant van "het is te zwaar" staan.
En dat gaat niet weg.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Oh je bekijkt alles puur vanuit jouw perspectief. Ja ok dan snap ik wel dat je de rest van de samenleving jankerds vindtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle grote problemen worden voor mij nu in n klap opgelost, aldanniet in beperkte mate. En dan ga ik echt niet zaniken over het aantal bezoekers voor een evenement.
Fokker to the maxOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jouw mening is net zo irrullevant als die van de restquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men reageert hier alsof het feit dat stadions nog steeds niet volledig gevuld kunnen worden het ergste is wat er bestaat en dat al het andere irrelevant is. Ik snap best dat het kut is dat er nog steeds beperkingen zijn (heb ik zelf ook), maar voor deze ene keer ga ik niet aan de kant van "het is te zwaar" staan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ehm, zo ver ik kan zien zijn ook plekken waar ik blij van ben dat ze weer open kunnen beperkt in het aantal bezoekers. Alleen doe ik daar niet zo moeilijk over en zie ik ook gewoon de positieve kanten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh je bekijkt alles puur vanuit jouw perspectief. Ja ok dan snap ik wel dat je de rest van de samenleving jankerds vind
Fokker to the max
Maar ik geef geen zak om voetbal, en dat is waar dit alles om draait natuurlijk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb je een CTB nodig om naar de hoeren te gaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Was dat hoeren-CTB eerder ook al verplicht bij recreatie? Of is dat nieuw?![]()
Net iets te vaak het gebruik van het woord 'ik' in je postsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehm, zo ver ik kan zien zijn ook plekken waar ik blij van ben dat ze weer open kunnen beperkt in het aantal bezoekers. Alleen doe ik daar niet zo moeilijk over en zie ik ook gewoon de positieve kanten.
Maar ik geef geen zak om voetbal, en dat is waar dit alles om draait natuurlijk.
Geen idee hoe we hiermee nog besmettingsaantallen gaan managen die waarschijnlijk toch al op 100K per dag zitten, als het al niet meer is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik geef het 2-3 weken hooguit, dan is de boel wel ontploft.
Laat het gewoon rondgaan, dit is niet meer te stoppen.![]()
De enigen die geraakt worden door QR code gezeik zijn mensen die dat (no offense) ook wel verdienen. In de praktijk zal er bijna niemand hinder van ondervinden, dus zo ingrijpend is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is gewoon te zwaar. Vooral dat CTB. Dat moet zo weg. Liever gisteren dan vandaag.
En dat gaat niet weg.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enigen die geraakt worden door QR code gezeik zijn mensen die dat (no offense) ook wel verdienen. In de praktijk zal er bijna niemand hinder van ondervinden, dus zo ingrijpend is het nou ook weer niet.![]()
![]()
Voor sommigen wel ja. Ik vind dit wel echt heel kansloos gezeik hoor. “Ik vind het niet belangrijk dus mensen moeten niet zo zeuren”. Het lijkt Hugo wel met z’n dvd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Horeca weer open, mensen kunnen zelf weer dingen doen, naar pretparken en dergelijke, bioscopen gaan weer open. Maar h, de stadions zijn het allerbelangrijkste van de wereld hzie email 27 oktober![]()
Je maakt het zelf prsoonlijk, dan niet zo raar opkijken dat er een persoonlijk antwoord komtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Net iets te vaak het gebruik van het woord 'ik' in je posts
Er wordt hier gewoon gezeikt over die stadions en over niets dan die stadions. En dan is het enige wat ik denk: 'er is meer in het leven dan stadions'.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh ja? Damnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enigen die geraakt worden door QR code gezeik zijn mensen die dat (no offense) ook wel verdienen. In de praktijk zal er bijna niemand hinder van ondervinden, dus zo ingrijpend is het nou ook weer niet.
Ok laat maar, het leven is veel te leuk en de discussies hier te fijn voor dit soort emotioneel en cognitief beperkte uitspraken van typische fokkersOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Als je nog nooit Corona hebt gehad en niet gevaccineerd bent en tegen testen bent. Dan kom je nergens binnen.
Das pas lekker.![]()
Wat zou er mis kunnen gaan dan als de stadions weer vol zitten? Ik zou het oprecht niet wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt een beetje over als zeuren over het type cadeaupapier om het cadeau. Echt alles mag weer in zekere mate, veel meer dan iedereen eigenlijk verwacht had van deze persco, maar er moet en zal gezanikt worden over dat voetbal. Je hebt echt vrij beroerde verwachtingspatronen als je denkt dat met duizenden een stadion vullen een realistische optie was, heel erg beroerd.٩๏̯͡๏)۶![]()
Misschien kunnen we dat eerst onderzoeken. We noemen het een Fieldlab.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:02 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wat zou er mis kunnen gaan dan als de stadions weer vol zitten? Ik zou het oprecht niet weten![]()
Dan worden de clubs bestraft met boetes/juridische procedures.quote:
De supporters zelf zullen er wel mee weg komen maar de clubs worden verantwoordelijk gehouden.![]()
Politiek falenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:02 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wat zou er mis kunnen gaan dan als de stadions weer vol zitten? Ik zou het oprecht niet wetenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Popzalen: 'Haast onmogelijk om iets te organiseren'quote:Ook de organisatie achter Unmute Us toont zich teleurgesteld en eist perspectief: ‘Namens de festivals en nachthoreca roepen wij het kabinet op om binnen twee weken met een realistisch plan te komen, waarin duidelijk wordt dat evenementen en nachthoreca op korte termijn weer open kunnen op volledige capaciteit.’
Zonder zo’n plan, wil de Unmute Us opnieuw over gaan tot actie. Vorig jaar werden er door heel het land protestmarsen georganiseerd, waarin vaak tienduizenden mensen meeliepen. ‘De tijd van wederom rustig blijven afwachten tot we ooit eens aan de beurt zijn is voorbij’, aldus initiatiefnemer Jasper Goossen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Frankrijk heeft een aardige testcapaciteit... Vandaag +501k besmettingenZo'n 0.75% van de hele bevolking
![]()
![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef _serial_ het volgende:
Namens de festivals en nachthoreca roepen wij het kabinet op om binnen twee weken met een realistisch plan te komen,Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef Anton91 het volgende:
Frankrijk heeft een aardige testcapaciteit... Vandaag +501k besmettingenZo'n 0.75% van de hele bevolking
![]()
![]()
Ik doe net zo hard mee als ieder ander in de kritiek dat dat corrupte OMT echt de weg kwijt is, maar dat gezanik over stadions kan ik vrij beroerd tegen. Dan word ik wel doodleuk beschuldigd van egosme, maar misschien moeten die mensen zelf ook even in de spiegel kijken. Goh wat raar dat we niet van praktisch alles dicht naar volle stadions gaan in n week. Ik denk dat er meerderen zijn die het helemaal prima hadden gevonden als alles behalve die stadions dicht was gebleven, ook al hebben veel meer mensen daar last van dan andersom.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor sommigen wel ja. Ik vind dit wel echt heel kansloos gezeik hoor. “Ik vind het niet belangrijk dus mensen moeten niet zo zeuren”. Het lijkt Hugo wel met z’n dvd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kom blijkbaar volgende week ook nergens meer binnen gezien mijn laatste vaccinatie ergens begin augustus was begreep ik netquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:01 schreef KingRadler het volgende:
Als je nog nooit Corona hebt gehad en niet gevaccineerd bent en tegen testen bent. Dan kom je nergens binnen.
Das pas lekker.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een idiote voorstelling van zaken, sorry hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe net zo hard mee als ieder ander in de kritiek dat dat corrupte OMT echt de weg kwijt is, maar dat gezanik over stadions kan ik vrij beroerd tegen. Dan word ik wel doodleuk beschuldigd van egosme, maar misschien moeten die mensen zelf ook even in de spiegel kijken. Goh wat raar dat we niet van praktisch alles dicht naar volle stadions gaan in n week. Ik denk dat er meerderen zijn die het helemaal prima hadden gevonden als alles behalve die stadions dicht was gebleven, ook al hebben veel meer mensen daar last van dan andersom.zie email 27 oktober![]()
Was het niet 9 maanden na je laatste vaccinatie?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom blijkbaar volgende week ook nergens meer binnen gezien mijn laatste vaccinatie ergens begin augustus was begreep ik net![]()
Ik noem je geen egost hoor. Wel beperktquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe net zo hard mee als ieder ander in de kritiek dat dat corrupte OMT echt de weg kwijt is, maar dat gezanik over stadions kan ik vrij beroerd tegen. Dan word ik wel doodleuk beschuldigd van egosme, maar misschien moeten die mensen zelf ook even in de spiegel kijken. Goh wat raar dat we niet van praktisch alles dicht naar volle stadions gaan in n week. Ik denk dat er meerderen zijn die het helemaal prima hadden gevonden als alles behalve die stadions dicht was gebleven, ook al hebben veel meer mensen daar last van dan andersom.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Prima lijkt me.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee hoe we hiermee nog besmettingsaantallen gaan managen die waarschijnlijk toch al op 100K per dag zitten, als het al niet meer is.
Laat het gewoon rondgaan, dit is niet meer te stoppen.
90k per dag tikt lekker aan.![]()
Gaat naar 6 zei Ernst vanavondquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was het niet 9 maanden na je laatste vaccinatie?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was het niet 9 maanden na je laatste vaccinatie?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja maar loopneus!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
Wat nemen zij een risico zeg, hoe durven jullie journalistjes nog kritisch te zijn. Het OMT zei 17u!!!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Die gaan all in op groepsimmuniteit. En het lijkt ze te lukken. Nog een paar weken jongens en dan gaat het als een nachtkaars uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef Anton91 het volgende:
![]()
Ik zal aan je denken als ik weer lekker een biosje pak komende week, gevolgd door een heerlijk pilsje bij het naastgelegen restaurant.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een idiote voorstelling van zaken, sorry hoor.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Komen met deze versoepelingen de kerstkoren ook weer terug?
Vraag het voor een mod
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ja ik vind het ongelofelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Luister even dit. Hallucinant.
Doelpalen verzetten blijft topsport.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Met een virus wat een reproductie nummer heeft van 8-15 gaat dat in elk land gebeuren...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die gaan all in op groepsimmuniteit. En het lijkt ze te lukken. Nog een paar weken jongens en dan gaat het als een nachtkaars uit.![]()
Gastquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik weer lekker een biosje pak komende week, gevolgd door een heerlijk pilsje bij het naastgelegen restaurant.
Alsof ik die stadions het belangrijkste vind in het leven. Maar er zijn mensen die dat wel vinden, ik heb daar begrip voor… Ik ga niet voorschrijven wat een ander leuk moet vinden.zie email 27 oktober![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Met een virus wat een reproductie nummer heeft van 8-15 gaat dat in elk land gebeuren...
Maar blijf vooral je handen wassen en je mondkapje van de Action goed dragen.![]()
![]()
Komend weekend is er geen eredivisie voetbal dus het is anderhalve week. En het kan prima.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe net zo hard mee als ieder ander in de kritiek dat dat corrupte OMT echt de weg kwijt is, maar dat gezanik over stadions kan ik vrij beroerd tegen. Dan word ik wel doodleuk beschuldigd van egosme, maar misschien moeten die mensen zelf ook even in de spiegel kijken. Goh wat raar dat we niet van praktisch alles dicht naar volle stadions gaan in n week. Ik denk dat er meerderen zijn die het helemaal prima hadden gevonden als alles behalve die stadions dicht was gebleven, ook al hebben veel meer mensen daar last van dan andersom.![]()
Samen met je vriendin?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik weer lekker een biosje pak komende week, gevolgd door een heerlijk pilsje bij het naastgelegen restaurant.
Ook nog een mogelijkheid ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of het is een doel op zich? Dat kan best wel eens benoemd worden zonder dat het naar bnw doorgezet wordt inmiddels.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Behoorlijk positief?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Positieve zelftest!
#BoosterBedrog!!!
OMIKRONNEDquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Positieve zelftest!
#BoosterBedrog!!!![]()
Ik heb ook best begrip voor mensen die hier praktisch niets aan hebben en dus teleurgesteld zijn, maar het is echt behoorlijk simpel om nu hier het hele topic vol te gooien met gezeik over die stadions alsof helemaal niets anders telt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gast
Alsof ik die stadions het belangrijkste vind in het leven. Maar er zijn mensen die dat wel vinden, ik heb daar begrip voor… Ik ga niet voorschrijven wat een ander leuk moet vinden.
Het gaat niet om het inlevingsvermogen, maar om de manier waarop het gebracht wordt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee toch.quote:
270 dagen na laatste vaccinatie. 180 dagen bij een herstelbewijs. Dus als je corona hebt gehad.
Hier het voorstel voor de wetswijziging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Salina op 25-01-2022 22:18:10 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
CORREDquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Positieve zelftest!
#BoosterBedrog!!!
Beterschap, hopelijk niet te veel klachten.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Echt te debiel voor woorden. Wat verschrikkelijk spannend zeg, 1/3e capaciteit gevuld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Luister even dit. Hallucinant.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2022 22:13:03 ]![]()
Alles.moet.open.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook best begrip voor mensen die hier praktisch niets aan hebben en dus teleurgesteld zijn, maar het is echt behoorlijk simpel om nu hier het hele topic vol te gooien met gezeik over die stadions alsof helemaal niets anders telt.
Het gaat niet om het inlevingsvermogen, maar om de manier waarop het gebracht wordt.![]()
Je moet het maar zo zien, jij hebt wel een streepje voor op anderen nuquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, ik bekijk het van de positieve kant.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik had bedacht een deel van de kelder ervoor te gebruiken en het goed te doen. Tot ik zag wat dat allemaal ging kosten en mijn vrouw de veto-kaart trok. Nu dus alleen grote tv, soundbar en relaxte bank daarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hebben we al, speciale tv kamer
[..]![]()
![]()
Vergeleken met de eerste besmetting in golf 2 is dit een feest.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
CORRED
Beterschap, hopelijk niet te veel klachten.![]()
Langzaam uitbouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had bedacht een deel van de kelder ervoor te gebruiken en het goed te doen. Tot ik zag wat dat allemaal ging kosten en mijn vrouw de veto-kaart trok. Nu dus alleen grote tv, soundbar en relaxte bank daar
Beterschap.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Positieve zelftest!
#BoosterBedrog!!!Isn't it ironic, don't you think
Oh je hebt de bonuskaart getrokken, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vergeleken met de eerste besmetting in golf 2 is dit een feest.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
![]()
Check die onzekerheidsmarges. De cijfers zaten er onder? Rekken we de marge toch nog wat op joh.
Tering zeg, dit is geen model meer maar een kleurplaat.zie email 27 oktober![]()
Te laat hierquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had bedacht een deel van de kelder ervoor te gebruiken en het goed te doen. Tot ik zag wat dat allemaal ging kosten en mijn vrouw de veto-kaart trok. Nu dus alleen grote tv, soundbar en relaxte bank daar
Godsamme wat een apparatuur staat er inmiddels in huis, toevallig net nog een set speakers waar je U tegen zegt
Maar echtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Check die onzekerheidsmarges. De cijfers zaten er onder? Rekken we de marge toch nog wat op joh.
Tering zeg, dit is geen model meer maar een kleurplaat.
De landen zonder corona regels worden straks wel aantrekkelijk als vakantieland. Engeland? Denemarken?
Even ontsnappen uit de micro management regeltjes hel.٩๏̯͡๏)۶![]()
Vriend van mij bestelt altijd gewoon en laat het dan thuisbezorgen als hij er niet is.quote:
Zijn vrouw kan dan niet boos worden want de bezorger staat voor de deur en die kan er ook niets aan doen![]()
Werkt al jaren
Jammer dat mijn man dat nu ook door heeft hier thuis
Zoals ik vanmiddag al had gepost, zullen we afspreken als de modellen weer totaal niet uitkomen, we er maar gewoon mee stoppen, het OMT ontheffen uit hun functie, en de beperkende maatregelen volledig opheffen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We hangen er gewoon een SLA aan.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Yorick slikt ook alles voor zoete koek he?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En de onderkant van de grafiek is niet de nullijn h? Wat een grap.![]()
Ik ben al allemaal trips aan het plannen. Werk en priv. Heel toevallig landen waar ze veel soepeler zijn qua maatregelenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:19 schreef Ronald het volgende:
De landen zonder corona regels worden straks wel aantrekkelijk als vakantieland. Engeland? Denemarken?
Even ontsnappen uit de micro management regeltjes hel.![]()
Zweeds badhuis waar je vanuit de sauna direct de zee in kunt springen moet vast wel weer kunnen in mei
Ik ben even de weg kwijt. Moraal van het verhaal is dat ze de grafieken van vorige week hebben herbruikt, maar de x-as hebben opgeschoven?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is allemaal wel heel radicaal. Maar we moeten hier toch wel iets mee. Dit kan zo niet doorgaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zoals ik vanmiddag al had gepost, zullen we afspreken als de modellen weer totaal niet uitkomen, we er maar gewoon mee stoppen, het OMT ontheffen uit hun functie, en de beperkende maatregelen volledig opheffen?
We hangen er gewoon een SLA aan.zie email 27 oktober![]()
Ik kan het amper geloven dat dit werkelijk zo voorgeschoteld wordt, telkens weer, en elke keer serieus genomen wordt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tering zeg, dit is geen model meer maar een kleurplaat.![]()
De cultuursector wordt echt buitensporig genaaidOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Linkse hobby h.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
De cultuursector wordt echt buitensporig genaaidOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Eens, maar ik heb geleerd om bij onderhandelingen altijd all-in te gaan, dan kom je in elk geval op een betere situatie uit als, dan wanneer je de helft vraagt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel heel radicaal. Maar we moeten hier toch wel iets mee. Dit kan zo niet doorgaan.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ach, waarschijnlijk doen ze wat ze kunnen. Wat er niet kan is op dit soort modellen nog zwaar ingrijpend beleid baseren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zoals ik vanmiddag al had gepost, zullen we afspreken als de modellen weer totaal niet uitkomen, we er maar gewoon mee stoppen, het OMT ontheffen uit hun functie, en de beperkende maatregelen volledig opheffen?
We hangen er gewoon een SLA aan.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hoezo straks. Retourtje Dublin volgend weekend is 4 tientjes ofzo, geen enkele regel meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:19 schreef Ronald het volgende:
Even ontsnappen uit de micro management regeltjes hel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hou vol, wat is nu 6 weken?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk doen ze wat ze kunnen. Wat er niet kan is op dit soort modellen nog zwaar ingrijpend beleid baseren.![]()
Ik heb wat anders geleerd. Namelijk dat je wel moet zorgen dat je wederpartij je serieus blijft nemen…quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb geleerd om bij onderhandelingen altijd all-in te gaan, dan kom je in elk geval op een betere situatie uit als, dan wanneer je de helft vraagt.zie email 27 oktober
Forum Opties Forumhop: Hop naar: