quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dit is exact de reden dat je als FOK!ker-zijnde niet naar buiten moet komen.
Hvjquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dit is exact de reden dat je als FOK!ker-zijnde niet naar buiten moet komen.
Hihihi Geerd toch, hou op met me!!! mallerdddddddddddd 🤣quote:
Scheer jij ze van tevoren?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:44 schreef GGMM het volgende:
Stel je had wel kiwi's
Had je die dan met of zonder schil gegeten?
Soberso zonderquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:44 schreef GGMM het volgende:
Stel je had wel kiwi's
Had je die dan met of zonder schil gegeten?
Waarom niet? Eindbazen kiwi'squote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:01 schreef VarkensHart het volgende:
Broer je koopt toch geen fucking Zespri kiwi's?
nou een steekproef bij iemand die dat ding anders nooit gebruikt en er gelijk een potje diefstal uitvissen vind ik wel knapquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:18 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ze kunnen steekproef doen bij verdachte mensen
Luister even vriend, als je aan de geloofwaardigheid van mijn mattie @Hyaenidae komt, dan kom je aan mij, ik en haaienidee gaan terug, snapje? We hebben samen een verleden, we hebben samen nog geknikkerd en samen het zusje van @de_boswachter ontmaagd (en als ik zeg samen, dan bedoel ik ook echt samen, niet achter elkaar, nee gewoon samen DP die lappen open geklapt, @Geerd kan dat bevestigen, die was er bij om het te filmen).quote:
jij moet vooral zo doorgaan jongeman want dan heb je grote problemen en al die figuren die je tagged ook, dan hadden ze je maar tegen moeten houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:32 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Luister even vriend, als je aan de geloofwaardigheid van mijn mattie @:Hyaenidae komt, dan kom je aan mij, ik en haaienidee gaan terug, snapje? We hebben samen een verleden, we hebben samen nog geknikkerd en samen het zusje van @:de_boswachter ontmaagd (en als ik zeg samen, dan bedoel ik ook echt samen, niet achter elkaar, nee gewoon samen DP die lappen open geklapt, @:geerd kan dat bevestigen, die was er bij om het te filmen).
Dus nu ff niet van die stoere praat maar gewoon indimmen en accepteren dat je niet fout kan praten over TS.
Die groene haat ik serieus, niet te doenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:43 schreef sp3c het volgende:
die groene zijn trouwens ook prima te nassen, als je dan toch niet genoeg geld op je rekening hebt dan neem je die toch gewoon?
ja dan heb je geen keuzequote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die groene haat ik serieus, niet te doen
Hallo Donnie.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:48 schreef Näsenbar het volgende:
Zelf zeg ik altijd dat als je een ton pakt ook die bon moet pakken.
Ze is 9. Aivd ingelicht.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef Dries4Ever het volgende:
je zusje smeekte anders om nog meer lul
Vieze woke bedrijf is gecancelledquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet? Eindbazen kiwi's![]()
[ afbeelding ]
Was geen gemiddelde supermarkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Als je de zelfscan bij de gemiddelde supermarkt al niet zonder 'vergissingen' kunt gebruiken, dan zegt dat wel iets over je.![]()
[ afbeelding ]
Behalve dan de slechte kwaliteit van hun groente en fruit en dat hun huismerk regelmatig duurder is dan (superieure) A-merken.quote:
Geen idee koop soberso nooit huismerk, ben geen pauper.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Behalve dan de slechte kwaliteit van hun groente en fruit en dat hun huismerk regelmatig duurder is dan (superieure) A-merken.
Klopt, ik word ook heel vaak gecontroleerd, krijg je zo'n boodschap in beeld dat er iemand aan komt vlak voor je kunt afrekenen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:15 schreef sp3c het volgende:
ze controleren toch voordat je kunt afrekenen?
je moet je mannelijkheid in de strijd gooienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, ik word ook heel vaak gecontroleerd, krijg je zo'n boodschap in beeld dat er iemand aan komt vlak voor je kunt afrekenen.
Heb wel eens gevraagd aan zo'n controleermeisje of dat puur willekeurig is, maar ze wist niet wat willekeurig betekende. Waarschijnlijk heb ik een onbetrouwbaar uiterlijk en zit de filiaalmanager in zo'n controlekamer met allemaal camerabeelden het personeel dingen in te fluisteren. Ben van plan binnenkort naar de manager te vragen als ik genoeg moed heb opgebouwd (momenteel wat mgtow videos aan het kijken)
Nu klopt hetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:18 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ze kunnen steekproef doen bij verdachte
zwarte mensen
TS is een pleb
Man man man, vanwaar deze actie man. Nu heb je AH gratis geld gegeven.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ga zelden door die zelfscankassa's, teveel gedoe en je mist het contact met de sexy kassameidjes.
Nou deed ik dat vandaag dus wel, omdat het super druk was en ik maar 5 dingen had.
Dus ik scan zo alles in. Vervolgens pinnen en dan op een eind rolt er zo een kassabon uit aan de onderkant.
Maar het is net alsof die kassabon uit het scherm zo naar beneden valt, heel leuk bedacht!
Toen wou ik dus naar dat poortje lopen om er snel uit te naaien, maar toen kwam er ineens een onwijze bitch op me af, die waarschijnlijk was afgekeurd om achter de kassa te mogen zitten, en die ging mijn bon controleren.
Bleek dus dat ik de groene kiwi's had aangetikt op dat scherm, terwijl de 'gold' in mijn zakje zaten en die zijn duurder![]()
Nou toen werd ze me toch laaiend! Schreeuwen dat ze kon!! Iedereen in die winkel keek naar mij alsof ik een dief was![]()
Uit angst en paniek liet ik al mijn boodschappen liggen en sprong ik over het hekje om de winkel uit te vluchten.
"Vuile oplichter!!" hoorde ik haar nog naschreeuwen.
Nu zit ik dus weer eenzaam thuis, zonder broodjes en kiwi-hapje en ben bang dat er straks politie aan mijn deur staat
In de ochtend en in de drukke momenten in de middag heb je het meeste kans om te controleren (algoritme van het systeem had ik ooit ergens gelezen).quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, ik word ook heel vaak gecontroleerd, krijg je zo'n boodschap in beeld dat er iemand aan komt vlak voor je kunt afrekenen.
Heb wel eens gevraagd aan zo'n controleermeisje of dat puur willekeurig is, maar ze wist niet wat willekeurig betekende. Waarschijnlijk heb ik een onbetrouwbaar uiterlijk en zit de filiaalmanager in zo'n controlekamer met allemaal camerabeelden het personeel dingen in te fluisteren. Ben van plan binnenkort naar de manager te vragen als ik genoeg moed heb opgebouwd (momenteel wat mgtow videos aan het kijken)
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:25 schreef Homijn het volgende:
TS had een slim haaienidee
en nam stiekem duurdere kiwi's mee
Maar er staat een bitch bij het poortje
die checkt, verhoort en vermoordt je
Ze schreeuwde, maakte veel kabaal
en nagelde TS aan de schandpaal
Toen is TS snel naar huis gehold
Daar zit hij nu, zonder kiwi gold
Doe niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 06:24 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
TS is een negert en de AH is boven zijn stand
Moet jij zeggen, -. Alles duurder dan de voedselbank is boven jouw stand!quote:Op woensdag 26 januari 2022 06:24 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
TS is een negert en de AH is boven zijn stand
Toptipquote:Op zondag 19 februari 2023 20:08 schreef Rozevla het volgende:
Ik pak altijd zo’n scan ding mee, scan ik een goedkope biefstuk en pak een duurdere mee.
Yoloooooo
Dat kan toch niet dezelfde streepjescode zijn als je een ander type biefstuk pakt? Of bedoel je dat een zelfde soort biefstuk pakt met een hoger gewicht? Of kijken ze gewoon alleen naar het woord biefstuk op de bon tijdens de controle.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zelfde streepjescodevaker controle gehad, no problemo.
Kogelbiefstuk van 200 gr scannen en een van 500 meenemen.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat kan toch niet dezelfde streepjescode zijn als je een ander type biefstuk pakt? Of bedoel je dat een zelfde soort biefstuk pakt met een hoger gewicht? Of kijken ze gewoon alleen naar het woord biefstuk op de bon tijdens de controle.
Maar dan moet je die van 200 kunnen terugleggen. Moet je wel met 2 zijn ervoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kogelbiefstuk van 200 gr scannen en een van 500 meenemen.
Ja je heb zo’n scan gun mee, scan je gewoon de goedkope bij het vak en neem je de dure mee.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan moet je die van 200 kunnen terugleggen. Moet je wel met 2 zijn ervoor.
leuk trucje. Maar is en blijft diefstal.
Nee gewoon met de handscanner door die winkel banjeren. Ik heb die nog nooit gebruikt, nu snap ik pas waarom mensen die handscanner gebruiken.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan moet je die van 200 kunnen terugleggen. Moet je wel met 2 zijn ervoor.
leuk trucje. Maar is en blijft diefstal.
Ach dat hebben ze in België nog niet uitgevondenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee gewoon met de handscanner door die winkel banjeren. Ik heb die nog nooit gebruikt, nu snap ik pas waarom mensen die handscanner gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja dat vind ik dan weer niet kunnen, want dan ben je de boel bewust aan het saboterenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in de buurt is er een doe-het-zelf zaak die wat ouderwets werkt. Ze hebben overal stickertjes met prijzen erop
Ik ken een gozer, die een beetje als dorpsgek wordt beschouwd hier die erop gevonden heeft om prijssticker eraf te trekken en soms plakt hij nog , en op een duurder artikel te zetten.
Lamp A is bijvoorbeeld 50 euro
Lamp B is bijvoorbeeld 30 euro
Hij nam de sticker van product B en plakt die op product A . Zodat hij winst had van 20 euro.
Opzich is dat ook pure diefstal.
Tot je controlle krijgt.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja je heb zo’n scan gun mee, scan je gewoon de goedkope bij het vak en neem je de dure mee.
Niet zo moeilijk, en die kut supermarkten heb ik geen medelijden mee. Die stelen al jaren van hun toeleveranciers en floreren tijdens Corona en kerst periode
Terwijl je 3 trays in je winkelwagen had staan?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:34 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had laatst controle toen ik 1 Redbull ging afrekenen![]()
Nee, ik ben geen winkeldief. Dit is zelfs voor een crimineel het laagste van het laagste.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Terwijl je 3 trays in je winkelwagen had staan?
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen winkeldief. Dit is zelfs voor een crimineel het laagste van het laagste.
Goede vragen waar ik geen antwoordnop hebquote:Op zondag 19 februari 2023 21:55 schreef LightCity het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
wat is het hoogste?
Werkt nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:43 schreef Regilio_ het volgende:
Daarom altijd die verkorte bon pakken.
Er zit vast een risico-opslag voor kleurvolle jongeren ingebouwd.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Werkt niet
Systeem is namelijk ontwikkeld.
Dat bij het scannen alles word geregistreerd.
Dan krijg je een controle van zo persoon met haar eigen scanner.
Waar jouw bootschappen op staan
Ze kijken niet eens naar je bon.
En dit word rondom gedaan.
Geselecteerd door het systeem.
Etnisch profileren werkt dus prima.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Bleek dus dat ik de groene kiwi's had aangetikt op dat scherm, terwijl de 'gold' in mijn zakje zaten en die zijn duurder
Die krijg je toch vóór het afrekenen?quote:Op maandag 20 februari 2023 00:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Dit gedicht rijmt nietquote:Op maandag 20 februari 2023 00:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Werkt niet
Systeem is namelijk ontwikkeld.
Dat bij het scannen alles word geregistreerd.
Ts is prima, als je dit over @vogeltjesdans gezegd zou hebben had ik door je brievenbus naar binnen gescheten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:32 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Luister even vriend, als je aan de geloofwaardigheid van mijn mattie @:Hyaenidae komt, dan kom je aan mij, ik en haaienidee gaan terug, snapje? We hebben samen een verleden, we hebben samen nog geknikkerd en samen het zusje van @:de_boswachter ontmaagd (en als ik zeg samen, dan bedoel ik ook echt samen, niet achter elkaar, nee gewoon samen DP die lappen open geklapt, @:geerd kan dat bevestigen, die was er bij om het te filmen).
Dus nu ff niet van die stoere praat maar gewoon indimmen en accepteren dat je niet fout kan praten over TS.
Een toren aan kratjes Schultenbrau.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:55 schreef LightCity het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
wat is het hoogste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |