Ik ga zelden door die zelfscankassa's, teveel gedoe en je mist het contact met de sexy kassameidjes.
Nou deed ik dat vandaag dus wel, omdat het super druk was en ik maar 5 dingen had.
Dus ik scan zo alles in. Vervolgens pinnen en dan op een eind rolt er zo een kassabon uit aan de onderkant.
Maar het is net alsof die kassabon uit het scherm zo naar beneden valt, heel leuk bedacht!
Toen wou ik dus naar dat poortje lopen om er snel uit te naaien, maar toen kwam er ineens een onwijze bitch op me af, die waarschijnlijk was afgekeurd om achter de kassa te mogen zitten, en die ging mijn bon controleren.
Bleek dus dat ik de groene kiwi's had aangetikt op dat scherm, terwijl de 'gold' in mijn zakje zaten en die zijn duurder
Nou toen werd ze me toch laaiend! Schreeuwen dat ze kon!! Iedereen in die winkel keek naar mij alsof ik een dief was
Uit angst en paniek liet ik al mijn boodschappen liggen en sprong ik over het hekje om de winkel uit te vluchten.
"Vuile oplichter!!

" hoorde ik haar nog naschreeuwen.
Nu zit ik dus weer eenzaam thuis, zonder broodjes en kiwi-hapje en ben bang dat er straks politie aan mijn deur staat