Mooie bord-op-schoot tijden dus, zelfs voor @Koffieplanter .quote:Friday, January 28 (Centennial Park):
9:00 AM - Gates Open
12:30 PM - Team Relay
Saturday, January 29 (Centennial Park):
11:00 AM - UCI Women Junior Cyclo-cross World Championships
1:00 PM - UCI Men Under 23 Cyclo-cross World Championships
2:30 PM - UCI Women Elite Cyclo-cross World Championships
Sunday, January 30 (Centennial Park):
11:00 AM - UCI Men Junior Cyclo-cross World Championships
1:00 PM - UCI Women Under 23 Cyclo-cross World Championships
2:30 PM - UCI Men Elite Cyclo-cross World Championships
Is die nieuw?quote:
Wauw. Is dat de eerste positieve test in het veldrijden?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:58 schreef Felagund het volgende:
Worst (positieve Corona test) en Betsema (koortsig) zijn er niet bij.
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Wauw. Is dat de eerste positieve test in het veldrijden?
Geen vertrouwen in Manon?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is die nieuw?
Verder, hup Vas, zou tof zijn (zeker als het toch geen Nunspeets glorie wordt).
Een tweede Nunspeetsequote:
Voordat het vrijdag is, is het last team standing. Als dit zo door gaat, moet de UCI hopen dat er genoeg teams kunnen starten om een podium te hebbenquote:
quote:Vincent Baestaens moet alleen slapen in Fayetteville na positieve test van vriendin Annemarie Worst (maar wordt niet extra getest)
Nu zijn Nederlandse vriendin Annemarie Worst positief testte op het coronavirus, heeft Belgian Cycling beslist om haar vriend Vincent Baestaens voortaan alleen op de kamer te laten slapen. Net als Toon Aerts, met wie hij de eerste nacht de kamer deelde. Een extra test wordt wel niet afgenomen.
Er zal deze morgen toch wat onrust geweest zijn bij de Belgische delegatie in het Amerikaanse Fayetteville, waar dit weekend de wereldkampioenschappen veldrijden worden georganiseerd. Vannacht (Amerikaanse tijd) raakte bekend dat de Nederlandse Annemarie Worst dinsdag niet kon afreizen naar de States. Ze testte positief op het coronavirus. Worst woont samen met Vincent Baestaens. Die testte zondag dan wel negatief, de vrees is dat hij toch ook wel eens besmet zou kunnen zijn. Baestaens ligt in Amerika op de kamer met Toon Aerts. De eerste nacht sliepen ze nog samen, maar vanaf nu worden ze gescheiden. Voor het overige werden er geen extra maatregelen genomen, beiden worden ook niet meer getest.
Als de Knegt zelfs met een zowat zekere gouden medaille niet genoeg renners kan vinden die willen meedoen, zegt al wel genoeg..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voordat het vrijdag is, is het last team standing. Als dit zo door gaat, moet de UCI hopen dat er genoeg teams kunnen starten om een podium te hebben
‘False apart’quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:18 schreef Nober het volgende:
Niks aan de hand. Maar ja de test zegt positief.
[ instagram ]
quote:2022 Walmart UCI Cyclo-cross World Championships: change to participation rule for team relay test event
In the context of the Covid-19 pandemic, the Union Cycliste Internationale (UCI) announces that it has changed the participation rule for the team relay test event taking place in Fayetteville, Arkansas (USA) on Friday 28 January, the day before the start of the official 2022 Walmart UCI Cyclo-cross World Championships (29-30 January).
Many national teams have arrived in Fayetteville for the 2022 Walmart UCI Cyclo-cross World Championships with reduced numbers due to athletes who were unable to travel due to illness or enforced quarantine.
To ensure that nations entered in Friday’s team relay test event can still field a team despite their restricted numbers, the UCI has reduced the number of riders per team from six to four. Each participating team in Fayetteville will line up two female riders and two male riders as follows:
1 Woman Junior or 1 Woman Under 23,
1 Woman Under 23 or 1 Woman Elite,
1 Man Junior or 1 Man Under 23,
1 Man Under 23 or 1 Man Elite.
Nations have also been offered the chance to enter two teams of four riders each.
Originally, each team was to line up six riders as follows: one Elite male and one Elite female, as well as two male and two female riders from the Under 23 and / or Junior categories.
Each rider will race over one lap of a 3km course before tagging in his or her teammate waiting in a transition zone. Friday’s test event will therefore logically be four laps instead of the originally planned six laps. Each nation can determine its own starting order.
Apart from the change in the number of team members, the overall concept remains the same and will provide an interesting and exciting foretaste of what could become a regular appearance. Indeed, the test event will be evaluated with a view to potentially integrating the team relay – in its six-rider format - into the programme of the UCI Cyclo-cross World Championships in the future. A similar and immensely popular relay for mountain bike cross-country Olympic (XCO) has been part of the UCI Mountain Bike World Championships since 1999.
The UCI’s flexibility concerning the participation rules will not have a significant impact on the ability to evaluate interest for the team relay format in cyclo-cross.
Between 5,500 and 6,000 spectators are expected at the Centennial Park venue in Fayetteville, Arkansas, for this cyclo-cross team relay test event.
The nations participating in the team relay test event in Fayetteville are: Belgium, Canada – A, Canada – B, Czech Republic, Italy, USA – A and USA – B.
Aldus Maarten Vangramberen. NOS schittert in afwezigheid, je verwacht het niet.quote:Brand heeft ook tijd om interviews aan ons te geven, want van de NOS is hier niemand. Ik doe ook interviews voor de NOS.
Tsja...quote:
Gelukkig hebben ze nog wat lokale Canadezen en Amerikanen gevonden dan, anders had je al een medaille als je was gestart.quote:
Die zitten zeker allemaal in Beijing.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aldus Maarten Vangramberen. NOS schittert in afwezigheid, je verwacht het niet.
Wat een treurigheid bij elkaar. Ze gaan hier toch geen regenboogtrui voor uitdelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja...
Volgens Sporza is het een blijvertje (info van UCI). Die drukken ook maar constant hun zin door
Waarom boycotten alle landen deze nonsens niet gewoonquote:
Goede kans op medaille voor mindere landen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom boycotten alle landen deze nonsens niet gewoon.
Het lijkt er sterk op dat de UCI dit vooral voor het organiserende land door laat gaan. Want als wedstrijd slaat het nergens op als er alleen derde garde mee doet. Dit is nog treuriger dan de mixed relay tijdrit op het WK weg de eerste jaren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede kans op medaille voor mindere landen?
Het is een testevent dus lijkt me niet dat ze daar truien voor uitdelenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat een treurigheid bij elkaar. Ze gaan hier toch geen regenboogtrui voor uitdelen?
Ik denk vooral voor de Olympische ambities. Dan is dit tegenwoordig wel een moetje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat de UCI dit vooral voor het organiserende land door laat gaan. Want als wedstrijd slaat het nergens op als er alleen derde garde mee doet. Dit is nog treuriger dan de mixed relay tijdrit op het WK weg de eerste jaren.
Veldrijden gaat niet olympisch worden en daar gaat dit circusonderdeel niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk vooral voor de Olympische ambities. Dan is dit tegenwoordig wel een moetje.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veldrijden gaat niet olympisch worden en daar gaat dit circusonderdeel niets aan veranderen.
Het lijkt me sowieso duidelijk dat deze mixed relay onderdeel is van alle veranderingen die de UCI/Flanders Classics door aan het voeren is daarop gericht. Zo gaan we volgend seizoen bijvoorbeeld naar London voor de wereldbeker, dat zal ook wel weer niet goed zijn in de ogen van de Belgische dinosaurussen die het allemaal wel best vonden met drie klassementen waarvan het epicentrum bij alle drie in VIP-tenten in Belgiė lag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geloof jij dat dit kan gaan gebeuren? Lijkt mij een luchtkasteel
Het grootste probleem voor de OWS zit in de sneeuw of ijs voorwaarde en dat kan veldrijden niet direct oplossen. Ondanks een geslaagde sneeuwcross in Val di Sole. Ik vind overigens prima dat er dingen veranderen, dat heeft het crossen nodig. Tegelijkertijd vind ik het minder ok dat de niet Wereldbeker crossen min of meer doodgeknepen worden. Een tussenvorm met bijvoorbeeld 10-12 in plaats van 16 manches had de rest ook wat ruimte gelaten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso duidelijk dat deze mixed relay onderdeel is van alle veranderingen die de UCI/Flanders Classics door aan het voeren is daarop gericht. Zo gaan we volgend seizoen bijvoorbeeld naar London voor de wereldbeker, dat zal ook wel weer niet goed zijn in de ogen van de Belgische dinosaurussen die het allemaal wel best vonden met drie klassementen waarvan het epicentrum bij alle drie in VIP-tenten in Belgiė lag.
Of het ook effect gaat hebben? Ik verwacht het niet direct. Maar als je ziet wat er de laatste tijd allemaal bij is gekomen valt niks uit te sluiten. En mountainbiken is er ook ooit bij gekomen, terwijl dat destijds een marginale sport was ten opzichte van veldrijden.
In het zwemmen hebben ze ook een mixed relay, daar is ook geen touw aan vast te knopen door de verschillende volgordes bij de landen. Pas bij de laatste 50 meter is dat een beetje duidelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
De willekeurige volgorde is het enige positieve aan deze relay.
WK gravel, mixed relay.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef tja77 het volgende:
Waar zit ik naar te kijken?
Dit is toch geen veldrijden?
Dat mag geen cross hetenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een triest parcours idd; hier had je ook een F1 race kunnen organiseren.
Of met zure stront.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef gianni61 het volgende:
en nu een paar giertanks met water er overheen rijden
Sporza meldt dat de eerste medaille binnen isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef tja77 het volgende:
Belgiė toch knap 3e van de 7 teams.
Nu al een geslaagd WK voor de zuiderburen.
In oktober zag je wel wat regen met dit parcours kan doen, maar zo slaat het nergens op inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:03 schreef tja77 het volgende:
Zo uitgekeken naar het WK, en dan krijg je dit.
Ze hadden Merlier mee moeten nemen, ideaal voor de massasprintquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In oktober zag je wel wat regen met dit parcours kan doen, maar zo slaat het nergens op inderdaad
Nah, ik weet niet hoor. Veldrijden is erg smal in de breedte, toppers zie ik niet snel aan de start staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:03 schreef gianni61 het volgende:
Maar op zich, als er wat meer landen mee zouden doen, zou zo'n relay nog best geinig kunnen zijn
En als alle toppers meedoen wint Nederland met een straatlengte. Je stelt Brand of Vos op samen met Pieterse, Van Anrooij of Van Empel (wie er wil). Dat alleen al levert een minuut + voorsprong op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet hoor. Veldrijden is erg smal in de breedte, toppers zie ik niet snel aan de start staan.
Zie Brand Vosje er op dat klimmetje niet afrijden, sprint a deux?quote:
"Normaal zou je zeggen dat Cant geen kans heeft op een medaille", zegt Roland Liboton. "Maar als ze een goeie dag heeft, weet je het nooit."quote:
Eigenlijk niet maar wie hebben we verder dan? Betsema is er niet, Worst is er niet. Pieterse, Anrooij en Empel rijden bij beloften.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:56 schreef franklop het volgende:
Lijkt me nu niet onderscheidend genoeg dat Vas iets zou kunnen in ieder geval
Parcours is dusdanig idioot dat het zomaar een hele verrassende cross met onverwachte niet Nederlandse winnares kan worden.quote:
Je wil dus eigenlijk zeggen dat Cant favoriet is?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Parcours is dusdanig idioot dat het zomaar een hele verrassende cross met onverwachte niet Nederlandse winnares kan worden.
Met drugs is hij waarschijnlijk niet uniek.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:07 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2022(...)strom~1643364299686/
Misschien wel, of een Italiaanse?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk zeggen dat Cant favoriet is?
Die gaan Vos en Brand echt niet bijhouden als alle remmen los gaan in de slotronde. Hoewel ik verwacht dat er al eerder een klein groepje over blijft. Zeker voor de dames gaat die langere klim er wel in hakken.quote:
Heb gisteren niet de gehele cross gezien, maar ik vond het weinig met veldrijden te maken hebben. Ik zie het echt wel gebeuren dat Brand of Vos niet wint.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die gaan Vos en Brand echt niet bijhouden als alle remmen los gaan in de slotronde. Hoewel ik verwacht dat er al eerder een klein groepje over blijft. Zeker voor de dames gaat die langere klim er wel in hakken.
Het heeft inderdaad weinig met veldrijden te maken. Tegelijkertijd aan het einde van de cross gaat het er wel inhakken en dan gaan er veel af waaien op die klimmetjes en vooral de lange klim. De UCI moet zich schamen dat ze niet veel meer hindernissen aangebracht hebben. Ik zei het gisteren al grappend maar ik had als Belgiė overwogen om Merlier mee te nemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb gisteren niet de gehele cross gezien, maar ik vond het weinig met veldrijden te maken hebben. Ik zie het echt wel gebeuren dat Brand of Vos niet wint.
Wielplakken heeft op dit parcours zeker meerwaarde, waar je bij een normale cross in het wiel ongeveer net zoveel energie verbruikt, kun je met deze snelheden echt wel baat hebben om in het wiel van een ander te blijven. Als de mindere godinnen hun krachten kunnen sparen op de vlakke snelle stroken, dan gaat het ook lastiger worden om ze eraf te rijden (en weg te blijven) in die klimmetjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad weinig met veldrijden te maken. Tegelijkertijd aan het einde van de cross gaat het er wel inhakken en dan gaan er veel af waaien op die klimmetjes en vooral de lange klim. De UCI moet zich schamen dat ze niet veel meer hindernissen aangebracht hebben. Ik zei het gisteren al grappend maar ik had als Belgiė overwogen om Merlier mee te nemen.
Vos is echt niet vies van wielplakken als dat nodig is. Brand heeft maar één modus operandi, vanaf kop iedereen doodrijden. Vos kan op alle manieren winnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wielplakken heeft op dit parcours zeker meerwaarde, waar je bij een normale cross in het wiel ongeveer net zoveel energie verbruikt, kun je met deze snelheden echt wel baat hebben om in het wiel van een ander te blijven. Als de mindere godinnen hun krachten kunnen sparen op de vlakke snelle stroken, dan gaat het ook lastiger worden om ze eraf te rijden (en weg te blijven) in die klimmetjes.
Op vrijwel alle parcours kun je Brand en Vos invullen, nu ben ik daar niet zo zeker van.
Ik denk dat het anders gaat en dat is dat de mindere goden elke keer op het klimmetje eraf moeten en dan in het rood moeten terwijl de top dames sparen vooraan. De krachtsverschillen zijn zo groot dat na de eerste 5 er al snel gaten gaan vallen. En nu de top 3 U23 dames eruit zijn en Betsema en Worst er niet zijn vermoed ik dat Brand, Vos en misschien Alvardo en Vas snel vooraan komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wielplakken heeft op dit parcours zeker meerwaarde, waar je bij een normale cross in het wiel ongeveer net zoveel energie verbruikt, kun je met deze snelheden echt wel baat hebben om in het wiel van een ander te blijven. Als de mindere godinnen hun krachten kunnen sparen op de vlakke snelle stroken, dan gaat het ook lastiger worden om ze eraf te rijden (en weg te blijven) in die klimmetjes.
Op vrijwel alle parcours kun je Brand en Vos invullen, nu ben ik daar niet zo zeker van.
Doet die Oostenrijkse Olympisch kampioene ook mee vanavond?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gevaarlijkste scenario is wanneer een subtopper in de aanval gaat en de Nederlanders naar elkaar gaan kijken. Op die manier heb je binnen mum van een tijd een voorsprong van een halve minuut. Fiets dat dan maar dicht met een Vos in het wiel.
Anna Kiesenhofer? Ik denk het nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet die Oostenrijkse Olympisch kampioene ook mee vanavond?
Gezien het parcours een gemiste kans.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anna Kiesenhofer? Ik denk het niet
Moet je voorstellen als ze niet aan topsport zou doen. Rijp voor zo’n programma op TLC waar ze iemand met een kraan uit bed hijsen.quote:
Hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:09 schreef DeeBee het volgende:
Stelling: ik vind dat als wegrenner Thibau dit WK sprinten niet wint, dat hij een choker is.
Zet ff poll op dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:09 schreef DeeBee het volgende:
Stelling: ik vind dat als wegrenner Thibau dit WK sprinten niet wint, dat hij een choker is.
Niets?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:59 schreef Nober het volgende:
Wel drie medailles maar bij de junioren maar drie landgenoten aan de start, wat is er aan de hand?
Niets. Anderen gewoon niet goed genoeg volgens de bond.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:59 schreef Nober het volgende:
Wel drie medailles maar bij de junioren maar drie landgenoten aan de start, wat is er aan de hand?
Dat is het natuurlijk niet. Als het een WK in Europa was geweest, hadden ze gewoon met het maximum aantal renners gestart. Nu hebben ze alleen de echte medaillekandidaten gestuurd, op de vrouwen elite na.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niets. Anderen gewoon niet goed genoeg volgens de bond.
Dus voor een WK buiten Europa zijn ze niet goed genoeg. De keuze van de bond is dan ook goed te begrijpen gezien de kostenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet. Als het een WK in Europa was geweest, hadden ze gewoon met het maximum aantal renners gestart. Nu hebben ze alleen de echte medaillekandidaten gestuurd, op de vrouwen elite na.
quote:De normale eis die de KNWU voor WK-plaatsing van iedere categorie eist, is dat een crosser twee keer bij de eerste zestien van een Wereldbeker moet eindigen. Omdat de trip naar Fayetteville zo duur is – naar verluidt gaat (bijna) het volledige veldritbudget van 2022 er doorheen – werd ervoor gekozen om alleen renners en rensters te selecteren die podiumkandidaat zijn.
Een vettig parcours?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sla een kruis en vraag de heer om een wonder.
Waarom b.v. geen balken? Dat hoort, tenzij het van nature al een zwaar parcours is, bij de sport.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:09 schreef tja77 het volgende:
Dit parcours kan echt niet…
Wat een sof!
Vooraf had ik juist Hendrikx de meeste kans gegeven gezien de vorm en het parcours.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kamp en Ronhaar moeten nog hun turbo aanzetten
Het botert niet in Nederlandse kamp. Wie gaat er rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooraf had ik juist Hendrikx de meeste kans gegeven gezien de vorm en het parcours.
Die oogt erg sterk ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:30 schreef DIJK het volgende:
Emiel is verreweg de beste, maar mag niets doen
Thibau Nys is de morele winnaar, maar zit gevangen in het ploegenspel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronhaar en Kamp zijn niet goed genoeg. Verstrynge is de beste hier
Altijd tegen Thibauquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Thibau Nys is de morele winnaar, maar zit gevangen in het ploegenspel.
Hoe moet het vlaggetje dit nog omdraaien?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt een Belgische sweep te worden.
mason doet nog meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt een Belgische sweep te worden.
Mees moet de benen stil houden en alles op alles zetten om nog een medalje te pakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe moet het vlaggetje dit nog omdraaien?
Dat eerste zei ik net op het moment dat Verstrynge een eerste keer probeerde en gelijk inhield, dus had niet verwacht dat ie het nog een keer zou durven.quote:
Grote kansquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Straks Cant en het WK kan niet meer stuk.
Wyseure spreekt dezelfde dialect zoals ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk nog een interview met Wyseure in het Vlaams. Met zijn stemgeluid had het zo de broer van Ollie kunnen zijn.
Jakkiebah, een West-Vlaming in ons midden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wyseure spreekt dezelfde dialect zoals ik
oede ki je tootequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jakkiebah, een West-Vlaming in ons midden.
Ben er maar trots op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wyseure spreekt dezelfde dialect zoals ik
Naja ze werken wel vaker samen. Op de OS deed de NOS alle interviews bij nota bene het wielrennenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vangramberen moet voor de NOS de interviews doen.
Zonde, NOS had ook gewoon Bert kunnen sturen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vangramberen moet voor de NOS de interviews doen.
Jij kijkt zeker alleen TDF?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cant gaat moeite hebben om in de top 10 te komen.
Ze gaat echt alles op alles zetten om als eerste de finish te bereiken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Ze denkt dat ze Vos vooral kan lossen door heel hard te rijden. Dat zijn de tactieken.
jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vos werd aangetikt door Alvarado?
Dat is M. Bakker. Die zal wel problemen hebben met de cruisecontrolquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:34 schreef DeeBee het volgende:
Een Nederlandse niet in de top-10, WANPRESTATIE
Helm die hoort bij haar Nederlandse trui.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heeft Vos een rode helm? Of is dat een HEMA helm?
Daar zou je vooraf niet heel veel geld voor hebben gekregenquote:
Ik vermoed dat Vos zo goed is dat ze hier als ze wil een solo kan rijden maar waarom zou ze het risico nemenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:44 schreef H.Vviv het volgende:
Vos heeft precies de cross die ze wil.
Klopt, maar tot dat moment deed Alvarado goed mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zou je vooraf niet heel veel geld voor hebben gekregen
Denk het niet. Maar nu kan ze wel makkelijk op het wiel rijden van Brand zonder dat iemand er tussen zit. Brand had eigenlijk moeten hopen dat Alvarado langer meekon.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Vos zo goed is dat ze hier als ze wil een solo kan rijden maar waarom zou ze het risico nemen
Ik hoop vooral dat Vos wint omdat daarmee een cirkel na haar terugval helemaal rond gemaakt wordt en het aan de mythe van de grootste wielrenster aller tijden bij draagt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk het niet. Maar nu kan ze wel makkelijk op het wiel rijden van Brand zonder dat iemand er tussen zit. Brand had eigenlijk moeten hopen dat Alvarado langer meekon.
Moet ze zorgen dat ze niet tever terug valtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Podium voor Ceylin zou een enorme opsteker zijn gezien haar seizoen
Die kan het beste wiel van Persico pakken en hopen dat ze haar er nog op legt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet ze zorgen dat ze niet tever terug valt
En dat Lewis dan nog een wereldtitel moet pakken. @klaasweetallesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Vos wint omdat daarmee een cirkel na haar terugval helemaal rond gemaakt wordt en het aan de mythe van de grootste wielrenster aller tijden bij draagt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat Lewis dan nog een wereldtitel moet pakken. @:klaasweetalles
het is geen kwestie van moetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat Lewis dan nog een wereldtitel moet pakken. @:klaasweetalles
Zeker omdat Vos een aantal wereldtitels gewoon solo slim speelde om het in het vlaams te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |