Sporza meldt dat de eerste medaille binnen isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef tja77 het volgende:
België toch knap 3e van de 7 teams.
Nu al een geslaagd WK voor de zuiderburen.
In oktober zag je wel wat regen met dit parcours kan doen, maar zo slaat het nergens op inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:03 schreef tja77 het volgende:
Zo uitgekeken naar het WK, en dan krijg je dit.
Ze hadden Merlier mee moeten nemen, ideaal voor de massasprintquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In oktober zag je wel wat regen met dit parcours kan doen, maar zo slaat het nergens op inderdaad
Nah, ik weet niet hoor. Veldrijden is erg smal in de breedte, toppers zie ik niet snel aan de start staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:03 schreef gianni61 het volgende:
Maar op zich, als er wat meer landen mee zouden doen, zou zo'n relay nog best geinig kunnen zijn
En als alle toppers meedoen wint Nederland met een straatlengte. Je stelt Brand of Vos op samen met Pieterse, Van Anrooij of Van Empel (wie er wil). Dat alleen al levert een minuut + voorsprong op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet hoor. Veldrijden is erg smal in de breedte, toppers zie ik niet snel aan de start staan.
Zie Brand Vosje er op dat klimmetje niet afrijden, sprint a deux?quote:
"Normaal zou je zeggen dat Cant geen kans heeft op een medaille", zegt Roland Liboton. "Maar als ze een goeie dag heeft, weet je het nooit."quote:
Eigenlijk niet maar wie hebben we verder dan? Betsema is er niet, Worst is er niet. Pieterse, Anrooij en Empel rijden bij beloften.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:56 schreef franklop het volgende:
Lijkt me nu niet onderscheidend genoeg dat Vas iets zou kunnen in ieder geval
Parcours is dusdanig idioot dat het zomaar een hele verrassende cross met onverwachte niet Nederlandse winnares kan worden.quote:
Je wil dus eigenlijk zeggen dat Cant favoriet is?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Parcours is dusdanig idioot dat het zomaar een hele verrassende cross met onverwachte niet Nederlandse winnares kan worden.
Met drugs is hij waarschijnlijk niet uniek.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:07 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2022(...)strom~1643364299686/
Misschien wel, of een Italiaanse?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk zeggen dat Cant favoriet is?
Die gaan Vos en Brand echt niet bijhouden als alle remmen los gaan in de slotronde. Hoewel ik verwacht dat er al eerder een klein groepje over blijft. Zeker voor de dames gaat die langere klim er wel in hakken.quote:
Heb gisteren niet de gehele cross gezien, maar ik vond het weinig met veldrijden te maken hebben. Ik zie het echt wel gebeuren dat Brand of Vos niet wint.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die gaan Vos en Brand echt niet bijhouden als alle remmen los gaan in de slotronde. Hoewel ik verwacht dat er al eerder een klein groepje over blijft. Zeker voor de dames gaat die langere klim er wel in hakken.
Het heeft inderdaad weinig met veldrijden te maken. Tegelijkertijd aan het einde van de cross gaat het er wel inhakken en dan gaan er veel af waaien op die klimmetjes en vooral de lange klim. De UCI moet zich schamen dat ze niet veel meer hindernissen aangebracht hebben. Ik zei het gisteren al grappend maar ik had als België overwogen om Merlier mee te nemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb gisteren niet de gehele cross gezien, maar ik vond het weinig met veldrijden te maken hebben. Ik zie het echt wel gebeuren dat Brand of Vos niet wint.
Wielplakken heeft op dit parcours zeker meerwaarde, waar je bij een normale cross in het wiel ongeveer net zoveel energie verbruikt, kun je met deze snelheden echt wel baat hebben om in het wiel van een ander te blijven. Als de mindere godinnen hun krachten kunnen sparen op de vlakke snelle stroken, dan gaat het ook lastiger worden om ze eraf te rijden (en weg te blijven) in die klimmetjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad weinig met veldrijden te maken. Tegelijkertijd aan het einde van de cross gaat het er wel inhakken en dan gaan er veel af waaien op die klimmetjes en vooral de lange klim. De UCI moet zich schamen dat ze niet veel meer hindernissen aangebracht hebben. Ik zei het gisteren al grappend maar ik had als België overwogen om Merlier mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |