In wereld van Michael lag het aan iedereen behalve Michael. Wonderlijk. Wonderlijk.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie zijn gewoon rotslecht Michael
26,8 als ik het goed heb.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:59 schreef franklop het volgende:
[..]
In Treviso 2008 haalden we denk ik ook wel die snelheden.
Dat zal wimderon vast wel weten.
De tactiek was niet denderend, maar Pidcock was sowieso te sterk. Denk niet dat met 'n geweldige tactiek 'n Belg hier gewonnen zou hebben.quote:Op maandag 31 januari 2022 06:54 schreef franklop het volgende:
Goh en de Belgische ploeg heeft weer eens niet goed samengewerkt. Gras is groen
Was ook achter tommie geëindigdquote:Op maandag 31 januari 2022 09:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
De tactiek was niet denderend, maar Pidcock was sowieso te sterk. Denk niet dat met 'n geweldige tactiek 'n Belg hier gewonnen zou hebben.
Alleen als van Aert mee gedaan zou hebben.
Als van Aert en Vd Poel meededen werd de visstick gewoon 3e op 30secquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Was ook achter tommie geëindigd
Was een technisch parcour, matje en pidcock in mijn ogen favoriet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als van Aert en Vd Poel meededen werd de visstick gewoon 3e op 30sec
Denk van niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Was ook achter tommie geëindigd
Wel een snel parcour waar echte verschillen maken lastig is, erg jammer dat ze er niet allemaal waren.quote:
Dat wel, maar een Van Aert in topvorm moet Pidcock kunnen verslaan op dit parcours.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel een snel parcour waar echte verschillen maken lastig is, erg jammer dat ze er niet allemaal waren.
Ook omdat ze Olympisch willen worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:56 schreef Idisrom het volgende:
Het weer is net een week te laat omgeslagen in de VS.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220204_97475528
Dit zou een prachtig WK-parcours geweest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |