Die zitten zeker allemaal in Beijing.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aldus Maarten Vangramberen. NOS schittert in afwezigheid, je verwacht het niet.
Wat een treurigheid bij elkaar. Ze gaan hier toch geen regenboogtrui voor uitdelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja...
Volgens Sporza is het een blijvertje (info van UCI). Die drukken ook maar constant hun zin door
Waarom boycotten alle landen deze nonsens niet gewoonquote:
Goede kans op medaille voor mindere landen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom boycotten alle landen deze nonsens niet gewoon.
Het lijkt er sterk op dat de UCI dit vooral voor het organiserende land door laat gaan. Want als wedstrijd slaat het nergens op als er alleen derde garde mee doet. Dit is nog treuriger dan de mixed relay tijdrit op het WK weg de eerste jaren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede kans op medaille voor mindere landen?
Het is een testevent dus lijkt me niet dat ze daar truien voor uitdelenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat een treurigheid bij elkaar. Ze gaan hier toch geen regenboogtrui voor uitdelen?
Ik denk vooral voor de Olympische ambities. Dan is dit tegenwoordig wel een moetje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat de UCI dit vooral voor het organiserende land door laat gaan. Want als wedstrijd slaat het nergens op als er alleen derde garde mee doet. Dit is nog treuriger dan de mixed relay tijdrit op het WK weg de eerste jaren.
Veldrijden gaat niet olympisch worden en daar gaat dit circusonderdeel niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk vooral voor de Olympische ambities. Dan is dit tegenwoordig wel een moetje.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veldrijden gaat niet olympisch worden en daar gaat dit circusonderdeel niets aan veranderen.
Het lijkt me sowieso duidelijk dat deze mixed relay onderdeel is van alle veranderingen die de UCI/Flanders Classics door aan het voeren is daarop gericht. Zo gaan we volgend seizoen bijvoorbeeld naar London voor de wereldbeker, dat zal ook wel weer niet goed zijn in de ogen van de Belgische dinosaurussen die het allemaal wel best vonden met drie klassementen waarvan het epicentrum bij alle drie in VIP-tenten in België lag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geloof jij dat dit kan gaan gebeuren? Lijkt mij een luchtkasteel
Het grootste probleem voor de OWS zit in de sneeuw of ijs voorwaarde en dat kan veldrijden niet direct oplossen. Ondanks een geslaagde sneeuwcross in Val di Sole. Ik vind overigens prima dat er dingen veranderen, dat heeft het crossen nodig. Tegelijkertijd vind ik het minder ok dat de niet Wereldbeker crossen min of meer doodgeknepen worden. Een tussenvorm met bijvoorbeeld 10-12 in plaats van 16 manches had de rest ook wat ruimte gelaten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso duidelijk dat deze mixed relay onderdeel is van alle veranderingen die de UCI/Flanders Classics door aan het voeren is daarop gericht. Zo gaan we volgend seizoen bijvoorbeeld naar London voor de wereldbeker, dat zal ook wel weer niet goed zijn in de ogen van de Belgische dinosaurussen die het allemaal wel best vonden met drie klassementen waarvan het epicentrum bij alle drie in VIP-tenten in België lag.
Of het ook effect gaat hebben? Ik verwacht het niet direct. Maar als je ziet wat er de laatste tijd allemaal bij is gekomen valt niks uit te sluiten. En mountainbiken is er ook ooit bij gekomen, terwijl dat destijds een marginale sport was ten opzichte van veldrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |