Vos is echt niet vies van wielplakken als dat nodig is. Brand heeft maar één modus operandi, vanaf kop iedereen doodrijden. Vos kan op alle manieren winnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wielplakken heeft op dit parcours zeker meerwaarde, waar je bij een normale cross in het wiel ongeveer net zoveel energie verbruikt, kun je met deze snelheden echt wel baat hebben om in het wiel van een ander te blijven. Als de mindere godinnen hun krachten kunnen sparen op de vlakke snelle stroken, dan gaat het ook lastiger worden om ze eraf te rijden (en weg te blijven) in die klimmetjes.
Op vrijwel alle parcours kun je Brand en Vos invullen, nu ben ik daar niet zo zeker van.
Ik denk dat het anders gaat en dat is dat de mindere goden elke keer op het klimmetje eraf moeten en dan in het rood moeten terwijl de top dames sparen vooraan. De krachtsverschillen zijn zo groot dat na de eerste 5 er al snel gaten gaan vallen. En nu de top 3 U23 dames eruit zijn en Betsema en Worst er niet zijn vermoed ik dat Brand, Vos en misschien Alvardo en Vas snel vooraan komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wielplakken heeft op dit parcours zeker meerwaarde, waar je bij een normale cross in het wiel ongeveer net zoveel energie verbruikt, kun je met deze snelheden echt wel baat hebben om in het wiel van een ander te blijven. Als de mindere godinnen hun krachten kunnen sparen op de vlakke snelle stroken, dan gaat het ook lastiger worden om ze eraf te rijden (en weg te blijven) in die klimmetjes.
Op vrijwel alle parcours kun je Brand en Vos invullen, nu ben ik daar niet zo zeker van.
Doet die Oostenrijkse Olympisch kampioene ook mee vanavond?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gevaarlijkste scenario is wanneer een subtopper in de aanval gaat en de Nederlanders naar elkaar gaan kijken. Op die manier heb je binnen mum van een tijd een voorsprong van een halve minuut. Fiets dat dan maar dicht met een Vos in het wiel.
Anna Kiesenhofer? Ik denk het nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet die Oostenrijkse Olympisch kampioene ook mee vanavond?
Gezien het parcours een gemiste kans.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anna Kiesenhofer? Ik denk het niet
Moet je voorstellen als ze niet aan topsport zou doen. Rijp voor zo’n programma op TLC waar ze iemand met een kraan uit bed hijsen.quote:
Hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:09 schreef DeeBee het volgende:
Stelling: ik vind dat als wegrenner Thibau dit WK sprinten niet wint, dat hij een choker is.
Zet ff poll op dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:09 schreef DeeBee het volgende:
Stelling: ik vind dat als wegrenner Thibau dit WK sprinten niet wint, dat hij een choker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |