Dat is M. Bakker. Die zal wel problemen hebben met de cruisecontrolquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:34 schreef DeeBee het volgende:
Een Nederlandse niet in de top-10, WANPRESTATIE
Helm die hoort bij haar Nederlandse trui.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heeft Vos een rode helm? Of is dat een HEMA helm?
Daar zou je vooraf niet heel veel geld voor hebben gekregenquote:
Ik vermoed dat Vos zo goed is dat ze hier als ze wil een solo kan rijden maar waarom zou ze het risico nemenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:44 schreef H.Vviv het volgende:
Vos heeft precies de cross die ze wil.
Klopt, maar tot dat moment deed Alvarado goed mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zou je vooraf niet heel veel geld voor hebben gekregen
Denk het niet. Maar nu kan ze wel makkelijk op het wiel rijden van Brand zonder dat iemand er tussen zit. Brand had eigenlijk moeten hopen dat Alvarado langer meekon.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Vos zo goed is dat ze hier als ze wil een solo kan rijden maar waarom zou ze het risico nemen
Ik hoop vooral dat Vos wint omdat daarmee een cirkel na haar terugval helemaal rond gemaakt wordt en het aan de mythe van de grootste wielrenster aller tijden bij draagt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk het niet. Maar nu kan ze wel makkelijk op het wiel rijden van Brand zonder dat iemand er tussen zit. Brand had eigenlijk moeten hopen dat Alvarado langer meekon.
Moet ze zorgen dat ze niet tever terug valtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Podium voor Ceylin zou een enorme opsteker zijn gezien haar seizoen
Die kan het beste wiel van Persico pakken en hopen dat ze haar er nog op legt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet ze zorgen dat ze niet tever terug valt
En dat Lewis dan nog een wereldtitel moet pakken. @klaasweetallesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Vos wint omdat daarmee een cirkel na haar terugval helemaal rond gemaakt wordt en het aan de mythe van de grootste wielrenster aller tijden bij draagt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat Lewis dan nog een wereldtitel moet pakken. @:klaasweetalles
het is geen kwestie van moetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat Lewis dan nog een wereldtitel moet pakken. @:klaasweetalles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |