Waarom b.v. geen balken? Dat hoort, tenzij het van nature al een zwaar parcours is, bij de sport.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:09 schreef tja77 het volgende:
Dit parcours kan echt niet…
Wat een sof!
Vooraf had ik juist Hendrikx de meeste kans gegeven gezien de vorm en het parcours.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kamp en Ronhaar moeten nog hun turbo aanzetten
Het botert niet in Nederlandse kamp. Wie gaat er rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooraf had ik juist Hendrikx de meeste kans gegeven gezien de vorm en het parcours.
Die oogt erg sterk ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:30 schreef DIJK het volgende:
Emiel is verreweg de beste, maar mag niets doen
Thibau Nys is de morele winnaar, maar zit gevangen in het ploegenspel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronhaar en Kamp zijn niet goed genoeg. Verstrynge is de beste hier
Altijd tegen Thibauquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Thibau Nys is de morele winnaar, maar zit gevangen in het ploegenspel.
Hoe moet het vlaggetje dit nog omdraaien?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt een Belgische sweep te worden.
mason doet nog meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt een Belgische sweep te worden.
Mees moet de benen stil houden en alles op alles zetten om nog een medalje te pakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe moet het vlaggetje dit nog omdraaien?
Dat eerste zei ik net op het moment dat Verstrynge een eerste keer probeerde en gelijk inhield, dus had niet verwacht dat ie het nog een keer zou durven.quote:
Grote kansquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Straks Cant en het WK kan niet meer stuk.
Wyseure spreekt dezelfde dialect zoals ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk nog een interview met Wyseure in het Vlaams. Met zijn stemgeluid had het zo de broer van Ollie kunnen zijn.
Jakkiebah, een West-Vlaming in ons midden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wyseure spreekt dezelfde dialect zoals ik
oede ki je tootequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jakkiebah, een West-Vlaming in ons midden.
Ben er maar trots op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wyseure spreekt dezelfde dialect zoals ik
Naja ze werken wel vaker samen. Op de OS deed de NOS alle interviews bij nota bene het wielrennenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vangramberen moet voor de NOS de interviews doen.
Zonde, NOS had ook gewoon Bert kunnen sturen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vangramberen moet voor de NOS de interviews doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |