quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]Damn ik merk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]Misschien heb ik wel een heel invloedrijk Karma, wie zal het zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nee echt? Vrij hardleers typequote:Op maandag 24 januari 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen heeft Boris Johnson nog een feestje gevierd
[ afbeelding ]
Ik heb er ook weinig problemen mee eigenlijk. Wel in een officiele tekst natuurlijk maar hier of in een chat of zo, neuh.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:24 schreef Arizona het volgende:
Ik hou wel van een spelfout op zijn tijd. Het laat zien dat we mensen zijn en geen machines
(Nu praat ik op subtiele wijze mijn eigen fouten goed)
Het maakt mij ook niets uit. Zij het dat we dan ook het recht hebben te lachen om (al dan niet onbedoelde) grappige fouten.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig problemen mee eigenlijk. Wel in een officiele tekst natuurlijk maar hier of in een chat of zo, neuh.
Ruhdéfienéquote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Zeggen jullie trouwens Riediefain, Ray de Fiene of Rédéfiné?
Ré di fiiiiiiinequote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Zeggen jullie trouwens Riediefain, Ray de Fiene of Rédéfiné?
Ja maar jij bent een soort van Frans!quote:
@Roger_Epiales inderdaad al even niet meer gezien hier. Hoop dat het goed gaat, vriend!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger deden we nog weleens een geschiedenislesje in zo’n topic.
1887, het jaar van de uitvinding van de luchtband, de balpen, de draaideur en het fotorolletje. Tevens de oprichting van Sparta Rotterdam, de voltooiing van de Emmabrug in Willemstad, Van Gogh schilderde de Zonnebloemen, in Nederland trad Premier Æneas Mackay Jr. (wie?) aan en in New York werd de elektrische stoel geïntroduceerd.
Zolang het niet Lange Frans of Frans Duijts is, vind ik het best.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een soort van Frans!
Voor 1914 moet die wel terugkomen inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Ja jammer van die geschiedenislessen, we komen nu wel in de interessante jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |