https://www.ad.nl/show/na(...)-is-bekend~a69de910/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Topshow potentiequote:Op maandag 24 januari 2022 10:07 schreef Zipportal het volgende:
Wim Kieft schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Bas Nijhuis, Sam Hagens en Wierd Duk zitten aan de bar.
Ik las Gordonquote:Op maandag 24 januari 2022 12:58 schreef SpaceOdyssey het volgende:
WimpieGod gaat hier heel moe fan wordon.
Willem Kieft ha ha haquote:
Ik zou een keer moeten Een half miljoen Nederlanders kennen me.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:36 schreef Raw85 het volgende:
Wierd Duk, Ebru Umar, Eus.. ze doen wel echt hun best om gasten te vinden die nog vervelender zijn dan die Chris fucking Woerts
?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou een keer moeten Een half miljoen Nederlanders kennen me.
Je hebt Space Oddesey verkeerd gespeld.quote:
Lekker boeiend wat Angela zegt.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vandaag op de radio een nieuwe aanval van Angela de Jong op Talpa.
En nog wel precies op het punt dat Johan zo nodig een paar keer duidelijk moest maken van zijn baas. Dat de Mollenfamilie pas in 2019 van de Jeroentjes praktijken wist en niet al in 2016
Je zou zeggen dat Angela eens 'n goeie, ongevraagde beurt nodig heeft.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vandaag op de radio een nieuwe aanval van Angela de Jong op Talpa.
En nog wel precies op het punt dat Johan zo nodig een paar keer duidelijk moest maken van zijn baas. Dat de Mollenfamilie pas in 2019 van de Jeroentjes praktijken wist en niet al in 2016
quote:Op maandag 24 januari 2022 17:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat Angela eens 'n goeie, ongevraagde beurt nodig heeft.
Wat voor lingerie zou ze dragen?quote:
Maandag half drie en Tong grijpt alweer naar de fles.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt Space Oddesey verkeerd gespeld.
Ik ben het tijdsbesef kwijt na m'n hartaanvalquote:Op maandag 24 januari 2022 19:13 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Maandag half drie en Tong grijpt alweer naar de fles.
De adviezen van Chris zijn nuttig. Als je tenminste het tegenovergestelde doet van wat die kneus adviseert.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:27 schreef JaapKroket het volgende:
Heel veel bitcoin gekocht want chris zei eind van het jaar staat ie op 100k. Het staat nu op 30k. Chris graag je advies.
Grapje niks gekocht.
Grim lacht zijn ballen uit zijn broek, vier nederlagen op rij.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Heerenveen ontslaat trainer Johnny Jansen na vierde nederlaag op rij
https://www.nu.nl/voetbal(...)ederlaag-op-rij.html
Genot. @:maxi-mus
Het verrijkt je leven niet als je weet wie dat is.quote:
hahahahahquote:
Toine eet poep. Google maarquote:Op maandag 24 januari 2022 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die Twan heten maar je schrijft het als Toine.
Stukje klaphamer.
ik heb het even opgezet.quote:
nee ik haat Jeroen vd Boom!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:44 schreef RipCity het volgende:
@:karina ga je gezellig mee?
Publiek gezocht voor HOGE BOMEN met Jeroen vd Boom
https://kijkers.tv/publiek-gezocht/sbs6/hoge-bomen
OG Geenstijl. Nu is het allemaal politieke baggerquote:
IJshockey is geen sport.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik weer naar voetbal en ijshockey mag dan neem ik die pas op de koop toe hoor.
Dat mag, ik niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik weer naar voetbal en ijshockey mag dan neem ik die pas op de koop toe hoor.
Leuk toch.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef Coco het volgende:
Toch opvallend dat er nu een hele zooi nieuwe users kijken die nooit eerder VI keken.
IJshockey is ook maar sjoelen met een stokkie. @sp3cquote:Op maandag 24 januari 2022 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Moest bijna braken.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
Gelukkig nog steeds een warm badquote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef Coco het volgende:
Toch opvallend dat er nu een hele zooi nieuwe users kijken die nooit eerder VI keken.
wat een haters zijn julliequote:Op maandag 24 januari 2022 21:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
IJshockey is ook maar sjoelen met een stokkie. @:sp3c
GC / Poep eten, de rel van nederland, deel 3!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
Klompvoet heeft een tattoo.quote:
Wat een tokkie.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klompvoet heeft een tattoo.![]()
![]()
![]()
![]()
https://m.facebook.com/ta(...)sts/2841499086119324
MET ZIJN EIGEN NAAM.
Proleet.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb afgelopen weekend geen voetbal gekeken.
Wie?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:53 schreef Wertha het volgende:
JAAAAAAAA, zagen jullie die schitterende goal van Mazraoui?
Jij mag uitloggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Is Grad Damen tegenwoordig tatoeëerder ja?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klompvoet heeft een tattoo.![]()
![]()
![]()
![]()
https://m.facebook.com/ta(...)sts/2841499086119324
MET ZIJN EIGEN NAAM.
heb je wat gemist, mooie penaltyserie gisteren bij de afrika cupquote:Op maandag 24 januari 2022 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Dadelijk stukje Uierquote:Op maandag 24 januari 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Graf accent Ooijer gaat verhaal halen. Ironie.
Zal wel iets regionaals zijn, Fredsje.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Grad Damen tegenwoordig tatoeëerder ja?
Afrika cup is vaak wel een genot inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2022 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
heb je wat gemist, mooie penaltyserie gisteren bij de afrika cup
Ja, dat doen veel mensen die denken dat ze raketgeleerde zijn.quote:
Gelukkig wel! Ideaal voor mijn verse homemade slices pizza.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:59 schreef Paul het volgende:
Op maandag is dus gewoon veronica inside dag?
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
Hoofdmoderator @:Paul kijkt voor het eerst.
@Karina en ik vinden het dan ook onzin dat dit topic in TV staat.quote:
Ik ook.quote:
Eensquote:Op maandag 24 januari 2022 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke nobuddie is mod tegenwoordig.
beetje wel hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Karina en ik vinden het dan ook onzin dat dit topic in TV staat.
Interesseert me geen hol, nooit geweest, weet niet eens hoe het eruit zietquote:Op maandag 24 januari 2022 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat het Spookslot verdwijnt?
Leuk Coco!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom ga ik WK modden met nog iemand.
Proleet.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben de enige fan van Bas hier.
met mijn, want ik was al EKmodquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wierd niet kennenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is Wierd Duk nou weer of "all places"?²
Gelul, ik was eerder fan dan jij geboren was.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben de enige fan van Bas hier.
leuk hoor, heb ik ook ooit nog gedaan. weet niet meer welke het was eigenlijkquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
met pax?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Die met Japan - Ivoorkust midden in de nacht?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
leuk hoor, heb ik ook ooit nog gedaan. weet niet meer welke het was eigenlijk
ik weet het echt niet meerquote:Op maandag 24 januari 2022 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Die met Japan - Ivoorkust midden in de nacht?
Mag kritiek op Qatar?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar zit niemand op te wachtenquote:
Ik ga met het WK vragen of @Dotteke mij komt helpenquote:
Zou terecht zijn. Wie moet het anders doen?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:06 schreef Haags het volgende:
PutinGod is meer bezig met zijn overwinning voor de verkiezing van 2024. President voor altijd!
Tattoo Gradje.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou terecht zijn. Wie moet het anders doen?
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef spapaars het volgende:
Goh, Duck weet het allemaal.
The world of Duck.
Hopelijk veegt Vlad die bandieten uit Oekraïne van de kaart.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta volledig achter Oekraïne.
De balquote:Op maandag 24 januari 2022 22:12 schreef Karina het volgende:
wat viel daar nou op de grond? bij die keeper net
Scheenbeschermerquote:Op maandag 24 januari 2022 22:12 schreef Karina het volgende:
wat viel daar nou op de grond? bij die keeper net
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:11 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen. @:Wereldgozer
Sooooooquote:Op maandag 24 januari 2022 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta volledig achter Oekraïne.
nopequote:
ehhh want?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:15 schreef Caland het volgende:
Ik zei niks vreemds
Ik wens Wierd wel hele nare dingen toe
Mooi, ga dan nu maar weer weg.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:15 schreef Caland het volgende:
Ik zei niks vreemds
Ik wens Wierd wel hele nare dingen toe
bemoei je met je eigen zaken mafkeesquote:Op maandag 24 januari 2022 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi, ga dan nu maar weer weg.
Houden zo. Zit lekker in mijn vel maar ben bij hoge uitzondering erg recalcitrant nu.quote:
Hopelijk volg jij zijn voorbeeld.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi, ga dan nu maar weer weg.
Hahahahahaquote:
Moet hij wetenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wierd zou vroeger van de verkeerde kant zijn.
Hij is homofiel?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, Scrummie.quote:
Was ie homoseksueel?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Al besproken.quote:
Houden zo. Die neemt zichzelf ietwat te serieus.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:15 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje Rusland. Groeten, DRT.
Dat zie je wel bij meer mensen nu, dankzij coronaquote:Op maandag 24 januari 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wil ook liever dat een zak aardappelen weer 99 cent kost ipv de hongersnood in Yemen aan te pakken.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:20 schreef monkyyy het volgende:
De gemiddelde Rus wil liever dat Putin gewoon de hiv epidemie aanpakt in Rusland.
https://www.dirk.nl/boods(...)artjes-gekruid/69589quote:Op maandag 24 januari 2022 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wil ook liever dat een zak aardappelen weer 99 cent kost ipv de hongersnood in Yemen aan te pakken.
Dirkgodenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.dirk.nl/boods(...)artjes-gekruid/69589
PROBLEM SOLVED
@Caland heeft een pittige mening over 'mensen' die naar de Dirk gaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
PROBLEM SOLVED
Boomers die een zak aardappelen kopen stoppen ze maar lekker weg in het bejaardentehuisquote:Op maandag 24 januari 2022 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wil ook liever dat een zak aardappelen weer 99 cent kost ipv de hongersnood in Yemen aan te pakken.
Toscaanse aardappelpartjes van de AH zijn voor tien cent meer lekkerder.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
PROBLEM SOLVED
Die hebben ze hier niet eensquote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland heeft een pittige mening over 'mensen' die naar de Dirk gaan.
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Jan Smit schaamt zich kapot voor dit Heracles.
Heb je trouwens nog een smsje gehad vandaag?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben ze hier niet eens
Zal wel troep zijn dus
Toevallig wel, ja.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een smsje gehad vandaag?
Zoals die kut vader en moeder van je.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Boomers die een zak aardappelen kopen stoppen ze maar lekker weg in het bejaardentehuis
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Grad Damen tegenwoordig tatoeëerder ja?
quote:
Zou best kunnen ja. Hopelijk binnenkort de eerste plaatjes. Zou een half jaar duren vanaf lancering maar ze verwachten wel voor die tijd al wat voorproefjes oid.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu moeten ze wachten totdat de systemen afgekoeld zijn tot -240 graden geloof ik. Dan werkt het beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |