Ik ben helemaal niet gebeldquote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
de GGD BeldeEen lieve mevrouw, die wilde weten hoe met me was
Jobi?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gebeld
Maar fijn dat het beter gaat, smaakt de koffie weer?
Wha! Dat schoot ook door me heen, dan heeft Jobi wel een lieve stemquote:
Heb je corona?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jobi doet belt volgens mij alleen regio Utrecht.quote:
Een grote spiermassaquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Domnivoor het volgende:
Dit beest heet Ajax, leerde ik net van Google.
[ afbeelding ]
Nice onequote:Op zondag 23 januari 2022 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jobi doet belt volgens mij alleen regio Utrecht.
Dat geloof ik best...quote:Op zondag 23 januari 2022 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Dat schoot ook door me heen, dan heeft Jobi wel een lieve stem
Dus je bent de rest van de dag druk met bellenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Koffie gaat er al weer in.
Ze hebben het druk zei ze..
Ik moet tot en met donderdag thuis blijven en mits dan klachtenvrij mag ik vrijdag weer naar buiten.
En aangezien ze het zo druk hebben, moet ik zelf al mijn wisselende contacten contacten.
Haha tnx, al was dat niet toegestaan, dan hielden ze me nog niet uit mijn eigen tuin!quote:Op zondag 23 januari 2022 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je bent de rest van de dag druk met bellen![]()
Een rondje door de tuin is trouwens ook toegestaan.
Fijn, gaat de goede kant op dusquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Koffie gaat er al weer in.
Ze hebben het druk zei ze..
Ik moet tot en met donderdag thuis blijven en mits dan klachtenvrij mag ik vrijdag weer naar buiten.
En aangezien ze het zo druk hebben, moet ik zelf al mijn wisselende contacten contacten.
Morguhquote:
Laten we het hopen zonder verdere nadelige gevolgen voor in de toekomstquote:Op zondag 23 januari 2022 10:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, Lijkt de goede kant op te gaan
O niet? Mijn dochter werd ook gebeld, 3x zelfsquote:Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gebeld
Maar fijn dat het beter gaat, smaakt de koffie weer?
Nam ze de 1e 2x niet op ?quote:Op zondag 23 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet? Mijn dochter werd ook gebeld, 3x zelfs
Morguh Deisyy
Ik kreeg wel een bericht dat ik niet gebeld ging worden omdat het te druk was en ook alle informatie en brieven. En zelf kon ik ook dagen tellenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet? Mijn dochter werd ook gebeld, 3x zelfs
Morguh Deisyy
De dochter van Dottie heeft jouw belletje gestolen!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een bericht dat ik niet gebeld ging worden omdat het te druk was en ook alle informatie en brieven. En zelf kon ik ook dagen tellen
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb een half jaar geleden een nieuwe wasmachine gekocht... en ik kwam er vanmorgen achter dat ik al die tijd het wasmiddel in het verkeerde vakje heb gegooid
Heb een half jaar geleden een nieuwe wasmachine gekocht... en ik kwam er vanmorgen achter dat ik al die tijd het wasmiddel in het verkeerde vakje heb gegooid
Eeuh.. Ik dacht van wel.quote:
Het bleek dat ik het in het voorwas vakje gooide. Maar ik gebruik helemaal geen voorwas programma (denk ik) .quote:Op zondag 23 januari 2022 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe het altijd in een plastic bakje in de wastrommel bij de was. Maar ik weet eigenlijk niet waarom.
Komt allemaal in dezelfde trommelquote:Op zondag 23 januari 2022 10:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het bleek dat ik het in het voorwas vakje gooide. Maar ik gebruik helemaal geen voorwas programma (denk ik) .
Maar het verdween wel uit dat vakje... dus ergens is het gebruikt ..
Heel vreemd.
Oh misschien heeft Corona een averechts effect op je reukvermogen ...quote:Op zondag 23 januari 2022 10:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het bleek dat ik het in het voorwas vakje gooide. Maar ik gebruik helemaal geen voorwas programma (denk ik) .
Heel vreemd.
Lekker vlot!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
Wha.. nu je dat zegt.. ik herinner me die reclame van vroegah!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vlot!Ik gebruik die bakjes eigenlijk niet, die bakjes worden vaak zo goor, ik doe het in een bolletje.
Soppen & opruimen met FOK!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Maar misschien op een ander moment.
Ik heb het idee dat mijn wasmiddel nu al te vroeg gebruikt werd.
Aan de andere kant, als jullie het in de trommel gooien.. dan in is het ook als eerste aan de beurt.
Vreemd.
Hmmm waar zijn de huisvrouwen hier als je ze nodig hebt?
Handig joh, altijd de juiste dosering en het bakje blijft schoon.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. nu je dat zegt.. ik herinner me die reclame van vroegah!
" Wassen met een balletje ???? "
Hahaha
Jaaa daaag!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soppen & opruimen met FOK!
Mention even een paar dames, want het is er een beetje rustig
Daar heb ik ook een stormlooptopic geopendquote:Op zondag 23 januari 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soppen & opruimen met FOK!
Mention even een paar dames, want het is er een beetje rustig
Maar wel met een goed eindequote:Op zondag 23 januari 2022 10:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een stormlooptopic geopend
Nee, was op een journaal ergens op tv.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey Marc, Heb je een linkie naar die beelden?
Ok, tnx anywayquote:Op zondag 23 januari 2022 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was op een journaal ergens op tv.
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wow
https://www.ad.nl/show/bo(...)in-de-film~af68705d/
Op nieuwssites zie ik het ook niet staan.quote:
Ik vroeg me al af hoe dat gerelateerd was aan dat nieuwsbericht van Marc.quote:
Ik heb vanmorgen ook gezocht... nergens te vindenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op nieuwssites zie ik het ook niet staan.
Dit was ook iets meer inhoudelijk, dan houdt het op de meeste sites al op natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook gezocht... nergens te vinden
Weird!
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe dat gerelateerd was aan dat nieuwsbericht van Marc.
Dat vakje wordt volgens mij ook altijd meegespoeld wanneer er water in de machine komt voor de hoofdwas.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel vreemd.
quote:
KIjk, ze hadden door dat jij het heel goed zelf konquote:Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een bericht dat ik niet gebeld ging worden omdat het te druk was en ook alle informatie en brieven. En zelf kon ik ook dagen tellen
Was in de zomer alquote:Op zondag 23 januari 2022 10:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De dochter van Dottie heeft jouw belletje gestolen!
Mooi!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is voor @:domnivoor
Kijk eens goed naar de voet!
[ afbeelding ]
Ook wel eens bij Twente geholpen trouwens, toen het daar helemaal mis ging met een uitbraak bij Aspen Valleyquote:Op zondag 23 januari 2022 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jobi doet belt volgens mij alleen regio Utrecht.
Dat gaat je nog verbazen... 1 x raden, dan zeg ik het.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik kan de voorstelling niet direct thuisbrengen. Uit welk werelddeel komt dit?
Zuid-Europaquote:Op zondag 23 januari 2022 11:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gaat je nog verbazen... 1 x raden, dan zeg ik het.
Hint: uit 1592
Heel apart! Het is een wonderlijke combinatie van motieven.quote:
1 van de grootste idioten uit de geschiedenis, daar zijn marco en ali amateurtjes bij.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wow! Deze ring is minimaal 2000 jaar oud, waarschijnlijk ooit van Keizer Caligula geweest.
Prachtig!
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de grootste idioten uit de geschiedenis, daar zijn marco en ali amateurtjes bij.
Die ring moet natuurlijk meteen vernietigd worden
Ik wil ook pillenquote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jobi droom:
Ik ging samen met een Fok!er kamperen in een afgelegen gebied, en we moesten ons gaan melden bij een oud krakkemikkig huisje en de sleutel ophalen (ook al gingen we kamperen, dus weet niet waar we een sleutel voor nodig hadden). Eenmaal daar waren er geen trappen, dus moesten we helemaal naar boven klimmen. Op de zolder was een meneer die ons kwam vertellen dat het grondgebied in handen van de vijand was gevallen en dat we moesten opschieten. Er was een soort kabelbaan gespannen door het bos heen en van daaruit konden we ontsnappen. Onder ons was de aarde in lava veranderd en schreeuwden mensen om hulp, maar die Fok!er zei dat we ze niet meer konden redden. Aan het einde van de kabelbaan waren we in de woestijn, maar in de verte zagen we een haven met een heel grote boot. Die boot kon ons terug naar huis brengen, dus we renden heel hard door de woestijn heen om die boot te halen. Of we die uiteindelijk gehaald hebben weet ik niet, want ik werd daarvoor al wakker.
Yep, en yep.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahahaha
Goeie film ook over gemaakt
PS.. We vernietigen GEEN geschiedenis! Barbaar!![]()
Die heb ik nog ergens liggen als het goed isquote:Op zondag 23 januari 2022 11:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahahaha
Goeie film ook over gemaakt
PS.. We vernietigen GEEN geschiedenis! Barbaar!![]()
Die Fok!er, laat je die subtiel anoniem? of is het iemand met een bivakmuts op en een T-shirt aan met daarop: Ik ben een Fok!er ?quote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jobi droom:
Ik ging samen met een Fok!er kamperen in een afgelegen gebied, en we moesten ons gaan melden bij een oud krakkemikkig huisje en de sleutel ophalen (ook al gingen we kamperen, dus weet niet waar we een sleutel voor nodig hadden). Eenmaal daar waren er geen trappen, dus moesten we helemaal naar boven klimmen. Op de zolder was een meneer die ons kwam vertellen dat het grondgebied in handen van de vijand was gevallen en dat we moesten opschieten. Er was een soort kabelbaan gespannen door het bos heen en van daaruit konden we ontsnappen. Onder ons was de aarde in lava veranderd en schreeuwden mensen om hulp, maar die Fok!er zei dat we ze niet meer konden redden. Aan het einde van de kabelbaan waren we in de woestijn, maar in de verte zagen we een haven met een heel grote boot. Die boot kon ons terug naar huis brengen, dus we renden heel hard door de woestijn heen om die boot te halen. Of we die uiteindelijk gehaald hebben weet ik niet, want ik werd daarvoor al wakker.
Wow!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jobi droom:
Laat mijn lieveling met rustquote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de grootste idioten uit de geschiedenis, daar zijn marco en ali amateurtjes bij.
Die ring moet natuurlijk meteen vernietigd worden
Ik weet niet of die Fok!er het op prijs stelt dat ik hem hier tagquote:Op zondag 23 januari 2022 11:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Fok!er, laat je die subtiel anoniem? of is het iemand met een bivakmuts op en een T-shirt aan met daarop: Ik ben een Fok!er ?
Bij de volgende meet neem ik ze mee. Samen met de vega-bitterballen, de wentelteefjes en de liefdequote:
Die ring.quote:
Toppiequote:Op zondag 23 januari 2022 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij de volgende meet neem ik ze mee. Samen met de vega-bitterballen, de wentelteefjes en de liefde
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 23 januari 2022 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wow!![]()
Iemand die op zolder zit in een krakkemikkig huisje zonder trappen. Dat is uiteraard óók een FOK!er.
Houd het maar een mysterie, dat is beterquote:Op zondag 23 januari 2022 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of die Fok!er het op prijs stelt dat ik hem hier tagAl een hele tijd niet meer ergens gezien
Klinkt als een 40+erquote:Op zondag 23 januari 2022 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken![]()
Maar ik herkende die gozer niet meteenHij was oud en had heel veel wit haar
Kijk eens om je heen op de 40+-meetquote:Op zondag 23 januari 2022 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken![]()
Maar ik herkende die gozer niet meteenHij was oud en had heel veel wit haar
Nu is het nog de vraag wie zich hier kan vinden in mijn beschrijvingquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 11:44 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin heeft me gisteren een pil door de strot geduwd, en ik heb ook gedroomd…
Maar ik ga mijn dromen hier niet delen.
Ik werd wakker met een melodietje in mijn hoofd, en heb hem meteen opgeschreven. Ga er vanmiddag wat mee improviseren
Wow! Mijn eerste tegeltje!quote:
Geen gedeelde droom, nou jaquote:Op zondag 23 januari 2022 11:44 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin heeft me gisteren een pil door de strot geduwd, en ik heb ook gedroomd…
Maar ik ga mijn dromen hier niet delen.
Ik werd wakker met een melodietje in mijn hoofd, en heb hem meteen opgeschreven. Ga er vanmiddag wat mee improviseren
* Domnivoor zoekt de foto’s van de meet op.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu is het nog de vraag wie zich hier kan vinden in mijn beschrijving
GoA meld zich af.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zet nou de volgende keer de naam eronder van degene die de uitspraak doetquote:Op zondag 23 januari 2022 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt zélf nog nooit een tegeltje gekregen?![]()
[ afbeelding ]
Ah jammerquote:Op zondag 23 januari 2022 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GoA meld zich af.
< Fok!t op de begane grond.
< Niet wit
Neequote:Op zondag 23 januari 2022 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt zélf nog nooit een tegeltje gekregen?![]()
[ afbeelding ]
Dat doe je ONDER de tegel, niet op de tegel.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet nou de volgende keer de naam eronder van degene die de uitspraak doet
Echt ??quote:Op zondag 23 januari 2022 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat doe je ONDER de tegel, niet op de tegel.
Nou vertel!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb trouwens wel een idee wat jouw droom kan betekenen.
Ja, dat moet hij weten. Is ook prima verder.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt ??
GoA bied zijn nederige excuses aan dan.
Maar ik heb jarenlang naar tegeltjes van FF moeten kijken..en die zette het er altijd in de tegel er onder
Got itquote:Op zondag 23 januari 2022 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat moet hij weten. Is ook prima verder.
Maar op wandtegeltjes staan nooit namen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 23-01-2022 12:02:04 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jobi droom:
Geen van de fokkers die ik ken...quote:Op zondag 23 januari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm... misschien verft iemand het stiekem? Of zou iemand wit zijn maar scheert die persoon het af?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen van de fokkers die ik ken...
Dat witte haar dan
Dat is wel een optie, en die fokkers zijn voelen zich allemaal jonge goden natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2022 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm... misschien verft iemand het stiekem? Of zou iemand wit zijn maar scheert die persoon het af?
Donkerblond met een rode baard hier.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen van de fokkers die ik ken...
Dat witte haar dan
Geen kipquote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie durft er met mij te gaan kamperen
Ik kampeer nooit meerquote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vlieg woensdagquote:Op zondag 23 januari 2022 07:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer vliegen jullie ook al weer af naar het zuiden ? Morgen?
Ik heb een beschimmeld tentje ( tenminste dat denk ik, al heel lang niet uit de zak gehaald)quote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben wel avontuurlijk ingesteldquote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alsof het daarna 24/7 bikkelen en smikkelen isquote:Op zondag 23 januari 2022 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vlieg woensdag![]()
Vrijdag beginnen en dan heb ik nog een dagje om rond te lummelen daar
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 08:59 schreef D. het volgende:
Eerst sportschool, dan hardlopen, of andersom, of ook hardlopen in de sportschool...
Keuzes, keuzes
FF aangepast voor Nederland.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het leuke van kamperen is dat je gewoon echt helemaal in de vrije natuur aangewezen plekje door de overheid, na betaling van diverse gelden, ergens kan gaan zittenZeker als het gewoon mooi weer is, is dat toch wel speciaal
Nadeel zijn mogelijk de spinnen de buurman in de tent
Ik verwacht wel dat je na de lunch binnen een uur in het zwembad ligt om wat baantjes te gaan trekken, voordat je op de fiets stapt.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:24 schreef D. het volgende:
En nu een ontbijtje
En over een half uurtje lunch
Spinnen zijn liefquote:Op zondag 23 januari 2022 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het leuke van kamperen is dat je gewoon echt helemaal in de vrije natuur ergens kan gaan zittenZeker als het gewoon mooi weer is, is dat toch wel speciaal
Nadeel zijn mogelijk de spinnen in de tent
Ik heb geen zwembadquote:Op zondag 23 januari 2022 12:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je na de lunch binnen een uur in het zwembad ligt om wat baantjes te gaan trekken, voordat je op de fiets stapt.
Voor het laatst tijdens mn studie schat ik zo ... ergens in de middle of nowhere in de Spaanse natuur .. maandje overleven voor de wetenschapquote:Op zondag 23 januari 2022 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het leuke van kamperen is dat je gewoon echt helemaal in de vrije natuur ergens kan gaan zittenZeker als het gewoon mooi weer is, is dat toch wel speciaal
Nadeel zijn mogelijk de spinnen in de tent
Dat ga ik straks doen, maar dan andersom: eerst fietsen, dan zwemmen.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je na de lunch binnen een uur in het zwembad ligt om wat baantjes te gaan trekken, voordat je op de fiets stapt.
En dan weer terugfietsen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ga ik straks doen, maar dan andersom: eerst fietsen, dan zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon nog ven verder tukken dusquote:Op zondag 23 januari 2022 12:38 schreef Salina het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker geworden.
Over twee uur pas PSV-Ajax.
Dat is het planquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:39 schreef D. het volgende:
Ow, ik zie een TR om de TT aan te passen, wat zullen we er van maken?Hup Ajax!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
En Ooops Feyenoord staat al achter ... Sorry Opaquote:Op zondag 23 januari 2022 12:38 schreef Salina het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker geworden.
Over twee uur pas PSV-Ajax.
Ik heb in mijn vorige kamp de serie: "Een woord...Feyenoord" ( of zoiets) bekeken. Erg grappig, het ging vooral na de winterstop goed mis.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En Ooops Feyenoord staat al achter ... Sorry Opa
Een maand nog welquote:Op zondag 23 januari 2022 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het laatst tijdens mn studie schat ik zo ... ergens in de middle of nowhere in de Spaanse natuur .. maandje overleven voor de wetenschap
Ben nu al wakker, aangekleed en naar de supermarkt geweest, dus ja...quote:
Ja was wel gaaf met studiegenoten ... we hadden een heel kamp aan de rivier opgebouwd in een stukje bos... met kampvuur en bankjes en een groot rooster voor vlees en vis op het vuur te grillen ...quote:Op zondag 23 januari 2022 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een maand nog welLeuke ervaring wel?
Zelf everzwijnen vangen met de pijl en boog?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was wel gaaf met studiegenoten ... we hadden een heel kamp aan de rivier opgebouwd in een stukje bos... met kampvuur en bankjes en een groot rooster voor vlees en vis op het vuur te grillen ...
Nee gelukkig niet gezien, maar wat jaren later wel gegeten bij een Spaanse kennis in een ander dorp nog verder in de nowhere... zelf geschoten door hem of zn pa.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelf everzwijnen vangen met de pijl en boog?
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
Stukje roeien is ook al gevaarlijk
https://www.ad.nl/buitenl(...)nze-vriend~a7588aaf/
Ja maar dat risico zat er natuurlijk wel inquote:Op zondag 23 januari 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet gezien, maar wat jaren later wel gegeten bij een Spaanse kennis in een ander dorp nog verder in de nowhere... zelf geschoten door hem of zn pa.Heel gaaf chufiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En everzwijn is heerlijk
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Pittigquote:Op zondag 23 januari 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
In de dorpskroeg konden we zelf ons bier pakken als we terugkwamen van een lange ochtend onderzoek in de gesteenten .. en als er niemand kwam legden we gewoon het geld neer en soms maakte de moeder des huize desgevraagd een lekkere bocadillo de tortilla de jamon voor ons. We sjansten met de dochter van de kroegbaas die naast soms in de kroeg werken de plaatselijke schooljuf was .. Ik vraag me af of ik er ooit wel eens andere gasten heb gezien in dat cafeetjequote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heel gaaf chufi![]()
En everzwijn is heerlijk![]()
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En Ooops Feyenoord staat al achter ... Sorry Opa
Het is morgen Dag van de pindakaas.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Ben nu al wakker, aangekleed en naar de supermarkt geweest, dus ja...
Misschien dalijk even Squid Game aflevering kijken. Ofzo.
Eerst koffie en broodjes bakken. Met pindakaas.
En terecht.. ik eet het zeldenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is morgen Dag van de pindakaas.
Geen officiële vrije dag
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen officiële vrije dag
PB&Jquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen officiële vrije dag
Kwam die uitdrukking afgelopen week ergens tegen en bedacht me dat ik het nog nooit geprobeerd hebquote:
Klinkt echt als een geweldige ervaringquote:Op zondag 23 januari 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
In de dorpskroeg konden we zelf ons bier pakken als we terugkwamen van een lange ochtend onderzoek in de gesteenten .. en als er niemand kwam legden we gewoon het geld neer en soms maakte de moeder des huize desgevraagd een lekkere bocadillo de tortilla de jamon voor ons. We sjansten met de dochter van de kroegbaas die naast soms in de kroeg werken de plaatselijke schooljuf was .. Ik vraag me af of ik er ooit wel eens andere gasten heb gezien in dat cafeetje
Die vind ik wel mooi! Met een katquote:Op zondag 23 januari 2022 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit nog steeds een beetje in de geschiedenis te neuzen:
Hier een ringetje van 3000 jaar oud.
[ afbeelding ]
Ow kut, dan gaat Ajax verliezenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:37 schreef tong80 het volgende:
Goeie TT trouwens. Ik voel een monsteroverwinning aankomen voor Ajax........
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid
Ik ben NIET gek.
Ik ben een vliegtuig![]()
En als dat je niet gelooft stap je maar uit
Ik hoop hetquote:Op zondag 23 januari 2022 13:37 schreef tong80 het volgende:
Goeie TT trouwens. Ik voel een monsteroverwinning aankomen voor Ajax........
pics van barca damesquote:Op zondag 23 januari 2022 13:55 schreef chufi het volgende:
De Barca dames winnen de Spaanse Copa met 7-0 in de finale tegen Athletico Madrd.. 2x Martens btw
Als Ajax nou ook zo iets kan ben ik tevreden
Wel in een spoiler ...quote:
Ik ook niet veel, maar af en toe op vers brood toch wel erg lekkerquote:
Die had ik vorig jaar gekocht. Dit seizoen niet.quote:
Ben jij een klimmer?quote:
Niet echt hoorquote:
Gewoon het hoort niet. Net als sokken aan in bed.quote:
ALs jij het zegt ,,,,quote:Op zondag 23 januari 2022 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon het hoort niet. Net als sokken aan in bed.
Deze gedachte is wel eens door me heen gegaan bij het naakt slapenquote:
Bij mij ook jaquote:Op zondag 23 januari 2022 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze gedachte is wel eens door me heen gegaan bij het naakt slapen
Ik heb wel altijd kleding direct naast mijn bed liggenquote:
altijd wel iets binnen handbereikquote:Op zondag 23 januari 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd kleding direct naast mijn bed liggen
Idd voor dit soort gevallen.
Hebben ze een vaste slaapplek of wordt het zoeken door het huis? Neem aan dat ze wel begane grond blijvenquote:Op zondag 23 januari 2022 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
Als bij mij brand uitbreekt ga ik als eerste de schildpadden in veiligheid brengen...
Wat ik wel of niet aan heb is dan even niet van belang.
Je zal maar in een mismatchende pyjama naar buiten rennen. Stel je voor...quote:Op zondag 23 januari 2022 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze gedachte is wel eens door me heen gegaan bij het naakt slapen
Ze hebben zelfs een eigen kamerquote:Op zondag 23 januari 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze een vaste slaapplek of wordt het zoeken door het huis? Neem aan dat ze wel begane grond blijven
Haha ja ik ook, en dan vooral iets makkelijks zoals een kamerjas ofzoquote:Op zondag 23 januari 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd kleding direct naast mijn bed liggen
Idd voor dit soort gevallen.
Nee dat wist ik niet.. maar D. waarschijnlijk wel.. maar wie controleert dat dan ? of is het wanneer de verzekering komt kijken ?quote:Op zondag 23 januari 2022 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA gaat nu ff die batterij vervangen van zijn brandmelder die al een half jaar leeg is.
Ik moet er trouwens nog een paar bij kopen, wisten jullie al dat per 1 januari op iedere verdieping een brandmelder verplicht is?
Geen idee, we kregen hier een brief van de brandweer er over eind vorig jaar.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.. maar D. waarschijnlijk wel.. maar wie controleert dat dan ? of is het wanneer de verzekering komt kijken ?
Dat laatste als ik. Als het mis gaat kunnen ze daarop moeilijk gaan doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.. maar D. waarschijnlijk wel.. maar wie controleert dat dan ? of is het wanneer de verzekering komt kijken ?
Ik heb er al 20 jaar 1 en maar 1 verdieping .. en 1 keer de batterij vervangenquote:Op zondag 23 januari 2022 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, we kregen hier een brief van de brandweer er over eind vorig jaar.
The horrorquote:Op zondag 23 januari 2022 16:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar in een mismatchende pyjama naar buiten rennen. Stel je voor...
quote:Op zondag 23 januari 2022 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er al 20 jaar 1 en maar 1 verdieping .. en 1 keer de batterij vervangen
Ah goeiequote:Op zondag 23 januari 2022 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA gaat nu ff die batterij vervangen van zijn brandmelder die al een half jaar leeg is.
Ik moet er trouwens nog een paar bij kopen, wisten jullie al dat per 1 januari op iedere verdieping een brandmelder verplicht is?
T was weer gezellig in belgjes land ja.quote:
Dat is nou net de enige plek waar ik er eentje hebquote:Op zondag 23 januari 2022 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah goeieVolgens mij hebben wij er op zolder geen
Maar dan is het meestal al te laatquote:Op zondag 23 januari 2022 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige plek waar ik er eentje heb
Aangezien rook opstijgt..dacht ikzo
Ja hij was al een tijdje aan het piepen ..quote:Op zondag 23 januari 2022 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou er stond testen met het knopje na batterijwissel... daar vertrouwd goa niet op.. heb er ff rook ingeblazen... damn wat een herrie!![]()
PS Chuffie: er staat ook : vervangen na 8 jaar
Ja juist heel handig eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2022 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige plek waar ik er eentje heb
Aangezien rook opstijgt..dacht ikzo
Ik heb bijna alles gemist, zie het net pas.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:51 schreef chufi het volgende:
De aftertalk volg ik nooit , maar ik kan het begrijpen
Ja maar de loodiljn van de zijkant van de bal moet er overheen zijn ....quote:Op zondag 23 januari 2022 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles gemist, zie het net pas.
Dacht ook meteen aan Madrid uit.
Yep, dus dit blijft twijfelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de loodiljn van de zijkant van de bal moet er overheen zijn ....
Nu maar hopen dat de Ajaxbus heel blijftquote:Op zondag 23 januari 2022 17:00 schreef pullup het volgende:
Ze mogen blij zijn dat ze er 1 ingeschopt hebben,...en nu ophoepelen naar huis...oh wacht
Doodeng! En het commentaar dat ernaast staat is eigenlijk nog engerquote:
Hier gaan nog doden vallen.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doodeng! En het commentaar dat ernaast staat is eigenlijk nog enger
Zo voorspelbaarquote:Op zondag 23 januari 2022 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier gaan nog doden vallen.
En dan is het de politie zijn schuld
Er zijn een paar bussen met Nederlanders naartoe gekomenquote:Op zondag 23 januari 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
Dan vallen die wappies die steeds naar Amsterdam komen nog mee
Echt?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn een paar bussen met Nederlanders naartoe gekomen
En dan staat dit er onderquote:Op zondag 23 januari 2022 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even voor de duidelijkheid... er lopen ook vreedzame mensen. laten we niet het kind met het badwater weg gooien !
Uiteraardquote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan staat dit er onder![]()
[ afbeelding ]
99%quote:Op zondag 23 januari 2022 17:15 schreef pullup het volgende:
Maar er zitten natuurlijk vast ook goedbedoelende mensen tussen
Ik sta daar niet van te kijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
99%
Kijk naar de beelden.
Maar hier focussen ze altijd op de rellen...en hoeven zich daardoor niet op het onderwerp te focussen.
Eeuwenoude truuk.
Dit zijn gewoon moordaanslagen. En dus een reden om gericht te schieten door de politiequote:
Mjah, zoek de beelden uit Rotterdam er nog eens bij van een paar weken terugquote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon moordaanslagen. En dus een reden om gericht te schieten door de politie
Dat waren allemaal Belgen?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zoek de beelden uit Rotterdam er nog eens bij van een paar weken terug
Dat is toch duidelijk wat ze willen?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er lijkt gewoon een harde kern relschoppers te zijn die overal opduiken, ook meestal in dezelfde kleding.
Je vraagt je af wat ze willen bereiken?
Afleidenquote:Op zondag 23 januari 2022 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er lijkt gewoon een harde kern relschoppers te zijn die overal opduiken, ook meestal in dezelfde kleding.
Je vraagt je af wat ze willen bereiken?
Nee, ga er vanuit dat een deel van die je nu zag in rotterdam er ook bij was.quote:
Ongetwijfeld jaquote:Op zondag 23 januari 2022 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ga er vanuit dat een deel van die je nu zag in rotterdam er ook bij was.
Nee, dat is me niet duidelijk. Echt niet. Oorlogje spelen? Wat dat is wat ze volgens mij gaan bereiken.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk wat ze willen?
En dat ze dat bereiken ook
Het is geen eenmalig incident. Ik zit letterlijk al anderhalf uur te kijken naar verschillende aanvallen op politieagenten en het zijn hordes met mensen die de politie echt letterlijk naar het leven staan. In de chat wordt het aangemoedigd door 99% en er wordt geroepen over tribunalen en dat de politie de verraders zijn. Als je echt met goede bedoelingen daar naartoe komt en dat soort dingen gebeuren, dan ga je toch naar huis?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
99%
Kijk naar de beelden.
Maar hier focussen ze altijd op de rellen...en hoeven zich daardoor niet op het onderwerp te focussen.
Eeuwenoude truuk.
Bij de NOS staat het er gewoon.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
99%
Kijk naar de beelden.
Eeuwenoude truuk.
quote:In Brussel zijn volgens de politie 50.000 betogers de straat opgegaan om te demonstreren tegen het coronabeleid. De politie is massaal aanwezig, schrijven Vlaamse media.
Volgens de Vlaamse omroep VRT sloeg de sfeer op de demonstratie in de middag om. "Enkele betogers gooien met projectielen naar de politie", schrijft de site. De politie heeft traangas en waterkannonen ingezet. Nieuwssite HLN zegt dat er minstens een gewonde is afgevoerd.
De VRT schrijft verder dat er "opmerkelijk veel" buitenlanders op de demonstratie afkomen, onder meer mensen uit Nederland, Duitsland en Frankrijk. Spoorwegmaatschappij NMBS zette extra personeel in.
"Wij zijn op zich niet tegen de coronamaatregelen", zegt de voorzitter van Europeans United, een van de initiatiefnemers van de demonstratie. "We kanten ons vooral tegen de ondemocratische manier waarop die tot stand komen."
In Brussel liepen eerder demonstraties uit de hand. Vorige maand raakte de politie nog slaags met demonstranten.
Je noemt ze zelf al relschoppers.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat is me niet duidelijk. Echt niet. Oorlogje spelen? Wat dat is wat ze volgens mij gaan bereiken.
Of een totaal verbod op demonstraties, die voortaan gelijk met harde hand uit elkaar worden geslagen... dat bereiken ze ook.
In dat geval moet je je afvragen aan welke kant ze staan !!
Als ze in Rusland de straat op gaan, zien ze helemaal niks op de staats tv.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uiteraard
Putin is slecht hč: Die laat je beelden zien die de NOS niet laat zien.
We zitten in een all out propaganda war als je dat nog niet was opgevallen.
Exact...en dat is precies wat ze willen.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is geen eenmalig incident. Ik zit letterlijk al anderhalf uur te kijken naar verschillende aanvallen op politieagenten en het zijn hordes met mensen die de politie echt letterlijk naar het leven staan. In de chat wordt het aangemoedigd door 99% en er wordt geroepen over tribunalen en dat de politie de verraders zijn. Als je echt met goede bedoelingen daar naartoe komt en dat soort dingen gebeuren, dan ga je toch naar huis?
Juist maar ik benoem vooral dat het onderscheid gemaakt moet worden tussen de relschoppers en mensen die gebruik maken van hun recht tot demonstratie.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je noemt ze zelf al relschoppers.
En dat is dus ook wat ze komen doen.
Rellen, zoveel mogelijk.
Klopt, zoiets werkt twee kanten opquote:Op zondag 23 januari 2022 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ze in Rusland de straat op gaan, zien ze helemaal niks op de staats tv.
Het wordt dan ook tijd die kleine groep veel harder aan te pakken.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist maar ik benoem vooral dat het onderscheid gemaakt moet worden tussen de relschoppers en mensen die gebruik maken van hun recht tot demonstratie.
Anders gaan we een gevaarlijke kant op als maatschappij.
Hoeveel schildpadden heb je eigenlijk? En heb je ze ook namen gegeven?quote:Op zondag 23 januari 2022 16:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een eigen kamerZe zitten in zelfgebouwde bakken.
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt dan ook tijd die kleine groep veel harder aan te pakken.
Het zijn toch meer relschoppers dan je denkt.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laat ff duidelijk zijn dat ik hier geen enkele oproerkraaier, geweldgebruiker of relschopper verdedig!
Ik verdedig het recht op demonstratie en het behoud van grondrechten.
Tja... wat wil je dat ik zeg?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zijn toch meer relschoppers dan je denkt.
[ twitter ]
Ik denk dat een deel van deze groep al lang bekend is bij politie etc. HIer zit ook een deel van de harde kern voetbalsupporters tussen.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Het probleem, en dat zie ik ook wel, is dat dat erg lastig is.. als ze zich bevinden tussen zulke groepen...en het escaleert, ontstaat er een massa probleem.
Ik geef het de overheid te doen.. want hoe doe je zoiets goed?
Maar vaak zie je toch een andere groep vechten en rellen... dan je ziet lopen in de stoet.
De vechters zijn er op gekleed om te knokken...en die anderen lopen met bloemetjes in het haar en een vlaggetje.
Laten we hopen dat het goed komt en er een passende oplossing komt die past in een democratie en schuldigen eerlijk berechtquote:Op zondag 23 januari 2022 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van deze groep al lang bekend is bij politie etc. HIer zit ook een deel van de harde kern voetbalsupporters tussen.
Ze zullen dus echt meer moeten gaan doen om het beter te gaan beheersen. Ook om het geweld niet nog verder toe te laten nemen. Er gaat een dag komen dat die ********* vuurwapens gaan meenemen naar zulke demonstraties.
Ik ben niet tegen demonstreren, maar het lost het corona probleem niet op.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... wat wil je dat ik zeg?
Of wat vind jij? Dan maar verbieden?
Laat dat lekker een vrije keuze zijn. Dan hoeven we niet te demonstreren.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen demonstreren, maar het lost het corona probleem niet op.
Laten ze zich vaccineren, dat heeft veel meer zin en dan waren we er misschien al klaar mee geweest.
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu lees ik weer dat Nederland een lading Hamster met Corona aan China heeft geleverd... en ze nu in China
massaal hamsters aan het afmaken zijn![]()
GoA, stopt met het nieuws en gaat maar weer porno kijken.
Zo help je wel Corona in leven te houden.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat dat lekker een vrije keuze zijn. Dan hoeven we niet te demonstreren.
Straks is porno ook verbodenquote:Op zondag 23 januari 2022 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu lees ik weer dat Nederland een lading Hamster met Corona aan China heeft geleverd... en ze nu in China
massaal hamsters aan het afmaken zijn![]()
GoA, stopt met het nieuws en gaat maar weer porno kijken.
Man stop toch met die sprookjes.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo help je wel Corona in leven te houden.
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Man stop toch met die sprookjes.
Dat geloof ik echt niet. Zelfs al was iedereen hier in NL gevaccineerd waren we nog lang niet klaar geweestquote:Op zondag 23 januari 2022 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen demonstreren, maar het lost het corona probleem niet op.
Laten ze zich vaccineren, dat heeft veel meer zin en dan waren we er misschien al klaar mee geweest.
Dan waren er minder mensen in het ziekenhuis beland en was er dus veel meer versoepeld.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet. Zelfs al was iedereen hier in NL gevaccineerd waren we nog lang niet klaar geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |