Ben nu al wakker, aangekleed en naar de supermarkt geweest, dus ja...quote:
Ja was wel gaaf met studiegenoten ... we hadden een heel kamp aan de rivier opgebouwd in een stukje bos... met kampvuur en bankjes en een groot rooster voor vlees en vis op het vuur te grillen ...quote:Op zondag 23 januari 2022 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een maand nog welLeuke ervaring wel?
Zelf everzwijnen vangen met de pijl en boog?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was wel gaaf met studiegenoten ... we hadden een heel kamp aan de rivier opgebouwd in een stukje bos... met kampvuur en bankjes en een groot rooster voor vlees en vis op het vuur te grillen ...
Nee gelukkig niet gezien, maar wat jaren later wel gegeten bij een Spaanse kennis in een ander dorp nog verder in de nowhere... zelf geschoten door hem of zn pa.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelf everzwijnen vangen met de pijl en boog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
Stukje roeien is ook al gevaarlijk
https://www.ad.nl/buitenl(...)nze-vriend~a7588aaf/
Ja maar dat risico zat er natuurlijk wel inquote:Op zondag 23 januari 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet gezien, maar wat jaren later wel gegeten bij een Spaanse kennis in een ander dorp nog verder in de nowhere... zelf geschoten door hem of zn pa.Heel gaaf chufiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En everzwijn is heerlijk
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Pittigquote:Op zondag 23 januari 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
In de dorpskroeg konden we zelf ons bier pakken als we terugkwamen van een lange ochtend onderzoek in de gesteenten .. en als er niemand kwam legden we gewoon het geld neer en soms maakte de moeder des huize desgevraagd een lekkere bocadillo de tortilla de jamon voor ons. We sjansten met de dochter van de kroegbaas die naast soms in de kroeg werken de plaatselijke schooljuf was .. Ik vraag me af of ik er ooit wel eens andere gasten heb gezien in dat cafeetjequote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heel gaaf chufi![]()
En everzwijn is heerlijk![]()
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En Ooops Feyenoord staat al achter ... Sorry Opa
Het is morgen Dag van de pindakaas.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Ben nu al wakker, aangekleed en naar de supermarkt geweest, dus ja...
Misschien dalijk even Squid Game aflevering kijken. Ofzo.
Eerst koffie en broodjes bakken. Met pindakaas.
En terecht.. ik eet het zeldenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is morgen Dag van de pindakaas.
Geen officiële vrije dag
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen officiële vrije dag
PB&Jquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen officiële vrije dag
Kwam die uitdrukking afgelopen week ergens tegen en bedacht me dat ik het nog nooit geprobeerd hebquote:
Klinkt echt als een geweldige ervaringquote:Op zondag 23 januari 2022 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
In de dorpskroeg konden we zelf ons bier pakken als we terugkwamen van een lange ochtend onderzoek in de gesteenten .. en als er niemand kwam legden we gewoon het geld neer en soms maakte de moeder des huize desgevraagd een lekkere bocadillo de tortilla de jamon voor ons. We sjansten met de dochter van de kroegbaas die naast soms in de kroeg werken de plaatselijke schooljuf was .. Ik vraag me af of ik er ooit wel eens andere gasten heb gezien in dat cafeetje
Die vind ik wel mooi! Met een katquote:Op zondag 23 januari 2022 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit nog steeds een beetje in de geschiedenis te neuzen:
Hier een ringetje van 3000 jaar oud.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |