Ik wil ook pillenquote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jobi droom:
Ik ging samen met een Fok!er kamperen in een afgelegen gebied, en we moesten ons gaan melden bij een oud krakkemikkig huisje en de sleutel ophalen (ook al gingen we kamperen, dus weet niet waar we een sleutel voor nodig hadden). Eenmaal daar waren er geen trappen, dus moesten we helemaal naar boven klimmen. Op de zolder was een meneer die ons kwam vertellen dat het grondgebied in handen van de vijand was gevallen en dat we moesten opschieten. Er was een soort kabelbaan gespannen door het bos heen en van daaruit konden we ontsnappen. Onder ons was de aarde in lava veranderd en schreeuwden mensen om hulp, maar die Fok!er zei dat we ze niet meer konden redden. Aan het einde van de kabelbaan waren we in de woestijn, maar in de verte zagen we een haven met een heel grote boot. Die boot kon ons terug naar huis brengen, dus we renden heel hard door de woestijn heen om die boot te halen. Of we die uiteindelijk gehaald hebben weet ik niet, want ik werd daarvoor al wakker.
Yep, en yep.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahahaha
Goeie film ook over gemaakt
PS.. We vernietigen GEEN geschiedenis! Barbaar!![]()
Die heb ik nog ergens liggen als het goed isquote:Op zondag 23 januari 2022 11:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahahaha
Goeie film ook over gemaakt
PS.. We vernietigen GEEN geschiedenis! Barbaar!![]()
Die Fok!er, laat je die subtiel anoniem? of is het iemand met een bivakmuts op en een T-shirt aan met daarop: Ik ben een Fok!er ?quote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jobi droom:
Ik ging samen met een Fok!er kamperen in een afgelegen gebied, en we moesten ons gaan melden bij een oud krakkemikkig huisje en de sleutel ophalen (ook al gingen we kamperen, dus weet niet waar we een sleutel voor nodig hadden). Eenmaal daar waren er geen trappen, dus moesten we helemaal naar boven klimmen. Op de zolder was een meneer die ons kwam vertellen dat het grondgebied in handen van de vijand was gevallen en dat we moesten opschieten. Er was een soort kabelbaan gespannen door het bos heen en van daaruit konden we ontsnappen. Onder ons was de aarde in lava veranderd en schreeuwden mensen om hulp, maar die Fok!er zei dat we ze niet meer konden redden. Aan het einde van de kabelbaan waren we in de woestijn, maar in de verte zagen we een haven met een heel grote boot. Die boot kon ons terug naar huis brengen, dus we renden heel hard door de woestijn heen om die boot te halen. Of we die uiteindelijk gehaald hebben weet ik niet, want ik werd daarvoor al wakker.
Wow!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jobi droom:
Laat mijn lieveling met rustquote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de grootste idioten uit de geschiedenis, daar zijn marco en ali amateurtjes bij.
Die ring moet natuurlijk meteen vernietigd worden
Ik weet niet of die Fok!er het op prijs stelt dat ik hem hier tagquote:Op zondag 23 januari 2022 11:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Fok!er, laat je die subtiel anoniem? of is het iemand met een bivakmuts op en een T-shirt aan met daarop: Ik ben een Fok!er ?
Bij de volgende meet neem ik ze mee. Samen met de vega-bitterballen, de wentelteefjes en de liefdequote:
Die ring.quote:
Toppiequote:Op zondag 23 januari 2022 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij de volgende meet neem ik ze mee. Samen met de vega-bitterballen, de wentelteefjes en de liefde
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 23 januari 2022 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wow!![]()
Iemand die op zolder zit in een krakkemikkig huisje zonder trappen. Dat is uiteraard óók een FOK!er.
Houd het maar een mysterie, dat is beterquote:Op zondag 23 januari 2022 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of die Fok!er het op prijs stelt dat ik hem hier tagAl een hele tijd niet meer ergens gezien
Klinkt als een 40+erquote:Op zondag 23 januari 2022 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken![]()
Maar ik herkende die gozer niet meteenHij was oud en had heel veel wit haar
Kijk eens om je heen op de 40+-meetquote:Op zondag 23 januari 2022 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken![]()
Maar ik herkende die gozer niet meteenHij was oud en had heel veel wit haar
Nu is het nog de vraag wie zich hier kan vinden in mijn beschrijvingquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 11:44 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin heeft me gisteren een pil door de strot geduwd, en ik heb ook gedroomd…
Maar ik ga mijn dromen hier niet delen.
Ik werd wakker met een melodietje in mijn hoofd, en heb hem meteen opgeschreven. Ga er vanmiddag wat mee improviseren
Wow! Mijn eerste tegeltje!quote:
Geen gedeelde droom, nou jaquote:Op zondag 23 januari 2022 11:44 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin heeft me gisteren een pil door de strot geduwd, en ik heb ook gedroomd…
Maar ik ga mijn dromen hier niet delen.
Ik werd wakker met een melodietje in mijn hoofd, en heb hem meteen opgeschreven. Ga er vanmiddag wat mee improviseren
* Domnivoor zoekt de foto’s van de meet op.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu is het nog de vraag wie zich hier kan vinden in mijn beschrijving
GoA meld zich af.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zet nou de volgende keer de naam eronder van degene die de uitspraak doetquote:Op zondag 23 januari 2022 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt zélf nog nooit een tegeltje gekregen?![]()
[ afbeelding ]
Ah jammerquote:Op zondag 23 januari 2022 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GoA meld zich af.
< Fok!t op de begane grond.
< Niet wit
Neequote:Op zondag 23 januari 2022 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt zélf nog nooit een tegeltje gekregen?![]()
[ afbeelding ]
Dat doe je ONDER de tegel, niet op de tegel.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet nou de volgende keer de naam eronder van degene die de uitspraak doet
Echt ??quote:Op zondag 23 januari 2022 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat doe je ONDER de tegel, niet op de tegel.
Nou vertel!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb trouwens wel een idee wat jouw droom kan betekenen.
Ja, dat moet hij weten. Is ook prima verder.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt ??
GoA bied zijn nederige excuses aan dan.
Maar ik heb jarenlang naar tegeltjes van FF moeten kijken..en die zette het er altijd in de tegel er onder
Got itquote:Op zondag 23 januari 2022 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat moet hij weten. Is ook prima verder.
Maar op wandtegeltjes staan nooit namen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 23-01-2022 12:02:04 ]Keyboard Knight
quote:Op zondag 23 januari 2022 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jobi droom:
Geen van de fokkers die ik ken...quote:Op zondag 23 januari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm... misschien verft iemand het stiekem? Of zou iemand wit zijn maar scheert die persoon het af?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen van de fokkers die ik ken...
Dat witte haar dan
Dat is wel een optie, en die fokkers zijn voelen zich allemaal jonge goden natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2022 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm... misschien verft iemand het stiekem? Of zou iemand wit zijn maar scheert die persoon het af?
Donkerblond met een rode baard hier.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen van de fokkers die ik ken...
Dat witte haar dan
Geen kipquote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie durft er met mij te gaan kamperen
Ik kampeer nooit meerquote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vlieg woensdagquote:Op zondag 23 januari 2022 07:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer vliegen jullie ook al weer af naar het zuiden ? Morgen?
Ik heb een beschimmeld tentje ( tenminste dat denk ik, al heel lang niet uit de zak gehaald)quote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben wel avontuurlijk ingesteldquote:Op zondag 23 januari 2022 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alsof het daarna 24/7 bikkelen en smikkelen isquote:Op zondag 23 januari 2022 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vlieg woensdag![]()
Vrijdag beginnen en dan heb ik nog een dagje om rond te lummelen daar
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 08:59 schreef D. het volgende:
Eerst sportschool, dan hardlopen, of andersom, of ook hardlopen in de sportschool...
Keuzes, keuzes
FF aangepast voor Nederland.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het leuke van kamperen is dat je gewoon echt helemaal in de vrije natuur aangewezen plekje door de overheid, na betaling van diverse gelden, ergens kan gaan zittenZeker als het gewoon mooi weer is, is dat toch wel speciaal
Nadeel zijn mogelijk de spinnen de buurman in de tent
Ik verwacht wel dat je na de lunch binnen een uur in het zwembad ligt om wat baantjes te gaan trekken, voordat je op de fiets stapt.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:24 schreef D. het volgende:
En nu een ontbijtje
En over een half uurtje lunch
Spinnen zijn liefquote:Op zondag 23 januari 2022 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het leuke van kamperen is dat je gewoon echt helemaal in de vrije natuur ergens kan gaan zittenZeker als het gewoon mooi weer is, is dat toch wel speciaal
Nadeel zijn mogelijk de spinnen in de tent
Ik heb geen zwembadquote:Op zondag 23 januari 2022 12:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je na de lunch binnen een uur in het zwembad ligt om wat baantjes te gaan trekken, voordat je op de fiets stapt.
Voor het laatst tijdens mn studie schat ik zo ... ergens in de middle of nowhere in de Spaanse natuur .. maandje overleven voor de wetenschapquote:Op zondag 23 januari 2022 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het leuke van kamperen is dat je gewoon echt helemaal in de vrije natuur ergens kan gaan zittenZeker als het gewoon mooi weer is, is dat toch wel speciaal
Nadeel zijn mogelijk de spinnen in de tent
Dat ga ik straks doen, maar dan andersom: eerst fietsen, dan zwemmen.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je na de lunch binnen een uur in het zwembad ligt om wat baantjes te gaan trekken, voordat je op de fiets stapt.
En dan weer terugfietsen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ga ik straks doen, maar dan andersom: eerst fietsen, dan zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon nog ven verder tukken dusquote:Op zondag 23 januari 2022 12:38 schreef Salina het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker geworden.
Over twee uur pas PSV-Ajax.
Dat is het planquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:39 schreef D. het volgende:
Ow, ik zie een TR om de TT aan te passen, wat zullen we er van maken?Hup Ajax!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
En Ooops Feyenoord staat al achter ... Sorry Opaquote:Op zondag 23 januari 2022 12:38 schreef Salina het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker geworden.
Over twee uur pas PSV-Ajax.
Ik heb in mijn vorige kamp de serie: "Een woord...Feyenoord" ( of zoiets) bekeken. Erg grappig, het ging vooral na de winterstop goed mis.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En Ooops Feyenoord staat al achter ... Sorry Opa
Een maand nog welquote:Op zondag 23 januari 2022 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het laatst tijdens mn studie schat ik zo ... ergens in de middle of nowhere in de Spaanse natuur .. maandje overleven voor de wetenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |