Ik ben helemaal niet gebeldquote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
de GGD BeldeEen lieve mevrouw, die wilde weten hoe met me was
Jobi?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gebeld
Maar fijn dat het beter gaat, smaakt de koffie weer?
Wha! Dat schoot ook door me heen, dan heeft Jobi wel een lieve stemquote:
Heb je corona?quote:Op zondag 23 januari 2022 09:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jobi doet belt volgens mij alleen regio Utrecht.quote:
Een grote spiermassaquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Domnivoor het volgende:
Dit beest heet Ajax, leerde ik net van Google.
[ afbeelding ]
Nice onequote:Op zondag 23 januari 2022 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jobi doet belt volgens mij alleen regio Utrecht.
Dat geloof ik best...quote:Op zondag 23 januari 2022 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Dat schoot ook door me heen, dan heeft Jobi wel een lieve stem
Dus je bent de rest van de dag druk met bellenquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Koffie gaat er al weer in.
Ze hebben het druk zei ze..
Ik moet tot en met donderdag thuis blijven en mits dan klachtenvrij mag ik vrijdag weer naar buiten.
En aangezien ze het zo druk hebben, moet ik zelf al mijn wisselende contacten contacten.
Haha tnx, al was dat niet toegestaan, dan hielden ze me nog niet uit mijn eigen tuin!quote:Op zondag 23 januari 2022 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je bent de rest van de dag druk met bellen![]()
Een rondje door de tuin is trouwens ook toegestaan.
Fijn, gaat de goede kant op dusquote:Op zondag 23 januari 2022 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Koffie gaat er al weer in.
Ze hebben het druk zei ze..
Ik moet tot en met donderdag thuis blijven en mits dan klachtenvrij mag ik vrijdag weer naar buiten.
En aangezien ze het zo druk hebben, moet ik zelf al mijn wisselende contacten contacten.
Morguhquote:
Laten we het hopen zonder verdere nadelige gevolgen voor in de toekomstquote:Op zondag 23 januari 2022 10:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, Lijkt de goede kant op te gaan
O niet? Mijn dochter werd ook gebeld, 3x zelfsquote:Op zondag 23 januari 2022 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gebeld
Maar fijn dat het beter gaat, smaakt de koffie weer?
Nam ze de 1e 2x niet op ?quote:Op zondag 23 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet? Mijn dochter werd ook gebeld, 3x zelfs
Morguh Deisyy
Ik kreeg wel een bericht dat ik niet gebeld ging worden omdat het te druk was en ook alle informatie en brieven. En zelf kon ik ook dagen tellenquote:Op zondag 23 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet? Mijn dochter werd ook gebeld, 3x zelfs
Morguh Deisyy
De dochter van Dottie heeft jouw belletje gestolen!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een bericht dat ik niet gebeld ging worden omdat het te druk was en ook alle informatie en brieven. En zelf kon ik ook dagen tellen
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb een half jaar geleden een nieuwe wasmachine gekocht... en ik kwam er vanmorgen achter dat ik al die tijd het wasmiddel in het verkeerde vakje heb gegooid
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb een half jaar geleden een nieuwe wasmachine gekocht... en ik kwam er vanmorgen achter dat ik al die tijd het wasmiddel in het verkeerde vakje heb gegooid
Eeuh.. Ik dacht van wel.quote:
Het bleek dat ik het in het voorwas vakje gooide. Maar ik gebruik helemaal geen voorwas programma (denk ik) .quote:Op zondag 23 januari 2022 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe het altijd in een plastic bakje in de wastrommel bij de was. Maar ik weet eigenlijk niet waarom.
Komt allemaal in dezelfde trommelquote:Op zondag 23 januari 2022 10:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het bleek dat ik het in het voorwas vakje gooide. Maar ik gebruik helemaal geen voorwas programma (denk ik) .
Maar het verdween wel uit dat vakje... dus ergens is het gebruikt ..
Heel vreemd.
Oh misschien heeft Corona een averechts effect op je reukvermogen ...quote:Op zondag 23 januari 2022 10:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het bleek dat ik het in het voorwas vakje gooide. Maar ik gebruik helemaal geen voorwas programma (denk ik) .
Maar het verdween wel uit dat vakje... dus ergens is het gebruikt ..
Heel vreemd.
Lekker vlot!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
Wha.. nu je dat zegt.. ik herinner me die reclame van vroegah!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vlot!Ik gebruik die bakjes eigenlijk niet, die bakjes worden vaak zo goor, ik doe het in een bolletje.
Soppen & opruimen met FOK!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Maar misschien op een ander moment.
Ik heb het idee dat mijn wasmiddel nu al te vroeg gebruikt werd.
Aan de andere kant, als jullie het in de trommel gooien.. dan in is het ook als eerste aan de beurt.
Vreemd.
Hmmm waar zijn de huisvrouwen hier als je ze nodig hebt?
Handig joh, altijd de juiste dosering en het bakje blijft schoon.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. nu je dat zegt.. ik herinner me die reclame van vroegah!
" Wassen met een balletje ???? "
Hahaha
Jaaa daaag!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soppen & opruimen met FOK!
Mention even een paar dames, want het is er een beetje rustig
Daar heb ik ook een stormlooptopic geopendquote:Op zondag 23 januari 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soppen & opruimen met FOK!
Mention even een paar dames, want het is er een beetje rustig
Maar wel met een goed eindequote:Op zondag 23 januari 2022 10:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een stormlooptopic geopend
Nee, was op een journaal ergens op tv.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey Marc, Heb je een linkie naar die beelden?
Ok, tnx anywayquote:Op zondag 23 januari 2022 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was op een journaal ergens op tv.
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wow
https://www.ad.nl/show/bo(...)in-de-film~af68705d/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |