Doodeng! En het commentaar dat ernaast staat is eigenlijk nog engerquote:
Hier gaan nog doden vallen.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doodeng! En het commentaar dat ernaast staat is eigenlijk nog enger
Zo voorspelbaarquote:Op zondag 23 januari 2022 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier gaan nog doden vallen.
En dan is het de politie zijn schuld
Er zijn een paar bussen met Nederlanders naartoe gekomenquote:Op zondag 23 januari 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
Dan vallen die wappies die steeds naar Amsterdam komen nog mee
Echt?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn een paar bussen met Nederlanders naartoe gekomen
En dan staat dit er onderquote:Op zondag 23 januari 2022 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even voor de duidelijkheid... er lopen ook vreedzame mensen. laten we niet het kind met het badwater weg gooien !
Uiteraardquote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan staat dit er onder![]()
[ afbeelding ]
99%quote:Op zondag 23 januari 2022 17:15 schreef pullup het volgende:
Maar er zitten natuurlijk vast ook goedbedoelende mensen tussen
Ik sta daar niet van te kijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
99%
Kijk naar de beelden.
Maar hier focussen ze altijd op de rellen...en hoeven zich daardoor niet op het onderwerp te focussen.
Eeuwenoude truuk.
Dit zijn gewoon moordaanslagen. En dus een reden om gericht te schieten door de politiequote:
Mjah, zoek de beelden uit Rotterdam er nog eens bij van een paar weken terugquote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon moordaanslagen. En dus een reden om gericht te schieten door de politie
Dat waren allemaal Belgen?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zoek de beelden uit Rotterdam er nog eens bij van een paar weken terug
Dat is toch duidelijk wat ze willen?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er lijkt gewoon een harde kern relschoppers te zijn die overal opduiken, ook meestal in dezelfde kleding.
Je vraagt je af wat ze willen bereiken?
Afleidenquote:Op zondag 23 januari 2022 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er lijkt gewoon een harde kern relschoppers te zijn die overal opduiken, ook meestal in dezelfde kleding.
Je vraagt je af wat ze willen bereiken?
Nee, ga er vanuit dat een deel van die je nu zag in rotterdam er ook bij was.quote:
Ongetwijfeld jaquote:Op zondag 23 januari 2022 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ga er vanuit dat een deel van die je nu zag in rotterdam er ook bij was.
Nee, dat is me niet duidelijk. Echt niet. Oorlogje spelen? Wat dat is wat ze volgens mij gaan bereiken.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk wat ze willen?
En dat ze dat bereiken ook
Het is geen eenmalig incident. Ik zit letterlijk al anderhalf uur te kijken naar verschillende aanvallen op politieagenten en het zijn hordes met mensen die de politie echt letterlijk naar het leven staan. In de chat wordt het aangemoedigd door 99% en er wordt geroepen over tribunalen en dat de politie de verraders zijn. Als je echt met goede bedoelingen daar naartoe komt en dat soort dingen gebeuren, dan ga je toch naar huis?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
99%
Kijk naar de beelden.
Maar hier focussen ze altijd op de rellen...en hoeven zich daardoor niet op het onderwerp te focussen.
Eeuwenoude truuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |