SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : het gaat in principe wel goed, maar dat soort dingen vallen me op, ik weet het gewoon niet
Optie 3.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef Flow3r het volgende:
Is ze mooi klaar mee dan![]()
Ofwel terug naar vriendschap, awkward![]()
Ofwel nog 100 dagen zoenen en niet neuken , awkward![]()
Ofwel ruzie en negeren, awkward![]()
Dat komt ook door Grace, die heel voorzichtig haar de goede richting in stuurt. Ze is een kei daarin.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
Vera is wel sterk hoor ze praat overal over dat siert haar wel leuk knap slim lief veel goede eigenschappen
dat heb je goed gehoord en ook gelukkig dat het bij hen op deze manier gaat. ik ken zat andere gevallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap je, maar misschien is de kleine wel bij haar pappa....geloof dat ze beide een heel goede overeenkomst hebben en zelfs veel met z'n drieën doen. Nu zijn ze officieel gescheiden maar hebben heel lang alles en rustig doorgenomen hoe dan verder........of ik moet het gesprek verkeerd hebben begrepen.
Ik vind haar heel sterk als ze er wat aan doet, hem confronteert oid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
Vera is wel sterk hoor ze praat overal over dat siert haar wel leuk knap slim lief veel goede eigenschappen
Dan juist het probleem. Ze is veel te shy daarvoor om hem gewoon op de man te confronteren anders was dat allang gebeurd. Dit wordt alleen maar erger als je het opkropt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik vind haar heel sterk als ze er wat aan doet, hem confronteert oid.
Maar het gaat een probleem worden als ze hem er op aanspreekt, dan krijg je geforceerd gedoequote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef C.A.I het volgende:
dan is ze bij dimi niet aan het goede adresquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace: wat jij zoekt is echte liefde, die jou op de eerste plaats zet en je moet ook niets minder eisen.
Ik zou heel verbaast zijn als ze dit tot het eind volhouden. Veels te vroeg begonnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:12 schreef Flow3r het volgende:
ze zitten er pas 3 weken in of zo en nu al troubles in paradise
Je hebt daar 2 personen voor nodig en niemand spreekt iets uit. Dan blijft het zweven. Ene vind het lastig om erover te hebben en de ander is een gesloten boek.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij is de "relatie" tussen Dimi en Vera nu al een achtbaan
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Je hebt daar 2 personen voor nodig en niemand spreekt iets uit. Dan blijft het zweven.
ze spreekt het wel uit, eerst tegen Grace om wat moed te krijgen, daarna tegen hemquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Je hebt daar 2 personen voor nodig en niemand spreekt iets uit. Dan blijft het zweven.
En ik moet het hier in vlaanderen met de Nawel-stream doen...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera: Ik wil niet nog een keer dat ik alles moet doen en het minimale ervoor terug krijg. En niet dat day het geval is, want we kennen elkaar net, dus ik kan nog niet echt judgen daarover. Ik hoop gewoon, ja ik weet niet wat ik hoop.
Grace: dat het oprecht is.
Vera: ja, dat ik gewoon kan blijven lachen. In het begin is het leuk, maar dat wil ik hebben voor heel lang.
Gaat hem niet worden daar. Bij twijfel, stoppen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Hij is gewoon een saaie lul die alleen leuk kan doen met vrouwen als ie ze pas kent, maar een relatie onderhouden zit er niet in bij hem
dumpen die hap
Mooi gesprek,quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera: Ik wil niet nog een keer dat ik alles moet doen en het minimale ervoor terug krijg. En niet dat day het geval is, want we kennen elkaar net, dus ik kan nog niet echt judgen daarover. Ik hoop gewoon, ja ik weet niet wat ik hoop.
Grace: dat het oprecht is.
Vera: ja, dat ik gewoon kan blijven lachen. In het begin is het leuk, maar dat wil ik hebben voor heel lang.
Is niet erg toch, je tikt wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En excuus voor het CoS even als kladblok gebruiken... Ben mobiel op het moment, dus straks kopiëren naar het stream verslag
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen dat Tobias Grace heel netjes heeft gedump, hij wil echt geen koppel worden..
Zoals ze het nu verteld en dat tegen Dimi zeggen. Tuurlijk iets anders, maar anders komt het echt niet bij hem binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze spreekt het wel uit, eerst tegen Grace om wat moed te krijgen, daarna tegen hem
"is er nog iets wat je van me wil weten ? " Vraag eens naar mijn leven "
En dat doet ie dan
maar het werkt niet zo
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Nawel: over mij wordt er ook niet geroddeld...![]()
Is het roddelen als de waarheid wordt verteld?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Nawel: over mij wordt er ook niet geroddeld...![]()
Zeker niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is het roddelen als de waarheid wordt verteld?
Die kan alles goed praten.....als ze op streams is ga ik wisselen. Kan die zijige lijzige stem met halve zinnen niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:22 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel vindt niet dat ze roddelt, ze bespreekt dingen
Bio vakantieoordquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:30 schreef Krambo het volgende:
Denken die dames nou echt dat ze in een vakantiehuisje zitten
Dit. Het is veel te veel eenrichtingsverkeer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Hij is gewoon een saaie lul die alleen leuk kan doen met vrouwen als ie ze pas kent, maar een relatie onderhouden zit er niet in bij hem
dumpen die hap
Juist fijn!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En excuus voor het CoS even als kladblok gebruiken... Ben mobiel op het moment, dus straks kopiëren naar het stream verslag
Misschien wil hij zich nog niet bloot geven op tv?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:37 schreef tiki het volgende:
[..]
Dit. Het is veel te veel eenrichtingsverkeer.
Vera is straal verliefd, en Dimi.....speelt het spel en wil hooguit wat dollen. Daarbij is hij ook nog eens een overduidelijke hork.
je mist er niks aan hoor. ik versta het, maar luister niet eensquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Drie Belgische dames die gezellig Belgisch babbelen die vergeten dat er ook Nederlandse kijkers zijn die willen weten wat ze zeggen.
Ze maken hun woorden niet af. Praten door elkaar.
Ik versta ze ook bijna niet, ben er bij weggegaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Drie Belgische dames die gezellig Belgisch babbelen die vergeten dat er ook Nederlandse kijkers zijn die willen weten wat ze zeggen.
Ze maken hun woorden niet af. Praten door elkaar.
Dat zou best kunnen, maar dan is het nog wel tricky om op tv in een relatie of iets dergelijks te stappen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil hij zich nog niet bloot geven op tv?
Is het altijd. Het blijft altijd een gokquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:41 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan is het nog wel tricky om op tv in een relatie of iets dergelijks te stappen.
Zeker weten, ze zijn goed bezig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:42 schreef cheanny het volgende:
Het pizzadeeg ziet er wel een stuk beter uit dan die blubberige zooi van Kitty..
[ afbeelding ]
Precies, let je op kitty ??quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:42 schreef cheanny het volgende:
Het pizzadeeg ziet er wel een stuk beter uit dan die blubberige zooi van Kitty..
[ afbeelding ]
Vera lijkt mij inderdaad ook wel het plakkerige type waar Dimi helemaal geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:39 schreef suzi1 het volgende:
ja maar hij komt daar toch om met iedereen contact te hebben
vera zou denk echt te claimend worden als hij meer zou toegeven
dat sommigen dat leuk vinden om te zien, een liefdeskoppeltje ok.
maar dan kan je beter een ander programma kiezen
Ook dat nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:19 schreef Tourniquet het volgende:
Yep, kwartje begint langzaam te vallen bij Vera. Dimi is alleen fysiek geïnteresseerd.
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat gedoe met die merken afplakken enzo steekt ook zo tegen.
Laat gewoon alles toe onder de 10 op 10 cm ofzo. Bedoel dat je geen Nike trui moet aanhebben met een mega grote nike teken kan ik begrijpen.
Is het de grootste reden dat BB daar niets op zal verdienen? Of is het iets zoals gratis reclame is verboden?
Maar dat begrijp ik juist niet.quote:
Het laatste ja, aangezien er ook merken/fabrikanten zijn die er wel voor betalenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat gedoe met die merken afplakken enzo steekt ook zo tegen.
Laat gewoon alles toe onder de 10 op 10 cm ofzo. Bedoel dat je geen Nike trui moet aanhebben met een mega grote nike teken kan ik begrijpen.
Is het de grootste reden dat BB daar niets op zal verdienen? Of is het iets zoals gratis reclame is verboden?
Neen, snap ik niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:54 schreef suzi1 het volgende:
maar je snapt toch wel dat ze dit niet toelaten
[ afbeelding ]
Innig zoenen in bed in zijn onderbroekkie en dan blijft kleine Dimi heerlijk slapen, zo vreselijk opgewonden was hij van Veraquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ook dat niet
Dimi heeft aan het spel gedacht
Team vedi dan heeft hij in alles vera als mede speler
Bij nominaties, bij cadeautjes want vera denkt wel als eerste aan hem
Nee zelfs fysiek is er te weinig actie bij dimi
Kost te duur.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:54 schreef suzi1 het volgende:
maar je snapt toch wel dat ze dit niet toelaten
[ afbeelding ]
Valt nog meer ,de joggingbroek kost 1099.quote:
Ik wil dat ook horen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Zullen vast weer wat waarschuwingen krijgen
ik wil een paar eskimolaarzen van 250. maar dat kan ik er echt niet aan uitgeven hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt nog meer ,de joggingbroek kost 1099.
Aussie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik wil een paar eskimolaarzen van 250. maar dat kan ik er echt niet aan uitgeven hoor
vroeger wel aan die stomme trainingspakken
Boomer!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:33 schreef just me het volgende:
[..]
Bio vakantieoord
er was hier altijd 'n collecte voor tijdens de pauze van de film
Ik heb zijn bovenlijf al heel vaak bloot gezien andersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil hij zich nog niet bloot geven op tv?
En een bingo.quote:
Lijf als een sloep?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik heb zijn botenlijf al heel vaak bloot gezien anders
* bovenlijfquote:
Ik las het verkeerd.quote:
Ik plofte midden in een gesprek en ik dacht zoiets te horen en ik vroeg me af van wiequote:
Wedden van niet?quote:
Jij verliestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jij verliestZit me nog steeds dwars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jij bent hierdoor genomineerdquote:
Julio had het over een spel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was er iets gebeurd in die streamlock?
Voor wat dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent hierdoor genomineerd
misquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:12 schreef Flow3r het volgende:
ze zitten er pas 3 weken in of zo en nu al troubles in paradise
Denk eerder dat het van de kant van Dimi spel is en zij verwacht er meer van.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:13 schreef duyvisoke het volgende:
mis
[..]
mis
schien omdat ze teveel pusht al 3 weken
Drama incomingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. Leroy loopt wel met Amy te flirten, en dat lijkt te werken.
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Drama incoming
Je moet je afvragen of dat verantwoord is bij zo'n labiele vrouw
fokkers bedenken ook de leukste opdrachten,daar waar bb faaltquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
We kunnen volgend jaar wel workshops gaan geven voor toekomstige BB bewoners:
- Hoe bak je een pizza in de pizza-oven
- Hoe poets je je tanden met een elektrische borstel
- ...
En Henk Blok als voice-over.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zet hier een Benny Hill muziekje onder en je hebt weer een paar minuten voor de tv show
Hoe te fohnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
We kunnen volgend jaar wel workshops gaan geven voor toekomstige BB bewoners:
- Hoe bak je een pizza in de pizza-oven
- Hoe poets je je tanden met een elektrische borstel
- ...
Yep, alleen zijn ze niet zo goed in puzzelen dus ze weten niet hoe je een goede platte steen/bodem kunnen makenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die pizza moet to h ook op die steen in de oven liggen
Optie 1: Dimi is niet goed in diepere gesprekken met vrouwen die hij leuk vind en de camera's helpen daar niet bij. Daardoor veel oppervlakkige gesprekken. Weet zich af en toe geen houding te geven dus, maar dingen weglachen of er een grapje over te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk eerder dat het van de kant van Dimi spel is en zij verwacht er meer van.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt nog meer ,de joggingbroek kost 1099.
Daar komt Salar nu ook achter.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:21 schreef Fikkert2 het volgende:
En ook geen bloem gebruiken voor die plaat, bloem verbrandt heel snel en dan heb je zwarte pizza's. Beter gebruik je daar griesmeel voor, desnoods een beetje olie... zover mijn tips
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:37 schreef MacDeMarco het volgende:
zijn ze de pizza weer verkeerd aan het bakken net als de vorige keer? (heb de streams niet aan)
optie 6quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:33 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Optie 1: Dimi is niet goed in diepere gesprekken met vrouwen die hij leuk vind en de camera's helpen daar niet bij. Daardoor veel oppervlakkige gesprekken. Weet zich af en toe geen houding te geven dus, maar dingen weglachen of er een grapje over te maken.
Optie 2: Dimi vind Vera alleen fysiek aantrekkelijk en ook nog eens handig voor in het spel.
Optie 3: Dimi deed zich in het begin anders voor dan hij daadwerkelijk is. Een rustige jongen die op zijn tijd de grapjas probeert uit te hangen. Maar vind Vera wel leuk.
Optie 4: Dimi vond jagen op Vera leuk, maar eenmaal beet was het toch niet wat hij ervan verwachtte.
Optie 5: Hij is een hork en ziet niet wat hij in handen heeft!
Optie 6: All of the above haha
Optie 7: Dimi is 27 jaar en commercieel directeur in het bedrijf van zijn papa, maar als ik hem bezig zie, is het net mijn puberzoon van 16...quote:
Chef Lege Dozen noemen we dat ook welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Optie 7: Dimi is 27 jaar en commercieel directeur in het bedrijf van zijn papa, maar als ik hem bezig zie, is het net mijn puberzoon van 16...
Dat is beide mogelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Optie 7: Dimi is 27 jaar en commercieel directeur in het bedrijf van zijn papa, maar als ik hem bezig zie, is het net mijn puberzoon van 16...
team #duckblondjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tactiek waar hopelijk de kijker niet in gaat trappen.
Haantjes gedrag, want ze denken koken maakt je onschendbaar dus staan ze met zoveel mogelijk in de keuken, elkaar lekker in de weg te lopen....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef just me het volgende:
Wel erg leuk om die mannen zo in de keuken bezig te zien
Goh en dat is niet opvallend nu ze genomineerd is. Ze doet wat ze vera verweet 2 weken terugquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. Leroy loopt wel met Amy te flirten, en dat lijkt te werken.
Wat een verschil met gisteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef just me het volgende:
Wel erg leuk om die mannen zo in de keuken bezig te zien
Ik zie het andersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haantjes gedrag, want ze denken koken maakt je onschendbaar dus staan ze met zoveel mogelijk in de keuken, elkaar lekker in de weg te lopen....
Druk bezig om iets lekkers op tafel te zetten.quote:
Is toch al 1 geluktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tactiek waar hopelijk de kijker niet in gaat trappen.
Ik heb het koken gisteren niet gezien, zal zelf wel in de keuken gestaan hebbenquote:
Als je broer van Amy bekijkt kan dat wel eens gebeuren. Die zijn lijf is ook ne volledige kleurboek.quote:
Dus de Amy zoent graag met haar broer...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je broer van Amy bekijkt kan dat wel eens gebeuren. Die zijn lijf is ook ne volledige kleurboek.
Dat ging nergens over.Zalm verknallen,pasta werd koud,quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het koken gisteren niet gezien, zal zelf wel in de keuken gestaan hebben
Geen idee. Vorig jaar hadden we ook broer en zus in huis. Maar Amy zal niet vies zijn van gekleurde mannetjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus de Amy zoent graag met haar broer...
dat waren dus mutsen en geen koksmutsenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging nergens over.Zalm verknallen,pasta werd koud,
Kortom: De dames hadden geen zin om te koken.
Hij is wel aardig, maar erg politiek correct en braaf.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat voegt Julio eigenlijk toe? iemand? Zie en hoor hem amper...
Daar vergis je je dan in.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Rust in een huis vol ADHD'ersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik luister er wel graag naar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:57 schreef suzi1 het volgende:
die is soms uren aan t woord hoor. hele therapiesessies ahw
ik zat er al aan te denken om zijn texten op te nemen en dan voor t slapen te beluisteren en danquote:
Oh die heb ik niet nodig, vandaar dat mijn onderbewustzijn hem waarschijnlijk op negeer zetquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:57 schreef suzi1 het volgende:
die is soms uren aan t woord hoor. hele therapiesessies ahw
Het is toch niet zo dat je een sessie nodig hebt om de gesprekken interessant te vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet nodig, vandaar dat mijn onderbewustzijn hem waarschijnlijk op negeer zet
Het is ook wel bizar dat je vriend niet eens jouw koffer regelt, maar wel die van een andere dame in het huis.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:17 schreef Jockari het volgende:
Het siert Vera als "modepoppetje" dat ze niet voortdurend aan het zeuren is dat zij geen koffer heeft.
Hij heeft een fijne stem en een goede blik op het gebeuren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat je een sessie nodig hebt om de gesprekken interessant te vinden
quote:
Of het smaakt? ok waaraanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:06 schreef C.A.I het volgende:
Vera vroeg net aan Dimi smaakt het ze kreeg nauwelijks antwoord Run Vera Run alarmbellen ze gaat steeds meer twijfelen
Ja hallo,ze hebben ook maar beperkte middelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja pizzza ..... dat maken ze er van ..
Ben je zelf verliefd of Vera ? Je hebt zoveel commentaar op Dimiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:06 schreef C.A.I het volgende:
Vera vroeg net aan Dimi smaakt het ze kreeg nauwelijks antwoord Run Vera Run alarmbellen ze gaat steeds meer twijfelen
Maar wel een echte steenoven .... alleen gebruiken ze die verkeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hallo,ze hebben ook maar beperkte middelen.
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ben je zelf verliefd of Vera ? Je hebt zoveel commentaar op Dimi
Gisteren: "vindt je jezelf lief?"quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:08 schreef suzi1 het volgende:
ja maar ze stelt ook heel gemaakt de vragen. dat werkt gwn niet met die 2
ze weet niet hoe zich te gedragen. en dan komen alle vragen er heel onzeker/gemaakt/ongemakkelijk uit
Of je dol op jezelf bentquote:
Veertje een een vervelend verwende zeikkut, een arrogante poederloeder die haar zin niet heeft gekregen bij Demi.. die miskeuze backfired en dan ontstaat vanzelf een nog ergere roddelteef dia ze al was...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:06 schreef C.A.I het volgende:
Nee maar wel in haar verhaal die ze oprecht vertelde al vanaf het begin Dimi had ook zon soort verhaal alleen ik betwijfel of dat wel echt was vandaarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ben je zelf verliefd of Vera ? Je hebt zoveel commentaar op Dimi
Met je koffie kopjequote:
Wie heeft jou losgelaten?quote:
Oh dat zij oprecht verliefd is/was geloof ik wel maar misschien is zij ook wel verliefd op het idee geliefd te zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:12 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Nee maar wel in haar verhaal die ze oprecht vertelde al vanaf het begin Dimi had ook zon soort verhaal alleen ik betwijfel of dat wel echt was vandaar
lange afstand relatie of wat was t?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:12 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Nee maar wel in haar verhaal die ze oprecht vertelde al vanaf het begin Dimi had ook zon soort verhaal alleen ik betwijfel of dat wel echt was vandaar
heb je problemen met mij of zo ?quote:
Ik hou van mijquote:
Degene die jou vast gaat leggenquote:
Harrie Jekkers.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik hou van mij
want ik ben te vertrouwen
ik hou van mij
van mij kan ik op aan
ik hou van mij
op mij kan ik tenminste bouwen
ik hou van mij
en ik laat mij nooit meer gaan
Nee hoorquote:
you got to believe in somethingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik hou van mij
want ik ben te vertrouwen
ik hou van mij
van mij kan ik op aan
ik hou van mij
op mij kan ik tenminste bouwen
ik hou van mij
en ik laat mij nooit meer gaan
Dacht ik al,we wisselen elkaar af.quote:
Ja lijkt welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht ik al,we wisselen elkaar af.
Lion of Tourniquet noemde hem pastoor .. heel passend vind ikquote:
Dit is geen raadspellettje maar COSquote:
Oh jeequote:
Ik ken geen pastoor,snap de vergelijking wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lion of Tourniquet noemde hem pastoor .. heel passend vind ik
Ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken geen pastoor,snap de vergelijking wel.
naar t zuiden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dat deeg heeft iets te lang gereisd.
2 dagenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
Kanslozequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Pizza Carcinogene
[ afbeelding ]
Jij weet.quote:
Lieve help, met die logica kun je alles wel opetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Gewoon voor de liefhebber, ach joh, kan je prima eten.
Kristof: Lekker is ie nog wel, maar dat verbranden is niet goed, goed maar niet gezond. Wanneer je meer aanmaakblokjes had?
Tobias: Deze was nog wel lekker, hoe gaan we het nu doen? Met olie?
Zij voelt zich meer compleet met een vriendje. Dat kan je zien als hij haar wel een beetje aandacht geeft. Dan glundert ze helemaal. En kijkt dan heel trots en tevrede.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat zij oprecht verliefd is/was geloof ik wel maar misschien is zij ook wel verliefd op het idee geliefd te zijn
Waar wordt gerookt?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef just me het volgende:
Roken wordt ook gedaan maar dan zeik ik toch ook niet over....
ze heeft nog een hoop te lerenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij voelt zich meer compleet met een vriendje. Dat kan je zien als hij haar wel een beetje aandacht geeft. Dan glundert ze helemaal. En kijkt dan heel trots en tevrede.
Peter gaat nooit over de pis. Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze bij BB hopen dat Peter over de pis gaat omdat hij nog steeds moet afwassen ..
Ik zou het niet weten maar dat was een opmerking die door Tobias gemaakt werdquote:
Peter gaat echt wel over de pis alleen niet tegen de gene waar hij pissig op isquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter gaat nooit over de pis. Waarom denk je dat?
sommige mensen leren nooitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft toch eigenlijk al genoeg lessen gehad.
Oh ok ik ben wat te lang verbannen hier om het allemaal te volgen. Mijn nederige excusesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter gaat echt wel over de pis alleen niet tegen de gene waar hij pissig op is
peter wil gaan sliden naar nawel. maar dat is net als els. meer grootspraak en de boel opstokenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik ben wat te lang verbannen hier om het allemaal te volgen. Mijn nederige excuses
Je kunt het toch ook volgen zonder hier te posten?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik ben wat te lang verbannen hier om het allemaal te volgen. Mijn nederige excuses
Peter is wel de stille sniper volgens mij. Ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
peter wil gaan sliden naar nawel. maar dat is net als els. meer grootspraak en de boel opstoken
Hier zat ik net aan te denken, paar dagen terug kwam hij overtuigd over toen hij begon over nawel aan te pakken, helaas, stiekem hoop ik er nog wel op.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
peter wil gaan sliden naar nawel. maar dat is net als els. meer grootspraak en de boel opstoken
Ontwaakt! verdoemd in hong‘ren sfeerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Ontwaakt, verworpenen der aaaaarduhhh
Kun je goed van naar de wcquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver dat deeg is nog zacht en bijna vloeibaar wat ze nu aan het snijden zijn.
Mwehhh meer heel hard schreeuwen en vervolgens lekker knuffelenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter is wel de stille sniper volgens mij. Ik hou er wel van
Ja pseudo mod. Dat is precies het probleem. Zonder fok is het kutquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook volgen zonder hier te posten?
Ja snap het is minder leuk.. maar goed.
Peter is 2(?) dagen geleden nogal tekeergegaan over Nawel maar niet tegen Nawel
ik hoop er ook zeker opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hier zat ik net aan te denken, paar dagen terug kwam hij overtuigd over toen hij begon over nawel aan te pakken, helaas, stiekem hoop ik er nog wel op.
Dank voor het compliment weer..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja pseudo mod. Dat is precies het probleem. Zonder fok is het kut
Volgens mij willen ze die voor de liveshow bewarenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze die frikandellen nu al eens gegeten ??
Ik kan C.A.I wel ergens volgen. Vera lijkt de goedheid zelve, maar Dimi speelt er mee. Alsof hij vooraf met vrienden voor enkele bakken Jupiler heeft gewed hiervoor.quote:
Hadden ze ook op de pizza kunnen doen..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze die voor de liveshow bewaren
Uhhh okquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dank voor het compliment weer..
Ik heb het soms als achtergrond geluid aan staan tijdens het werk
Ja waar kwam dat ineens vandaan, was dat sarcastisch?... hij zei hele andere dingen toen vera en dime iets begonnenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoop er ook zeker op
maar als ik dan zie hoe hij gisteravond tegen amy bezig was en haar aanspoorde voor leroy te gaan zie ik het toch anders
hij probeert een poppenspel te doen.
Vind Vera een lief meisje.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kan C.A.I wel ergens volgen. Vera lijkt de goedheid zelve, maar Dimi speelt er mee. Alsof hij vooraf met vrienden voor enkele bakken Jupiler heeft gewed hiervoor.
Jij vindt iedereen liefquote:
Sukkel..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat gedaan bij een vriendengroep die hij volledig vertrouwtµquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kan C.A.I wel ergens volgen. Vera lijkt de goedheid zelve, maar Dimi speelt er mee. Alsof hij vooraf met vrienden voor enkele bakken Jupiler heeft gewed hiervoor.
BB voert een onderzoek uit volgens mij. Hoe lang leven bewoners als ze geblakerde pizza moeten eten.quote:
Ja ach zal niet lang durenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sukkel..![]()
Ohhnee ehhh Welkom terug enzo en meer van dat soort dinge![]()
Volgens mij heb je koortsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat gedaan bij een vriendengroep die hij volledig vertrouwtµ
Vriend van Dimi: Jij kan daar geen chikie fixen in dat huis
Dimi: wacht maar: Wedden voor 2 bakken bier dat ik een chikie kan fixen in dat huis
Vriend van Dimi: haha wil ik wel nog eens zien
Dimi: wacht maar
Gereisd ??? Kan ook wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
quote:
Klopt. Tiet voor een pafje !quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef just me het volgende:
Roken wordt ook gedaan maar dan zeik ik toch ook niet over....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |