Buiten een handjevol generalen weet niemand het hoor. Dit soort staatsgeheimen lekken echt niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zie nu af en toe een concrete datum (20feb.) terugkomen. Iemand info? Of gewoon fake News?
Ik denk zeer zeker dat er niet eens een vaste datum is maar meer een tijdsperiode waarin het startsein opeens gegeven kan worden, als bepaalde condities optimaal zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Buiten een handjevol generalen weet niemand het hoor. Dit soort staatsgeheimen lekken echt niet uit.
Begin december werd gesteld eind januari dacht ikquote:Op maandag 24 januari 2022 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zie nu af en toe een concrete datum (20feb.) terugkomen. Iemand info? Of gewoon fake News?
Aaah, wachtquote:Op maandag 24 januari 2022 11:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Buiten een handjevol generalen weet niemand het hoor. Dit soort staatsgeheimen lekken echt niet uit.
Dat de Oekraine de Rebellen gaat aanvallen is bijna wel zeker.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de Russische troepenopbouw er is omdat de Russen dachten dat Zelensky een offensief van plan was.
Heb je daar bewijs voor?quote:Op maandag 24 januari 2022 11:51 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dat de Oekraine de Rebellen gaat aanvallen is bijna wel zeker.
En als ze dat doen dan heeft Rusland een "legitieme" reden om in te grijpen namelijk hun burgers te beschermen.
Gaskraan gaat ook ff dicht en dan zit de EU (en de Oekraine) met de gebakken peren.
Kan je nog zoveel wapens sturen, helpt geen zier.
De gaskraan dicht doet Rusland meer pijn dan de EU.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:51 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dat de Oekraine de Rebellen gaat aanvallen is bijna wel zeker.
En als ze dat doen dan heeft Rusland een "legitieme" reden om in te grijpen namelijk hun burgers te beschermen.
Gaskraan gaat ook ff dicht en dan zit de EU (en de Oekraine) met de gebakken peren.
Kan je nog zoveel wapens sturen, helpt geen zier.
En als ze het doen moet het vlug zijn want na de koude maanden is er tijd om het op te vangen met LNG.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:10 schreef byah het volgende:
[..]
De gaskraan dicht doet Rusland meer pijn dan de EU.
Als het echt zo'n goede schaakspeler was geweest had hij het überhaupt niet zo enorm vernacheld in Oekraïne (en trouwens ook de rest van het voormalige Oostblok) dat een veroveringsoorlog de enige overgebleven optie zou zijn om ze bij hem te houden.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En als ze het doen moet het vlug zijn want na de koude maanden is er tijd om het op te vangen met LNG.
Als Putin echt zo'n goede schaakspeler is dan gaat hij Duitsland en Oostenrijk niet naar de VS jagen door onbetrouwbaar te zijn m.b.t. gasleveranties.
WC-papier hamsteren natuurlijk!quote:Op maandag 24 januari 2022 12:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het voelt wel of Europa het volgende podium van een grote porlog wordt helaas.
Enorm hoge gasprijs, hyperinflatie en meer ellende liggen op de loer.
Hoe voor te bereiden voor het geval dat?
Wel belangrijk om over na te denken als je dat nog niet gedaan hebt.
Trots, grootheidswaanzin en principes voeren denk ik méér de toon dan geld, in de bovenkamer van herr Putinquote:Op maandag 24 januari 2022 12:10 schreef byah het volgende:
[..]
de Britten zullen we een scheepje meesturen om te turven hoevaak ze raak schietenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:14 schreef Peppert het volgende:
De Russen gaan trainen voor de Britse kust.
[ twitter ]
Ik geloof sowieso niet in een WW2 achtige oorlog, daarvoor zijn de onderlinge belangen veel te groot. Ik verwacht wel een hernieuwde koude oorlog met toenemende spanningen en defensie investeringen in de EUquote:Op maandag 24 januari 2022 12:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Call of Duty spelenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
H I Sutton is wel een goede bron als het gaat om wat de marines op aarde allemaal uitspoken. Zijn site is ook al erg interessant.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:14 schreef Peppert het volgende:
De Russen gaan trainen voor de Britse kust.
[ twitter ]
Zouden de Russen wel weer genoeg sleepboten meesturen, net als toen met dat roestige vliegdekschip?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Britten zullen we een scheepje meesturen om te turven hoevaak ze raak schieten
niets aan de hand verder
Ik weet het. Ik volg de man al een paar maanden. Hij is ook normaal en geen bloeddorstige hond zoals veel andere bronnen wat hem een goede gast maakt.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:53 schreef Bepje het volgende:
[..]
H I Sutton is wel een goede bron als het gaat om wat de marines op aarde allemaal uitspoken. Zijn site is ook al erg interessant.
Ja dat heeft even tijd nodig.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs voor?
Wordt de gas leverantie naar China even opgevoerd.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:10 schreef byah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |