Dat noem ik geen borrelhap meer. @RamboDirk eet dat in 2 dagen nog niet op.quote:
Kan iemand me dat woodle uitleggen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle6 14 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Maar natuurlijkquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 14:58 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)p-werkplek~ad224ece/
@:Scrummie
> GAM.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
1. Ga naar www.woordle.nl
2. Raad het woord door een woord te typen!
3. Groene letters staan op de juiste positie
[ afbeelding ]
Oranje letters komen in het woord voor, maar staan op de verkeerde plaats
[ afbeelding ]
Donkere letters komen niet in het woord voor (ik ben tegen racisme overigens)
[ afbeelding ]
4. Als je binnen 6 pogingen het woord geraden hebt (of niet) klik je op 'Delen'
[ afbeelding ]
5. Je plakt (ctrl+v) je score hier in drukt op invoeren!
Idem.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
In de rust even gaan liggen en in slaap gevallen. Moeke gebeld en met enige moeite het goede resultaat gehoord.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de rust even gaan liggen en in slaap gevallen. Moeke gebeld en met enige moeite het goede resultaat gehoord.
Bruine bolletjes ham/kaas
Nu hup Nederland in de zaalinterland tegen de Europees kampioen.
![]()
Dit was wijzigen bedoeld. Nu ik toch bezig ben.....quote:
Sushi he. Sushizondagquote:Op zondag 23 januari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm. Dat had ik vrijdag. We lopen uit sync.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sushi he. Sushizondag
@:behoorlijkkritisch
Godverkut.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hmmm. Dat had ik vrijdag. We lopen uit sync.
Ik vind vrijdag eerlijk gezegd ook veel meer een dag voor sushiquote:Op zondag 23 januari 2022 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverkut.
Ben nog nooit zo kwaad geweest.
Dank je.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag eerlijk gezegd ook veel meer een dag voor sushi
Hahahaha. Nee.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag eerlijk gezegd ook veel meer een dag voor sushi
Hij is herstellende hè. Ik kan hier wel mee leven.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Net als jij.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:55 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
de kanker woekert door
NFT's
niet mijn probleemquote:Op maandag 24 januari 2022 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Ik heb net wat reports uitgezet op posts van jou.
@:skysheriff graag ingrijpen
wefquote:Op maandag 24 januari 2022 09:55 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
de kanker woekert door
NFT's
leuk, en nu?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)nt-duurder~a4e44b5a/
@:Elan
@:aTypisch
Oh, er waren mensen die een jaar geleden zeiden dat de huizenmarkt over zijn piek was. Ik post dit louter om mensen ermee om hun oren te slaan zonder er verder ook maar iets inhoudelijks aan toe te voegenquote:
Goh.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, er waren mensen die een jaar geleden zeiden dat de huizenmarkt over zijn piek was. Ik post dit louter om mensen ermee om hun oren te slaan zonder er verder ook maar iets inhoudelijks aan toe te voegen
Wij verwachten jouw bestelling vandaag te kunnen leveren tussen 17:23 uur en 18:23 uur .quote:
Leuk man back to the eightiesquote:Op maandag 24 januari 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gedoe in de oekraine he boys
Nu welquote:
Oh ja ik volg geen b-sportenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NFL GOAT, dacht kan wel in het football forumgedeelte. Of noem jij het soccer?
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.quote:
We spreken hier Nederlands.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.
fiat erbij houden terwijl er de keuze is om er bitcoin van aan te schaffenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nu welin 2025 niet.
Als het goed is zit je er in voor de lange termijn en niet met al je geld. Mag ik hopen![]()
[ afbeelding ]
Wie?quote:
Vaste prik sinds The Chicago Bears in de eighties.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meer een groot reclameblok met tussendoor wat stukjes handegg. Maar de SuperBowl pikken we mee.
Weer een believerquote:Op maandag 24 januari 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
fiat erbij houden terwijl er de keuze is om er bitcoin van aan te schaffen![]()
@:Atypisch check deze man.
quote:Bij een brand in een woonboot aan de Oostenburgergracht zijn afgelopen nacht twee gewonden gevallen. De slachtoffers zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Drie katten en een hond zijn overleden aan de gevolgen van de brand.
Ik ben meer van de honden maar heb niks tegen katten. Met een hond kan je wel een betere band opbouwen.quote:
Ga dan aan het astronautenvoer.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:08 schreef tong80 het volgende:
Ik moet eten maar krijg niks binnen. Gisteren een paar plakjes rosbief
Goed ideequote:Op maandag 24 januari 2022 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga dan aan het astronautenvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |