abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2022 @ 01:07:18 #201
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_203294845
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:59 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Dat de Godfather van de Nederlandse Commerciële TV (De Oppermol uiteraard) betrekkelijk makkelijk z'n slotpleidooi mocht doen vond ik maar vreemd :?

Voor de rest tsja De Boodschap der Onderdrukte Vrouw en Het Is Altijd de Schuld van de Man werd er wel ingehamerd, vooral bij die Rutgers vrouw ik dacht meteen aan Bill Burr:

Like they have any idea what it’s like to be tempted at that level, right? Like they have groupies as they waddle out to their Mercury Tracer parked on the other side of a dumpster.

[ afbeelding ]

De Bandleider werd geofferd, dit is Marco Borsato nu:

Wat is me nu al de hele tijd afvraag:
De vrouw van Rutger Castricum heet Daphne Rietbergen.
https://taddlr.com/nl/celebrity/rutger-castricum/

Is deze Daphne misschien familie van Jeroen Rietbergen?
Non possumus non loqui
pi_203294849
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:07 schreef Knip het volgende:

[..]
Wat is me nu al de hele tijd afvraag:
De vrouw van Rutger Castricum heet Daphne Rietbergen.
https://taddlr.com/nl/celebrity/rutger-castricum/

Is deze Daphne misschien familie van Jeroen Rietbergen?
Rietbergen is geen ongebruikelijke naam.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 01:10:09 #203
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203294852
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Snap jij dat een interview niet op de dag van verschijnen gedaan wordt?
Nou......het schijnt van 3 weken er na te zijn maar als jij in de carnavalsoptocht mee wil blijven lopen be my guest
pi_203294862
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:10 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nou......het schijnt van 3 weken er na te zijn maar als jij in de carnavalsoptocht mee wil blijven lopen be my guest
Flapdrol. Het gaat om de datum waarop het interview afgenomen is, niet waarop het in de krant staat.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 01:13:05 #205
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_203294863
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Rietbergen is geen ongebruikelijke naam.
Dat klopt, maar het is ook geen naam als Jansen of De Vries.
Het viel mij op dat Rutger deze week bij Johnny de Mol jr zat. Ik had al een tijd niets meer van Rutger gehoord, dus ik ging eens googelen. De naam viel mij op en het was verleidelijk om in die setting mij af te vragen of er wellicht meer familieverbanden zouden bestaan.
Misschien was Rutger daar wel uitgenodigd vanwege dit feit, maar dat kwam verder niet ter sprake. Het werd zelfs niet benoemd dat er een overeenkomstige naam was.
Non possumus non loqui
pi_203294876
Nienke Wijnhoven heeft het niet leuk gevonden dat ze met een smoesje door Rietbergen naar boven gelokt is, en dat ze daar betast is.

Overigens heeft ze zelf nog aangegeven bij Beau dat ze geregeerd had op de appjes van Rietbergen, ook werd er gesteld dat Rietbergen een charmeur is.

Het komt ook vaker voor dat daders meerdere kanten hebben. Goed, we willen nu allemaal graag denken dat Rietbergen een soort roofdier is dat de vrouwen verslond. Maar zo gaat dat meestal niet. Hij bouwde een band op, was gezellig en prettig in de omgang, maar ging op sommige momenten wel seksueel over de scheef (en daar is bewijs genoeg van).

Tja, voor sommigen is het nogal lastig, die grijstinten.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 01:20:12 #207
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203294879
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Flapdrol. Het gaat om de datum waarop het interview afgenomen is, niet waarop het in de krant staat.
Het is een interview over dat ze niet in een zwart gat is gevallen na de Voice. Ze zou dan voor of tijdens de Voice een interview gegeven hebben over haar tijd na de Voice. Dat zou dan compleet verzonnen moeten zijn. Zelfs als dat waar is kan je je afvragen hoe serieus je haar verhaal nog moet nemen. Dat zou nl beteken dat ze voor een verzonnen verhaal in samenwerking met de Limburger haar hand niet omdraait
Maar laat gaan joh, veel te moeilijk voor jou

[ Bericht 5% gewijzigd door the-eye op 21-01-2022 01:39:18 ]
pi_203294924
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:20 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het is een interview over dat ze niet in een zwart gat is gevallen na de Voice.
Nee, het is een lollig interview met onnozele vragen die in categorieën opgedeeld zijn.

quote:
Ze zou dan voor of tijdens de Voice een interview gegeven hebben over haar tijd na de Voice. Dat zou dan compleet verzonnen moeten zijn. Zelfs als dat waar is kan je je afvragen hoe serieus je haar verhaal nog moet nemen. Dat zou nl beteken dat ze voor een verzonnen verhaal in samenwerking met de Limburger haar hand niet omdraait
Je gaat te snel. Er zijn meer opties mogelijk dan 'het is 100% waar' of 'het is 100%' verzonnen.

Een journalist, gelieerd aan The Voice kan dit interview gewoon ter promotie gemaakt hebben. Die journalist zou haar dan meerdere keren gesproken hebben. Tijdens, voor of na haar periode bij The Voice.

quote:
Dat het artikel tot gisteren op haar instagram stond maar nu verwijderd is zegt natuurlijk ook helemaal niks :')
Maar laat gaan joh, veel te moeilijk voor jou
Dit interview pakt natuurlijk negatief voor haar uit. Mensen (zoals jij) lezen dit en roepen: ''Zie je wel! Je wilde zelf een beschuitje met hem eten''.

Mijn punt is dat seksueel misbruik niet zo zwart/wit is, die Jeroen Rietbergen heeft zich echt wel misdragen, ondanks dat kandidaten gezellig om zijn grappen lachten en zijn appberichten beantwoordden.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 01:55:18 #209
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203294965
.

[ Bericht 15% gewijzigd door the-eye op 21-01-2022 08:08:19 ]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 02:10:19 #210
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203294990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:55 schreef the-eye het volgende:

[..]
(het is even onduidelijk of het nou nog wel of niet op haar instagram staat)
Wat foute opmerkingen en wat appjes is de oogst van jaren. Nou poeh poeh. Moeten ze van jou of mij eens de afgelopen 10 jaar oogsten. Zet bepaalde zaken achter elkaar en elk willekeurig beeld kan geschept worden
In steden krijgen vrouwen regelmatig iets naar hun hoofd geslingerd (psst Hoer!) niet leuk maar niemand die daar jaren later over in huilen uitbarst.
Dan hebben we er nog één die naakt op een feest rondloopt en met een lul in haar mond zit maar owee als iemand denkt dat ze makkelijk is
Nog één die 'snachts mee gaat naar een lege studio. Dat had niets met de Voice te maken maar ze deed geen aangifte omdat Ali zo'n machtig man is. Ik heb even gemist wanneer hij koning van Marokko is geworden?

Als reactie bij die instagram staat zoiets als dat ze hem misschien pas veel later als vieze vent is gaan zien. Zo wordt er dus al gedacht. Verandert je mening over iemand dan kan je zaken uit het verleden anders uit gaan leggen.
Toedelidokie mehoela
Zelfs als ze smekend bij die gozer voor zijn deur stond omdat ze zo graag een beschuitje met 'm wilde eten in haar meest sexy lingerie... Als ze minuten later in bed belanden en zij zegt "nee sorry pik, toch geen zin", dan wat? Heeft hij dan alsnog gewoon recht op zijn portie seks? Of hoe werkt dat precies in jouw brein?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 02:15:05 #211
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203294995
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 02:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Zelfs als ze smekend bij die gozer voor zijn deur stond omdat ze zo graag een beschuitje met 'm wilde eten in haar meest sexy lingerie... Als ze minuten later in bed belanden en zij zegt "nee sorry pik, toch geen zin", dan wat? Heeft hij dan alsnog gewoon recht op zijn portie seks? Of hoe werkt dat precies in jouw brein?
Nee maar wat dat met mijn verhaal te maken heeft ontgaat me volledig knul
  vrijdag 21 januari 2022 @ 02:18:20 #212
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203294999
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 02:15 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nee maar wat dat met mijn verhaal te maken heeft ontgaat me volledig knul
Ja, dat zal inderdaad wel.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 02:21:17 #213
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203295006
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 02:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, dat zal inderdaad wel.
Nou zeg, nou kom je bijdehand over hoor poeh poeh
Ik ben echt onder de indruk
pi_203295124
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 01:55 schreef the-eye het volgende:

[..]
(het is even onduidelijk of het nou nog wel of niet op haar instagram staat)
Wat foute opmerkingen en wat appjes is de oogst van jaren. Nou poeh poeh. Moeten ze van jou of mij eens de afgelopen 10 jaar oogsten. Zet bepaalde zaken achter elkaar en elk willekeurig beeld kan geschept worden
In steden krijgen vrouwen regelmatig iets naar hun hoofd geslingerd (psst Hoer!) niet leuk maar niemand die daar jaren later over in huilen uitbarst.
Dan hebben we er nog één die naakt op een feest rondloopt en met een lul in haar mond zit maar owee als iemand denkt dat ze makkelijk is
Nog één die 'snachts mee gaat naar een lege studio, waarom zou je dat doen? Dat had niets met de Voice te maken maar ze deed geen aangifte omdat Ali zo'n machtig man is. Ik heb even gemist wanneer hij koning van Marokko is geworden?

Als reactie bij die instagram staat zoiets als dat ze hem misschien pas veel later als vieze vent is gaan zien. Zo wordt er dus al gedacht. Verandert je mening over iemand dan kan je zaken uit het verleden anders uit gaan leggen.
Toedelidokie mehoela

Ik ben de laatste die Ali of JR heilig zal willen verklaren maar wat er nu gaande is klopt voor geen kant

Dit is ook een foute opmerking
pi_203295133
Van de aangiftes , zullen er vast ook een paar niet helemaal waar zijn
Geval nienke kan wel zo gegaan zijn
Misschien zels na dat intervieuw van het beschuitje, ze zei immers dat ze een lange tijd app contact met hem had

Marco borsato met de aai over de bil wat ook bevestigd werd door de ouders... die waren er dus blijkbaar bij, waarom heeft men marco toen niet aangesproken?

Maar van zoveel aangiftes, zullen er vast ook een paar waar zijn

Het enige wat rest is het om zijn werk laten doen
  vrijdag 21 januari 2022 @ 06:19:20 #216
498815 -Mellon-
Vriend in het Sindarijns
pi_203295211
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 02:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nee hij heeft zeker geen recht op zijn portie seks, maar als die gozer zijn portie neemt ligt de schuld dan niet bij beiden? In zo’n situatie kan seks een sterke drang zijn, het is dan alsof je een hongerige leeuw een lapje vlees voorhoudt, die drang heeft ook iets dierlijks. Daar moet je als vrouw niet mee spelen, en als man moet je het niet zover laten komen (de deur dicht doen). Als beiden het wel zover laten komen (in zo’n situatie die je schetst), hebben beiden misschien wel schuld (de man meer dan de vrouw).

Het steeds compleet vrijpleiten van vrouwen hierin, dat ze niks verkeerd kunnen doen en niet ver kunnen gaan vind ik niet kloppen/rechtvaardig. Heleboel vrouwen denken wanneer hun grenzen door mannen overschreden worden: “Ik ben te ver gegaan, het ligt aan mij”, maar komen daar later op terug of anderen vertellen hen dat dat niet zo is, terwijl het misschien hun geweten was die op dat moment de waarheid zag en het hen ingaf. Daarom vond ik het ook een beetje raar dat die Nienke bij Beau over haar ervaring vertelde terwijl ze daar met halve borsten bloot zat. Denk je dat (veel) mannen dat niet opvalt, zich aangetrokken tot voelen en opmerkingen erover gaan maken (niet tegen haar, maar onderling of in zichzelf)? Mannen hebben (net als vrouwen) een ego en seksuele verlangens, het zijn geen monniken of de Dalai Lama.

Wat doen dieren in de natuur als ze willen paren? De pauw slaat zijn veren uit en probeert indruk te maken op het vrouwtje, en bij andere diersoorten zie je dat het vrouwtje bepaalde dingen doet om het mannetje aan te trekken. Bij mensen kunnen de vrouwtjes zichzelf extra mooi maken en trekken sexy kleding aan (en het woordje zegt het al: “sexy”) om mannetjes aan te trekken, want daar houden mannetjes van, dus die komen erop af. Als je dat niet wil dan lijkt het me logisch en wijs om die, door de natuur ingebouwde, signalen niet af te geven. Anders raken mannen daarvan in de war en je trekt er ook gekke/zwakke mannen mee aan die hun natuurlijke instinct volgen. Ik wil hiermee niet zeggen dat de schuld bij die vrouwen ligt, maar hoe je dat soort problemen het beste kan voorkomen, geef die signalen niet af dan komen in ieder geval die gekke/zwakke mannen er niet op af.
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 06:27:42 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 21 januari 2022 @ 06:29:52 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203295232
Ik vind wel bizar dat die meiden tegen Ali zich niet zozeer bedreigd voelden..
Beetje 50/50 gevoel bij wat ik er van moet denken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203295263
Nog even over dat meisje...

Als ik met een man naar een parenclub zou gaan en al ben ik daar 3 piemels tegelijk aan het afwerken , als er vervolgens een kerel komt en zn vingers in me stopt terwijl ik aangeef dat ik dat niet wil....dan is dat verkrachting en word de man op z'n minst de club uitgezet.
En dan vind deze situatie nog plaats in een parenclub IPV een fucking schrijverskamp.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 06:55:09 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203295282
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:27 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zegt de Mol toch ook niet?

Hij zegt 'trek aan de bel, dan kan ik er wat aan doen' en dat is wat anders dan 'eigen schuld, dikke bult'

Net als dat wanneer de politie zegt dat je aangifte moet doen ze niet bedoelen dat je rokje te kort was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 06:57:29 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203295286
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

Hij zegt 'trek aan de bel, dan kan ik er wat aan doen' en dat is wat anders dan 'eigen schuld, dikke bult'

Net als dat wanneer de politie zegt dat je aangifte moet doen ze niet bedoelen dat je rokje te kort was
Er is vier en drie jaar geleden al aan de bel getrokken ... en toen is die Rietkwal gewaarschuwd.
Wow ...
pi_203295306
7 miljoen :o
pi_203295324
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:19 schreef -Mellon- het volgende:

[..]
Nee hij heeft zeker geen recht op zijn portie seks, maar als die gozer zijn portie neemt ligt de schuld dan niet bij beiden? In zo’n situatie kan seks een sterke drang zijn, het is dan alsof je een hongerige leeuw een lapje vlees voorhoudt, die drang heeft ook iets dierlijks. Daar moet je als vrouw niet mee spelen, en als man moet je het niet zover laten komen (de deur dicht doen). Als beiden het wel zover laten komen (in zo’n situatie die je schetst), hebben beiden misschien wel schuld (de man meer dan de vrouw).

Het steeds compleet vrijpleiten van vrouwen hierin, dat ze niks verkeerd kunnen doen en niet ver kunnen gaan vind ik niet kloppen/rechtvaardig. Heleboel vrouwen denken wanneer hun grenzen door mannen overschreden worden: “Ik ben te ver gegaan, het ligt aan mij”, maar komen daar later op terug of anderen vertellen hen dat dat niet zo is, terwijl het misschien hun geweten was die op dat moment de waarheid zag en het hen ingaf. Daarom vond ik het ook een beetje raar dat die Nienke bij Beau over haar ervaring vertelde terwijl ze daar met halve borsten bloot zat. Denk je dat (veel) mannen dat niet opvalt, zich aangetrokken tot voelen en opmerkingen erover gaan maken (niet tegen haar, maar onderling of in zichzelf)? Mannen hebben (net als vrouwen) een ego en seksuele verlangens, het zijn geen monniken of de Dalai Lama.

Wat doen dieren in de natuur als ze willen paren? De pauw slaat zijn veren uit en probeert indruk te maken op het vrouwtje, en bij andere diersoorten zie je dat het vrouwtje bepaalde dingen doet om het mannetje aan te trekken. Bij mensen kunnen de vrouwtjes zichzelf extra mooi maken en trekken sexy kleding aan (en het woordje zegt het al: “sexy”) om mannetjes aan te trekken, want daar houden mannetjes van, dus die komen erop af. Als je dat niet wil dan lijkt het me logisch en wijs om die, door de natuur ingebouwde, signalen niet af te geven. Anders raken mannen daarvan in de war en je trekt er ook gekke/zwakke mannen mee aan die hun natuurlijke instinct volgen. Ik wil hiermee niet zeggen dat de schuld bij die vrouwen ligt, maar hoe je dat soort problemen het beste kan voorkomen, geef die signalen niet af dan komen in ieder geval die gekke/zwakke mannen er niet op af.
Nee is nee. Mijn ouders hebben altijd gezegd dat ook als ik met iemand ben en ik wellicht eerst wel wil maar mij op het laatste moment bedenk, ik nee mag zeggen en dat de man dat te accepteren heeft.

Ook tijdens een orgie hoeven vrouwen niet alle mannen af te werken. Tis geen verplichting als je met de 1 seks hebt je het ook met de andere moet doen.

De meeste mannen snappen niet wat het betekent om gepenetreerd te worden. Iemand dringt je lichaam in. Rot maar op met je zwakke ego en beroepen op natuur van de man. Misschien moeten we jongetjes vlak na geboorte de ogen uitsteken. Is dat probleem ook opgelost. Raken ze niet in de war van visuele prikkels.
pi_203295335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 04:49 schreef b_engeltje het volgende:
Marco borsato met de aai over de bil wat ook bevestigd werd door de ouders... die waren er dus blijkbaar bij, waarom heeft men marco toen niet aangesproken?
Dit begrijp ik ook niet. Als je zit dat hij je dochter betast pik je dat toch niet :')
pi_203295346
Voor de mensen die dachten dat de familie de Mol dus enigszins normaal zijn; een grote corrupte verknipte teringbende dus.
pi_203295357
quote:

[..]

Hij zegt
quote:
“Het is denk ik algemeen bekend dat in een veel bredere context vrouwen blijken heel veel moeite te hebben aangiftes te doen van grensoverschrijdend gedrag en zelfs van aanrandingen.”
“Ja, wat moet je zeggen? Nou ja, mea culpa hebben we net al genoemd. Ik hoop dat het bij die mensen geen grote impact heeft op de rest van hun leven, dat ze het een plek kunnen geven en dat ze (…) als het ze ooit nog eens overkomt, ze hopelijk geleerd hebben onmiddellijk aan de bel te trekken, onmiddellijk te melden, ook omdat de boosdoeners dan eerder aangepakt kunnen worden, waardoor ze het niet langer kunnen blijven doen bij anderen.”
“Ik hoop dat iedereen hier van leert: trek je mond open, wacht niet, wees niet bang, wees niet angstig. Je moet je mond opentrekken, want alleen dan kunnen we je helpen. (…) Ik vind dat wij voldoende loketten hebben om misstanden te melden.”
“Kijk, waar we denk ik aan moeten gaan werken is denk ik niet eens zo zeer de handvaten die er zijn misschien te veranderen, maar eerder te gaan praten met vrouwen en zeggen: ‘Wat moet er gebeuren om jullie zo ver te krijgen dat als het gebeurt, je direct aan de bel trekt?’”
En de politie raadt vaak aan geen aangifte te doen, omdat het geen nut heeft en zoiets bij hen toch jaren op de plank blijft liggen waardoor het te laat is om het nog serieus te kunnen behandelen. Voor getuigen raadplegen is het dan al te laat.
pi_203295358
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee is nee. Mijn ouders hebben altijd gezegd dat ook als ik met iemand ben en ik wellicht eerst wel wil maar mij op het laatste moment bedenk, ik nee mag zeggen en dat de man dat te accepteren heeft.

Ook tijdens een orgie hoeven vrouwen niet alle mannen af te werken. Tis geen verplichting als je met de 1 seks hebt je het ook met de andere moet doen.

De meeste mannen snappen niet wat het betekent om gepenetreerd te worden. Iemand dringt je lichaam in. Rot maar op met je zwakke ego en beroepen op natuur van de man. Misschien moeten we jongetjes vlak na geboorte de ogen uitsteken. Is dat probleem ook opgelost. Raken ze niet in de war van visuele prikkels.
Helemaal met je eens. Hebben je ouders ook uitgelegd wat je moet doen als je ergens bent waar je je seksueel bedreigd voelt?

En was die instructie: zoek iemand die je kent, ga met hem douchen en pijp hem?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:22:27 #228
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203295364
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:18 schreef Scorpie het volgende:
Voor de mensen die dachten dat de familie de Mol dus enigszins normaal zijn; een grote corrupte verknipte teringbende dus.
Zeker weten dat Linde hiervan hoorde en op de hoogte was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyr80 op 21-01-2022 07:29:26 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:29:47 #229
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_203295395
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Helemaal met je eens. Hebben je ouders ook uitgelegd wat je moet doen als je ergens bent waar je je seksueel bedreigd voelt?

Gvd! _O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_203295411
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Famke Louise zei "dat ze hem hoofd ging geven", het woord "pijpen" is in dat soort kringen niet gebruikelijk omdat de meesten in dat milieu niet klassiek geschoold zijn.

:+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 07:35:11 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203295412
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:57 schreef maily het volgende:

[..]
Er is vier en drie jaar geleden al aan de bel getrokken ... en toen is die Rietkwal gewaarschuwd.
Wow ...
Ja nou ik zeg ook niet dat er iets goed gegaan is maar hij legt de schuld volgens mij niet bij de vrouwen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203295416
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:16 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Dit begrijp ik ook niet. Als je zit dat hij je dochter betast pik je dat toch niet :')
Wie zegt dat ze dat niet gepikt hebben dan ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:36:51 #233
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203295418
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ook tijdens een orgie
hoeven vrouwen niet alle mannen af te werken. Tis geen verplichting als je met de 1 seks hebt je het ook met de andere moet doen.

Ik hoop dat je ouders het niet over orgies hebben gehad tijdens de seksuele voorlichting. Of is dat tegenwoordig al standaard.
pi_203295420
Bijzondere uitzending, ben benieuwd wat hier nog uit voort komt. Wordt wel weer een beetje moe van de mensen die op de hype train willen springen en even hun momentje of aandacht willen, zoals de dames met hun advertentie.

Ik heb het gevoel dat de woorden van De Mol ernstig worden verdraaid. Nee, hij geeft vrouwen niet de schuld van wat er is gebeurd, maar zegt wel dat het melden van feiten noodzakelijk is om in te grijpen. Nee, je bent het niet zelf schuld als bij jou de raam wordt ingegooid, maar als je het niet meldt, komt geen glaszetter je helpen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:38:43 #235
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203295425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:37 schreef maan_man het volgende:
Bijzondere uitzending, ben benieuwd wat hier nog uit voort komt. Wordt wel weer een beetje moe van de mensen die op de hype train willen springen en even hun momentje of aandacht willen, zoals de dames met hun advertentie.

Ik heb het gevoel dat de woorden van De Mol ernstig worden verdraaid. Nee, hij geeft vrouwen niet de schuld van wat er is gebeurd, maar zegt wel dat het melden van feiten noodzakelijk is om in te grijpen. Nee, je bent het niet zelf schuld als bij jou de raam wordt ingegooid, maar als je het niet meldt, komt geen glaszetter je helpen.
Er staan geen namen ofzo bij :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:40:05 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203295429
quote:

[..]

Nja in dit geval betrof het the voice dus Ali dacht die keel moet even goed gesmeerd worden.
pi_203295434
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja nou ik zeg ook niet dat er iets goed gegaan is maar hij legt de schuld volgens mij niet bij de vrouwen
Het is natuurlijk dubbel, maar hij legt de nadruk wel heel erg verkeerd.

Ik vind best dat je de meld-schaamte mag benoemen, maar dan wel met iets meer empathie en als onderdeel van een verhaal waarin je toch echt de nadruk legt bij de daders en de overduidelijk slecht werkende systemen binnen je bedrijf om dit probleem te voorkomen.

Hij had dit veel beter moeten voorbereiden.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:41:10 #238
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203295435
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:20 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Hij zegt
[..]
En de politie raadt vaak aan geen aangifte te doen, omdat het geen nut heeft en zoiets bij hen toch jaren op de plank blijft liggen waardoor het te laat is om het nog serieus te kunnen behandelen. Voor getuigen raadplegen is het dan al te laat.
Zou het ook niet komen omdat veel verhalen die ze horen de strekking hebben van "Ja ik kende die man en ik ben met hem alleen naar huis gegaan en we hebben seks gehad maar dat voelde voor mij niet goed"?

Wat moet de politie met zoiets?
pi_203295436
quote:

[..]

twitter
pi_203295441
En dat is ook weer zo iets, heb je als arm kindje oorlogen moeten doorstaan komt Marco Borsato op bezoek

-O- ;( :{

regen drup...
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203295444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:37 schreef maan_man het volgende:

Dat laatste denk ik ook. Als ze daar wat willen veranderen is er een cultuurverandering nodig. Van roofdieren verwachten dat ze zich beter gaan gedragen is niet productief. Er zal altijd een nieuw roofdier tussen zitten. Het gaat erom dat het gesignaleerd wordt en dat er met die signalen wat gedaan wordt. Vrouwen hebben daar ook een rol in. Zeker ook als het hun zelf overkomt hoe vervelend ook. Als je iets overkomt wat grensoverschrijdend was meld dat dan bij een vertrouwenspersoon (en die hadden ze) en/of bij de politie. Daarmee neem je je verantwoordelijkheid en kan je ervoor zorgen dat het anderen niet meer overkomt.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:44:32 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203295449
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Zou het ook niet komen omdat veel verhalen die ze horen de strekking hebben van "Ja ik kende die man en ik ben met hem alleen naar huis gegaan en we hebben seks gehad maar dat voelde voor mij niet goed"?

Wat moet de politie met zoiets?
Niet veel, in geval van Ali word het een hele lastige zaak.
Want waar ligt de grens tussen dat en verkrachting.

Zoals ik eerder al zei, de dames voelden zich nou niet bepaald bedreigd of iets in die geest, een er van wees m de deur en toen ging hij gewoon weg.

Dus lastige zaak.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:44:48 #243
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_203295451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:42 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik ook. Als ze daar wat willen veranderen is er een cultuurverandering nodig. Van roofdieren verwachten dat ze zich beter gaan gedragen is niet productief. Er zal altijd een nieuw roofdier tussen zitten. Het gaat erom dat het gesignaleerd wordt en dat er met die signalen wat gedaan wordt. Vrouwen hebben daar ook een rol in. Zeker ook als het hun zelf overkomt hoe vervelend ook. Als je iets overkomt wat grensoverschrijdend was meld dat dan bij een vertrouwenspersoon (en die hadden ze) en/of bij de politie. Daarmee neem je je verantwoordelijkheid en kan je ervoor zorgen dat het anderen niet meer overkomt.
Ach, het blaming the victim begint weer hoor.
En er zijn ook nogal wat mannen die zich meteen aangesproken voelen hierdoor.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203295455
quote:

[..]

Wat is je punt nou? Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor, ook dat legitimeert op geen enkele manier een ander om zonder toestemming een vinger in je te steken.
pi_203295457
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:57 schreef maily het volgende:

[..]
Wow ...
Dat leek me ook prima.

Walgelijk de De Mol zo wordt aangepakt omdat hij niet exact zegt wat het volk wil.

Hij neemt keurig verantwoordelijkheid, geeft excuses en zegt dit gedrag nooit te accepteren. En dan nog dat hij ervan baalt het niet eerder te kunnen oppakken omdat hij het niet wist.

Niks mis mee. Prima reactie.
pi_203295459
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:42 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En dat je meer doet om het te voorkomen.
pi_203295462
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:45 schreef trustychords het volgende:

[..]
Wat is je punt nou? Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor, ook dat legitimeert op geen enkele manier een ander om zonder toestemming een vinger in je te steken.
Helemaal met je eens. Verder snap je mijn punt waarschijnlijk prima.

Ik onderstreep het belang van goede opvoeding.
pi_203295464
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ach, het blaming the victim begint weer hoor.
En er zijn ook nogal wat mannen die zich meteen aan te aangesproken voelen hierdoor.
Wat een nonsens. De dader is altijd de schuldige. Maar als samenleving hebben we wat werk te verzetten als we het willen stoppen. Vrouwen hebben daar net zo goed als mannen een aandeel in om het beter te maken. Als een slachtoffer (man of vrouw) geen melding maakt kan de dader door blijven gaan met slachtoffers maken.

Dit blaming the victim noemen, is onderdeel van het probleem. Waarom zouden vrouwen niet weerbaarder mogen worden volgens jou?
pi_203295468
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:41 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
[ twitter ]
TwitterGod. Iets tussen aanhalingstekens zetten. Het betreffende filmpje erbij. Waarin dan direct blijkt dat hij dit niet zo heeft gezegd en het citaat nergens op slaat.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:51:50 #250
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_203295483
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:47 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat een nonsens. De dader is altijd de schuldige. Maar als samenleving hebben we wat werk te verzetten als we het willen stoppen. Vrouwen hebben daar net zo goed als mannen een aandeel in om het beter te maken. Als een slachtoffer (man of vrouw) geen melding maakt kan de dader door blijven gaan met slachtoffers maken.

Dit blaming the victim noemen, is onderdeel van het probleem. Waarom zouden vrouwen niet weerbaarder mogen worden volgens jou?
Waarom denk jij dat het ligt aan de vrouwen dat ze geen melding durven maken?
Kun je je niet voorstellen dat er andere zaken meespelen?
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')