quote:RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.
RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.
quote:Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.
RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag
Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.
Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders
Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."
De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen
Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Een Marokkaan die verkracht, water is nat.
Ik doe meequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat samen gaan doen
@:kingroland doe je mee
1 slachtoffer zou niet het einde betekenen maar deze hoeveelheid is dat wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:02 schreef theunderdog het volgende:
Hoezo zijn Ali en Marco klaar? het zijn toch nog enkel verhalen van vermeende slachtoffers?
Al zou het onwaar zijn, hun naam is dusdanig beschadigd dat ze klaar zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:02 schreef theunderdog het volgende:
Hoezo zijn Ali en Marco klaar? het zijn toch nog enkel verhalen van vermeende slachtoffers?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:03 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal onze Bea wel niet hebben doorgemaakt
Toen ie "alle hoeken van de kamer laten zien" zei dacht ik een split second nog aan wat anders, in de context van het programma, tot Tim "verbaal?" vroeg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:00 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
John wilde Jeroen op z'n smoel slaan, want ZIEDEND
Viel me ook op. Hij kan zich niet verplaatsen op mensen die niks hebben en dan bij The Voice dromen proberen waar te maken. Totaal ander belevingsniveau.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:03 schreef Hexagon het volgende:
De Mol lijkt niet te begrijpen dat het er niet toe doet of iemand formeel een positie heeft. Iedereen die familie van hem is heeft een zweem van macht. Daarin kan hij zich duidelijk niet verplaatsen.
Diverse dames spreken over verkraching.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
Noemden Ali jaren een knuffel marokaan. Ging dit verder dan knuffelen? Want ff geen tijd voor 1,5u kijken.
Ik zit in Rotterdam nu en mijn trein rijdt niet. Ns site zegt van wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij is er niet dus @:caland en ik hebben geannuleerd.
Maar laat ons even weten hoe het ging
Hij heeft in elk geval heel veel speciaal geknuffeld.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
Noemden Ali jaren een knuffel marokaan. Ging dit verder dan knuffelen? Want ff geen tijd voor 1,5u kijken.
Storm.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is er gebeurd? Vergelijkbaar met Marc Dutroux taferelen?
De Mol heeft ook niet een geheel zuivere achtergrond, maar daar mag je zelf naar op zoek, geen zin in smaak zaak aan mijn broekquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:03 schreef Hexagon het volgende:
De Mol lijkt niet te begrijpen dat het er niet toe doet of iemand formeel een positie heeft. Iedereen die familie van hem is heeft een zweem van macht. Daarin kan hij zich duidelijk niet verplaatsen.
De Mol probeert damage control toe te passen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:03 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt mij onjuist. Als iemand valse aantijgingen tegen je doet, win je het juist vrijwel altijd. Daarom is de kans op valse aantijgingen, laat staan valse aangiftes ook klein. Omdat de meeste mensen dat überhaupt niet van plan zijn en als ze er al eens aan hebben gedacht, ze wel weten dat ze dan vooral in hun eigen voet schieten. En bekende mensen als Marco en Ali kunnen dat dan ook nog eens breed uit laten meten in de media. Interviewtje daar, interviewtje hier. In praatprogramma's duidelijk maken dat je vals bent beschuldigd en hoe zwaar je het hebt gehad.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Al zou het onwaar zijn, hun naam is dusdanig beschadigd dat ze klaar zijn.
Dit valt nog niet meer te rectificeren of te rehabiliteren?
Het is maar de vraag of er iets echt bewezen kan worden, een juridisch zaak hard maken kan heel moeilijk zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:06 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval heel veel speciaal geknuffeld.
Maar of het verkrachting is bepaald de rechter uiteindelijk natuurlijk.
Beetje gay is okay toch? Ook voor John..quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:04 schreef K21 het volgende:
[..]
Toen ie "alle hoeken van de kamer laten zien" zei dacht ik een split second nog aan wat anders, in de context van het programma, tot Tim "verbaal?" vroeg.
Wat een langdradige shitshow inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:07 schreef Hathor het volgende:
Na ongeveer 24 minuten uitgezet, de combinatie van dat dramatische achtergrond deuntje en de vervormde stemmen was me net iets teveel. Ik zie de hoogtepunten vanavond vast nog wel ergens langskomen.
Klopt, maar ook daar past in "Ik kan me voorstellen dat iemand denkt dat Rietbergen als schoonbroer van me macht zou hebben die hij formeel niet heeft."quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Mol probeert damage control toe te passen.
Je kunt in de rechtszaal winnen maar het publiek blijft dit onthouden. Waar rook is, is vuur passen de meeste toe.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lijkt mij onjuist. Als iemand valse aantijgingen tegen je doet, win je het juist vrijwel altijd. Daarom is de kans op valse aantijgingen, laat staan valse aangiftes ook klein. Omdat de meeste mensen dat überhaupt niet van plan zijn en als ze er al eens aan hebben gedacht, ze wel weten dat ze dan vooral in hun eigen voet schieten. En bekende mensen als Marco en Ali kunnen dat dan ook nog eens breed uit laten meten in de media. Interviewtje daar, interviewtje hier. In praatprogramma's duidelijk maken dat je vals bent beschuldigd en hoe zwaar je het hebt gehad.
En zelfs als het waar is, is het volgens mij geen einde carriere. Je kunt als aanrander gewoon muziek blijven maken he.
Je bent hier quasi anoniem. Je denkt toch zeker niet dat de Mol de moeite gaat nemen om je identiteit te achterhalen he..quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Mol heeft ook niet een geheel zuivere achtergrond, maar daar mag je zelf naar op zoek, geen zin in smaak zaak aan mijn broek
Ik vind boos soms wel leuk, vooral als ze bijna gaan knokken ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:07 schreef Hathor het volgende:
Na ongeveer 24 minuten uitgezet, de combinatie van dat dramatische achtergrond deuntje en de vervormde stemmen was me net iets teveel. Ik zie de hoogtepunten vanavond vast nog wel ergens langskomen.
Ja precies. Want de luisteraars, fans van ali hebben normen en waarden hoog staan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je kunt in de rechtszaal winnen maar het publiek blijft dit onthouden. Waar rook is, is vuur passen de meeste toe.
Ja. Reputatieschade is te groot.quote:
Mijn nick is alles behalve anoniem, je zou in een halfuurtje mijn identiteit kunnen achterhalen, daarom doe ik ook geen beschuldigingen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent hier quasi anoniem. Je denkt toch zeker niet dat de Mol de moeite gaat nemen om je identiteit te achterhalen he..
Ik verbaas mij er eerder over dat daar na 10 jaar ofzo nog mensen naar kijkenquote:
Logisch, hoe had hij dat moeten vertellen aan linda??quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
John de Mol was ziedend, boos, woedend en wou hem op zijn bek slaan.
Maar toen heeft hij hem niet ontslagen.
Nee joh, hij wist het van die Jeroen toch ook al minstens 1,5 jaar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:11 schreef Confetti het volgende:
Heb het idee dat John genadeloos was geweest als hij het had geweten. Zijn fout is dat de cultuur er niet naar was om het te melden. Dat is hem aan te rekenen.
Ja maar wat boeit het, wat is er anders aan The voice als aan Idols, xFactor, en alles wat er aan talentenjachten is.quote:
Nieuw format voor een talentenjacht en het kan weer doorgaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja. Reputatieschade is te groot.
Omdat iedereen in de media de macht van de Mol kent, kritiek hebben betekent dat je niet meer aan de bak komt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:12 schreef Bloemkool het volgende:
Het is wel opvallend dat dit soort dingen altijd enorm lang lijken door te gaan voordat eens iemand er wat van zegt
Oke. Maar het is al te vinden op internet dus?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn nick is alles behalve anoniem, je zou in een halfuurtje mijn identiteit kunnen achterhalen, daarom doe ik ook geen beschuldigingen.
Ik denk dat de damage control zich er vooral op richt dat de schade beperkt blijft tot Nederland.quote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke. Maar het is al te vinden op internet dus?
Bij ali b misschien niet, maar bij marco b wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja precies. Want de luisteraars, fans van ali hebben normen en waarden hoog staan.
Schei toch uit.
Het is idd ook wel keertje tijd voor iets nieuws op de vrijdagavond.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er eerder over dat daar na 10 jaar ofzo nog mensen naar kijken
Maargoed, Nederland zit natuurlijk ook vol met van die fantasieloze anwb stelletjes
10 mensen in een huis opsluiten en dan kijken hoe ze gaan neuken en ruzie maken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is idd ook wel keertje tijd voor iets nieuws op de vrijdagavond.
Hoe lang heeft die Jimmy Savile wel niet zijn gang kunnen gaan? Daar moeten indertijd toch ook best wel mensen van geweten hebben?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:12 schreef Bloemkool het volgende:
Het is wel opvallend dat dit soort dingen altijd enorm lang lijken door te gaan voordat eens iemand er wat van zegt
Precies. Daarom zit de Mol daar ook - een kwartiertje - om de financiële schade te beperken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de damage control zich er vooral op richt dat de schade beperkt blijft tot Nederland.
Er zijn helaas voorbeelden te over van dit soort klootzakken die jaren hub gang kunnen gaan, puur vanwege de angst die zij hun slachtoffers bezorgen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:12 schreef Bloemkool het volgende:
Naja lijkt me wel goed dat het zo makkelijk mogelijk moet zijn om er melding van te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:14 schreef onlogisch het volgende:
John vindt dat slachtoffers er van geleerd moeten hebben en als het ze in de toekomst nog een keer overkomt dat ze wel hun bakkes opentrekken
Johngod
Maak ze onderdeel van het geheim.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die Jimmy Savile wel niet zijn gang kunnen gaan? Daar moeten indertijd toch ook best wel mensen van geweten hebben?
Tegen het productieteam van The Voice zelf ja. Die ongetwijfeld een prima oplossing hebben “Ok, volgende show vlieg jij eruit, dan heb je geen last meer van ons”quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:14 schreef onlogisch het volgende:
John vindt dat slachtoffers er van geleerd moeten hebben en als het ze in de toekomst nog een keer overkomt dat ze wel hun bakkes opentrekken
Johngod
Hij wist maar van 1 app communicatie. Ik snap dat je dan niet gelijk iemand zij kop eraf hakt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nee joh, hij wist het van die Jeroen toch ook al minstens 1,5 jaar.
Wellicht is hij naar 'gewoon' personeel genadeloos, maar als het om zijn eigen kliekje gaat blijkbaar niet.
Ben je nu echt zo debiel?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:14 schreef onlogisch het volgende:
Johngod
Jeroen was ook niet vies van dickpics sturen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Kan iemand de belangrijkste feiten even opsommen voor degenen die geen 1,5 uur willen kijken.
Wat ik van het eerste half uur heb begrepen:
- ALi B is blijkbaar een bloedlinke rapist
- Marco B voelde alleen aan heupen en kontjes
- De piano-man was gewoon grof gebekt
Kan nergens vinden dat hij daar over ooit aangifte jegens smaad heeft gedaan. Dus, help geïnteresseerde eens een beetje op wegquote:
Het bedrijf is in 2015 verkocht, hij is inmiddels ook afgetreden als ceo en alle rechtszaken zijn afgehandeld.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de damage control zich er vooral op richt dat de schade beperkt blijft tot Nederland.
Wat krijg ik van je, als hij na een tijd zijn carrière weer weet op te bouwen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bij ali b misschien niet, maar bij marco b wel.
Zelfs bij vrijspraak is hij veroordeeld.
Het interwebs was bestwel traag in die tijdquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die Jimmy Savile wel niet zijn gang kunnen gaan? Daar moeten indertijd toch ook best wel mensen van geweten hebben?
Klein detail hier is dat die heupen en kontjes minderjarig waren en in the Kids afleveringen zaten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
- Marco B voelde alleen aan heupen en kontjes
Heel traumatisch idd, zou er eerder om lachen en op internet zetten zoiets.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeroen was ook niet vies van dickpics sturen.
John is bij mij nog aan het praten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef nils7 het volgende:
Nou degene die hem helemaal heeft gezien zijn nu net klaar....
Ik keek het op 1.75 snelheid dus bij mij zat die er al op.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef nils7 het volgende:
Kan je daar een voorbeeld van geven?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De vragen die Tim aan John stelde zijn van een spreekbeurt niveau.²
Heeft Tim Hofman dat gezien dan?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeroen was ook niet vies van dickpics sturen.
Wat verwacht je dan van iemand die geen opleiding heeft afgerond?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
De vragen die Tim aan John stelde zijn van een spreekbeurt niveau.²
Slecht voorbereid. Verzint nog vragen ter plaatse. Stelt ook paar keer dezelfde vragen. Heeft moeite met luisteren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je daar een voorbeeld van geven?
Dan nu de laatste vraag:quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je daar een voorbeeld van geven?
Volgens mij is dit geen voorbeeld.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Slecht voorbereid. Verzint nog vragen ter plaatse. Stelt ook paar keer dezelfde vragen. Heeft moeite met luisteren.²
Almere heeft een PI, lekker dicht bij huis.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goede uitzending van BOOS.
Hopen dat Ali klaar is hier in Nederland. En binnenkort te vinden in een PI.
Dat interview met John was erg saai, niet afgekeken. Hele aflevering was een beetjequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef nils7 het volgende:
Het geeft geen coherente weergave van de feiten. En hij had 3 of 4 laatste vragen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij had genoeg vragen voorbereid en wat is er mis met het vragen van iets wat hij ter plekke verzint?
Weet je wat het is... ik heb echt 0 met de media- en tv wereld (op een vriend van me na die vrienden is met de nieuwe F1 commentator van ViaPlay, maar dat is meer omdat we uit hetzelfde stadje komen).quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik heb alles in totaal mss 10 minuten gekeken. Ik geloof het allemaal wel.
Ben een beetje TVOH moe geworden merk ik en alles is eigenlijk wel gezegd en herkauwd.
Dat de smeerlappen flink gestraft gaan worden en voor het leven gecanceld en alle handlangers/wegkijkers ook. Opbokken met die teringbende!
Geen empathie voor mensen die dat lastig vinden, inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:25 schreef Momo het volgende:
John gooide alles op de vrouwen die het maar niet gemeld hebben, herkent zich niet in een angstcultuur....
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het geeft geen coherente weergave van de feiten.
Je hebt nog steeds geen voorbeeld genoemd.quote:En hij had 3 of 4 laatste vragen.²
Staat ook te ver van de dagelijkse gang van zaken, die is enkel bezig met miljarden schuiven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:25 schreef Momo het volgende:
John gooide alles op de vrouwen die het maar niet gemeld hebben, herkent zich niet in een angstcultuur....
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen empathie voor mensen die dat lastig vinden, inderdaad.
Je bent echt wereldvreemd als je niet snapt dat een meisje van 18 jaar zich schaamt dat ze verkracht is door Ali B.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Staat ook te ver van de dagelijkse gang van zaken, die is enkel bezig met miljarden schuiven.
Vanaf zijn positie is dat waarschijnlijk ook moeilijk/niet waar te nemen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:25 schreef Momo het volgende:
Ware het niet dat hij al een behoorlijke tijd geen CEO van itv meer is, zijn beloftes gelden enkel voor talpa network(tv en radio zenders) niet voor de plek waar het nodig is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef Ama het volgende:
Toch vind ik het wel netjes dat John op camera wat zegt.
Narcisten doen wel vaker aan gaslightning... tactiek om de schuld bij zichzelf weg te houden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:25 schreef Momo het volgende:
Dat wordt idd vanaf nu een OnlyFans-carriere.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Ali B kan beter de adult entertainment ingaan, die vrouwen doen tenminste niet zo moeilijk.
Ik geloof weinig van zijn verhaal in elkaar gezet door advocaten. Er zijn al 2 verklaringen die zijn verhaal tegenspreken. Jeroen zou ik 2016 al veel opgebiecht hebben tegenover John en Linda. Ook een ander slachtoffer dat zei dat het gemeld was aan John naast die ene waar John het over had.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanaf zijn positie is dat waarschijnlijk ook moeilijk/niet waar te nemen.
Denk je dat je dat onderschat, prostituees en pornoactrices staan meestal behoorlijk sterk in hun schoenen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Ali B kan beter de adult entertainment ingaan, die vrouwen doen tenminste niet zo moeilijk.
Of dat een 18 jarige zich achteraf schaamt seks te hebben gehad met Ali B, en er verkrachting van maakt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Je bent echt wereldvreemd als je niet snapt dat een meisje van 18 jaar zich schaamt dat ze verkracht is door Ali B.
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ware het niet dat hij al een behoorlijke tijd geen CEO van itv meer is, zijn beloftes gelden enkel voor talpa network(tv en radio zenders) niet voor de plek waar het nodig is.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of dat een 18 jarige zich achteraf schaamt seks te hebben gehad met Ali B, en er verkrachting van maakt.
Hij staat bekend als een controlfreak en is eindverantwoordelijke...quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over een paar weken: "The Dick Of Holland Parody"quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Ook wel bijna onvermijdelijk, je moet het gapende gat in je schip proberen te herstellen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef Ama het volgende:
Toch vind ik het wel netjes dat John op camera wat zegt.
Wat heel vaak gebeurt. Soms niet eens achteraf maar heel bewust vooraf.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of dat een 18 jarige zich achteraf schaamt seks te hebben gehad met Ali B, en er verkrachting van maakt.
Ik had niet veel beter van hem verwacht, maar het is enorm ontluisterend om te horen zeg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:25 schreef Momo het volgende:
Geloof ik niet. Maar kan. Ali B laat met zijn statements in elk geval duidelijk merken dat hij gaat voor de 'ik ben volkomen onschuldig' tactiek. Als hij wordt vrijgesproken, zet hij gewoon door met zijn ondernemingen.quote:
Iemand met visie en die strategisch denken onder de knie heeft laat zijn vragen niet beïnvloeden door de gegeven antwoorden. Daarom denk ik dat het beter was geweest als hij vooraf alle vragen had verzonnen. Het had de zaak beter gediend en het zou John niet de gelegenheid geven het hele gesprek richting eigen stokpaardjes te sturen. Je krijgt ook betere kwaliteit antwoorden omdat John je dan echt serieus neemt.quote:
https://speld.nl/2022/01/(...)ng-ver-overschreden/quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook wel bijna onvermijdelijk, je moet het gapende gat in je schip proberen te herstellen.
Maar met zijn positie zou je dan zeggen dat hij erkent dan iets gemist te hebben, en dat hij er achter wil komen WAAROM het mis is gegaan. Waarom die vrouwen niet durfden te melden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind je van Vera Bergkamp?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Ali B was de enige Marokkaan die ik vertrouwde.
Met nadruk op was.
Op een of andere manier heeft iemand dat verhaal in de wereld hebben geholpen dat John er in 2019 pas van wist.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geloof weinig van zijn verhaal in elkaar gezet door advocaten. Er zijn al 2 verklaringen die zijn verhaal tegenspreken. Jeroen zou ik 2016 al veel opgebiecht hebben tegenover John en Linda. Ook een ander slachtoffer dat zei dat het gemeld was aan John naast die ene waar John het over had.
Hier een paar nieuwe Aboutaleb, Azarkan, Marcouch, Taghi.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Ali B was de enige Marokkaan die ik vertrouwde.
Met nadruk op was.
Over het eindproduct, wat er op TV komt ja. Maar bij een groot programma zoals The Voice is het wellicht moeilijk om alle subcultuurtjes te doorgronden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij staat bekend als een controlfreak en is eindverantwoordelijke...
Waarom??? Hij heeft geen enkel zakelijk belang in ITV of the voices.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook wel bijna onvermijdelijk, je moet het gapende gat in je schip proberen te herstellen.
En ondergetekende.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier een paar nieuwe Aboutaleb, Azarkan, Marcouch, Taghi.
Graag gedaan.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:36 schreef blanket het volgende:
Ik vind toch wel tof dat John de Mol daar is gaan zitten. Hij had het niet hoeven doen.
Waarom werd hij niet met naam en toenaam genoemd?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef RipCity het volgende:
Regisseurtje Martijn Nieman komt er wel makkelijk mee weg zo he.
[ link | afbeelding ]
Fiorella Nieman-Cruz. Ben benieuwd naar haar reactie.
Het eerste wat je op de journalisten opleiding te horen krijgt is luisteren en aanpassen op wat de geinterviewde zegt ipv blind je lijstje opdreunen...........quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iemand met visie en die strategisch denken onder de knie heeft laat zijn vragen niet beïnvloeden door de gegeven antwoorden. Daarom denk ik dat het beter was geweest als hij vooraf alle vragen had verzonnen. Het had de zaak beter gediend en het zou John niet de gelegenheid geven het hele gesprek richting eigen stokpaardjes te sturen. Je krijgt ook betere kwaliteit antwoorden omdat John je dan echt serieus neemt.
Er is niet specifiek 1 vraag die me te binnen schiet als zijnde spreekbuurtachtig. Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen was de gehele gang van zaken was spreekbuurtachtig.
Ik wil niet muggeziften. Maar ben klassiek geschoold.²
Luxeprobleem. Waar zou je zitten? OP1, Beau, ?? Kan je beter bij het programma zelf zitten. Invloed op wat de mensen zien. Damage control.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:36 schreef blanket het volgende:
Ik vind toch wel tof dat John de Mol daar is gaan zitten. Hij had het niet hoeven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |