Wel als je de 'insteek' hebt om er wat aan te gaan verdienen... (Exporteren van kennis of producten.)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Weg te komen van kapitalisme? Klimaaat akkoorden zijn een zegen voor het kapitalisme.
Maar terug ontopic, Rutte doet toch exact wat jij wil dus wat is je bezwaar tegen Rutte in dit verband?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wel als je de 'insteek' hebt om er wat aan te gaan verdienen... (Exporteren van kennis of producten.)
Maar klimaatactivisten denken niet zo... Die denken aan andere dingen!
Dan worden die ook links.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Eerst stemde ik altijd CDA maar toen die te links werd ben ik overgestapt op VVD.
Echter nu werd hetzelfde probleem: VVD is een linkse partij geworden.
Ik neig naar SGP.
We zijn zo'n primitief land dat geld verdient met het verkopen van eten. En dat zie je terug in de politiek.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar terug ontopic, Rutte doet toch exact wat jij wil dus wat is je bezwaar tegen Rutte in dit verband?
En voor kennis en producten exporteren lopen wij veel te ver achter op dit gebied, maar goed.
Dat valt ook wel mee. Maar op het gebied van klimaatsverandering en maatregelen daartegen lopen we bepaald niet voorop.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn zo'n primitief land dat geld verdient met het verkopen van eten. En dat zie je terug in de politiek.
Vlees en chemicalién.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Maar op het gebied van klimaatsverandering en maatregelen daartegen lopen we bepaald niet voorop.
En belastingvrije brievenbussen.quote:
Ik geef het op hoor. Heb gezegd wat ik gezegd heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
Maar terug ontopic, Rutte doet toch exact wat jij wil dus wat is je bezwaar tegen Rutte in dit verband?
Het probleem is een beetje dat je niet echt iets zegt als je iets moet verduidelijken of voorbeelden moet geven.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geef het op hoor. Heb gezegd wat ik gezegd heb.
Ik denk eerder dat jij flink extremer bent geworden, dan denk je dat het aan de hele wereld behalve jou ligt, maar uiteindelijk ben je het zelf die veranderd is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Eerst stemde ik altijd CDA maar toen die te links werd ben ik overgestapt op VVD.
Ik neig naar SGP.
Dit is vaak wel het hele eieren eten ja. Mensen die zijn verhard zijn in hun denkbeelden en denken dat de rest daardoor woke is of een social justice warrior, maar blijkt dat deze mensen juist niet veel veranderd zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:37 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij flink extremer bent geworden, dan denk je dat het aan de hele wereld behalve jou ligt, maar uiteindelijk ben je het zelf die veranderd is.
Dat denk ik niet. Waarom zou dat zo zijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:37 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij flink extremer bent geworden, dan denk je dat het aan de hele wereld behalve jou ligt, maar uiteindelijk ben je het zelf die veranderd is.
Omdat de vvd nou niet echt linkser is geworden. Onder invloed van vooral de pvv zijn ze juist flink verder naar rechts opgeschoven.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dat denk ik niet. Waarom zou dat zo zijn?
Je bent voor een vuurwerkverbod?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik neig naar SGP.
Partijen die met allemaal peperdure nepoplossingen komen om het klimaat te redden zijn ook niet netjes. Zoals miljoenen stoppen in een totaal mislukt zonnecelbestrating-fietspad dat binnen een paar maanden het oppervlak van alle zonnecellen ondoorzichtig is geworden door slijtagequote:Op donderdag 20 januari 2022 10:40 schreef Hexagon het volgende:
Partijen die klimaat en milieu problemen stelselmatig negeren of iedere oplossing traineren zijn per definitie niet netjes te noemen.
Rookgordijnquote:Op maandag 24 januari 2022 07:23 schreef paulgo het volgende:
[..]
Partijen die met allemaal peperdure nepoplossingen komen om het klimaat te redden zijn ook niet netjes. Zoals miljoenen stoppen in een totaal mislukt zonnecelbestrating-fietspad dat binnen een paar maanden het oppervlak van alle zonnecellen ondoorzichtig is geworden door slijtage
Of mega windmolens vlak bij woonwijken bouwen zodat de bewoners daar letterlijk gek worden van de nachtelijke herrie.
Dat zijn Groen Slinkse partijen
Hun laatste verkiezingsprogramma was anders (gelukkig) wel een stuk linkser dan de voorgaande, ik zou het huidige coalitieakkoord (gelukkig) ook behoorlijk links durven noemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Omdat de vvd nou niet echt linkser is geworden. Onder invloed van vooral de pvv zijn ze juist flink verder naar rechts opgeschoven.
En wat wil jij? Je bent zo druk met invullen wat andere mensen mogelijk denken.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, Nederland (lees: FOK!) wil ee rechtse partij die dezelfde dingen wil als de PVV en FvD, maar dan met een voorman, die wel normaal is en ook normale dingen kan roepen, zodat ze op fascisten kunnen stemmen, zonder dat opvalt dat ze op fascisten stemmen. Men wil gewoon een mainstream partij, die al die enge bruine mensen uit dit mooie, boreale land schopt.
Dat zijn net zo goed behoorlijke leugenaars.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:00 schreef laforest het volgende:
Gewoon D66 stemmen.
Netjes en centrum.
Dat is nou net één van de dingen die D66 wel zeer goed heeft gedaan, dat gedrocht weer afschaffen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat zijn net zo goed behoorlijke leugenaars.
Democraten 66, de partij die de referenda in Nederland de nek om heeft gedraaid
genot
Ze zijn met hun tijd meegegaan. Een nieuwe generatie van Facebookgeleerden moet je geen referendum aanbieden. Dat is gevaarlijk. Heeft D66 heel netjes gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat zijn net zo goed behoorlijke leugenaars.
Democraten 66, de partij die de referenda in Nederland de nek om heeft gedraaid
genot
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is nou net één van de dingen die D66 wel zeer goed heeft gedaan, dat gedrocht weer afschaffen.
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze zijn met hun tijd meegegaan. Ern nieuwe generatie van Facebookgeleerden moet je geen referendum aanbieden. Dat is gevaarlijk. Heeft D66 heel netjes gedaan.
Sterk argument.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |