Je bent toch niet serieus hè?quote:
Goed dat NRC na de reactie van Hans Dulfer (die begint over dat muzikanten altijd vreemdgaan) nog even benadrukt dat deze zaak gaat om seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:53 schreef Felixa het volgende:
Profiel van Jeroen "vieze Jeroentje" Rietbergen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-zijn-piano-a4081140
met een jus van deze:quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:50 schreef quirina het volgende:
In afwachting tot is dit ook wel een goede video om even te kijken.
Is hij daar nog steeds?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:00 schreef Perrin het volgende:
Hoe zou Ali zijn dag doorkomen daar in zijn bunker in Dubai?
Volgens de laatste berichten wel. Lijkt me ook wel iets voor hem om daarheen te vluchten.quote:
https://www.youtube.com/c/BOOSquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef KingRadler het volgende:
over 7 uurtjes na gaan we los.
Waar en Hoe gaan jullie de aflevering kijken.
Thuis in mijn geilste broekje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef KingRadler het volgende:
Waar en Hoe gaan jullie de aflevering kijken
Precies ja, dat bagatelliserende gepraat weer en "moet je maar zorgen dat het niet uitkomt". Ja, dat heeft in deze zaak veel goed gedaan ja, dat verzwijgen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Goed dat NRC na de reactie van Hans Dulfer (die begint over dat muzikanten altijd vreemdgaan) nog even benadrukt dat deze zaak gaat om seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik.
Blijkbaar denkt Hans ook dat Linda naar Boos is gestapt, want als enkel vreemdgaan zonder seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik hier het probleem was dan was alleen zij het slachtoffer.
Dochters luisteren daar dan vaak juist niet naar. En wie niet horen wil..quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Precies ja, dat bagatelliserende gepraat weer en "moet je maar zorgen dat het niet uitkomt". Ja, dat heeft in deze zaak veel goed gedaan ja, dat verzwijgen.
En moeder De Mol had een vooruitziende blik...
Dat vroeg ik mij gisteren dus ook af. Lijkt me dat vrouw en kinderen iig weer in het land zijn.quote:
Thuis op de bank, sfeerverlichting aanquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef KingRadler het volgende:
Natuurlijk niet.quote:
In mijn nieuwe rode draaistoelquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:02 schreef KingRadler het volgende:
...lokt meisjes naar niet bestaande studio's om te voelen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dochters luisteren daar dan vaak juist niet naar. En wie niet horen wil..
Je weet het niet ....quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zo bang dat het een beetje tegen gaat vallen.
Echte keiharde verkrachtingen zijn er sowieso niet, dan hadden we het wel geweten, en de geile-broekje-voorvallen (erg genoeg, daar niet van) kennen we wel zo'n beetje.
Zou er écht verrassende dirt naar boven komen waar we nog totáál niks van weten?
Ik ben ook bang dat we vanmiddag niet meer komen te weten dan wat er de afgelopen dagen gezegd is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
Echte keiharde verkrachtingen zijn er sowieso niet, dan hadden we het wel geweten, en de geile-broekje-voorvallen (erg genoeg, daar niet van) kennen we wel zo'n beetje.
Zou er écht verrassende dirt naar boven komen waar we nog totáál niks van weten?
Ben vooral benieuwd naar de ernst van de aantijgingen, de schaal waarop het gebeurde, hoe lang dit kon voortduren en in hoeverre de werkgever ervan wist.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
Niet alleen voor haar maar ook voor haar broertje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat Sander Vahle, de tweede echtgenoot van Linda de Mol ook een regisseur is bij The Voice, als daar ook nog wat vuiligheid over naar buiten komt is de puinhoop voor haar wel compleet
en haar kinderen, waarvan hij de vader isquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet alleen voor haar maar ook voor haar broertje.
Ook dat ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Boomer gespot.quote:
Ach, die man is 2 miljard waard, wat kan hem het nou allemaal verrekken. Dit gaat geen enkele consequenties voor hem hebben behalve vervroegd met pensioen zijn miljarden opmakenquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is het risico wanneer je je familie en vriendjes baantjes toespeelt: er zit wel eens een foute tussen en dan is ingrijpen soms wat lastiger dan bij anderen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vermoed dat voor een controlfreak en egomaan als hij ongeveer niks meer pijn doet als het wankelen van zijn imperium en het lijden van fors gezichtsverlies.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, die man is 2 miljard waard, wat kan hem het nou allemaal verrekken. Dit gaat geen enkele consequenties voor hem hebben behalve vervroegd met pensioen zijn miljarden opmaken
Nouja wedden dat hier ook vast genoeg gevraagd gaat worden op welke zender of mensen die het YouTube kanaal van boos niet kunnen vindenquote:
En afgelopen jaren maar wegkijken zeker. Ik kan me niet voorstellen dat zij helemaal niets weten.quote:
Dat denk ik niet. John lijkt me wel zo'n ambitieuze selfmade werker die doorgaat tot zijn 80e.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:26 schreef Gutanoth het volgende:
Ach, die man is 2 miljard waard, wat kan hem het nou allemaal verrekken. Dit gaat geen enkele consequenties voor hem hebben behalve vervroegd met pensioen zijn miljarden opmaken
Dat hij er geen biefstuk minder om zal eten en geen van zijn auto's hoeft te verkopen om de advocaten te betalen staat wel vast. Maar voor zo'n man is reputatie en controle alles.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. John lijkt me wel zo'n ambitieuze selfmade werker die doorgaat tot zijn 80e.
Nou nou, poe poe. Wat een principes zeg. Tikje gratuite.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:28 schreef JaneDoe het volgende:
De Edwin Eversband heeft de samenwerking met Jeroen Rietbergen verbroken
Tsja en dan gaat toch gebeuren waar ik bang voor ben. Iedereen praat even een weekje of 4 schande over hem, maar daarna staat iedereen weer in de rij om in het fantastische hilversum te werken voor johnnetje de malle molquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. John lijkt me wel zo'n ambitieuze selfmade werker die doorgaat tot zijn 80e.
Maak je nu een grapje?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:33 schreef Salina het volgende:
Komt Boos nou op de tv vandaag of is dat alleen op het internet terug te vinden?
Meestal wel, maar ik lees dus op NRC dat het om een reeks van afleveringen gaat?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:30 schreef Ronzz het volgende:
[..]
En afgelopen jaren maar wegkijken zeker. Ik kan me niet voorstellen dat zij helemaal niets weten.
Wel zin in vanmiddag trouwens. Hopelijk komen er nog meer mensen uit de beerput.
Hoelang zal de aflevering duren? Half uurtje?
quote:Deze donderdag begint BOOS, het online onderzoeksprogramma van BNNVARA, met een reeks over seksueel wangedrag bij The Voice.
Nee hoor. Ik kijk nauwelijks tv en hoor alleen dat vandaag Boos te zien is, maar op de radio hoor ik ook iets over online. Dus ja.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:33 schreef Salina het volgende:
Komt Boos nou op de tv vandaag of is dat alleen op het internet terug te vinden?
Ah. Betrapt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja wedden dat hier ook vast genoeg gevraagd gaat worden op welke zender of mensen die het YouTube kanaal van boos niet kunnen vinden
Het heeft een reden dat slachtoffers bij BOOS hebben aangeklopt en niet bij de traditionele onderzoeksjournalistiek. BOOS staat dichtbij de doelgroep, waar in dit geval de slachtoffers ook toe behoren, juist doordat ze geen lineair tv-programma zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja wedden dat hier ook vast genoeg gevraagd gaat worden op welke zender of mensen die het YouTube kanaal van boos niet kunnen vinden
Op een beetje tv kan je inderdaad YouTube kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:33 schreef Salina het volgende:
Goed punt, nog niet opgemerkt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik lees dus op NRC dat het om een reeks van afleveringen gaat?
[..]
https://www.youtube.com/c/BOOS/featuredquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:33 schreef Salina het volgende:
Onschuldig? Nadat hij in een verklaring heeft toegegeven?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:37 schreef KingRadler het volgende:
Maar wat als Rietbergen onschuldig is.
Dan is hij voor niets gecancelled.
Ze zijn erover na het denken om de uitzending ook op TV uit te zenden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:33 schreef Salina het volgende:
En heeft hij voor niets een verklaring afgelegd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:37 schreef KingRadler het volgende:
Hij heeft zelf bekend in zijn statement, dus dat lijkt me stugquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:37 schreef KingRadler het volgende:
Je bent toch pas schuldig als de rechter het zegt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Onschuldig? Nadat hij in een verklaring heeft toegegeven?
Dan moet Rietbergen ook de verklaring laten intrekken waarin hij al heeft toegegeven dat hij fout zat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:37 schreef KingRadler het volgende:
Ik ga ook helemaal stuk om die mensen die voorspellen dat heel internet zal gaan vastlopen omdat iedereen het filmpje gaat kijken. Dan hebben we het over YouTube, waar sowieso altijd miljoenen mensen tegelijk op zittenquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is wel de verwachting inderdaad, want BOOS behandelt grote onderwerpen bijna altijd in twee delen (meer dan twee tot nu toe geloof ik nog niet, maar dit zou de eerste keer kunnen zijn. En de confrontatie van John de Mol die nog moet plaatsvinden komt dan bijv. in deel 3quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik lees dus op NRC dat het om een reeks van afleveringen gaat?
[..]
Hij heeft toegegeven dat hij 'fouten' heeft gemaakt, niet dat hij juridisch ergens schuldig aan is. Toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Onschuldig? Nadat hij in een verklaring heeft toegegeven?
Ik heb een snoepje uit de kast gepikt, maar ben onschuldig want er is geen rechter aan te pas gekomen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je bent toch pas schuldig als de rechter het zegt.
Er zijn natuurlijk twee soorten "schuld" in deze. Moreel en juridisch.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Waarom zou een schuldbekentenis van een handelingsbekwaam persoon niet tellen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hahaha echt hè. Beetje Taylor swift of Harry styles release video trekt x100 meer kijkers zonder problemen. Nederlandse boomers denken echt dat Nederland groot is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal stuk om die mensen die voorspellen dat heel internet zal gaan vastlopen omdat iedereen hef filmpje gaat kijken. Dan hebben we het over YouTube, waar sowieso altijd miljoenen mensen tegelijk op zitten
Denk het niet, kan me niet voorstellen. We gaan het zien.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:15 schreef Cynix ® het volgende:
Precies, en dat is wel het lastige in deze kwestie. Er is hier sprake van een groep mannen die moreel verwerpelijk gedrag hebben vertoond vanuit een bepaalde machtspositie als medewerker van een TV-format ten opzichte van kandidaten. Termen als "geil broekje" en "Ik zou graag op je komen liggen" zijn misschien juridisch moeilijk strafbaar te stellen, maar moreel wel verwerpelijk omdat je er mensen mee beschadigd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk twee soorten "schuld" in deze. Moreel en juridisch.
Als het daar niet bij blijft en er wel degelijk ook aanrandingen of erger plaatsvonden, tellen al die intimiderende vieze praatjes natuurlijk wel mee om een beeld te schetsen van hoe de dader te werk ging.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dat is wel het lastige in deze kwestie. Er is hier sprake van een groep mannen die moreel verwerpelijk gedrag hebben vertoond vanuit een bepaalde machtspositie als medewerker van een TV-format ten opzichte van kandidaten. Termen als "geil broekje" en "Ik zou graag op je komen liggen" zijn misschien juridisch moeilijk strafbaar te stellen, maar moreel wel verwerpelijk omdat je er mensen mee beschadigd.
"Wir haben es nicht gewußt"quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:48 schreef fleuril het volgende:
De Edwin Evers Band heeft per direct de samenwerking met Jeroen Rietbergen beëindigd. Dat laat Edwin Evers, oprichter van de muzikale band, donderdag op sociale media weten.
https://www.telegraaf.nl/(...)et-jeroen-rietbergen
Zeker. Maar dat weten we al. Daar is vanmiddag dan toch niks nieuws over te melden?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:45 schreef Lienekien het volgende:
Als de rechter in de zaak die er nu is na de aanklacht die is ingediend niet tot ‘schuldig’ komt, blijven er nog de gedragingen die Rietbergen heeft toegegeven. Om die gedragingen is de samenwerking opgezegd.
Wacht de uitzending nou maar gewoon af.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat weten we al. Daar is vanmiddag dan toch niks nieuws over te melden?
Duurt lang.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht de uitzending nou maar gewoon af.
Dat is lastig, zo blijkt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht de uitzending nou maar gewoon af.
Het is bijna 16.00 uurquote:
Zij hebben Jeroen natuurlijk ook jaaaaren van zijn leuke kant meegemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:53 schreef Elounda het volgende:
Edwin Evers wenst de betrokkenen sterkte toe. Komt op mij altijd zo naar over. Wens de slachtoffers sterkte toe, denk ik dan.
Eerder een nieuwe BTS trackquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hahaha echt hè. Beetje Taylor swift of Harry styles release video trekt x100 meer kijkers zonder problemen. Nederlandse boomers denken echt dat Nederland groot is.
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zij hebben Jeroen natuurlijk ook jaaaaren van zijn leuke kant meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |