SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dat is afwachten.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:32 schreef Sluiper72 het volgende:
Beste mensen.
Ik kijk al bijna de ganse dag.
Ik heb opgevangen dat de bewoners vertelden geluiden te horen van tegen de muurplaten.
Natuurlijk mogen die mannen aan de andere kant niet praten.
Ineens vloog er wat schuim over de platen vertelden ze.
De twee dames keken naar elkaar met een rare blik.
Nu leg ik de link.
Zou het niet kunnen dat morgen de tuin vol zal liggen met schuim en badeendjes waar er een pin in zal verstopt worden ?
Vind die Kristoff toch wel erg handtastelijk, hij zit de hele dag wel aan iemand man of vrouw.quote:
is voor morgen een tel challenge hoeveel vogels kun je vindenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef mike0709 het volgende:
Hoe zit dat nou met dat afwijkende beddengoed van Kristof? Een opdracht?
vannacht wel,ochtend nietquote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef odie22 het volgende:
ze mogen vannacht niet van de slaapkamers
Yep, dat denk ik ook. En dat ie nu op Kristof’s bed ligt is toeval omdat Tobias ‘m daar heeft gelegd.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:41 schreef Sluiper72 het volgende:
Badeenjes,die vogeltjes daarmee leg ik de link.
Dat bedlaken heeft gewoon een tip weer wat er morgen komt denk ik.
Zo vermoeiend, eruit met die gast. Kitty terugquote:
Kristoff vroeg er om. Misschien zit hij in het complet.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep, dat denk ik ook. En dat ie nu op Kristof’s bed ligt is toeval omdat Tobias ‘m daar heeft gelegd.
Als dat inderdaad zo is: dan zeker niet-levende vogels.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef C.A.I het volgende:
[..]
is voor morgen een tel challenge hoeveel vogels kun je vinden
Denk niet dat daar wat achter zat of dat Tobias en/of Kristof al op de hoogte zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kristoff vroeg er om. Misschien zit hij in het complet.
Ik wil die gast uit dat huisquote:
quote:
In BB Australië was het een mix van van alles:quote:Op maandag 17 januari 2022 23:44 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is: dan zeker niet-levende vogels.
Ja had ik gezien, grappig! Ik denk niet dat dat gaat gebeuren in Nederland. Vorig jaar (meen ik) ook geen één dier gezien in Big Brother NL/BE.quote:
Oh levend misschien niet inderdaad. Iets uitstorten in de tuin met een kraan zou nog wel kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:49 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja had ik gezien, grappig! Ik denk niet dat dat gaat gebeuren in Nederland. Vorig jaar (meen ik) ook geen één dier gezien in Big Brother NL/BE.
Krijgen ze die hele dierenpartij over zich heen.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:49 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja had ik gezien, grappig! Ik denk niet dat dat gaat gebeuren in Nederland. Vorig jaar (meen ik) ook geen één dier gezien in Big Brother NL/BE.
Muizenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:49 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nou he? Ik had al het idee dat Vera het deed om Dimi's reactie te peilen.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:57 schreef r0ydr het volgende:
Kijk Tobias en Vera zitten zo heb ik Dimi en Vera weinig gezien
vera is berigquote:Op maandag 17 januari 2022 23:57 schreef r0ydr het volgende:
Het lijkt zo ook net of Toby met z’n arm om Vera zit.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:57 schreef r0ydr het volgende:
Was ook in de uitzending van vanavond goed te zien hoe Dimi in het hele verhaal met Vera staat. Hij neemt het allemaal niet serieus. Hij kon geen serieus gesprek met Vera voeren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:03 schreef B00STER het volgende:
Mooie situatie dit. Grace en Dimi naast elkaar met de knop er tussen (af en toe speels stoeiend). Daar tegenover Toby met Vera, zowat op elkaar. Grace vindt Toby leuk, maar weet niet 'of hij flirt of gewoon een leuke jongen is', Toby heeft min of meer toegegeven Grace ook wel leuk te vinden. Vera zoekt wanhopig naar signalen van Dimi en die laatste is in iedere situatie een lamme tak.
Ik vind het zo sneu voor dat meisje. Ik ben één van de weinigen die het voor haar opneemt geloof ik, maar ik denk dat zij het echt meent en door haar karakter niet doorheeft dat ze keihard in de zeik genomen wordt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was ook in de uitzending van vanavond goed te zien hoe Dimi in het hele verhaal met Vera staat. Hij neemt het allemaal niet serieus. Hij kon geen serieus gesprek met Vera voeren.
En Vera klaagt dat ze geen diepgaand gesprek heeft met Dimi..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:03 schreef B00STER het volgende:
Mooie situatie dit. Grace en Dimi naast elkaar met de knop er tussen (af en toe speels stoeiend). Daar tegenover Toby met Vera, zowat op elkaar. Grace vindt Toby leuk, maar weet niet 'of hij flirt of gewoon een leuke jongen is', Toby heeft min of meer toegegeven Grace ook wel leuk te vinden. Vera zoekt wanhopig naar signalen van Dimi en die laatste is in iedere situatie een lamme tak.
Je bent niet de enige vandaag ook amper iets van communicatie gezien bij die 2 laatste staan een knuffel of iets. Hij is nog spraakzamer tegen de gasten en handtastelijker met Kristoff. Zij verdiend echt veel beter. Niet zo'n lamzak als Dimitri. Die is teveel met het spel bezig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voor dat meisje. Ik ben één van de weinigen die het voor haar opneemt geloof ik, maar ik denk dat zij het echt meent en door haar karakter niet doorheeft dat ze keihard in de zeik genomen wordt.
Mee eens, ze kiest de compleet verkeerde uit, maar ja. Ze heeft zich nou eenmaal overgegeven lijkt het, dat draai je niet zomaar terug denk ik. Zeker in haar geval.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Vera klaagt dat ze geen diepgaand gesprek heeft met Dimi..
Maar laten we eerlijk zijn, vanuit haar gaat het ook niet komen
Ja daarom geen goede combo onzekerheid en het lompe van Dimitri.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Vera klaagt dat ze geen diepgaand gesprek heeft met Dimi..
Maar laten we eerlijk zijn, vanuit haar gaat het ook niet komen
Niet heel lang meer, vermoed ik. Als hij op de stoel komt heeft hij een probleem, afhankelijk van tegenover wie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:08 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige vandaag ook amper iets van communicatie gezien bij die 2 laatste staan een knuffel of iets. Hij is nog spraakzamer tegen de gasten en handtastelijker met Kristoff. Zij verdiend echt veel beter. Niet zo'n lamzak als Dimitri. Die is teveel met het spel bezig.
Gevoel kan je niet sturen. Je zou bijna zeggen verlos haar uit haar lijden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mee eens, ze kiest de compleet verkeerde uit, maar ja. Ze heeft zich nou eenmaal overgegeven lijkt het, dat draai je niet zomaar terug denk ik. Zeker in haar geval.
ik snap het ook niet ,ik hou van vera maar dat gedoe...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mee eens, ze kiest de compleet verkeerde uit, maar ja. Ze heeft zich nou eenmaal overgegeven lijkt het, dat draai je niet zomaar terug denk ik. Zeker in haar geval.
Misschien ziet Grace het op een gegeven moment ook en kan zij het er een keer met Vera over hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat ze het sowieso al enorm lang uithoudt. Hoe onzeker je ook bent, op een gegeven moment heb je genoeg tegensignalen gehad toch? Hij wil 'na Big Brother wel met haar verder'. Ja doei, begin er dan ook niet mee IN Big Brother.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien ziet Grace het op een gegeven moment ook en kan zij het er een keer met Vera over hebben.
Of ze komt zelf tot bezinnen als hij zo lomp blijft doen en de ergste verliefdheid eraf is.
Ja, maar er was ineens een switch in hem sindsdien. Daarvoor toen er nog niks gebeurd was waren ze veel spraakzamer. Toen was het meer plagen, maar ook af en toe gewoon praten. Dat is er nu bijna niet meer. Had vanavond nog even gesprekje gevolgd met Salar. Op zich goede woorden, maar weinig daden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Als je de beelden terugkijkt he, die eerste kus...
Dimi was echt wel verliefd. Hij was helemaal zenuwachtig.
Ik geloof dat dus niet (met alle respect he). Er is een verschil tussen verliefd en veroveren. Of je nou man bent of niet, ZO snel schakel je dingen niet in en uit. Het gezegde; 'The chase is better than the catch'.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Als je de beelden terugkijkt he, die eerste kus...
Dimi was echt wel verliefd. Hij was helemaal zenuwachtig.
Ja voor de verkeerde reden ben ik bang. Eerst aanpappen in het huis en mocht Vera eerder vertrekken dat is ze niet 'vrijgezel' Bang dat zijn kans verkeken is als hij toen niet wat deed. En daarna tevreden zijn met eigenlijk niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat ze het sowieso al enorm lang uithoudt. Hoe onzeker je ook bent, op een gegeven moment heb je genoeg tegensignalen gehad toch? Hij wil 'na Big Brother wel met haar verder'. Ja doei, begin er dan ook niet mee IN Big Brother.
In de uitzending leek het er op dat er méer was gebeurd dan alleen maar zoenen en zei ze dat ze niet wou overkomen als een slet en niet meer wou samen slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat ze het sowieso al enorm lang uithoudt. Hoe onzeker je ook bent, op een gegeven moment heb je genoeg tegensignalen gehad toch? Hij wil 'na Big Brother wel met haar verder'. Ja doei, begin er dan ook niet mee IN Big Brother.
Ja je bedoeld als je eenmaal beet hebt dan is er niks meer aan. Dan valt het tegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof dat dus niet (met alle respect he). Er is een verschil tussen verliefd en veroveren. Of je nou man bent of niet, ZO snel schakel je dingen niet in en uit. Het gezegde; 'The chase is better than the catch'.
Alleen daarom al hoop ik dat hij de eerste is die vertrekt. Ik vind hem sowieso niets toevoegen, maar goed dat is mijn mening. (En ik versta 'm nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ja voor de verkeerde reden ben ik bang. Eerst aanpappen in het huis en mocht Vera eerder vertrekken dat is ze niet 'vrijgezel' Bang dat zijn kans verkeken is als hij toen niet wat deed. En daarna tevreden zijn met eigenlijk niks.
Zoenen is ook al amper aan de orde. 1 per dag is al veel. Tuurlijk moeten ze lekker doen wat ze willen, maar echte liefde spat er niet vanaf. Alleen bij Vera. One way traffic.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
In de uitzending leek het er op dat er méer was gebeurd dan alleen maar zoenen en zei ze dat ze niet wou overkomen als een slet en niet meer wou samen slapen
Als het goed is zit ze er nog een aantal maanden in, hoe wil ze dat tegenhouden? Maandenlang alleen maar zoenen en nooit verder gaan ?
het is dat ene samen in bed ligen,maar ze kregen niet een normalequote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof dat dus niet (met alle respect he). Er is een verschil tussen verliefd en veroveren. Of je nou man bent of niet, ZO snel schakel je dingen niet in en uit. Het gezegde; 'The chase is better than the catch'.
Klopt! Insta slapen niet nog even kroelen of praten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is dat ene samen in bed ligen,maar ze kregen niet een normale
gesprek klaar
nee geen seks ,vera zei 10 keer dat niks wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:20 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat hij zijn seks al gehad heeft ( uitzending) en dat was het dan wel, nu afstand
Eergisteren lag Dimi al in zijn bed en dook Vera er nog even op voor een nachtzoen. Vandaag dus ook al niet meer. Benieuwd of ze morgen nog wel samen slapen (de bedoeling was om de dag).quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:19 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Klopt! Insta slapen niet nog even kroelen of praten.
De bom gaat denk ik vrij snel barsten en berg je dan maar, ik weet niet of Vera er wel in wilt blijven als het over is. Ik zie haar dan echt niet vrolijk erin blijven. Het is een gevoelig en onzeker meisje. Niet lullig bedoeld, maar ze is kwetsbaar. Wat een harteloze lul is Dimi ook. Die weet ervan af hoe ze behandeld is in het verleden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eergisteren lag Dimi al in zijn bed en dook Vera er nog even op voor een nachtzoen. Vandaag dus ook al niet meer. Benieuwd of ze morgen nog wel samen slapen (de bedoeling was om de dag).
Ouch haha. Wel benieuwd hoe lang ze daar blijft zitten (of mag blijven zitten).quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:26 schreef freaky40 het volgende:
...Eigenlijk wil Grace mee doen met TVOH...oh wacht...
ze wil niet dat er iets gebeurt en wil niet als slet over komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee geen seks ,vera zei 10 keer dat niks was
Maar ook daar doet hij totaal geen moeite voor. Hij valt als een blok in slaap, althans van wat ik heb kunnen zien. Ik snap echt niets van die vent.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil niet dat er iets gebeurt en wil niet als slet over komen.
Hoe had ze dat gedacht dan als ze na 10 dagen al innig met hem zoent en samen slaapt ? Dat houdt ze toch geen maanden vol ?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:29 schreef odie22 het volgende:
die hele nachtploeg staat buiten het hek te wachten om de boel te verbouwen, zit die grace daar nog
ja en als dat zo wekenlang blijft kan ze zich weer afvragen of ie wel geinteresseerd is in haarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar ook daar doet hij totaal geen moeite voor. Hij valt als een blok in slaap, althans van wat ik heb kunnen zien. Ik snap echt niets van die vent.
Nou ik hoop dat jij daar toch geen weken voor nodig zou hebben? Zeker als je letterlijk 24 uur per dag op elkaars neus zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja en als dat zo wekenlang blijft kan ze zich weer afvragen of ie wel geinteresseerd is in haar
Toen ze binnen kwam met haar drukke gedoe dacht ik, oh die moet er als eerste uit, maar inmiddels vind ik het echt een heerlijk mens.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Tourniquet het volgende:
Grace bouwt gewoon in haar eentje een feestje daar.![]()
en nog even een afterpartyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:30 schreef B00STER het volgende:
[..]Heel team onderkoeld en Grace doet nog even een show tot 2 uur.
Eerder gaat ze ook niet vermoed ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
Laat die rode knop gewoon afgaan en Grace de opdracht geven maar bed te gaan
Die zit zichzelf gewoon wakker te houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Grace helemaal in een soort van godsdienstwaanzinnige vibe...zometeen gaat ze nog demonen uitdrijven...
Nee maar de normale gang van zaken zou toch wel zijn dat je van zoenen uiteindelijk wat verder gaat dan dat alleen, maar dat wil ze dus nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat jij daar toch geen weken voor nodig zou hebben? Zeker als je letterlijk 24 uur per dag op elkaars neus zit.
relax, na 6 weken wordt kleine dimi ook wel wakker hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee maar de normale gang van zaken zou toch wel zijn dat je van zoenen uiteindelijk wat verder gaat dan dat alleen, maar dat wil ze dus niet
Omdat tv en slet etc![]()
Zie het maar eens tegen te houden al die maanden![]()
Maar als hij dat kan tegenhouden zal zij zich gaan afvragen of ie haar wel leuk vindt
Ze zijn er veel te snel in gesprongen, mijn mening, was leuker geweest om een paar weken om elkaar heen te draaien, beetje teasen etc
Precies dat wil ze dus nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
relax, na 6 weken wordt kleine dimi ook wel wakker hoor
Dat ben ik met je eens. Sterker nog (voor zover je dat al niet wist), in het begin verdacht ik juist Vera van een spelletje en niet Dimi. Maar inmiddels is het me wel duidelijk dat het op z'n minst andersom is. En ik vind het gewoon echt naar om te zien hoe wanhopig dat meisje zoekt naar bevestiging en hoe bruut ze genegeerd wordt (om welke reden dan ook). Ik hoop dat ze snel tot inkeer komt. Of beter nog, iemand die wel echt geïnteresseerd is, die het stokje overneemt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee maar de normale gang van zaken zou toch wel zijn dat je van zoenen uiteindelijk wat verder gaat dan dat alleen, maar dat wil ze dus niet
Zie het maar eens tegen te houden al die maanden![]()
Maar als hij dat kan tegenhouden zal zij zich gaan afvragen of ie haar wel leuk vindt
Ze zijn er veel te snel in gesprongen, mijn mening, was leuker geweest om een paar weken om elkaar heen te draaien, beetje teasen etc
Ik geef het nog 1 a 2 dagen. Iig een emotioneel gesprek morgen/overmorgennacht met Grace. Mark my words.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies dat wil ze dus niet![]()
We gaan het zien
nee maar zij heeft dan ook wel zin hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies dat wil ze dus niet![]()
We gaan het zien
Ze koos de verkeerde, hoop dat ze er wat van leertquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Sterker nog (voor zover je dat al niet wist), in het begin verdacht ik juist Vera van een spelletje en niet Dimi. Maar inmiddels is het me wel duidelijk dat het op z'n minst andersom is. En ik vind het gewoon echt naar om te zien hoe wanhopig dat meisje zoekt naar bevestiging en hoe bruut ze genegeerd wordt (om welke reden dan ook). Ik hoop dat ze snel tot inkeer komt. Of beter nog, iemand die wel echt geïnteresseerd is, die het stokje overneemt.
nee zij is brasil en daar bidden ze ofquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Grace helemaal in een soort van godsdienstwaanzinnige vibe...zometeen gaat ze nog demonen uitdrijven...
Ze storten straks de badeendjes, de schuim of wat dan ook over haar heenquote:
ik dacht ook erst grace en vera spelen dat met tobi en dimiquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Sterker nog (voor zover je dat al niet wist), in het begin verdacht ik juist Vera van een spelletje en niet Dimi. Maar inmiddels is het me wel duidelijk dat het op z'n minst andersom is. En ik vind het gewoon echt naar om te zien hoe wanhopig dat meisje zoekt naar bevestiging en hoe bruut ze genegeerd wordt (om welke reden dan ook). Ik hoop dat ze snel tot inkeer komt. Of beter nog, iemand die wel echt geïnteresseerd is, die het stokje overneemt.
Toby is daar volgens mij veel te nuchter en te sterk voor. Hele rustige jongen die exact weet wat hij wel en niet wil.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht ook erst grace en vera spelen dat met tobi en dimi
Toby zoekt ook goede gesprekken, heeft heel lang met Hanna zitten praten vandaag en eerder ook met Grace, Vera geeft te weinig feedback, het is met haar altijd eventjes, vragen stellen en dan weer stiltes of weglopenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toby is daar volgens mij veel te nuchter en te sterk voor. Hele rustige jongen die exact weet wat hij wel en niet wil.
Hij zei dat hij het prima vindt om vrijgezel te zijn. Ik geloof hem ook. Ik denk dat hij wegloopt voor het te serieus wordt (of daar bang voor is, verwachtingen etc).quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Toby zoekt ook goede gesprekken, heeft heel lang met Hanna zitten praten vandaag en eerder ook met Grace, Vera geeft te weinig feedback, het is met haar altijd eventjes, vragen stellen en dan weer stiltes of weglopen
Als ze het volhoudt wordt ze echt wel naar binnen gestuurd, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:46 schreef Burner82 het volgende:
Ze mogen morgen de kamer niet uit. Dus hoe langer Grace buiten blijft communiceren met het moederschip, hoe vervelender het gaat worden voor iedereen
En ze geeft het op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:50 schreef danusz1986 het volgende:
Huilende Grace. Wordt haar ook even allemaal teveel.
Nou nee. Ze heeft hoogstens zichzelf ff gek gemaakt. Maar het is niet alsof het ineens spontaan ff teveel werd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:50 schreef danusz1986 het volgende:
Dus dat. Ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik vind Grace een sterke kandidaat ... FEBA geef haar een positieve Toeter
Ik bedoelde ook niet in die trant. Meer even een emotioneel momentje.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou nee. Ze heeft hoogstens zichzelf ff gek gemaakt. Maar het is niet alsof het ineens spontaan ff teveel werd.
Ik begin me ook wel lichtelijk te irriteren aan Vera, kom op, zo onnozel kan je toch niet zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Grace is leukquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
k vind Grace een sterke kandidaat ... FEBO geef haar een positieve Toeter
dat is wegen dem bidden dann werd zij emotionalquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:50 schreef danusz1986 het volgende:
Tja, liefde is blind?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik begin me ook wel lichtelijk te irriteren aan Vera, kom op, zo onnozel kan je toch niet zijn
Is dit Talpa or RTL ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:17 schreef JDB94 het volgende:
[..]
2022, dat kan niet meer tegenwoordig
Ik heb het idee dat Dimitri in de gaten krijgt dat Vera het veel serieuzer bedoelt dan hij en dat hem dat toch wel afschrikt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zie het maar eens tegen te houden al die maanden
Das ook een hele goede kans. Al denk ik niet dat hij er zo over nagedacht heeft van voor het spel. Big brother is een spel en hij zegt ook voor het spel te komen. Anders ben je opvulling. Daarintegen dat eerste kan je zeker gelijk in hebben en zal me ook niks verbazen. Maar dan nog geen reden op je zo te gedragen of.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:41 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Dimitri in de gaten krijgt dat Vera het veel serieuzer bedoelt dan hij en dat hem dat toch wel afschrikt.
Hij dacht denk ik een beetje aan te kunnen klooien met een leuke meid zoals Vera in zijn BB tijd en meer niet. Leuk tijdverdrijf en goed voor zijn kansen zal hij gedacht hebben maar nu begint hij toch wat terug te krabbelen.
Eigenlijk weet ie niet meer wat te doen met deze situatie lijkt het....
Maar Dimitri moet wel uitkijken wat hij onder de dekens aanraakt, want als hij dat niet vantevoren heeft gevraagd of dat mocht, dan loopt hij kans straks aangeklaagd te worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 02:31 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Das ook een hele goede kans. Al denk ik niet dat hij er zo over nagedacht heeft van voor het spel. Big brother is een spel en hij zegt ook voor het spel te komen. Anders ben je opvulling. Daarintegen dat eerste kan je zeker gelijk in hebben en zal me ook niks verbazen. Maar dan nog geen reden op je zo te gedragen of.
Je snapt de context niet.quote:
Leg maar eens uit dan.quote:
Marco en Ali B ?quote:
Is ze weer in bed?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:06 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet of nog kunnt dat zij uit de
kamer gaat
Sneupke.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:12 schreef greysbones het volgende:
Als ze wakker zijn dan gaan ze vogeltjes tellen?
Vind dat ze het prima kopiëren. Alles beter dan die opdrachten van vorig jaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:12 schreef greysbones het volgende:
Vind trouwens jammer dat ze wederom de aussie opdrachten zo gruwelijk slecht uitvoeren.
Verzin dan wat anders
Maar het is het net niet hè..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat ze het prima kopiëren. Alles beter dan die opdrachten van vorig jaar
Bij mij is het januariquote:
Had met oud en nieuw anders wel een muggenbultquote:
Dat zijn muggen??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik dacht ff dat jullie het hadden over mensen uit Haarlem
Ja zekerquote:
Ze mogen de slaapkamer niet af.quote:
grace was buiten om 5:45 dann 20 min op 2 streamsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze mogen de slaapkamer niet af.
Wij vermoeden dat het huis volgezet gaat worden met vogels
Gescripte en aangestuurde RLS-relatie(perikelen).quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:41 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Dimitri in de gaten krijgt dat Vera het veel serieuzer bedoelt dan hij en dat hem dat toch wel afschrikt.
Hij dacht denk ik een beetje aan te kunnen klooien met een leuke meid zoals Vera in zijn BB tijd en meer niet. Leuk tijdverdrijf en goed voor zijn kansen zal hij gedacht hebben maar nu begint hij toch wat terug te krabbelen.
Eigenlijk weet ie niet meer wat te doen met deze situatie lijkt het....
Vast niet in NL zijn ze zo woke dat dat niet kanquote:
Vast wel wat vogels in kooitjes hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vast niet in NL zijn ze zo woke dat dat niet kan
Kippen mocht ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vast niet in NL zijn ze zo woke dat dat niet kan
Denk het niet.. daar heeft wakker dier vast een mening overquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vast wel wat vogels in kooitjes hoor.
Die worden ook constant verscheept voor zangvogel wedstrijden.
Dus heel die liet vol met zangvogels, lekker stressvolen rellen maar
dat word en lawaii zijn alles vollquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vast wel wat vogels in kooitjes hoor.
Die worden ook constant verscheept voor zangvogel wedstrijden.
Dus heel die liet vol met zangvogels, lekker stressvolen rellen maar
@Superbadeendjequote:
Kutspel.quote:
Kutspelquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:16 schreef tiki het volgende:
Nu het in het huis nog allemaal rustig is, drop ik mijn vraag hier toch nog een keer.
Vinden jullie ook niet dat Dimitri best wel veel op Clint Eastwood lijkt?
Ik kan helaas geen plaatjes plaatsen om het te laten zien, maar een aantal van jullie zullen CE vast wel kennen van gezicht.
Ik vind ze veel op elkaar lijken, vooral de ogen, maar Clint is duidelijk wel de knappere versie.
Zoiets Tiki?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:16 schreef tiki het volgende:
Nu het in het huis nog allemaal rustig is, drop ik mijn vraag hier toch nog een keer.
Ik kan helaas geen plaatjes plaatsen om het te laten zien, maar een aantal van jullie zullen CE vast wel kennen van gezicht.
Ik vind ze veel op elkaar lijken, vooral de ogen, maar Clint is duidelijk wel de knappere versie.
Hij heeft er wel wat van weg..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:16 schreef tiki het volgende:
Nee? Die indringende blauwe ogen met een zwart randje en die trek om de smalle mond........niet?quote:
Vind je die ook lelijk dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft er wel wat van weg..
Maar vind clint niet de knappere versie![]()
Ik zie de gelijkenis wel hoor.Maar dat heb ik met Hanne en Kim Holland ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:19 schreef tiki het volgende:
[..]
Nee? Die indringende blauwe ogen met een zwart randje en die trek om de smalle mond........niet?
Hanne kan zomaar de dochter van Kim zijn, ware het niet dat het accent niet overeen komtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis wel hoor.Maar dat heb ik met Hanne en Kim Holland ook.
Leroy heeft zich omgedraaid in bedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:23 schreef Whuzz het volgende:
Mogguh!
Nog wat spannends gebeurd in het huis vannacht
Oh snap! Stop de persenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leroy heeft zich omgedraaid in bed
En leeftijdstechnischquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hanne kan zomaar de dochter van Kim zijn, ware het niet dat het accent niet overeen komt
Nee Vera is lekker inhoudsvol...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Dimi gaat 'm echt niet worden. Dimi is gewoon een redelijk lege huls. Dit kun je niet allemaal wegredeneren met het cultuurverschil tussen NL en BE.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leroy heeft zich omgedraaid in bed
Mee eens. Vera's "relatiecommunicatie" is op groep-8 niveau.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee Vera is lekker inhoudsvol...
Sorry maar ik vind mensen hier wel extreem de schuld bij Dimi leggen
Gister dat "goede gesprek" in de tv uitzending. Er kwam geen zinnig woord uit. Alleen maar "dat alles goed zou komen" .quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Dimi gaat 'm echt niet worden. Dimi is gewoon een redelijk lege huls. Dit kun je niet allemaal wegredeneren met het cultuurverschil tussen NL en BE.
Ze schelen zestien jaar. Dat kan dus best.quote:
geen idee hoe deze relatie tot stand is gekomen, redelijk onschuldige kusjes zijn nog geen relatie toch ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee Vera is lekker inhoudsvol...
Sorry maar ik vind mensen hier wel extreem de schuld bij Dimi leggen
qed Gracequote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze schelen zestien jaar. Dat kan dus best.
Oeh ja inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze schelen zestien jaar. Dat kan dus best.
Exact dit... En daarnaast heeft Vera zichzelf met haar gejank over sletterig overkomen ook wel onhandig gemaakt tov dimi.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
geen idee hoe deze relatie tot stand is gekomen, redelijk onschuldige kusjes zijn nog geen relatie toch ?
goedemorgen
Nu pas die conclusie gemaakt? Is al wel even duidelijk door zijn gedrag.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij moet doen waar hij zich goed bij voelt en dat is lekker op zijn manier lol maken en Vera moet niet zo slachtofferig doen dan werkt helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact dit... En daarnaast heeft Vera zichzelf met haar gejank over sletterig overkomen ook wel onhandig gemaakt tov dimi.
Wat moet hij nou? Wel of geen genegenheid tonen?? Ben eens duidelijk mens
Jawel, hij moet 1000 keer per dag zeggen dat hij haar lief vind, mooi vind, gek op haar is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact dit... En daarnaast heeft Vera zichzelf met haar gejank over sletterig overkomen ook wel onhandig gemaakt tov dimi.
Wat moet hij nou? Wel of geen genegenheid tonen?? Ben eens duidelijk mens
Jij bent goed wakker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jawel, hij moet 1000 keer per dag zeggen dat hij haar lief vind, mooi vind, gek op haar is.
Dan 20x keer een hele dikke knuffel, 5x kusje op voorhoofd en als het kan nog iemand in elkaar stoempen die haar raar aankijkt om zijn liefde te bewijzen.
Verder handjes thuis, want ze is geen slet he!
Half. Zometeen al weer meetings, dus ben koffie aan het tankenquote:
Graag ook vast de agenda voor na het BB huis afstemmen, en aangeven of hij 2 of 3 kindjes wil.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jawel, hij moet 1000 keer per dag zeggen dat hij haar lief vind, mooi vind, gek op haar is.
Dan 20x keer een hele dikke knuffel, 5x kusje op voorhoofd en als het kan nog iemand in elkaar stoempen die haar raar aankijkt om zijn liefde te bewijzen.
Volgens mij wil ze vooral af en toe een zinnig gesprekje. Die heeft ze wel met bv Kristof en Tobias. Maar uit Dimi komt niet zoveel, behalve een beetje ginnegappen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En na de scheiding vast de omgangsregeling en het bedrag van allimentatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:34 schreef Hunter het volgende:
[..]
Graag ook vast de agenda voor na het BB huis afstemmen, en aangeven of hij 2 of 3 kindjes wil.
Is het niet ook de omgeving die het onwennig maakt? Er zijn tig ogen op hun gericht. Dimi lijkt daar ook niet goed mee overweg te kunnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Is het niet ook de omgeving die het onwennig maakt? Er zijn tig ogen op hun gericht. Dimi lijkt daar ook niet goed mee overweg te kunnen
Ik denk dat het gewoon een hork isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Is het niet ook de omgeving die het onwennig maakt? Er zijn tig ogen op hun gericht. Dimi lijkt daar ook niet goed mee overweg te kunnen
quote:
Gister waren ze bijvoorbeeld ruim 2 uur apart toen Tobias alle bedden ging opmaken en daarna misschien een paar worden gesproken voor het slapen gaan en 0 echte toenaderingen en geneens knuffel meteen naar bed. Al doe je iets voor het slapen. Maar dit viel wel op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zeker wel meespeelt. De zinspelingen van de anderen er op ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Dimitri zat gister in gesprek met kristof en salar te vertellen dat hij zeker met haar verder wil en gek op haar is. Maar dat hij er zit voor het spel en dus ook op haar zou kunnen stemmen over een tijdjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zeker wel meespeelt. De zinspelingen van de anderen er op ook.
Ja, dat zit er dik in. Al zijn er natuurlijk wel altijd koppeltjes die echt zijn nog bij elkaar zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gescripte en aangestuurde RLS-relatie(perikelen).![]()
![]()
Dat noemen we een playerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dimitri zat gister in gesprek met kristof en salar te vertellen dat hij zeker met haar verder wil en gek op haar is. Maar dat hij er zit voor het spel en dus ook op haar zou kunnen stemmen over een tijdje
hij praat zo, babbel, bla, amail, als word hij in slaap vallenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze vooral af en toe een zinnig gesprekje. Die heeft ze wel met bv Kristof en Tobias. Maar uit Dimi komt niet zoveel, behalve een beetje ginnegappen.
Dat heb ik nog niet zien gebeuren in een RLSquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dimitri zat gister in gesprek met kristof en salar te vertellen dat hij zeker met haar verder wil en gek op haar is. Maar dat hij er zit voor het spel en dus ook op haar zou kunnen stemmen over een tijdje
ooit eens in Survivor US .. maar dat is nauwelijks een RLS.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet zien gebeuren in een RLS
Gaat wel mooi drama opleveren. Ik denk dat ze dan niet op hem gaat wachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet zien gebeuren in een RLS
Mwahhh hij is gekomen voor het spelquote:
O, daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ooit eens in Survivor US .. maar dat is nauwelijks een RLS.
Dat denk ik ook wel, of ze moeten er van te voren duidelijk afspraken over gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gaat wel mooi drama opleveren. Ik denk dat ze dan niet op hem gaat wachten.
Ik stem jou er uit, jij wacht op mij, ik win en we delen de pot!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Survivor is Amerikaanse Expeditie Robinson .. maar die van ons is vrij braaf. Daar gaat het qua intriges en backstabbing er soms vrij hard aan toe.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar heb ik nog nooit van gehoord.
Volgens mij in een RLS nog nooit. Maar ik heb ze ook niet allemaal gezien.
Ik denk dat bijvoorbeeld Dimi helemaal niet erg zou vinden als ze er beiden op zouden staan. Dat gevoel heb ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |