Boosterquote:Op maandag 17 januari 2022 17:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Excuus, duurde even ik moest koken, maar hallo!
Die is mij te noeilijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee meer van 'hoe hoe ik mijn leven overzichtelijk'
Heb je goed gewerkt aan jouw puzzel?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
OK DOEI!B00sterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Mickytjuhhhhhquote:Op maandag 17 januari 2022 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh.
Ik was ietwat geraakt door de adoratie pagina in het vorig topic lieve mensjes
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh.
quote:
Aangezien dit nu in mijn actieve topic lijst staat ben ik bang van welquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Aangezien dit nu in mijn actieve topic lijst staat ben ik bang van wel
Het lukte het luktequote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we jou ook geaccepteerd.
Welkom bij de kut slapen clubquote:Op maandag 17 januari 2022 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik zou een dutje moeten doen. Want ik moet nog studeren en ik heb kut geslapen
Tottemansquote:Op maandag 17 januari 2022 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Kostte de nodige moeite idd, maar uiteindelijk is het gelukt!
We zijn vluchtelingen en zagen dit leegstaande pand. Het slotje was simpel te forceren en een gasfles om te koken, een dieselgenerator en een straalkacheltje doen de rest!quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef B00STER het volgende:
Was dit forum er altijd al, of is dit ontstaan na het opheffen van Viva! ?
Ik ben er blij mee. Gezellig.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn vluchtelingen en zagen dit leegstaande pand. Het slotje was simpel te forceren en een gasfles om te koken, een dieselgenerator en een straalkacheltje doen de rest!
Echt he...quote:Op maandag 17 januari 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welkom bij de kut slapen club
Om 2 uur sliep ik nog niet
Daar hielp die lolly lillie lola ook niet bij![]()
![]()
Hee, hij is mooi teruggezet he!quote:Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Echt he...
Lilly Lola Wilde een Lolly van Leroy.
Maar Lilly Lola mocht van sommigen geen Lolly van Leroy omdat Lolly's blijkbaar seksueel zijn.
Jep!quote:
Ik had de opmerking niet eens gelezen in het vorige topic en haalde er ook niks seksueels uit ..quote:Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Echt he...
Lilly Lola Wilde een Lolly van Leroy.
Maar Lilly Lola mocht van sommigen geen Lolly van Leroy omdat Lolly's blijkbaar seksueel zijn.
quote:
Dus ik kan jullie avatar in het op-plaatje verwerken?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Aangezien dit nu in mijn actieve topic lijst staat ben ik bang van wel
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dus ik kan jullie avatar in het op-plaatje verwerken?
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh.
Mickytjuh niet kennenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:12 schreef ToT het volgende:
Oh jee, nog meer nieuw vreemd volk hier?!?
Help!
Ik sta er al toch (zie de ezel)quote:Op maandag 17 januari 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Haajquote:
Je kunt mini geen Roel noemenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oppassen voor Roel van Velzen hier; hij snuffelt aan kruizen.
Jazeker.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dat was het ezeltje van de Dees.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik sta er al toch (zie de ezel)
[..]
Haaj
Leuk man! Dat je hier komt postenquote:
Ik kreeg een 'stille' hintquote:Op maandag 17 januari 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk man! Dat je hier komt posten
Ahh I did not knowquote:Op maandag 17 januari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was het ezeltje van de Dees.
quote:
I knowquote:Op maandag 17 januari 2022 18:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kreeg een 'stille' hintMaar ik wist echt niet van het bestaan af.
Roel is nie zo knap niequote:Op maandag 17 januari 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hier thuis hebben we het ook steeds over "the dwarf" en "the midget".
"Honey, the dwarf is hungry!"
Ga lekker slapen danquote:Op maandag 17 januari 2022 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik zou een dutje moeten doen. Want ik moet nog studeren en ik heb kut geslapen
Lukt niet.. m'n hoofd staat niet stil.quote:
Even naar rustig muziek luisteren?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lukt niet.. m'n hoofd staat niet stil.
Dat staat het nooitquote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh nee helaasquote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even naar rustig muziek luisteren?
Heb je een punt...quote:
Ademhalingsoefening doen in combinatie met een filmpje dat makkelijk te volgen isquote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nu niet hoor. Geen punt te zienquote:Op maandag 17 januari 2022 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh nee helaas
[..]
Heb je een punt...
Jawelles zie er meerderequote:
Ik sta op de wachtlijst bij de psych voor mindfulnessquote:Op maandag 17 januari 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ademhalingsoefening doen in combinatie met een filmpje dat makkelijk te volgen is
Saaiquote:
Ander soort puntenquote:
quote:
Zal je vanavond wel een punt sturenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst bij de psych voor mindfulnessik probeer vaak dit soort dingen maar dan ga ik tijdens die opdracht bedenken wat de boodschappen nog zijn en wat ik nog moet leren nakijken en voorbereiden...
[..]
Saai
Ff een dikke jonko klappen met 2 whiskey'tjes er bij?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik van de Wierie niet zou gaan Barfen wel jaquote:Op maandag 17 januari 2022 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff een dikke jonko klappen met 2 whiskey'tjes er bij?
Ga kijken naar neurofeedbackquote:Op maandag 17 januari 2022 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst bij de psych voor mindfulnessik probeer vaak dit soort dingen maar dan ga ik tijdens die opdracht bedenken wat de boodschappen nog zijn en wat ik nog moet leren nakijken en voorbereiden...
[..]
Saai
Doe maar niet danquote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik van de Wierie niet zou gaan Barfen wel ja
Ik weet het niet zeker maar zij had een ezeltje geadopteerd en die is onlangs gestorven.quote:
Meditatie kan helpen, met name aardende meditaties: ervaren *niet alleen visualiseren) dat er wortels uit je voeten diep de aarde in groeien, zelfs als je op 11 hoog in een appartementje woont; vanuit je bed al die verdiepingen naar beneden, diep de grond in en dat van daar uit een overvloed aan energie vanuit je hoofd en borst via je buik en benen zo naar de grond afvloeit.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ademhalingsoefening doen in combinatie met een filmpje dat makkelijk te volgen is
Wist je niet hèquote:
quote:
Even snel opgezocht, dat klinkt interessant zeg. Ik had hier nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga kijken naar neurofeedback![]()
Werkt echt
En kun je nadat je intake hebt gedaan bij een psycholoog ook zelf thuis doen.
Hoef je niet elke keer weg.
Wel vermoeiend in het begin
THC-olie is dan een enorm goed alternatiefquote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik van de Wierie niet zou gaan Barfen wel ja
Neurofeedback is een soort meditatie die je hersenen traint om makkelijker tot rust te komenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Meditatie kan helpen, met name aardende meditaties: ervaren *niet alleen visualiseren) dat er wortels uit je voeten diep de aarde in groeien, zelfs als je op 11 hoog in een appartementje woont; vanuit je bed al die verdiepingen naar beneden, diep de grond in en dat van daar uit een overvloed aan energie vanuit je hoofd en borst via je buik en benen zo naar de grond afvloeit.
Is het ookquote:Op maandag 17 januari 2022 18:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Even snel opgezocht, dat klinkt interessant zeg. Ik had hier nog nooit van gehoord.
Ik zou weleens microdosing willen proberen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neurofeedback is een soort meditatie die je hersenen traint om makkelijker tot rust te komen
Ghb?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou weleens microdosing willen proberen.
Chaos is een understatement bij mij, zonder het onderwerp te kapen van @Mickytjuhquote:Op maandag 17 januari 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het ook
En helpt daadwerkelijk
Als je chaos in je hoofd hebt train je met neurofeedback om je hoofd rustig te maken en te houden.
En mocht je dan toch getriggerd worden heb je je hersenen geleerd om weer rust te vinden
LSD?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou weleens microdosing willen proberen.
Hier ookquote:Op maandag 17 januari 2022 18:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Chaos is een understatement bij mij, zonder het onderwerp te kapen van @:Mickytjuh
We doen hier niet aan kapen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Chaos is een understatement bij mij, zonder het onderwerp te kapen van @:Mickytjuh
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook
Maar ben er aan gewend geraakt
Zou heel kaal voelen zonder die chaos
Nee nee nee.quote:
Heerlijkquote:
Ha! Laat ik het zo zeggen, ik heb een tijd geleden eens gedacht (zelfs ingeschreven) bij een psycholoog. Destijds werd mij verteld dat 'Cognitieve Gedragstherapie' mijn manier van denken zou kunnen veranderen. Maar terwijl ik op de wachtlijst stond geloofde ik zo hard niet dat ik dat ooit kon veranderen dat ik het weer heb afgezegd. Ik zou niet eens weten hoe/waar ik moet beginnen met uitleggen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
We doen hier niet aan kapen.
Gewoon zeggen wat je wil!
Dus jij hebt ook een onrustig bolletje?
Kan ik prima hebben.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef ToT het volgende:
Voor mij is het 's avonds en 's nachts altijd van:
[ afbeelding ]
Ik had veel aan de 5G methode.Kostte me wel 100 euro per gesprek.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ha! Laat ik het zo zeggen, ik heb een tijd geleden eens gedacht (zelfs ingeschreven) bij een psycholoog. Destijds werd mij verteld dat 'Cognitieve Gedragstherapie' mijn manier van denken zou kunnen veranderen. Maar terwijl ik op de wachtlijst stond geloofde ik zo hard niet dat ik dat ooit kon veranderen dat ik het weer heb afgezegd. Ik zou niet eens weten hoe/waar ik moet beginnen met uitleggen.
Wow. Ik praat snel gelukkig.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had veel aan de 5G methode.Kostte me wel 100 euro per gesprek.
Iedereen kan veranderenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ha! Laat ik het zo zeggen, ik heb een tijd geleden eens gedacht (zelfs ingeschreven) bij een psycholoog. Destijds werd mij verteld dat 'Cognitieve Gedragstherapie' mijn manier van denken zou kunnen veranderen. Maar terwijl ik op de wachtlijst stond geloofde ik zo hard niet dat ik dat ooit kon veranderen dat ik het weer heb afgezegd. Ik zou niet eens weten hoe/waar ik moet beginnen met uitleggen.
De combinatie B00STER en 5G is overigens niet heel populair momenteelquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had veel aan de 5G methode.Kostte me wel 100 euro per gesprek.
Ow goede psychologen hebben daar wel manieren voor om orde in je chaos te krijgen en bij het begin te beginnen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was het geld wel waard verder hoor.quote:
Zijn nu blijkbaar veel mensen die ghb microdoserenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee nee.
Paddo`s. Die hebben echt invloed op me. Wanneer ik het deed moest ik eerst altijd huilen.
Het was nooit echt een probleem bij mij. Zoals je zelf zegt, ik ben er ook aan gewend geraakt. Maar de laatste jaren merk ik dat ik het projecteer op mijn zoon (van nu 8). En dat vind ik dus wel een probleem. Zolang ik er alleen zelf 'last' van heb, vind ik het wel prima.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen kan veranderen
Maar je moet het zelf willen
En echt zoeken wat bij je past.
Veel therapieën zijn eenheidsworsten geworden
quote:
Yep, dat kan zeker.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn nu blijkbaar veel mensen die ghb microdoseren
Op een suikerklontje in de ochtend
Paddo’s kun je ook thee van zetten toch ?
Rauw vreten is beter; hitte breekt de psycho-actieve stoffen af.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn nu blijkbaar veel mensen die ghb microdoseren
Op een suikerklontje in de ochtend
Paddo’s kun je ook thee van zetten toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |