Lukt niet.. m'n hoofd staat niet stil.quote:
Even naar rustig muziek luisteren?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lukt niet.. m'n hoofd staat niet stil.
Dat staat het nooitquote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh nee helaasquote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even naar rustig muziek luisteren?
Heb je een punt...quote:
Ademhalingsoefening doen in combinatie met een filmpje dat makkelijk te volgen isquote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nu niet hoor. Geen punt te zienquote:Op maandag 17 januari 2022 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh nee helaas
[..]
Heb je een punt...
Jawelles zie er meerderequote:
Ik sta op de wachtlijst bij de psych voor mindfulnessquote:Op maandag 17 januari 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ademhalingsoefening doen in combinatie met een filmpje dat makkelijk te volgen is
Saaiquote:
Ander soort puntenquote:
quote:
Zal je vanavond wel een punt sturenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst bij de psych voor mindfulnessik probeer vaak dit soort dingen maar dan ga ik tijdens die opdracht bedenken wat de boodschappen nog zijn en wat ik nog moet leren nakijken en voorbereiden...
[..]
Saai
Ff een dikke jonko klappen met 2 whiskey'tjes er bij?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik van de Wierie niet zou gaan Barfen wel jaquote:Op maandag 17 januari 2022 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff een dikke jonko klappen met 2 whiskey'tjes er bij?
Ga kijken naar neurofeedbackquote:Op maandag 17 januari 2022 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst bij de psych voor mindfulnessik probeer vaak dit soort dingen maar dan ga ik tijdens die opdracht bedenken wat de boodschappen nog zijn en wat ik nog moet leren nakijken en voorbereiden...
[..]
Saai
Doe maar niet danquote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik van de Wierie niet zou gaan Barfen wel ja
Ik weet het niet zeker maar zij had een ezeltje geadopteerd en die is onlangs gestorven.quote:
Meditatie kan helpen, met name aardende meditaties: ervaren *niet alleen visualiseren) dat er wortels uit je voeten diep de aarde in groeien, zelfs als je op 11 hoog in een appartementje woont; vanuit je bed al die verdiepingen naar beneden, diep de grond in en dat van daar uit een overvloed aan energie vanuit je hoofd en borst via je buik en benen zo naar de grond afvloeit.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ademhalingsoefening doen in combinatie met een filmpje dat makkelijk te volgen is
Wist je niet hèquote:
quote:
Even snel opgezocht, dat klinkt interessant zeg. Ik had hier nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga kijken naar neurofeedback![]()
Werkt echt
En kun je nadat je intake hebt gedaan bij een psycholoog ook zelf thuis doen.
Hoef je niet elke keer weg.
Wel vermoeiend in het begin
THC-olie is dan een enorm goed alternatiefquote:Op maandag 17 januari 2022 18:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik van de Wierie niet zou gaan Barfen wel ja
Neurofeedback is een soort meditatie die je hersenen traint om makkelijker tot rust te komenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Meditatie kan helpen, met name aardende meditaties: ervaren *niet alleen visualiseren) dat er wortels uit je voeten diep de aarde in groeien, zelfs als je op 11 hoog in een appartementje woont; vanuit je bed al die verdiepingen naar beneden, diep de grond in en dat van daar uit een overvloed aan energie vanuit je hoofd en borst via je buik en benen zo naar de grond afvloeit.
Is het ookquote:Op maandag 17 januari 2022 18:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Even snel opgezocht, dat klinkt interessant zeg. Ik had hier nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |