Echt he...quote:Op maandag 17 januari 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welkom bij de kut slapen club
Om 2 uur sliep ik nog niet
Daar hielp die lolly lillie lola ook niet bij![]()
![]()
Hee, hij is mooi teruggezet he!quote:Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Echt he...
Lilly Lola Wilde een Lolly van Leroy.
Maar Lilly Lola mocht van sommigen geen Lolly van Leroy omdat Lolly's blijkbaar seksueel zijn.
Jep!quote:
Ik had de opmerking niet eens gelezen in het vorige topic en haalde er ook niks seksueels uit ..quote:Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Echt he...
Lilly Lola Wilde een Lolly van Leroy.
Maar Lilly Lola mocht van sommigen geen Lolly van Leroy omdat Lolly's blijkbaar seksueel zijn.
quote:
Dus ik kan jullie avatar in het op-plaatje verwerken?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Aangezien dit nu in mijn actieve topic lijst staat ben ik bang van wel
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dus ik kan jullie avatar in het op-plaatje verwerken?
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh.
Ik was ietwat geraakt door de adoratie pagina in het vorig topic lieve mensjes
Mickytjuh niet kennenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:12 schreef ToT het volgende:
Oh jee, nog meer nieuw vreemd volk hier?!?
Help!
Ik sta er al toch (zie de ezel)quote:Op maandag 17 januari 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Haajquote:
Je kunt mini geen Roel noemenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oppassen voor Roel van Velzen hier; hij snuffelt aan kruizen.
Jazeker.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dat was het ezeltje van de Dees.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik sta er al toch (zie de ezel)
[..]
Haaj
Leuk man! Dat je hier komt postenquote:
Ik kreeg een 'stille' hintquote:Op maandag 17 januari 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk man! Dat je hier komt posten
Ahh I did not knowquote:Op maandag 17 januari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was het ezeltje van de Dees.
quote:
I knowquote:Op maandag 17 januari 2022 18:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kreeg een 'stille' hintMaar ik wist echt niet van het bestaan af.
Roel is nie zo knap niequote:Op maandag 17 januari 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hier thuis hebben we het ook steeds over "the dwarf" en "the midget".
"Honey, the dwarf is hungry!"
Ga lekker slapen danquote:Op maandag 17 januari 2022 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik zou een dutje moeten doen. Want ik moet nog studeren en ik heb kut geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |