Ik zou weleens microdosing willen proberen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neurofeedback is een soort meditatie die je hersenen traint om makkelijker tot rust te komen
Ghb?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou weleens microdosing willen proberen.
Chaos is een understatement bij mij, zonder het onderwerp te kapen van @Mickytjuhquote:Op maandag 17 januari 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het ook
En helpt daadwerkelijk
Als je chaos in je hoofd hebt train je met neurofeedback om je hoofd rustig te maken en te houden.
En mocht je dan toch getriggerd worden heb je je hersenen geleerd om weer rust te vinden
LSD?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou weleens microdosing willen proberen.
Hier ookquote:Op maandag 17 januari 2022 18:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Chaos is een understatement bij mij, zonder het onderwerp te kapen van @:Mickytjuh
We doen hier niet aan kapen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Chaos is een understatement bij mij, zonder het onderwerp te kapen van @:Mickytjuh
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook
Maar ben er aan gewend geraakt
Zou heel kaal voelen zonder die chaos
Nee nee nee.quote:
Heerlijkquote:
Ha! Laat ik het zo zeggen, ik heb een tijd geleden eens gedacht (zelfs ingeschreven) bij een psycholoog. Destijds werd mij verteld dat 'Cognitieve Gedragstherapie' mijn manier van denken zou kunnen veranderen. Maar terwijl ik op de wachtlijst stond geloofde ik zo hard niet dat ik dat ooit kon veranderen dat ik het weer heb afgezegd. Ik zou niet eens weten hoe/waar ik moet beginnen met uitleggen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
We doen hier niet aan kapen.
Gewoon zeggen wat je wil!
Dus jij hebt ook een onrustig bolletje?
Kan ik prima hebben.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef ToT het volgende:
Voor mij is het 's avonds en 's nachts altijd van:
[ afbeelding ]
Ik had veel aan de 5G methode.Kostte me wel 100 euro per gesprek.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ha! Laat ik het zo zeggen, ik heb een tijd geleden eens gedacht (zelfs ingeschreven) bij een psycholoog. Destijds werd mij verteld dat 'Cognitieve Gedragstherapie' mijn manier van denken zou kunnen veranderen. Maar terwijl ik op de wachtlijst stond geloofde ik zo hard niet dat ik dat ooit kon veranderen dat ik het weer heb afgezegd. Ik zou niet eens weten hoe/waar ik moet beginnen met uitleggen.
Wow. Ik praat snel gelukkig.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had veel aan de 5G methode.Kostte me wel 100 euro per gesprek.
Iedereen kan veranderenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ha! Laat ik het zo zeggen, ik heb een tijd geleden eens gedacht (zelfs ingeschreven) bij een psycholoog. Destijds werd mij verteld dat 'Cognitieve Gedragstherapie' mijn manier van denken zou kunnen veranderen. Maar terwijl ik op de wachtlijst stond geloofde ik zo hard niet dat ik dat ooit kon veranderen dat ik het weer heb afgezegd. Ik zou niet eens weten hoe/waar ik moet beginnen met uitleggen.
De combinatie B00STER en 5G is overigens niet heel populair momenteelquote:Op maandag 17 januari 2022 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had veel aan de 5G methode.Kostte me wel 100 euro per gesprek.
Ow goede psychologen hebben daar wel manieren voor om orde in je chaos te krijgen en bij het begin te beginnen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was het geld wel waard verder hoor.quote:
Zijn nu blijkbaar veel mensen die ghb microdoserenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee nee.
Paddo`s. Die hebben echt invloed op me. Wanneer ik het deed moest ik eerst altijd huilen.
Het was nooit echt een probleem bij mij. Zoals je zelf zegt, ik ben er ook aan gewend geraakt. Maar de laatste jaren merk ik dat ik het projecteer op mijn zoon (van nu 8). En dat vind ik dus wel een probleem. Zolang ik er alleen zelf 'last' van heb, vind ik het wel prima.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen kan veranderen
Maar je moet het zelf willen
En echt zoeken wat bij je past.
Veel therapieën zijn eenheidsworsten geworden
quote:
Yep, dat kan zeker.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn nu blijkbaar veel mensen die ghb microdoseren
Op een suikerklontje in de ochtend
Paddo’s kun je ook thee van zetten toch ?
Rauw vreten is beter; hitte breekt de psycho-actieve stoffen af.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn nu blijkbaar veel mensen die ghb microdoseren
Op een suikerklontje in de ochtend
Paddo’s kun je ook thee van zetten toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |