quote:Op maandag 17 januari 2022 17:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
OK DOEI!Ja nee altijd tof, vers bloed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op de Borsato / Ali B manier natuurlijk he!![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee altijd tof, vers bloed!
Niet op de Borsato / Ali B manier natuurlijk he!
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]JA WIE BEN JIJ NOU WEER?
Nieuwe mensen vinden we hier eng ja!
Uiteindelijk hebben we jou ook geaccepteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Zelfs een badeendjequote:Op maandag 17 januari 2022 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we jou ook geaccepteerd.
Was B005TER er altijd al of ontstaan na de boosterprik?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef B00STER het volgende:
Was dit forum er altijd al, of is dit ontstaan na het opheffen van Viva! ?
Dat laatste idd, en toen bleek viva gewoon te blijven tenminste het forum.. en ging dit topic dicht omdat er niks meer gepost werd.. en dus hebben wij hem open gekraaktquote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef B00STER het volgende:
En toen kon jij en die maffe Fries er ook wel bij.quote:
Dit forum ontstond idd toen Viva zou stoppen. Viva ging toch online door en toen hebbennwe met een aantal mensen die andere plekken op fok minder leuk vonden gekraakt.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef B00STER het volgende:
Dat ligt een beetje aan je bouwjaar. Maar deze B00STER is al sinds 2003 op FOK! aanwezig. Weet ik veel dat ze een prik naar me gaan vernoemen.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was B005TER er altijd al of ontstaan na de boosterprik?
Haha! En terecht! Dankjewel.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat laatste idd, en toen bleek viva gewoon te blijven tenminste het forum.. en ging dit topic dicht omdat er niks meer gepost werd.. en dus hebben wij hem open gekraakt
Welkom.Let niet op Tot.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Excuus, duurde even ik moest koken, maar hallo!
Wie?quote:
Nou toen ik na een aantal jaren onlangs weer actief werd, had ik er totaal geen erg in, tot ik ineens wel heel veel grappen mijn kant op kreeg. Toen maar mijn ondertitel veranderdquote:Op maandag 17 januari 2022 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
Mooi verhaal om later aan je kleinkinderen te vertellen
Anders was t feest niet compleetquote:Op maandag 17 januari 2022 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
En toen kon jij en die maffe Fries er ook wel bij.
Dan zit je hier goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel. En ik kan wel wat hebben hoor, ik hou van humor.
En strandwandelingen zeker?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel. En ik kan wel wat hebben hoor, ik hou van humor.
Die opmerking sloeg eigenlijk op het kraken van forumquote:Op maandag 17 januari 2022 17:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou toen ik na een aantal jaren onlangs weer actief werd, had ik er totaal geen erg in, tot ik ineens wel heel veel grappen mijn kant op kreeg. Toen maar mijn ondertitel veranderd
Oh. Excuus. Nou ja, ik ben het weer kwijt.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die opmerking sloeg eigenlijk op het kraken van forum
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |