Doe normaalquote:Op maandag 17 januari 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik over een half uurtje lunchen
Heb echt honger
WALGELIJK VROEG!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Ik geef deze lunch geen voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Dit is echt waardeloos brood. Je zou je moeten schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
WALGELIJK VROEG!!!ProletenlunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik over minder dan een minuut.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:58 schreef fetX het volgende:
Wellicht dat ik over een minuut of 2 ga lunchen
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Erg lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
Broodje met pesto, kip, rucola en balsamico
Hemels voer echt waarquote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
Broodje met pesto, kip, rucola en balsamico
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik geef deze lunch geen voldoende.
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt waardeloos brood. Je zou je moeten schamen.
quote:
Heb "honger" maar krijg niks binnen.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik over een half uurtje lunchen
Heb echt honger
Eerste twee elpees zijn goed te doen. Daarna heb je gelijk.quote:
Hoe is het naar omstandigheden nu met je ouwe reus?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb "honger" maar krijg niks binnen.
Mindere dag. Moe en hoofdpijn. Ga af en toe effe liggen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe is het naar omstandigheden nu met je ouwe reus?
Goed idee, ik ga er ook een pakken. Het is nodig vandaagquote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zet nog een bak koffie.
Random woord: bakboord.²
Bijwerking van de medicijnen?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb "honger" maar krijg niks binnen.
Het gaat zo te zien niet best met je. Wil je er iets over kwijt?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Nee daar wilde ik het voor nu even bij laten.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat zo te zien niet best met je. Wil je er iets over kwijt?
Waarom gebruik je nou trouwens dezelfde emote als die bansheeboy? Ik had dit nog nooit eerder gezienquote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Oke. Als je ooit je hart wil luchten, dan kun je altijd @KingRoland een DM sturen.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar wilde ik het voor nu even bij laten.
Ken je klassiekers.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nou trouwens dezelfde emote als die bansheeboy? Ik had dit nog nooit eerder gezien
Klassiekers? Bansheeboy is een tyfusdebiel met een zeer matige act. Dat maakt het geen klassieker.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga er ook een pakken. Het is nodig vandaag
geloof jij dit echt?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nogmaals, en knoop dit alsjeblieft fucking goed in je oren.
GEEN ENKELE VROUW KLAAGT JE AAN ALS JE JE GEWOON NORMAAL GEDRAAGT
Dag Lenny. Hoe maken jullie het? Alweer een tijd geleden dat ik mijn dijwerken liet weken in VBL.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We roddelen trouwens niet.
@:bansheeboy
Ja, prima. Tyf nou maar weer op.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag Lenny. Hoe maken jullie het? Alweer een tijd geleden dat ik mijn dijwerken liet weken in VBL.²
dat kan niet allebei héquote:Op maandag 17 januari 2022 14:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja man. Er zijn altijd zeldzame uitzonderingen.
HOE GAAT HET MET DE DUKATEN OP DE CHEST?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag Lenny. Hoe maken jullie het? Alweer een tijd geleden dat ik mijn dijwerken liet weken in VBL.²
Prima man, bagatelliseer het maar.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan niet allebei hé
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 17 januari 2022 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima man, bagatelliseer het maar.
Ik ben er van overtuigd dat als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt, geen enkele vrouw aangifte tegen je zal doen. Het zal eens in de miljoen keer misschien een keer voorkomen, maar die kans is zó klein dat het niet gebruikt mag worden als argument.
hahaquote:Op maandag 17 januari 2022 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt, geen enkele vrouw aangifte tegen je zal doen. Het zal eens in de miljoen keer misschien een keer voorkomen, maar die kans is zó klein dat het niet gebruikt mag worden als argument.
Lekker man!quote:Op maandag 17 januari 2022 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HOE GAAT HET MET DE DUKATEN OP DE CHEST?
Hoe romig is het elftal van Marokko?quote:
Omdat het naïef is. Als je even zoekt kom je er zo achter hoeveel % valse aangiftes zijn (2-10% lees ik zojuist bijvoorbeeld).quote:Op maandag 17 januari 2022 14:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Waarom vinden jullie dit grappig?
Zie antwoord scrummiequote:Op maandag 17 januari 2022 14:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zit nu even in een onderhoud over het vermeende misbruik bij The Voice in NWS. Mogelijk zie ik je daar nog. Zou top zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, prima. Tyf nou maar weer op.
Geloof mij nou maar als je rijk&machtig bent gaan bepaalde type vrouwen je proberen uit te buiten voor persoonlijk financieel gewin.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Islam? Nee. Alle Marokkanen terug naar Istanbul.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar als je rijk&machtig bent gaan bepaalde type vrouwen je proberen uit te buiten voor persoonlijk financieel gewin.
Daarom pleit ik voor meer islam in Nederland. Zodat vrouwen als pinguin over straat moeten en praktisch uit het dagelijks leven van de man worden geweerd. Dan kun je dit soort problemen voorkomen.
Link?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu even in een onderhoud over het vermeende misbruik bij The Voice in NWS. Mogelijk zie ik je daar nog. Zou top zijn.²
Het enige onderzoek dat ik kan vinden spreekt over 5% en dat gaat dan ook alleen nog maar over de vrouwen die de moeite nemen of aangifte durven te doen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het naïef is. Als je even zoekt kom je er zo achter hoeveel % valse aangiftes zijn (2-10% lees ik zojuist bijvoorbeeld).
Dat was niet jouw stelling.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
De context in het topic ging over vrouwen die aangifte doen tegen iemand die ze een cola aanbiedt.
NWS / RTL legt 'The voice' stil #8 Linda dumpt Jeroen.quote:
Prima man, je hebt helemaal gelijk!quote:
Van cola krijg je kanker maatquote:Op maandag 17 januari 2022 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het enige onderzoek dat ik kan vinden spreekt over 5% en dat gaat dan ook alleen nog maar over de vrouwen die de moeite nemen of aangifte durven te doen.
Dit gaat trouwens alleen nog maar over verkrachting.
De context in het topic ging over vrouwen die aangifte doen tegen iemand die ze een cola aanbiedt.
Ik reageerde puur hierop:quote:Op maandag 17 januari 2022 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het enige onderzoek dat ik kan vinden spreekt over 5% en dat gaat dan ook alleen nog maar over de vrouwen die de moeite nemen of aangifte durven te doen.
Dit gaat trouwens alleen nog maar over verkrachting.
En mede die valse aangiftes maken het zo'n belachelijk moeilijk onderwerp, voor alle betrokken partijen. Maar doen alsof ze bijna niet voorkomen, tja. Lijkt me niet echt correct.quote:Ik ben er van overtuigd dat als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt, geen enkele vrouw aangifte tegen je zal doen. Het zal eens in de miljoen keer misschien een keer voorkomen, maar die kans is zó klein dat het niet gebruikt mag worden als argument.
Jeetjequote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima man, je hebt helemaal gelijk!
Je mag als man tegenwoordig ook helemaal niks meer hè! Voor je het weet sla je je collega op haar billen en wordt je ontslagen!
Dat dit kan in nederland joh! godverdomme waar gaan we heen met zijn allen!
Het ging me om jouw stellingquote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je mag als man tegenwoordig ook helemaal niks meer hè! Voor je het weet sla je je collega op haar billen en wordt je ontslagen!
Jij slaat nu een hele rare weg in met allerlei vreemde teksten waar ik niks over gezegd heb.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
wordt jequote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn excuses bij deze, mijn emoties zitten momenteel hoog omdat er een stel debielen in NWS en SHO het bloed onder mijn nagels vandaan halen![]()
Het komt inderdaad wel eens voor dat een valse aangifte gedaan wordt. Daarentegen zijn er ook gigantisch veel vrouwen die niet eens aangifte durven te doen omdat ze bang zijn door de politie uitgelachen te worden of niet serieus genomen te worden.
Het probleem dat vrouwen zich onveilig voelen of ook daadwerkelijk iets aangedaan wordt, is veel groter dan het probleem dat een man onterecht beschuldigd wordt. Onterechte aangiftes zijn niet de norm.
Overigens, van alle "onterechte" beschuldigingen zijn er ook een hoop terecht, maar worden onterecht bestempeld omdat er gewoon niet genoeg bewijs is.
Niet gelezen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn excuses bij deze, mijn emoties zitten momenteel hoog omdat er een stel debielen in NWS en SHO het bloed onder mijn nagels vandaan halen![]()
Het komt inderdaad wel eens voor dat een valse aangifte gedaan wordt. Daarentegen zijn er ook gigantisch veel vrouwen die niet eens aangifte durven te doen omdat ze bang zijn door de politie uitgelachen te worden of niet serieus genomen te worden.
Het probleem dat vrouwen zich onveilig voelen of ook daadwerkelijk iets aangedaan wordt, is veel groter dan het probleem dat een man onterecht beschuldigd wordt. Onterechte aangiftes zijn niet de norm.
Overigens, van alle "onterechte" beschuldigingen zijn er ook een hoop terecht, maar worden onterecht bestempeld omdat er gewoon niet genoeg bewijs is.
Ja, ik ondervind hetzelfde. Ik probeer het echter bij de inhoud te houden. Die ad-hominems altijd zijn een zwakte bod.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Denk het haast wel.quote:
Gefeliciteerd maat.quote:
Ik heb een pittige mening over users die niet oprecht reageren op een post vanwege bijbedoelingen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat.
En dat zeg ik zonder verdere bijbedoelingen van dat ik wil haxballen vanavond
Nou zeg nu doe je net alsof ik verder nooit aardig tegen je doequote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die niet oprecht reageren op een post vanwege bijbedoelingen.
Gefeliciteerd!quote:
Word teamleider van alle nieuwe instroom.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Wat ga je doen?
Oh beter, dan kan je dus voortaan makkelijker sexueel getinte opmerkingen maken op de vrijdagmiddagborrel.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Word teamleider van alle nieuwe instroom.
Mijn Haxball host ervaring gooide hoge ogen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh beter, dan kan je dus voortaan makkelijker sexueel getinte opmerkingen maken op de vrijdagmiddagborrel.
Oh je voelde je aangesproken?quote:Op maandag 17 januari 2022 16:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou zeg nu doe je net alsof ik verder nooit aardig tegen je doe
8/10 (geen pics)quote:Op maandag 17 januari 2022 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Was je manager een beetje te doen?
Maat, hij is nu de manager.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Was je manager een beetje te doen?
Onze voorzitter raad van bestuur is nu minister van sociale zaken.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tenzij nu CEO zal er altijd een laag boven zitten.
Zeker bij de Big4 is dit zo, open value networks @KingRolandquote:Op maandag 17 januari 2022 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tenzij nu CEO zal er altijd een laag boven zitten.
Stukje belangenverstrengeling, stukje dubbele agenda.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Onze voorzitter raad van bestuur is nu minister van sociale zaken.
voordat de kroegen open zijn is iedereen dat alweer vergetenquote:Op maandag 17 januari 2022 16:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Klote voice of holland heeft roet in het eten gegooid, nu moet iedereen extra op zijn hoede zijn.
Oh degene die aandacht wilde op het bordes.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Onze voorzitter raad van bestuur is nu minister van sociale zaken.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
Dit bestaat echtDirect in de Bonus nu
Zal straks wel een 35% sticker extra bovenop komen.
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Bietjes.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazie.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst, kip, erwten.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Groentesoep en Spaanse Tortilla.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met konijn?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Groentesoep en Spaanse Tortilla.
Rollade, stoofpeertjes, mosterdsaus en aardappeltjes.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
biefstuk en wat groentequote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag van de week reclame (op Amerikaanse tv) dat KFC nu ook vega 'kip' heeft in het assortiment.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, ik eet geregeld vlees. Alleen niet elke avond.
Het nadeel van dat soort vleesvervangers is meestal dat er zo ongelooflijk veel rotzooi in zit. Als ik vlees wil eten, eet ik vlees. Dat doe ik niet vaak, maar ik ben er van overtuigd dat vlees gezonder is dan de meeste vleesvervangers.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zag van de week reclame (op Amerikaanse tv) dat KFC nu ook vega 'kip' heeft in het assortiment.
Zojuist een bijzonder ondeugende espresso getapt.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Zes jaar geleden naar hun greatest hits-tour geweest, van Rico en Sticks. Ze ramden in drie uur hun hele oeuvre er doorheen, inclusief Opgezwolle materiaal. Was tof.quote:
Ja veel zout om er smaak aan te geven denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het nadeel van dat soort vleesvervangers is meestal dat er zo ongelooflijk veel rotzooi in zit. Als ik vlees wil eten, eet ik vlees. Dat doe ik niet vaak, maar ik ben er van overtuigd dat vlees gezonder is dan de meeste vleesvervangers.
Soms maak ik zelf vervangers voor in wokgerechten, maar eigenlijk is dat ook gewoon tering veel werk en ben je beter af met een combinatie van kaas, bonen en noten als je toch alles binnen wilt krijgen.
Lekker man. Ik nu m’n tweede bakkie.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
hoijojoquote:Op maandag 17 januari 2022 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker man. Ik nu m’n tweede bakkie.
En allerlei zooi om de structuur op kip te laten lijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja veel zout om er smaak aan te geven denk ik.
die shit is echt fucking goorquote:Op maandag 17 januari 2022 20:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En allerlei zooi om de structuur op kip te laten lijken.
Ja, vrijwel alle kipvervangers zijn goor, te glazig van structuur en volgeplempt met zooi. Ik eet liever gewoon kip, of gewoon een gebalanceerde maaltijd zonder vlees.quote:
Jammer voor je, maar treur niet. Er zijn genoeg manieren om ziek te worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren een booster gehad, maar ik ben godverdomme alweer helemaal niet ziek.
Het wil maar niet lukken.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar treur niet. Er zijn genoeg manieren om ziek te worden.
Ik erger me dood aan die hoofdrol broer. Met zijn hoofd.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben begonnen aan manifest op netflix
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, review volgt!
Ik ben toch wel een dagje vies bad gegaan van die prik.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
Het concept is tof, maar ze hebben er net iets te weinig geld ingepomptquote:Op maandag 17 januari 2022 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan die hoofdrol broer. Met zijn hoofd.
Dat hoor je heel veel. Maar ja, de volgende ronde weer een kans.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een dagje vies bad gegaan van die prik.
Ja, het had wel Lost (de eerste seizoen dan) potentie, maar de acteurs wekken nogal ergernis op.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het concept is tof, maar ze hebben er net iets te weinig geld ingepompt
Had hbo het maar gedaan
Ik had hem vorige week, maar ook alleen een stijve arm eraan overgehouden.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
Als je een plaat met Skrillex gaat opnemen is het wel voorbij ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
'97 Dynamo Open Air was ook fantastisch.
Kornjammer dat ze zo kut zijn geworden daarna.
Zelfs bij mijn arm voel ik het alleen als ik erop druk.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had hem vorige week, maar ook alleen een stijve arm eraan overgehouden.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
'97 Dynamo Open Air was ook fantastisch.
Kornjammer dat ze zo kut zijn geworden daarna.
Verstandig, dit wil je wel bingen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review
Die staat ook op mijn lijstje, maar ik wacht even totdat het hele seizoen uit is
quote:
Was je hier ook bij?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit was vooral mijn ding destijds. En de wat duisterder Metal. Paradise Lost, Type O Negative, my dying bride.
Dynamo, tijden waren dat.
Ik zat in groep 8 in 2000 en m'n pa nam me mee naar Pinkpop, en kreeg Moby, Pearl Jam en Korn voor m'n kiezen die maandag. Meer kon ik me niet wensen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit was vooral mijn ding destijds. En de wat duisterder Metal. Paradise Lost, Type O Negative, my dying bride.
Dynamo, tijden waren dat.
Genoeg om straks met jullie linkjes de dag te vullen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit moet trouwens het beste van Dynamo 1995 zijn geweest.
@:Drizzt_DoUrden
Dat hele jaar was episch. '95 en '96 waren geweldige festivals. Niet alleen qua muziek, maar ook qua sfeer en absurditeit van omvang. Zeker '95 was gekkenwerk. BBQ op de snelweg omdat er gewoon echt geen beweging meer in te krijgen was. Alles dichtgeslibt. Slapende Duitsers bij ons voor de deur. Totale waanzin in Eindhoven en omstreken.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit moet trouwens het beste van Dynamo 1995 zijn geweest.
@:Drizzt_DoUrden
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef tong80 het volgende:
Mailtje van vriend op leeftijd. In vrijetijd voetbaljournalist. Leuk voor hem.....
Op pad voor Voetbal247
EN OOK DEZE ACCREDITATIE IS BINNEN!
Ik ben wel blij geworden vandaag; eerst de persaccreditatie binnen voor Vitesse-DVS'33 (morgen in het Gelredome) en een uurtje geleden ook die van Ajax tegen Excelsior Maassluis(donderdag a.s.) in de mailbox. Eveneens voor de KNVB-beker en zonder publiek.
Maar ik ben er bij in de Arena komende donderdag!
Sorry, maar ik ga niet kijken.quote:
Ik gun je je dolletje in COR van harte, verder.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun je je dolletje in COR van harte, verder.
Bedankt, like gegevenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend topic. Reactie gegeven.
Bedankt.quote:
Beter gewoon je schaamhaar stijlen. Dan lijk je meer op een Aziaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja eromheen lijkt het wel op de veluwe die van mij
Zolang je je benen niet scheert mag veel. Al vind ik volledig kaal gaan als man vrij dubieus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter gewoon je schaamhaar stijlen. Dan lijk je meer op een Aziaat.
@:rambodirk dit klopt toch?
Ballen en stam kaal vinden de dames fijn, maar het is wat raar om de rest van je schaamstreek kaal te scheren als je wel haar op je buik, benen en kont hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zolang je je benen niet scheert mag veel. Al vind ik volledig kaal gaan als man vrij dubieus.
Kont ook, ivm rimmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ballen en stam kaal vinden de dames fijn, maar het is wat raar om de rest van je schaamstreek kaal te scheren als je wel haar op je buik, benen en kont hebt.
En een man?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een vrouw van mijn kont afblijft.
3, maar had er iets van 2 gegeten uiteindelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je vanmorgen niet ook al 4 kaascroissants op?
Oh dan is het logisch eet smakelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3, maar had er iets van 2 gegeten uiteindelijk
Lekker maat. Smakelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wraps met zalm en nog wat andere dingen erin
Ma bracht net kibbeling en bruine bolletjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
We eten vandaag iets later ivm technische problemem
Geniet er lekker van makkerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma bracht net kibbeling en bruine bolletjes
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma bracht net kibbeling en bruine bolletjes
zo danquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die om 12 uur een overleg inplannen zijn minderwaardige mensen.
ik heb echt medelijden met mensen die dat hun hele werkende leven moeten doorstaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Achja, camera uit, airpods in en een beetje lunch maken. Weinig mis mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Welk creatief excuus heb jij om je camera uit te laten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, camera uit, airpods in en een beetje lunch maken. Weinig mis mee.
Nog erger zijn mensen die om 11:30 een half uurtje inplannen, terwijl ze weten dat ze daar niet genoeg aan hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Is niet echt verplicht, die besprekingen zijn ook doorgaans met een man of 20 dus dan valt het wat minder op dan wanneer je met een klein clubje bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk creatief excuus heb jij om je camera uit te laten?
Als een overleg langer moet duren dan een half uur is het sowieso een kut overleg.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nog erger zijn mensen die om 11:30 een half uurtje inplannen, terwijl ze weten dat ze daar niet genoeg aan hebben.
Sinds ik en een collega de wekelijkse overleggen voorzitten van onze afdeling zijn wij binnen 30min klaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als een overleg langer moet duren dan een half uur is het sowieso een kut overleg.
Jou niet gezien toch? Nooit voor een baas gaan werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb echt medelijden met mensen die dat hun hele werkende leven moeten doorstaan
Terecht. Ga eens gewoon werken voor je kankergeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik en een collega de wekelijkse overleggen voorzitten van onze afdeling zijn wij binnen 30min klaar.
Het vervelende is dat in ons bedrijf een overlegcultuur heerst. Ik krijg daar echt jeuk van. 90% sla ik gewoon over.
Het leukste vind ik die veelgestelde obligate vraag aan het begin. Hoe gaat het met iedereen, is er iemand die iets wil delen?????quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik en een collega de wekelijkse overleggen voorzitten van onze afdeling zijn wij binnen 30min klaar.
Het vervelende is dat in ons bedrijf een overlegcultuur heerst. Ik krijg daar echt jeuk van. 90% sla ik gewoon over.
40-45 man die iets eisen van de regering. Leuke rubriek is dat altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
deze rebellen willen graag een nog hogere energierekening
(lol)
het kan altijd erger, dit geeft nog een beetje het idee dat je ertoe doetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb echt medelijden met mensen die dat hun hele werkende leven moeten doorstaan
Owja, 'inchecken' noemen ze dat bij ons.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leukste vind ik die veelgestelde obligate vraag aan het begin. Hoe gaat het met iedereen, is er iemand die iets wil delen?????
Vervolgens een pijnlijke stilte van minstens 10 seconden. Optyven gauw.
ik zou liever terug gaan naar afwassen dan kantoorgodenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan altijd erger, dit geeft nog een beetje het idee dat je ertoe doet
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Owja, 'inchecken' noemen ze dat bij ons.
afwassen levert meestal wat minder opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou liever terug gaan naar afwassen dan kantoorgoden
De befaamde incheckronde.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leukste vind ik die veelgestelde obligate vraag aan het begin. Hoe gaat het met iedereen, is er iemand die iets wil delen?????
Vervolgens een pijnlijke stilte van minstens 10 seconden. Optyven gauw.
jij weet niet hoe goed ik kan afwassenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
afwassen levert meestal wat minder op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2022 13:13:32 ]
Hier heet dat een RONDJE MOODquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Owja, 'inchecken' noemen ze dat bij ons.
quote:
Goede collegaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom in een ziekenhuis werken. Ik herken dit absoluut niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]![]()
Echt te erg die kantoortaal. Ik moet snel maar weer eens iets zoeken waarbij ik dit soort onzin wat meer ontloop. Het is soms wel fijn om wat langer dezelfde opdrachtgever te hebben, maar het nadeel is dat je in steeds meer overlegstructuren komt en dat is niet goed voor me.
Ik vond dat fysiek altijd wel geinig hoor, helemaal als je een beetje een groep leuke collega's hebt. Maar online werkt dat gewoon niet, helemaal nu zo'n 90% elkaar nooit in het echt heeft gezien.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]![]()
Echt te erg die kantoortaal. Ik moet snel maar weer eens iets zoeken waarbij ik dit soort onzin wat meer ontloop. Het is soms wel fijn om wat langer dezelfde opdrachtgever te hebben, maar het nadeel is dat je in steeds meer overlegstructuren komt en dat is niet goed voor me.
Dit moeten wappies niet flikken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
(lol)
Nee die mochten zelfs in het torentje komen bij Rutte op bezoek (lol).quote:
Gewoon 2 kerncentrales weer laten draaien. Dan zijn we van al het gezeik afquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
(lol)
Doel je op de 'gele hesjes'?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die mochten zelfs in het torentje komen bij Rutte op bezoek (lol).
Daar wordt in elk geval veel minder vergaderd, al heb ik niet heel veel werkervaring in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom in een ziekenhuis werken. Ik herken dit absoluut niet.
Ja, dat sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die waus die toen bellend binnenkwam![]()
Gelachen.
Een collega en ik zeg je dan. Je moet nu netjes zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben hier absoluut niet blij mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb tegenwoordig 3 keer in de week precies om 12u een overleg in plaats van de 10u voorheen.
Dat schopt onze lunchplannen behoorlijk in de war, sorry @:ggmm
Ontslag nemen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier absoluut niet blij mee.
Ik hoor graag hoe je dit op korte termijn oplost.
Denken dat men dit 'probleem' wil oplossenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gewoon 2 kerncentrales weer laten draaien. Dan zijn we van al het gezeik af
Ik heb nog steeds de wens om een keer ongehoord in m'n reet te worden geneukt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Asking for a friend, neem ik aan?
Ik heb liever dat mannen helemaal van me afblijven.
Ik moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een collega en ik zeg je dan. Je moet nu netjes zijn.
#thierryisgevaccineerdquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:15 schreef 3rr0r het volgende:
Thierry hep hoestbuien en andere griepklachten.
Ik heb geen zin om alle users te taggen die je hierbij kunnen helpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de wens om een keer ongehoord in m'n reet te worden geneukt.
Noem er eens 1 dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alle users te taggen die je hierbij kunnen helpen.
De grap wordt extra leuk als je je beseft dat de Minister President (en het kabinet) ook helemaal niet de rol van volksvertegenwoordiger hebben in onze parlementaire democratie.quote:
Er is maar 1 user bij wie ik dat zou doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil niemand buitensluiten, @:coco
Hier wordt niet geroddeld @yvonnequote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is maar 1 user bij wie ik dat zou doen.
Is het al gelukt?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de wens om een keer ongehoord in m'n reet te worden geneukt.
@BansheeBoy wilt dat welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alle users te taggen die je hierbij kunnen helpen.
Je kan je ook hier kritisch uitlaten over bepaalde mods/FA's, het resultaat is dan vergelijkbaar.quote:
Wil je zeggen dat @GGMM een incapabel persoon is?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan je ook hier kritisch uitlaten over bepaalde mods/FA's, het resultaat is dan vergelijkbaar.
Spinazie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Eet smakelijk maat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net wat bonen kalt gesteld. Lekker!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Akkoord. De werkende zitten nog in een lockdown! Goed dat je hier omheen werkt door in de baas zijn tijd naar de gym te gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb om kwart voor 5 al gegeten. Een beetje vroeg maar had een slopende LEGDAY sessie @:ggmm @:onlogisch @:rambodirk afgerond en toen ik thuiskwam zat de kip, rijst, erwten van gisteren mij al aan te kijken @:drizzt_dourden
Dit even ter info.
In welk kamp zit je?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb net wat bonen kalt gesteld. Lekker!²
quote:PSV-aanvaller Noni Madueke moet voor de rechter verschijnen wegens het tonen van een vals rijbewijs, aldus het Eindhovens Dagblad. De 19-jarige Engelsman werd eind vorig jaar aangehouden in Eindhoven en liet daarbij een vals Engels rijbewijs zien. De speler kan rijden zonder geldig rijbewijs of zelfs valsheid in geschrifte ten laste worden gelegd.
Hij kan veroordeeld worden tot een hoge boete of werkstraf.
Stooflappen, erwten en wortels en piepers.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vette foto.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #374 presenteer ik vandaag foto #1:
[ afbeelding ]
Speciaal voor mijn goede vriend @:kingroland
Babie Pagnang met groentenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt vriend, dit maakt mijn dag weer goedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #374 presenteer ik vandaag foto #1:
[ afbeelding ]
Speciaal voor mijn goede vriend @:kingroland
Ik doe alles met Twinfieldquote:
quote:De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb wil onderzoeken of een zogeheten paintballgeweer toegevoegd kan worden aan de uitrusting van agenten. Aanleiding zijn de Coolsingelrellen van 19 november vorig jaar, waarbij politie en hulpverleners werden belaagd met stenen en vuurwerk.
Keep going hermanquote:Op woensdag 19 januari 2022 06:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Goed geslapen. Ga vroeg naar bed en vroeg er uit. Gaat naar omstandigheden goed. Blijf vermoeid, en het vervelende in de huidige situatie is de hoofdpijn. Heb ik al 30 jaar chronisch. Ben ik aan gewend en valt mee te leven, maar is momenteel heftiger. Extra vermoeiend dus. Ga daarom paar keer per dag even liggen. Gisteren samen met buurman voor het eerst klein stukje gewandeld. Dan merk je pas hoe verzwakt je bent. Dit ga ik op advies twee keer per dag doen. Je moet blijven bewegen. Verder hopen op snel bericht voor operatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |