Doe normaalquote:Op maandag 17 januari 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik over een half uurtje lunchen
Heb echt honger
WALGELIJK VROEG!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Ik geef deze lunch geen voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Dit is echt waardeloos brood. Je zou je moeten schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
WALGELIJK VROEG!!!ProletenlunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik over minder dan een minuut.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:58 schreef fetX het volgende:
Wellicht dat ik over een minuut of 2 ga lunchen
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Erg lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
Broodje met pesto, kip, rucola en balsamico
Hemels voer echt waarquote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
Broodje met pesto, kip, rucola en balsamico
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik geef deze lunch geen voldoende.
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt waardeloos brood. Je zou je moeten schamen.
quote:
Heb "honger" maar krijg niks binnen.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik over een half uurtje lunchen
Heb echt honger
Eerste twee elpees zijn goed te doen. Daarna heb je gelijk.quote:
Hoe is het naar omstandigheden nu met je ouwe reus?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb "honger" maar krijg niks binnen.
Mindere dag. Moe en hoofdpijn. Ga af en toe effe liggen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe is het naar omstandigheden nu met je ouwe reus?
Goed idee, ik ga er ook een pakken. Het is nodig vandaagquote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zet nog een bak koffie.
Random woord: bakboord.²
Bijwerking van de medicijnen?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb "honger" maar krijg niks binnen.
Het gaat zo te zien niet best met je. Wil je er iets over kwijt?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Nee daar wilde ik het voor nu even bij laten.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat zo te zien niet best met je. Wil je er iets over kwijt?
Waarom gebruik je nou trouwens dezelfde emote als die bansheeboy? Ik had dit nog nooit eerder gezienquote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Oke. Als je ooit je hart wil luchten, dan kun je altijd @KingRoland een DM sturen.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar wilde ik het voor nu even bij laten.
Ken je klassiekers.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nou trouwens dezelfde emote als die bansheeboy? Ik had dit nog nooit eerder gezien
Klassiekers? Bansheeboy is een tyfusdebiel met een zeer matige act. Dat maakt het geen klassieker.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga er ook een pakken. Het is nodig vandaag
geloof jij dit echt?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nogmaals, en knoop dit alsjeblieft fucking goed in je oren.
GEEN ENKELE VROUW KLAAGT JE AAN ALS JE JE GEWOON NORMAAL GEDRAAGT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |