Ja, maar tegelijkertijd geeft het misschien ook meer rust, omdat je niks 'moet'! Maar gewoon er rustig kunt zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:44 schreef Meridiaan het volgende:
Dat is wel spannend dan, als je dingen meer los gaat laten terwijl dat niet per se in je aard zit.
Oh ik dacht dat ze het huwelijk voorstelde om vervreemding te garanderen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze al 29 jaar elk jaar zo'n tas krijgt
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze het huwelijk voorstelde om vervreemding te garanderen.
Maar dat plan je dan dus wel bewust zo in, dat je bepaalde dagdelen niets moet?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd geeft het misschien ook meer rust, omdat je niks 'moet'! Maar gewoon er rustig kunt zijn.
Dat is waar, mits de rust in je hoofd er ook is.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd geeft het misschien ook meer rust, omdat je niks 'moet'! Maar gewoon er rustig kunt zijn.
Dat wel ja, ik ga dat allemaal uitzoeken, metroroutes, alles, maar ik ga de dag niet te volplannen met dingen die we per se moeten doen, want dan zit je telkens op hete kolen en heb je het gevoel dingen te moeten 'afwerken' en dan kan je niet mindful zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:48 schreef Arizona het volgende:
Ik heb meer rust en kan mij meer ontspannen als ik alles al voor die tijd heb uitgezocht.
Bij voorkeur tot aan de menukaarten van restaurants toe
Nou dat niet, maar ik wil ook wel in mijn hoofd wat ideeën hebben voor een back-up plan als het regent of wanneer er onverwacht iets gesloten is ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:48 schreef Arizona het volgende:
Ik heb meer rust en kan mij meer ontspannen als ik alles al voor die tijd heb uitgezocht.
Bij voorkeur tot aan de menukaarten van restaurants toe
Je hebt gelijk. Het wordt tijd dat NailQueen weer een TT krijgtquote:Op zondag 16 januari 2022 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Over die topictitels gesproken hebben we nu al veel topictitels achter elkaar die te maken hebben met nieuwsactualiteiten
Lijkt me inderdaad niet heel ontspannen, fietsen in Parijsquote:Op zondag 16 januari 2022 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Grappige TT, vorige keer deden we een fietstocht door ParijsWas ruim 30 graden, duurde 3,5 uur, de gids was een niet bijster intelligente Nederlandse knul die overal een heel lang verhaal ging afsteken terwijl we daar stonden in de brandende zon en tijdens het fietsen zelf stond ik doodsangsten uit tussen de auto's.
Wouldn't recommend, maar het idee was leuk.
Wat je ook doet, niet jezélf een naamtopic gevenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het wordt tijd dat NailQueen weer een TT krijgt
I’m your Nai-hailqueen tonight, everything’s gonna be alright wordt de volgendequote:Op zondag 16 januari 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het wordt tijd dat NailQueen weer een TT krijgt
'Waar Koen66 uit de hoek kruipt'.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat je ook doet, niet jezélf een naamtopic geven
Ook anderen zoiets aanbieden kan je in een lastig parket brengenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat je ook doet, niet jezélf een naamtopic geven
Daar schijnt dus heel veel verandering in te zitten de laatste tijdquote:Op zondag 16 januari 2022 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet heel ontspannen, fietsen in Parijs![]()
Heel herkenbaar, je moet geen druk voelen om in het moment te kunnen levenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik ga dat allemaal uitzoeken, metroroutes, alles, maar ik ga de dag niet te volplannen met dingen die we per se moeten doen, want dan zit je telkens op hete kolen en heb je het gevoel dingen te moeten 'afwerken' en dan kan je niet mindful zijn.
Ik ga dit morgen eens bekijkenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daar schijnt dus heel veel verandering in te zitten de laatste tijd
Ja die filmpjes van Parijs zijn wel leuk om te zien steeds, echt veel fietsersquote:Op zondag 16 januari 2022 21:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daar schijnt dus heel veel verandering in te zitten de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |