SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
het gezeur begint nu met 1 uur voor de spiegel om zijn haar te doenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:23 schreef JDB94 het volgende:
Eindelijk van dat gezeur af nu? Denk het niet haha
Het is inderdaad een lekker wijf.. Lui als de pest, steekt nergens een vinger naar uit, lievv lagge als handelsmerk .. veel pelzier ermeequote:Op zondag 16 januari 2022 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schatje is gewoon nog klaarwakker!![]()
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bambi en de koplampen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef mike0709 het volgende:
Navel ligt al een halve dag opgebaard in bed?
En 30x omkledenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gezeur begint nu met 1 uur voor de spiegel om zijn haar te doen
1 uur voor zijn baard
dan nog zijn wenkbrauwen
1 uur voor de kast om wat kleren uit te zoeken
wat zeg ik nuquote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet zo hè... ze ligt gewoon klaar
Klaar om naar huis te gaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zo is hetquote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef B00STER het volgende:
Goede TT haha. Maar hij is er wel heel eerlijk over, daar heb ik wel respect voor.
Voor wie? 😂quote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Gaat Julio daar nu niet liggen vanwege de stroomkabel van z'n anti-apneu-apparaat?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee Julio ligt daar. Leroy onder Salar.
Jawelquote:
ik heb nog mijn topic hierquote:Op zondag 16 januari 2022 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat Julio daar nu niet liggen vanwege de stroomkabel van z'n anti-apneu-apparaat?
Ik heb precies hetzelfde. Al zou ik er zelf wel moe van worden denk ik haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zo is het
Daarom stoor ik me er ook helemaal niet aan, het is zelf wel grappig om te zien
ze is een zeester op het droge dommiequote:Op zondag 16 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawelwaarom denk je dat ik adem haal? Om langer onder water te kunne blijven
Het is zo heerlijk alssie zelf omschrijft hoe ijdel hij is.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zo is het
Daarom stoor ik me er ook helemaal niet aan, het is zelf wel grappig om te zien
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is een zeester op het droge dommie
Straks weer heerlijk dromen op de topper?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk gewoon dat Nawel wakker geschud kan worden (of lichtelijk gedwongen op een plezierige manier ) door de juiste persoon![]()
Kom maar op!
Yessssssquote:Op zondag 16 januari 2022 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Straks weer heerlijk dromen op de topper?
* greysbones wacht tot GOA over de schutting springt om zeesterren seks te hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk gewoon dat Nawel wakker geschud kan worden (of lichtelijk gedwongen op een plezierige manier ) door de juiste persoon![]()
Kom maar op!
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bambi in de koplampen:
[ afbeelding ]
Hoe hoog is je schutting?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones wacht tot GOA over de schutting springt om zeesterren seks te hebben
lijken totaal niet op elkaarquote:
Als je zware apneu hebt, heb je dat apparaat echt nodigquote:Op zondag 16 januari 2022 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat Julio daar nu niet liggen vanwege de stroomkabel van z'n anti-apneu-apparaat?
bij het BB huisquote:Op zondag 16 januari 2022 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe hoog is je schutting?
Als in Zoek wat te neuken en doe es lekker mee?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom maar op!
Oohquote:Op zondag 16 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij het BB huis
jij wilde nawel uitproberen
quote:
Lolquote:Op zondag 16 januari 2022 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Paniek vanwege geen strijkbout.
Lovely
liefje van de regiequote:Op zondag 16 januari 2022 20:31 schreef B00STER het volgende:
Het is nog verrekte lastig om geen Nawel stream te kijken momenteel. Ik blijf switchen en de regie doet vrolijk mee.
Tobias komt uit Den Haag, daar is het gewoon patat.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:31 schreef D. het volgende:
Tobias: patatjes snijden, lekker
Peter: frietjes bedoel je?
Peter spreekt beter Nederlands dan Tobias
tnX Regiequote:Op zondag 16 januari 2022 20:31 schreef B00STER het volgende:
Het is nog verrekte lastig om geen Nawel stream te kijken momenteel. Ik blijf switchen en de regie doet vrolijk mee.
Vorig jaar hadden ze zo'n stomerquote:Op zondag 16 januari 2022 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Paniek vanwege geen strijkbout.
Lovely
Lijkt het wel op want ze komt wel lang weg met dat liggen. En ik had al geen hoge pet op van 'influencers'.quote:
Ja je snijdt patatten tot frietjesquote:Op zondag 16 januari 2022 20:31 schreef D. het volgende:
WTFquote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef mario390 het volgende:
mannen vor julie mijn topic
TV / Buitenland Real Soap Tietuh
Nederland is hierin verdeeld.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:31 schreef D. het volgende:
Welneequote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja je snijdt patatten tot frietjes
Is het een influencer dan? Of krijgt iedereen die filmpjes maakt dat predicaat mee?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lijkt het wel op want ze komt wel lang weg met dat liggen. En ik had al geen hoge pet op van 'influencers'.
Jij snapt het.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja je snijdt patatten tot frietjes
'ik val niet op tatta's'quote:Op zondag 16 januari 2022 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Smachtende blik.... Kom GOA.. kom en neem me..![]()
[ afbeelding ]
Wij zijn 'wij'?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee
In belgie zeggen ze frietjes in nl zeggen ze patat
Belgische frieten zijn over het algemeen groter soms met schil, van wat wij patat noemen
Bekende tiktokker in belgiequote:Op zondag 16 januari 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Is het een influencer dan? Of krijgt iedereen die filmpjes maakt dat predicaat mee?
daarom is het fritesquote:Op zondag 16 januari 2022 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Typisch in de cos een friet patatdiscussie.
Naja, dat las ik hier op COS een aantal topics geleden. Ze heeft iets van 61k volgers op Insta zag ik zelf. Ik weet niet wanneer je die stempel verdient eerlijk gezegd.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Is het een influencer dan? Of krijgt iedereen die filmpjes maakt dat predicaat mee?
Boven de rivieren zeggen ze, in hun dialect, patat tegen frietquote:Op zondag 16 januari 2022 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee
Belgische frieten zijn over het algemeen groter soms met schil, van wat wij patat noemen
Feit is wel dat meer dan de helft van de bewoners het friet noemt, dus de meerderheid beslist.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nederland is hierin verdeeld.
Streekgebonden.
Of D&G.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ik vind salar wel iemand die mee kan doen in een commercial van bijv een duur horloge
Ik haal het ook niet in mijn hoofd om bij de snackbar te vragen op frieten. Gewoon een zak patat en kom niet eens uit Den Haagquote:Op zondag 16 januari 2022 20:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tobias komt uit Den Haag, daar is het gewoon patat.
Bekend? Ik zit ke dag 2u op tiktok. En heb haar nog nooit tegengekomen.quote:
Ik ben een rasechte Nederlander en ik noem het friet.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee
Christine Le Duc..... voor 'n glijmiddel, hij is nl net zo'n gladjanusquote:Op zondag 16 januari 2022 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ik vind salar wel iemand die mee kan doen in een commercial van bijv een duur horloge
Peter snijd ze =belg dus zijn het dit keer fritesquote:
Beste pollquote:
Ik eet ook frietquote:Op zondag 16 januari 2022 20:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Peter snijd ze =belg dus zijn het dit keer frites
Als de volgende x een nederlander ze snijdt zijn het patatjes
Zo iedereen blij
Nee je kan ook geld verdienen als je een hoog aantal volgers en bekeken filmpjes hebquote:Op zondag 16 januari 2022 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar influencers zijn toch mensen die dingen promoten als inkomstenbron?
Nee, Nederlanders eten ook frietquote:Op zondag 16 januari 2022 20:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Peter snijd ze =belg dus zijn het dit keer frites
Als de volgende x een nederlander ze snijdt zijn het patatjes
Zo iedereen blij
Klopt alle Belgen zeggen in dat huis friet. En alle Nederlanders die i het zuiden wonen zeggen ook friet.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Feit is wel dat meer dan de helft van de bewoners het friet noemt, dus de meerderheid beslist.
In BB is het friet
die glijdt op meerderequote:Op zondag 16 januari 2022 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit Nouchie een beetje op Salar te glijden of verbeeld ik me dat?
Da's in jouw streektaal, in het Nederlands in het frietquote:
Het is patatfrietquote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's in jouw streektaal, in het Nederlands in het friet
McDonalds heeft friet, Aviko verkoopt friet...
Aviko verkoopt Patat!!!!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Juist en het is frietsaus... Niet patat sausquote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Glibberig persoontje dus
Nee alleen Salarquote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef woveleed het volgende:
Hebben ze allemaal hun koffer gekregen of?
Hoe dan ook, sinds gisteren heb ik ineens enorm trek in patat met stoofvleessaus! Ik kende het niet en nu moet ik het weten!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Someone remind me. Was zendercheck anders dan "check je microfoon"? In de zin van, je doet iets wat niet mag?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel zwaar k.o zegt ze. Ze heeft amper iets gedaan![]()
Zendercheck van BB nu.
Fritessausquote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Juist en het is frietsaus... Niet patat saus
Ik heb bij Aviko gewerkt, het enige aan patat wat we verkocht was RAS-patat, en dat verkochten we vooral boven de rivieren. In de rest van de wereld heet dat RAS-fritesquote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aviko verkoopt Patat!!!!
die benaming op de zak is voor de buitenlanders
die begrijpen het niet
Maar het is wel raspatatquote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
net zo een figuurquote:Op zondag 16 januari 2022 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis geen Nawel hè, met klasse en smaak
Het is frietquote:
Friet zuurvlees at ik vroeger altijd na het stappenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoe dan ook, sinds gisteren heb ik ineens enorm trek in patat met stoofvleessaus! Ik kende het niet en nu moet ik het weten!
D,quote:Op zondag 16 januari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij Aviko gewerkt, het enige aan patat wat we verkocht was RAS-patat, en dat verkochten we vooral boven de rivieren. In de rest van de wereld heet dat RAS-frites
Spreek je uit als?quote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij Aviko gewerkt, het enige aan patat wat we verkocht was RAS-patat, en dat verkochten we vooral boven de rivieren. In de rest van de wereld heet dat RAS-frites
Als ik bij Bram Ladage ga eten bestel ik patatquote:Op zondag 16 januari 2022 20:45 schreef MacDeMarco het volgende:
ik noem het de ene keer friet en de andere keer patat
Inderdaad. Spinazie blijft zelfs op een koele plaats niet echt heel fris na twee dagen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die spinazie blijft niet goed zo.
Die hadden ze moeten blanceren en invriezen.
Grootste deel van Nederland zegt patat:quote:Op zondag 16 januari 2022 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, in het zuid-oosten des landsquote:Op zondag 16 januari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
D,
ik hoop toch niet in Steenderen????
Gewoon mayonese.....quote:Op zondag 16 januari 2022 20:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Juist en het is frietsaus... Niet patat saus
Wat is dat dan weer?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Friet zuurvlees at ik vroeger altijd na het stappen
onder de rivieren zijn ze toch niet verstaan, dus heb geen idee wat ze daar zeggenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grootste deel van Nederland zegt patat:
[ afbeelding ]
Maargoed, aangezien inderdaad er in het huis maar 2 van boven de rivieren zitten, klopt het dat de meerderheid in het huis friet zal zeggen.
D. is gewoon een halve belgquote:
Lekker.quote:
Wij hebben patatje oorlog....quote:Op zondag 16 januari 2022 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Friet zuurvlees at ik vroeger altijd na het stappen
Ik zie nu dus basisschool kinderen met een mand aardappelen elkaar bekogelenquote:
daar kan niks goed vandaan komenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
onder de rivieren zijn ze toch niet verstaan, dus heb geen idee wat ze daar zeggen
Dat is iets heel anders toch?quote:
Belgquote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fŕŕrrrrrrrriiiiiiiiiieeeeeeeeet
Worden??quote:
Patatje oorlog? Nog nooit gehoord van frietje oorlogquote:Op zondag 16 januari 2022 20:47 schreef suzi1 het volgende:
frietje stoofvlees is heel lekker. meestal is dat van paard gemaakt bij de friettent
vergeet de quack mayo niet!
zuurvlees at ik vaak in limburg, ook
Oh ja Nick deed ook overal azijn over.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
soort hachee/stoofvlees, maar dan ietsje zuurder
beter dan die andere wieven die in bed liggen te stinken al een uurquote:
Ik kenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Patatje oorlog? Nog nooit gehoord van frietje oorlog
Patat kapsalon, nog nooit gehoord van frites kapsalon
Patatje speciaal
Patatje satesaus/pinda enz enz
Het blijft fout, maar geeft niet hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Patatje speciaal
Bah, net als mensen die overal Maggie overheen doenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja Nick deed ook overal azijn over.
ik hoopquote:
oorlog is geen stoofvlees....quote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Patatje speciaal
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Maar nu ben ik wel klaar met de discussie, patat-roepers zullen toch nooit toegeven
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Maar nu ben ik wel klaar met de discussie, patat-roepers zullen toch nooit toegeven
Jah.. Doe wat Opzichter D .. de COS loopt uit de hand... vroeger, toen er op FOK! nog échte Mods waren had dit nooit gebeurt...quote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
kapsalon komt geen friet of patat voor. eronder staat met: friet, sla, ui of wat dan ookquote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Patatje speciaal
Friet, satesaus en uitjes jaquote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja patat met pindasaus mayo en uien dacht ik.
Hmm klinkt half goed haha. Ik ben jarenlang in België op vakantie geweest als tiener en ik vond de patat (sorry!) heerlijk, alleen ik kon nooit wennen aan de zure mayonaise.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
soort hachee/stoofvlees, maar dan ietsje zuurder
D. is hier geen modquote:Op zondag 16 januari 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah.. Doe wat Opzichter D .. de COS loopt uit de hand... vroeger, toen er op FOK! nog échte Mods waren had dit nooit gebeurt...![]()
Patat Discussie
bb weet goed genoeg wie hij wat wil gevenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:53 schreef D. het volgende:
Neem trouwens aan dat als iemand anders dan Salar gedrukt had die nog geen koffer gehad had
Ik ben in diverse toppics al vaker patat/friet discussies tegen gekomen. En dan krijg ik alleen maar trek in patatquote:Op zondag 16 januari 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah.. Doe wat Opzichter D .. de COS loopt uit de hand... vroeger, toen er op FOK! nog échte Mods waren had dit nooit gebeurt...![]()
Patat Discussie
Ik stem vóórquote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
D. is hier geen mod
geef mij meer een blauw kleurtje
ik roggel het wel![]()
![]()
Ik tegen 😉quote:
Ik ben ook Nederlandse, ik kom uit Zeeland en daar zegt niemand patatquote:
Nou Dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Die meiden hebben lol samen en roddelen het minste van al die vrouwen daar
Oh dus nu is dimi weer niet echt of zoquote:Op zondag 16 januari 2022 20:55 schreef JDB94 het volgende:
Vera aan het processen hoe fucked ze is met Dimi
Ook voorquote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
D. is hier geen mod
geef mij meer een blauw kleurtje
ik roggel het wel![]()
![]()
Brand toen ie in de wieg lagquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef tonja het volgende:
Wat is er met die nieuwe kale donkere man zijn hoofd gebeurd?
je reageerde toch op mijn stoof en zuurvleesquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over stoofvlees
Als baby in de wieg is de wieg in brand gegaanquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef tonja het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat hij verbrand is geweestquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef tonja het volgende:
Ja irritant is dat hequote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef JDB94 het volgende:
Regie mag wel wat scherper zijn op sound levels met fluisteren
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef mario390 het volgende:
man man ze draaien van vera naar de
grote lichaam van luico de doucht ,hilfeee
Ik ben 1 x in belgue geweest gelanglaufd in de ardennenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ben ook Nederlandse, ik kom uit Zeeland en daar zegt niemand patat
Maakt ook niet uit hé, als ze maar lekker zijn. ik woon in België en de frieten zijn daar niet groter hoor
Er is ook nog niemand daar die haar kan boeien, Ik begrijp datquote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
Goa
Nawel heeft haar hoogtepunt nog niet bereikt
Wat!?!?! Echt dumpen die handelquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
dimi door het raam heen naar vera als je op die knop drukt slaap je alleen vannacht
ik denk dat als je met haar hoofd schud dat jequote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is ook nog niemand daar die haar kan boeien, Ik begrijp dat
Je kan het ook andersom zien de andere praten haast niet met Vera. Het is over en weer.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef engine het volgende:
Vera praat eigenlijk alleen met Grace. Er is helemaal niemand anders in het huis waar ze gesprekken mee voert.
Ik fok niet zoveel meer. Maar goed om hier te zijn. Hoi!!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Ton.. ook hier, da's lang geleden
"toedoedoedoedoeeeee"quote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben de nieuwe k3. Amy , nawel en nouch
Zolang het voorbij de huig gaat maakt het geluid me niet uitquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als je met haar hoofd schud dat je
klonk klink klank
hoort
Waar zijn de k's?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben de nieuwe k3. Amy , nawel en nouch
dat doet hij zo ,allein slapenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
dimi door het raam heen naar vera als je op die knop drukt slaap je alleen vannacht
Zie je inderdaad niet veel meer. Volg je BB wel dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik fok niet zoveel meer. Maar goed om hier te zijn. Hoi!!
35 en moederquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Kinga het volgende:
Grace is ook niveautje Vera qua onvolwassenheid.
Ja dat kennen ze daar niet, misschien verstonden ze patatje VETquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik ben 1 x in belgue geweest gelanglaufd in de ardennen
Ik bestelde dus een "patatje" met
Dat was toch het meest vieze wat ik ooit gegeten heb grote dikke "patatjes" vey droop er vanaf, in een vervelende puntzak... brrr
Salar heeft z'n kofferquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef odie22 het volgende:
ik zag 3 nieuwe bewoners, heb ik verder iets gemist vanaf 15 uur ?
Half. Ik ken nog steeds alle namen nietquote:Op zondag 16 januari 2022 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie je inderdaad niet veel meer. Volg je BB wel dan?
Tobias is tegen iedereen aardig en leuk. Hij gaat niets in het huis beginnen. Hij is daar verstandig in.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Whuzz het volgende:
Grees vind Toob leuk. Maar ze weet niet zeker of Toob met haar flirt, of dat hij gewoon heel lief/aardig is.
Nee dat kan niet. Toob gaat met Vera straks nadat hij Dimi een klap op z'n kanus heeft gegevenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Whuzz het volgende:
Grees vind Toob leuk. Maar ze weet niet zeker of Toob met haar flirt, of dat hij gewoon heel lief/aardig is.
Klopt.. die fladdert overal tussendoor, kan moeilijk echt connecten met iemand het lijkt.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef engine het volgende:
Vera praat eigenlijk alleen met Grace. Er is helemaal niemand anders in het huis waar ze gesprekken mee voert.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Die vrouwen hebben van de week juist Grace zitten opnaaien dat Tobi haar wel zag zitten...quote:Op zondag 16 januari 2022 21:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tobias is tegen iedereen aardig en leuk. Hij gaat niets in het huis beginnen. Hij is daar verstandig in.
Zie het hem nog wel doen in de mid-end game, dan kan het overleven betekenenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tobias is tegen iedereen aardig en leuk. Hij gaat niets in het huis beginnen. Hij is daar verstandig in.
Tobias slaat nog geen mug plat joh, te lief voorquote:Op zondag 16 januari 2022 21:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Toob gaat met Vera straks nadat hij Dimi een klap op z'n kanus heeft gegeven
Je zou zeggen dat ze daardoor juist meer volwassen is, haar manier van spreken is wel erg kinderlijk jaquote:Op zondag 16 januari 2022 21:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wil niks zeggen. Zeker omdat zij tienermoeder was.
Ik moet soms ook even in de OP kijken wat de naam isquote:Op zondag 16 januari 2022 21:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Half. Ik ken nog steeds alle namen niet
Wat is daar verkeerd aanquote:Op zondag 16 januari 2022 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias slaat nog geen mug plat joh, te lief voor
Op zich is ze wel lekker fris en vrijquote:Op zondag 16 januari 2022 21:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wil niks zeggen. Zeker omdat zij tienermoeder was.
Jammer, het is bijna al een reünie van Ouwe Meukquote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Muggen zijn kut. Het is je plicht als man om die takkebeesten uit te roeien waar je kunt.quote:
Als ik mee was. Had ik je daar de betere frietkot gebracht.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik ben 1 x in belgue geweest gelanglaufd in de ardennen
Ik bestelde dus een "patatje" met
Dat was toch het meest vieze wat ik ooit gegeten heb grote dikke "patatjes" vey droop er vanaf, in een vervelende puntzak... brrr
Hihiquote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef Kinga het volgende:
Maar jezus.. Vera kan echt alleen maar over jongens praten he. Heb haar nog over niets anders gehoord.
Wespen moet je niet in je buurt hebben nee, maar ze eten wel muggen, dus tja....quote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Muggen zijn kut. Het is je plicht als man om die takkebeesten uit te roeien waar je kunt.
Wespen zijn ook klootzakken.
Spinnen zijn top, maar daan vrouwen dan weer van flippen en tegen mannen zeggen dat die zie dood moeten maken
Vera is een soort levende Vivaquote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef Kinga het volgende:
Maar jezus.. Vera kan echt alleen maar over jongens praten he. Heb haar nog over niets anders gehoord.
Als dat maar goed gaatquote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer, het is bijna al een reünie van Ouwe Meuk
Denk dat het er eentje is die heel wat kan hebben totdat je te ver met hem gaat. Vond voor zijn doen hem best venijnig met ja dat is jou kant.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias slaat nog geen mug plat joh, te lief voor
Ja, wespen eten muggen, maar ze eten veel vaker mijn bierquote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef tiki het volgende:
[..]
Wespen moet je niet in je buurt hebben nee, maar ze eten wel muggen, dus tja....
En Spinnen zijn top inderdaad! Prachtige beesten.
ze praten toch meestal alle nur lolquote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... we kruipen nog niet bijelkaar in bed nog..
Met blijkbaar Leroy al als kaper op de kust.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:07 schreef mike0709 het volgende:
Stelletje 2 op komst, Tobias die lekker met Grace loopt te flirten 😏
Moa, ik vond dat vrij passief-aggresief. Typisch iets proberen te zeggen zonder het echt te durven zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het er eentje is die heel wat kan hebben totdat je te ver met hem gaat. Vond voor zijn doen hem best venijnig met ja dat is jou kant.
Leroy swiped naar rechts(?)quote:Op zondag 16 januari 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace zegt dat Leroy ook haar aan het checken is. Vroeg haar welke slaapkamer ze slaapt. En flext nu net even richting haar door het raam.
Nee. Hoor Vera nu met Grace praten. Zo praat ze met niemand. Normaal is haar reactie op alles "nice" "okay leuk".quote:Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom zien de andere praten haast niet met Vera. Het is over en weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |