SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
het gezeur begint nu met 1 uur voor de spiegel om zijn haar te doenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:23 schreef JDB94 het volgende:
Eindelijk van dat gezeur af nu? Denk het niet haha
Het is inderdaad een lekker wijf.. Lui als de pest, steekt nergens een vinger naar uit, lievv lagge als handelsmerk .. veel pelzier ermeequote:Op zondag 16 januari 2022 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schatje is gewoon nog klaarwakker!![]()
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bambi en de koplampen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef mike0709 het volgende:
Navel ligt al een halve dag opgebaard in bed?
En 30x omkledenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gezeur begint nu met 1 uur voor de spiegel om zijn haar te doen
1 uur voor zijn baard
dan nog zijn wenkbrauwen
1 uur voor de kast om wat kleren uit te zoeken
wat zeg ik nuquote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet zo hè... ze ligt gewoon klaar
Klaar om naar huis te gaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zo is hetquote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef B00STER het volgende:
Goede TT haha. Maar hij is er wel heel eerlijk over, daar heb ik wel respect voor.
Voor wie? 😂quote:Op zondag 16 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Gaat Julio daar nu niet liggen vanwege de stroomkabel van z'n anti-apneu-apparaat?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee Julio ligt daar. Leroy onder Salar.
Jawelquote:
ik heb nog mijn topic hierquote:Op zondag 16 januari 2022 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat Julio daar nu niet liggen vanwege de stroomkabel van z'n anti-apneu-apparaat?
Ik heb precies hetzelfde. Al zou ik er zelf wel moe van worden denk ik haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zo is het
Daarom stoor ik me er ook helemaal niet aan, het is zelf wel grappig om te zien
ze is een zeester op het droge dommiequote:Op zondag 16 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawelwaarom denk je dat ik adem haal? Om langer onder water te kunne blijven
Het is zo heerlijk alssie zelf omschrijft hoe ijdel hij is.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zo is het
Daarom stoor ik me er ook helemaal niet aan, het is zelf wel grappig om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |