SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Jessie????quote:Op zondag 16 januari 2022 16:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eentje. Geloof me, zonder slapen maakt meer herrie
Voor zijn anti-snurk machinequote:Op zondag 16 januari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft Julio een verlengkabel nodig?
Appneu appquote:Op zondag 16 januari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft Julio een verlengkabel nodig?
spijt waarvan?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
de heeft nu spit niet meer roddelen te kunnen
En dacht dat het al langer dan 2 minuten was.quote:
yupquote:Op zondag 16 januari 2022 16:11 schreef B00STER het volgende:
Waarom hebben sommige bewoners een soort stuk plakband op hun kleding? Om merken af te plakken ofzo?
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:11 schreef B00STER het volgende:
Waarom hebben sommige bewoners een soort stuk plakband op hun kleding? Om merken af te plakken ofzo?
Omdat ze niet wilde dat iemand anders haar hielp. nu koken ze gewoon gezellig samenquote:
Gastmodden magquote:
CJ had gekaapt en zei dat Paul eventueel de TT aan mocht passenquote:
Voor alle duidelijkheid:quote:Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Ik wil bij deze mijn protest tegen deze TT aanhangig maken.
Die heeft intussen ook alweer een andere vriendin, nadat golddigger niet de centjes had die ze hoopte.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou een vriendin kunnen zijn van Nick
#Ikdoenietmeequote:Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Zei ik ook meteen tegen hemquote:
En als Paul de TT heeft, weten we wel hoe laat t isquote:Op zondag 16 januari 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
CJ had gekaapt en zei dat Paul eventueel de TT aan mocht passen
hij had natuurijk de TT gewoon kunnen laten staan
wat deze is BS
Ja, kan je wel zeggen, maar in deze maatschappij maakt dat niets uit. De media heeft het al opgepikt. Helaas CJ, je bent gecancelled. Groeten aan Marco en Ali Bquote:Op zondag 16 januari 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid:
Het is van @:paul
Bij de weekboodschappen deze ochtend ... is basis he.. zalmquote:Op zondag 16 januari 2022 16:15 schreef Whuzz het volgende:
Was deze!? Zalm aan het koken? Hoe komen ze daar aan?
Zat bij de nieuwe boodschappen i guessquote:Op zondag 16 januari 2022 16:15 schreef Whuzz het volgende:
Nieuwe boodschappen vanochtend, zalm, vegatonijn, pasta en spinaziequote:Op zondag 16 januari 2022 16:15 schreef Whuzz het volgende:
gekrijgtquote:Op zondag 16 januari 2022 16:15 schreef Whuzz het volgende:
hoeft nietquote:Op zondag 16 januari 2022 16:16 schreef bpi het volgende:
Vandaag rauwe aardappelen als ze die niet eerst gaan voorkoken.
Hopelijk voor hun dat het goed komt.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet
maar ik doe het zelf ook
en ze zijn heel dun gesneden
Wat is vegatonijn? Is dat tonijn die alleen vers gras heeft gegraasdquote:Op zondag 16 januari 2022 16:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nieuwe boodschappen vanochtend, zalm, vegatonijn, pasta en spinazie
Hanne en Leroyquote:Op zondag 16 januari 2022 16:19 schreef Whuzz het volgende:
Heeeeeej ik zie nieuwe mensen
Of is Julio van kleur verschoten
Dit hebben zequote:Op zondag 16 januari 2022 16:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat is vegatonijn? Is dat tonijn die alleen vers gras heeft gegraasd
[ afbeelding ]
Totaal 3 nieuwequote:Op zondag 16 januari 2022 16:19 schreef Whuzz het volgende:
Peter heeft er zout opgestrooit dus nu moet het goedkomenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:16 schreef bpi het volgende:
Vandaag rauwe aardappelen als ze die niet eerst gaan voorkoken.
Joh!quote:
Lezenquote:
Ja, de man (Leroy) is een Brabander. En verder mag Julie het kennelijk nog een keer proberen.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:19 schreef Whuzz het volgende:
Juliequote:Op zondag 16 januari 2022 16:21 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja, de man (Leroy) is een Brabander. En verder mag Julie het kennelijk nog een keer proberen.
Hij is de enige van de drie met een kofferquote:Op zondag 16 januari 2022 16:20 schreef Whuzz het volgende:
Dus Kristof mocht "kiezen"....
"Ik wil deze!"
BB: Is goed Kristof, jouw keuze is genoteerd. Hier heb je ook de rest. Haha. Denken dat je wat te kiezen hebt
Indien echt dun gesneden en voldoende olie moet het kunnen.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze echt rauwe aardappelen in een ovenschotel stoppen
Revenge op Kitty. Gewoon alles wat over is in één dag opvreten.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
16u22 en al aan het eten beginnen. Wordt dit een vier gangen menu?
Zeker bij Amy is dat niet zo moeilijk. Die zou nog geen band met een Golden Retriever kunnen opbouwenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:23 schreef Hunter het volgende:
Hanne heeft nu al een betere klik met Grace dan Amy en Eveline
Dit gaat heeeeeel lang in de oven moeten voor dat die aardappelen gaar zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben afgesproken vandaag de mannen en morgen de vrouwkesquote:Op zondag 16 januari 2022 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
De battle om de chefkok is begonnen
Wat me opvalt. geen enkele vrouw boeit het koken.
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:24 schreef bpi het volgende:
[..]
Dit gaat heeeeeel lang in de oven moeten voor dat die aardappelen gaar zijn.
Nee omdat ze meestal in het echte leven al de pineut zijn, die nemen het er mooi van. En terecht haha.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
De battle om de chefkok is begonnen
Wat me opvalt. geen enkele vrouw boeit het koken.
Julio scoort punten.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:24 schreef Whuzz het volgende:
Julio: Valt er iets te eten hier
Salar: Nog Niet
Julio: Oh. Wat doe JIJ dan hier joh
Oh dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 16 januari 2022 16:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ze hebben afgesproken vandaag de mannen en morgen de vrouwkes
is geen gekke tijd hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook beter dan de hele tijd dat gehang en spelletjesquote:Op zondag 16 januari 2022 16:27 schreef Ireth het volgende:
Vind dit wel een stuk gezelliger om naar te kijken dan toen Kitty er stond... leuke chaos
Er kunnen er 3 in ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:28 schreef Koos1958 het volgende:
Er is 1 oven en ze zijn een stuk of 8 schotels aan het maken.
Ja ik moet Evil echt nietquote:Op zondag 16 januari 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
Evelyne is ook vooral aan het zeuren
wij mogen niet in de keuken
die heeft wel een beetje een zeikstem
Zolang hij van Grace afblijft. Die is voor Tobias.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ja ik begin Julio leuk te vinden
Ze kijkt altijd boos dat vrouwmens.quote:
Da's duidelijke taal dus.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Julio: Salar, valt er wat te eten hier?
Salar: Nee
Julio: Wat doe jij dan in de keuken?
Maakt ze het ook eens meequote:Op zondag 16 januari 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
Evelyne is ook vooral aan het zeuren
wij mogen niet in de keuken
die heeft wel een beetje een zeikstem
Goed dan kunnen ze staand p**penquote:Op zondag 16 januari 2022 16:31 schreef Jockari het volgende:
Die kabouters zijn zelfs geen meter 60 blijkbaar. Iemand sprak over 1meter 49
Ik mis haar voor geen drolquote:
Credits aan @Paul, is zijn TTquote:Op zondag 16 januari 2022 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Nou TT starter, ik mis Kitty voor geen meter
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Credits aan @:paul, is zijn TT
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
hebben ze nog een uur de tijd voor
MAM DOE NORMAALquote:Op zondag 16 januari 2022 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Nou TT starter, ik mis Kitty voor geen meter
@Kitty Kijk je mee?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar gaa ik nog weiniger in de douche zieen![]()
Fakenieuws!! De context is anders.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Julio: Salar, valt er wat te eten hier?
Salar: Nee
Julio: Wat doe jij dan in de keuken?
Echt hoor,dit is met liefde gemaakt.Geen gaarkeukenmeuk.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel zeggen als ik dat zo zie wil ik ook wel een stukje
Ik dacht:quote:Op zondag 16 januari 2022 16:33 schreef Ireth het volgende:
Wat is nu trouwens de kamerverdeling, wie slaapt nu waar?? Ben het ff helemaal kwijt nu
en grote handenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
Deze Julie heeft best een groot hoofd
Light in the boxquote:Op zondag 16 januari 2022 16:36 schreef suzi1 het volgende:
wie zocht dat pak van grace?
https://www.lightinthebox(...).3.70.0&change_lan=1
[ afbeelding ]
Het ziet er prima uit, benieuwd of ze ‘t lang genoeg in de oven zetten om de aardappel gaar te krijgen. Denk dat het wel minstens drie kwartier nodig heeft.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel zeggen als ik dat zo zie wil ik ook wel een stukje
ja toch hahaa. dus denk dat t bij alie goedkoper kanquote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Light in the box! Dat is zo goed als Ali
De vraag is ook hoe gaan ze 6 schotels erin doen. Als er drie klaar zijn, gaan die drie toch afkoelen en hebben ze koude schotelquote:Op zondag 16 januari 2022 16:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het ziet er prima uit, benieuwd of ze ‘t lang genoeg in de oven zetten om de aardappel gaar te krijgen. Denk dat het wel minstens drie kwartier nodig heeft.
Thx!quote:Op zondag 16 januari 2022 16:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik dacht:
Broccoli: Amy, Eveline, Nawel, Nouchine, Salar en Julio en Leroy
Goud: Dimi, Grace, Kristof, Tobias, Vera, Peter en Hanne
Ja toch?quote:
Straks stikt daar iemandquote:Op zondag 16 januari 2022 16:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Sorry hoor maar ik heb geen fileermes dus er kan een graat in zitten.
Peter: Gaten zijn om te vullen.
In de voorraadkamer staat ook een oven dacht ik ,..quote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vraag is ook hoe gaan ze 6 schotels erin doen. Als er drie klaar zijn, gaan die drie toch afkoelen en hebben ze koude schotel
Vraag het me echt af
Ze hebben toch wel een pincet?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Sorry hoor maar ik heb geen fileermes dus er kan een graat in zitten.
Peter: Gaten zijn om te vullen.
Alleen een inductieplaat dacht ik. Ze hebben nog wel de pizza-oven.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In de voorraadkamer staat ook een oven dacht ik ,..
Denk het wel ja.quote:
Dat is een goed idee,quote:
Vind het een pleurisdrukte qua praten!!quote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef Benny het volgende:
Ik vind drie nieuwe bewoners in een keer wel wat veel van het goede
Volgens mij wel en salar zegt dat hij verbrandt isquote:Op zondag 16 januari 2022 16:43 schreef Ireth het volgende:
Noush maakt iets over Julio belachelijk met Salar???
Krijg er ook zin in.quote:
Daar zitten Salar's wenkbrauwen nog inquote:
ze hadden een livestream insert moeten inschakelen met een verbitterde kittyquote:
Koude schotelquote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vraag is ook hoe gaan ze 6 schotels erin doen. Als er drie klaar zijn, gaan die drie toch afkoelen en hebben ze koude schotel
Vraag het me echt af
Het is iets met zijn mond volgens mij...quote:Op zondag 16 januari 2022 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij wel en salar zegt dat hij verbrandt is
Dan is het nog niet netjes om zo te gaan lachen lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2022 16:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is iets met zijn mond volgens mij...
droge meuk hoeven we niet.quote:
Met zoveel saus wordt alles papquote:
Absoluut niet, vind het zelfs min...quote:Op zondag 16 januari 2022 16:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan is het nog niet netjes om zo te gaan lachen lijkt me
Als kind verbrand in de wiegquote:Op zondag 16 januari 2022 16:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is iets met zijn mond volgens mij...
Lekker vroeg begonnen, die drie ovenschotels die zo klaar zijn kunnen wel even wachten totdat de andere drie ovenschotels de oven in gaan en ook klaar zijn. En uiteindelijk zijn alles zes de ovenschotels klaar. Die eerste drie zijn dan lauw en kunnen nog even in de hete oven.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vraag het me echt af
quote:Op zondag 16 januari 2022 16:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze hadden een livestream insert moeten inschakelen met een verbitterde kitty
ik denk meer in de trant vanquote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]IK WIST HET,ze doen het helemaal fout.
hij woont er dichbijquote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leroy kent zijn klassiekers. Maaskantjeeeeeeeeeeeehhhhh
Mongolen.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk meer in de trant van
wat een VARKENS
wat een IDIOTEN
Leroy woont in den Bosch.. dat is een paar km van Maaskantje afquote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik was het net even kwijt.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een VARKENS
wat een IDIOTEN
Ballonnenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een VARKENS
wat een IDIOTEN
Sorry.quote:
Daantje woonde er echt 60km vanaf hahaquote:
Kutspelquote:
Tis wat het is.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik ben gewoon mesellef.
me 2quote:Op zondag 16 januari 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Laat ik het anders uitleggen.zie een heel relaxte sfeer in de keuken.
Mindfuckquote:
elk verhaal heeft 2 kantenquote:Op zondag 16 januari 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ik neem het jou ook niet kwalijk,maar weetje...
@DGK_Tegengas KUN JE HIER IETS MEEquote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kent je klassiekersquote:Op zondag 16 januari 2022 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
elk verhaal heeft 2 kanten
Kitty
NIET
Bijna tegelwaardig deze.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
elk verhaal heeft 2 kanten
Kitty
NIET
dimitri stond toch vaak samen met kitty in de keuken?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Eigenlijk doet dimitri vandaag al de hele dag wat hij kitty toch wel verweet, alleen maar in de keuken staan
ben bij dat deze klassieker naar huis isquote:
Leeeeeeeroooooooooooyyquote:Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat Leroy een beetje LEROY JENKINS is..
Hoe reageerde Julio?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace tegen Julio naar aanleiding van het vertelstukje : 'Ik hoorde wel dat je homo was'
Dat bevestigde juist haar persoontje.Geraldine en Peter waren ook verbijsterd.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bij dat deze klassieker naar huis is
vond het echt een aanfluiting zoals zij te keer ging nadat ze er uit was
de memequote:Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Lets do thisquote:Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
ik zou me dood schamen als het mijn moeder wasquote:Op zondag 16 januari 2022 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bevestigde juist haar persoontje.Geraldine en Peter waren ook verbijsterd.
Julio : 'Oh echt? Hahhaa... Nou, dan weten we ook hoe dat klinkt. He's gay.. he's gay'quote:
ah, het antwoordquote:Op zondag 16 januari 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Julio : 'Oh echt? Hahhaa... Nou, dan weten we ook hoe dat klinkt. He's gay.. he's gay'
Grace : 'Ik heb heel vele homovrienden, dat hoor je gewoon'
Julio : 'Nou, dan heb je er nog 1 bij!'
Nouchine fluisterde iets over Leroy, dat ze moest lachen om iets van hem (accent, gezicht?)quote:Op zondag 16 januari 2022 16:43 schreef Ireth het volgende:
Noush maakt iets over Julio belachelijk met Salar???
Dank je! Deze kan je zo in de SV zetten!!quote:Op zondag 16 januari 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Julio : 'Oh echt? Hahhaa... Nou, dan weten we ook hoe dat klinkt. He's gay.. he's gay'
Grace : 'Ik heb heel vele homovrienden, dat hoor je gewoon'
Julio : 'Nou, dan heb je er nog 1 bij!'
Goed om te horen dat het goed zit.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef Flow3r het volgende:
Dimi liep langs en kennelijk gebaarde naar Vera of zo, ze is helemaal verliefd
[ afbeelding ]
ze bloost elke keer zoquote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Weten we al hoe "het" is gekomen?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nouchine fluisterde iets over Leroy, dat ze moest lachen om iets van hem (accent, gezicht?)
Salar dacht dat ze Julio's gezicht bedoelde, maar dat was niet zo.
Nog steeds niet netjes, maar niet zó schandalig als iemand uitlachen om een verbrand gezicht.
Oooh ja, die hadden iets hè?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:00 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen van horen zeggen op de COS, wieg in brand toen hij een baby was. (?)quote:Op zondag 16 januari 2022 17:01 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Weten we al hoe "het" is gekomen?
Nu nog iemand in een rolstoel en de boel is compleet. Gehandicapten ??? Daar heeft BB nog nooit aan gedacht natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Diversiteit is er wel in dat huis.
Zeker geen gebrek aan
zit niet veel,ze praten bijna niksquote:Op zondag 16 januari 2022 17:01 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het goed zit.
Lastig om optijd bij de knop te zijn.. is niet inclusief genoegquote:Op zondag 16 januari 2022 17:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu nog iemand in een rolstoel en de boel is compleet. Gehandicapten ??? Daar heeft BB nog nooit aan gedacht natuurlijk.
ook moeilijk met evengewicht opdrachenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu nog iemand in een rolstoel en de boel is compleet. Gehandicapten ??? Daar heeft BB nog nooit aan gedacht natuurlijk.
Als je voor zo'n grote groep moet koken en ook brood bakken, dan kost dat veel tijd.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Eigenlijk doet dimitri vandaag al de hele dag wat hij kitty toch wel verweet, alleen maar in de keuken staan
Protest ongegrond verklaard.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Die gaat zo genomineerd worden.quote:
Te veel prikkelsquote:
Zo heeft hij een reden om Vera te ontlopen.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb even een redelijke n00b vraag, ik ben er even tussenuit geweest (jaar of 10quote:
Ik gebruik Gyazo Heer Booster.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb even een redelijke n00b vraag, ik ben er even tussenuit geweest (jaar of 10) hoe of waar upload je die screens zodat je ze hier kunt plaatsen? Ik probeerde het gisteren met imgur maar volgens mij ging dat niet goed, er verscheen een of andere rare code in plaats van het plaatje.
Ik maakte caps en gifjes met Gyazoquote:Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb even een redelijke n00b vraag, ik ben er even tussenuit geweest (jaar of 10) hoe of waar upload je die screens zodat je ze hier kunt plaatsen? Ik probeerde het gisteren met imgur maar volgens mij ging dat niet goed, er verscheen een of andere rare code in plaats van het plaatje.
Ah duidelijk. Dank je! En @FreshFruit ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maakte caps en gifjes met Gyazo
https://gyazo.com/download?dl=now
Leroy: Ik ben 31 jaar, mijn conditie is al stukken minder dan ik jonger was. Hoe oud ben jij nu?quote:
Bij hem pas 1 jaar dusquote:Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Leroy: Ik ben 31 jaar, mijn conditie is al stukken minder dan ik jonger was. Hoe oud ben jij nu?
Dimi: 27 jaar.
Leroy: Vanaf 30 jaar begint je lichaam in verval te raken.
Als je de link invoert bij afbeelding toevoegen moet je eerst de tekst (http/,,,)in die balk even weghalen voor je de link plakt, volgens mij lost dat je probleem op, check eerst even de preview dan weet je het zekerquote:Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Goed nieuws ik ben 25.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Leroy: Ik ben 31 jaar, mijn conditie is al stukken minder dan ik jonger was. Hoe oud ben jij nu?
Dimi: 27 jaar.
Leroy: Vanaf 30 jaar begint je lichaam in verval te raken.
Thanks! Ik heb net die software geïnstalleerd die @Dotteke en @FreshFruit aangaven. Werkt perfect!quote:Op zondag 16 januari 2022 17:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als je de link invoert bij afbeelding toevoegen moet je eerst de tekst (http/,,,)in die balk even weghalen voor je de link plakt, volgens mij lost dat je probleem op, check eerst even de preview dan weet je het zeker
Ja gyazo is fijn,.... ik heb dit jaar nog geen cap gemaaktquote:Op zondag 16 januari 2022 17:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb net die software geïnstalleerd die @:Dotteke en @:Freshfruit aangaven. Werkt perfect!
Een van de meiden drukt op de rode knop en dan komt de Jostiebend optredenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2022 17:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die nouch en nawel versta ik voor geen meter
Ik zie het, er zit iemand bij in de groene kamer maar verder is het zoals het er dagelijks uitziet daarquote:Op zondag 16 januari 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
De dynamiek is gelijk al aan het veranderen met die nieuwe erbij. Vera nog niet gezien vandaag.
om dat altijd de selfden lawaii makenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zie het, er zit iemand bij in de groene kamer maar verder is het zoals het er dagelijks uitziet daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |