Dit is precies wat ik bedoelde ja. En het wezenlijke verschil was geruststellend bedoeld, maar nu ik het teruglees, snap ik dat het niet zo overkwam. Kusjekroel!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zeg ook nergens dat het niet vervelend is. Ik vraag in eerste instantie puur iets (ook om eventueel de aandacht erop te vestigen dat niet iedereen in quarantaine hoeft) maar goed, kennelijk komt het niet over
Straks even in bed parkeren een optie. Hielp hier vaak wel bij een grumphy peutertje.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:30 schreef exode het volgende:
Is het raar als je een peuter al op zondag bij het KDV afzet?
Bloedsjago is ze. Zucht.
IIRquote:Op zondag 16 januari 2022 08:53 schreef Nijna het volgende:
Die mondkapjes, kopen jullie dan type II of IIR? Want die IIR zijn ook spatwaterdicht...
Daar zal ook wel voor een deel het verschil in prijs vandaan komen vermoed ik.
Haha, nee die neem je niet even mee over je schouder.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:34 schreef Books1 het volgende:
[..]
Straks even in bed parkeren een optie. Hielp hier vaak wel bij een grumphy peutertje.
Inmiddels een puberdame van 1.85 die ik met mijn 1.67 niet meer over mijn schouder slinger en de tweede puberdame is 1.68 🙈. Ik delf het onderspit hier in ieder geval en bij grumphy gaan ze zelf naar boven nu dat scheelt wel 😊.
Ja dat klinkt ook logisch. Verwerken uit zich vaak een beetje onverwachts bij kleintjes. Beetje meeveren met haar en misschien even laten uitrazen buiten.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:22 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, nee die neem je niet even mee over je schouder.
Op bed niet echt een optie dan is het vanavond bal. Ze slaapt ook gewoon goed 's nachts. Overdag slaapt ze al een tijdje niet meer (ze is 3,5 jaar).
Ik vermoed dat alle spanning en zorgen er uitkomen bij haar. Verloofde draait weer redelijk mee in het dagelijks leven en na 4,5 week alleen met mij te hoeven dealen, is blijkbaar best een overgang. Ze vraagt ineens ook meerdere keren per dag aan verloofde 'gaat het?' terwijl ze daar 0 keer om gevraagd heeft in de weken dat ze zo ziek was.
Ze had ook bij het KDV ineens vanuit het niets gezegd 'mama is echt heeeel ziek, de dokter kwam thuis en ze kreeg een prikje.'
IIR beschermt juist ook de drager! Moet het mondneusmasker wel goed aansluiten.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
IIRdat is van die twee het meest zinvol.
Beschermt overigens niet perse jezelf maar wel de mensen om je heen, als je ook jezelf wilt beschermen heb je FFP2 nodig (die ronde maksers zijn dat).
Ik ben uitgegaan van deze info.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:30 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
IIR beschermt juist ook de drager! Moet het mondneusmasker wel goed aansluiten.
Sterkte vandaag...quote:Op zondag 16 januari 2022 10:30 schreef exode het volgende:
Is het raar als je een peuter al op zondag bij het KDV afzet?
Bloedsjago is ze. Zucht.
Ja, dat wist ik. Wij hebben die IIR nu liggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
IIRdat is van die twee het meest zinvol.
Beschermt overigens niet perse jezelf maar wel de mensen om je heen, als je ook jezelf wilt beschermen heb je FFP2 nodig (die ronde maksers zijn dat).
Als je ziet hoe mensen ze dragen... dan maakt het volgens mij geen hol uit welk masker je op hebt.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:30 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
IIR beschermt juist ook de drager! Moet het mondneusmasker wel goed aansluiten.
In oktober was dat in ieder geval niet zo. Maar die regels veranderen nogal eens.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:30 schreef fysio-tje het volgende:
Wisten jullie dat je bij een besmetting van je kind onder de 12 als volledig gezin in quarantaine moet volgens de oude regels dus dat de nieuwe regels welke vanaf gisteren gelden, niet gelden zodra je kind besmet is.
Waar haal je die informatie vandaan? De Rijksoverheid zegt het volgende:quote:Op zondag 16 januari 2022 16:30 schreef fysio-tje het volgende:
Wisten jullie dat je bij een besmetting van je kind onder de 12 als volledig gezin in quarantaine moet volgens de oude regels dus dat de nieuwe regels welke vanaf gisteren gelden, niet gelden zodra je kind besmet is.
Dat betekent dat het andersom is: bij een besmetting van een jong kind hoeft een geboosterd gezien niet in quarantaine, maar bij een besmetting van iemand in het gezien moet een jong kind doorgaans wel in quarantaine (tenzij recent besmet).quote:In deze situaties gaat u niet in quarantaine (uitzondering)
U hoeft niet in quarantaine te gaan als u:
Korter dan 8 weken positief getest bent, hersteld bent en geen klachten heeft.
Langer dan 1 week geleden een boostervaccinatie heeft gehad.
Dat is leuk dat je als ouder met booster niet in quarantaine hoeft. Maar waar laat je het kind dat in quarantaine moet dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan? De Rijksoverheid zegt het volgende:
[..]
Dat betekent dat het andersom is: bij een besmetting van een jong kind hoeft een geboosterd gezien niet in quarantaine, maar bij een besmetting van iemand in het gezien moet een jong kind doorgaans wel in quarantaine (tenzij recent besmet).
Natuurlijk kan die niet alleen thuisblijven, maar het scheelt wel als je uit huis mág en dus om en om wel weg kunt om bijv een boodschap te doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat is leuk dat je als ouder met booster niet in quarantaine hoeft. Maar waar laat je het kind dat in quarantaine moet dan?
Bed van 200*200 kopen door 2 matrassen (en bodems) van 100*200 te kopen en dan een dekmatras cq topper van 200*200 erop, is ook makkelijker opmaken, zo'n dekmatras.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef Amsel het volgende:
Het is toch ook niet meer bij te houden allemaal![]()
Iets anders: omdat er regelmatig 's nachts twee kinderen bij me in bed kruipen, wil ik een bed van 200x200 met een matras uit één stuk. Maar helaas heb ik de oudejaarsloterij onlangs niet gewonnen, dus ik wil er geen ¤4000 aan uitgeven. Tips voor waar ik zou kunnen kijken?
Of langere matrassen nemen en ze in de breedte leggen met een topper erop? Geen idee of dat een beetje comfortabel is, maar misschien wel een goedkopere manier om een breder bed te makenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bed van 200*200 kopen door 2 matrassen (en bodems) van 100*100 te kopen en dan een dekmatras cq topper van 200*200 erop, is ook makkelijker opmaken, zo'n dekmatras.
Maar ik denk dat vooral die 20 cm extra breedte het duurder maakt, als je die niet werkelijk nodig hebt zou ik gewoon voor 180*200 gaan en dan wel een dekmatras, een regulier matras van dat formaat zou ik sowieso niet aan beginnen.
Nou dat precies, we hebben even proefgelegen met z'n allen in een 180 bed en dat was toch nog net te krap. En ik verwacht dat die plakkers van ons nog wel een paar jaar bij ons willen slapen. Maar ook niet voor altijd, dus daarom wil ik ook geen mega-investering doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:51 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben 180*200 (losse matrassen met grote topper), maar nu de kinderen iets ouder zijn, vind ik het niet meer comfortabel om met z’n vieren in 1 bed te slapen. Tot de oudste een jaar of 5 was, was het wel te doen, maar 200*200 zou ik de investering toch waard vinden. Die 20 cm maakt dan net het verschil denk ik.
Als het kind niet geïsoleerd kan worden idd. Als je dan zelf besluit 1 van de ouders erbij in 'isolatie' te doen kan de rest van het gezin wel eruit.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef fysio-tje het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ezinnen-met-kinderen
Hier staat dat gezinnen met kinderen als uitzondering worden gezien
Wat tof! Wij staan op wachtrij 619quote:Op zondag 16 januari 2022 20:13 schreef PoesInDoos het volgende:
Eerste Picnic bestelling is pending![]()
Morgen wel wat kleine dingen halen, normaliter doe ik de weekboodschappen op maandagochtend, maar Picnic levert pas woensdagavond. Heel veel producten toch wel een paar cent goedkoper dan bij de AH zag ik.
Mijn werk zegt dan jij hoeft niet in quarantaine dus gewoon werkenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan die niet alleen thuisblijven, maar het scheelt wel als je uit huis mág en dus om en om wel weg kunt om bijv een boodschap te doen.
Ik kreeg een bericht over een besmette leerling waar ik mee heb gewerkt de dag voor de positieve test. Hopelijk gaat het aan me voorbij.
Ik was nr 22quote:Op maandag 17 januari 2022 03:02 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Wat tof! Wij staan op wachtrij 619
Wij hebben nu al een tijd Picnic, maar goede aanbiedingen zijn er nauwelijks. Albert Heijn compact heeft ook gratis bezorgen vanaf 35 euro, maar wel alle bonus aanbiedingen. Merk dat ik die vaker bestel dan de Picnic.quote:Op maandag 17 januari 2022 07:10 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik was nr 22Stond volgens mij ook al jaren op de wachtlijst...
Beterschap schatje, kalm aan
Klopt, dat hoef je ook niet. Pas bij 3 besmette leerlingen hoeft datquote:Op maandag 17 januari 2022 06:58 schreef F_r het volgende:
[..]
Mijn werk zegt dan jij hoeft niet in quarantaine dus gewoon werken
Oei, had ik bijna iets gezegd wat vraaagt om een fokwet!quote:Op maandag 17 januari 2022 08:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt, dat hoef je ook niet. Pas bij 3 besmette leerlingen hoeft dat
Niet dat dat lang duurt, als ik het aantal besmettingen om me heen hoor zijn we voorlopig nog wel bezig. De ironie: alles gaat weer open maar heel Nederland zit in quarantaine dus je kunt er alsnog niets mee
Nou ja, alles... de horeca mis ik wel hoorquote:Op maandag 17 januari 2022 08:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Niet dat dat lang duurt, als ik het aantal besmettingen om me heen hoor zijn we voorlopig nog wel bezig. De ironie: alles gaat weer open maar heel Nederland zit in quarantaine dus je kunt er alsnog niets mee
Dat denk ik eigenlijk al sinds de delta-variant. En we hebben sinds september best vaak verkoudheden opgepikt, maar de testen blijven vooralsnog steeds negatief. Niet dat ik er om zit te springen ofzo, maar ik vind het bizar dat het tot nu toe nog niet is langsgekomen (fokwet nu he, dat snap jequote:Op maandag 17 januari 2022 09:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik hoop dat we het hier nog even kunnen rekken. Over anderhalve week heeft de oudste zijn toetsweek achter de rug. En die moet echt nog even wat dingen ophalen. Hij is zo lekker serieus bezig nu.
Bij sport van jongste zijn nu 4 van de 12 kinderen in quarantaine, allemaal van dezelfde school. En bij de oudste zit het havo-deel van de trajectklas in quarantaine. Het vwo deel is gelukkig niet bij een besmet kind in de buurt geweest.
Maar het is zo wel een kwestie van wanneer je het gaat krijgen. Niet of je het krijgt.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Ik had weinig angst voor een besmetting, maar nu ik hele prille positieve zwangerschapstesten heb zou ik wel stevig balen als ik nu besmet ben. Dus ik hoop heel erg dat ondanks mijn semi-nauwe contact van vrijdag ik op de coronatesten gewoon lekker 1 streepje blijf zien.
Thanks.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:38 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zal voor je duimen.
Ik heb net -lopend- wat Bonusartikelen gehaald, maar andere dingen die toch niet in de Bonus waren heb ik bij Picnic besteld.quote:Op maandag 17 januari 2022 08:15 schreef June. het volgende:
[..]
Wij hebben nu al een tijd Picnic, maar goede aanbiedingen zijn er nauwelijks. Albert Heijn compact heeft ook gratis bezorgen vanaf 35 euro, maar wel alle bonus aanbiedingen. Merk dat ik die vaker bestel dan de Picnic.
Die test wil je wel positief zien!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Ik had weinig angst voor een besmetting, maar nu ik hele prille positieve zwangerschapstesten heb zou ik wel stevig balen als ik nu besmet ben. Dus ik hoop heel erg dat ondanks mijn semi-nauwe contact van vrijdag ik op de coronatesten gewoon lekker 1 streepje blijf zien.
Verder wel eens met dat het wanneer en niet óf is ondertussen.
Ik had dat na de herfstvakantie ook wel even. Toen het bij jongste door school vloog. Maar het lijkt nu nog harder te gaan.. Of de delta is bij jongste zo door school gegaan dat er gewoon groepsimmuniteit is opgebouwd, met veel gevallen zonder klachtenquote:Op maandag 17 januari 2022 09:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk al sinds de delta-variant. En we hebben sinds september best vaak verkoudheden opgepikt, maar de testen blijven vooralsnog steeds negatief. Niet dat ik er om zit te springen ofzo, maar ik vind het bizar dat het tot nu toe nog niet is langsgekomen (fokwet nu he, dat snap je).
In de klas van de jongste is momenteel 1 besmetting. Morgen heb ik met hem een afspraak voor controle bij de oogarts. Ik hoop dat die in ieder geval door kan gaan, als ik moet verzetten wordt het maart/april.
quote:Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Wat fijn!quote:Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Dat mag toch tegenwoordig niet meer? Als er 0.0 op staat, moet het ook echt 0.0 zijn. Als er alcoholvrij op staat, kan er nog alcohol in zitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:04 schreef Vaiana het volgende:
Ff he. Hoezo heet bier 0.0 als er vervolgens 0.3% alcohol in zit?
https://www.ah.nl/producten/product/wi452350/sportzot-0-0quote:Op maandag 17 januari 2022 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat mag toch tegenwoordig niet meer? Als er 0.0 op staat, moet het ook echt 0.0 zijn. Als er alcoholvrij op staat, kan er nog alcohol in zitten.
-Volgens de Nederlandse wetgeving mag je bier alcoholvrij of malt noemen als er maximaal 0,1% alcohol in zit. Dit is vergelijkbaar met een rijpe banaan. In vruchtensap mag zelfs nog 0,5% alcohol zitten.
-Als er op het bieretiket 0.0% staat, betekent dat er afgerond 0.0% alcohol in het bier zit.
-Er wordt ook wel eens gesproken over alcoholarm bier. Volgens de wet moet een alcoholarm bier, dat in Nederland is geproduceerd meer dan 0,1% en ten hoogste 1,2% alcohol mag bevatten.
-In andere Europese landen gelden andere normen. Zo mag alcoholvrij bier gebrouwen in Duitsland en België tot 0,5% alcohol bevatten en in Spanje zelfs 1,2%. Deze bieren worden ook verkocht op de Nederlandse markt, waarbij op het etiket staat vermeld dat het 'alcoholvrij bier' is. Advies is om altijd het vermelde alcoholpercentage op het etiket te checken.
Zo te zien lijkt de Appie hier fout. Zij zetten in de titel 0.0, maar dat kan ik op het etiket helemaal niet ontdekken. Daar staat alcoholvrij, wat in België inderdaad een hoger percentage mag hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:38 schreef Vaiana het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi452350/sportzot-0-0
Dan doet Brugse Zot het fout.Maar die zijn ook wel Belgisch, dus volgens hun regels mag het wel.
Wel goed om te weten dat in fruitsap ook nog 0,5% mag/kan zitten, dan hoef ik misschien iets minder spastisch te doen dan ik dacht over die 0.-zoveel drankjes.
Ik kan al bijna een maand niet werken vanwege alle quarantaines. Begin me onderhand af te vragen wanneer ze me de zak gaan gevenquote:Op maandag 17 januari 2022 10:34 schreef Limone het volgende:
2 kinderen in de klas van oudste negatief positief. Ik had morgen vrij genomen om eindelijk eens een keertje bij te slapen/lezen/opruimen. Dus ik duim dat ze dan maar woensdag in quarantaine moeten, maar ik ben er bang voor..
Edit: haha.ik bedoel natuurlijk positief
Gefeliciteerd met je 2e streepjequote:Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Je zou het wel verwachten he, dat we het allemaal krijgen... afwachten maar dus...quote:Op maandag 17 januari 2022 10:51 schreef BE het volgende:
Hier een positieve zelftest voor onze jongste gisteren.Dus zie is nu met F naar de GGD voor een test. Ik ben geboosterd, dus hoef niet in quarantaine maar ben vandaag toch maar thuis gebleven van mijn opleiding, het voelt gek om mensen op te zoeken als het niet per se hoeft.
(F heeft geen booster trouwens en S zijn laatste vaccinatie is 9wk geleden, dus die zitten wel in quarantaine.)
Ik ben benieuwd of we het uit eindelijk allemaal gaan krijgen, kan toch bijna niet anders met omicron zou je denken.
Zou dat helpen... ja?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:54 schreef vencodark het volgende:
Als ik er nou niet over lees, gaat het dan vanzelf weg?![]()
Ik gun het je!quote:Op maandag 17 januari 2022 10:54 schreef vencodark het volgende:
Als ik er nou niet over lees, gaat het dan vanzelf weg?![]()
Er is wel weinig echte 0.0 keus valt mij op.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:47 schreef Aure het volgende:
Ik heb bij beide zwangerschappen wel een paar 0.iets biertjes gedronkenniet zo heel veel hoor
Ik heb nog steeds een beetje de hoop dat ik er zelf makkelijk doorheen fiets. Ik ben echt nooit ziek, nog geen buikgriepje of wat ook. *afklopt (Ook totaal geen last van de booster.)quote:Op maandag 17 januari 2022 10:56 schreef exode het volgende:
Dat wordt nu toch ook uitgesproken, dat we het gewoon allemaal gaan krijgen. Al zal niet iedereen het merken.
Het is flink balen SQ, ik zou ook moedeloos worden als ik jou was. Gezeik zeg. Hopelijk zijn jullie er hier naar gewoon voorlopig vanaf.
Ik denk dat wij ook niet apart zouden gaan zittenquote:Op maandag 17 januari 2022 11:01 schreef Vaiana het volgende:
Als één van jullie positief zou testen, zou je dan ook echt in isolatie gaan?
Man en ik neigen ernaar gewoon samen thuis te blijven als één van ons het heeft, maar niet los van elkaar te gaan leven. Man is al geboosterd ook.
Als hij het krijgt dan ga ik misschien wel los van hem leven nu ik zo pril zwanger ben, maar andersom hebben we daar allebei eigenlijk heel weinig trek in.
Ik vind de Brand IPA 0.0 een aanrader!quote:Op maandag 17 januari 2022 10:58 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Er is wel weinig echte 0.0 keus valt mij op.![]()
Maargoed, genoeg mogelijkheden om nog iets lekkers te drinken.
Ik heb dus ook nog een hele voorraad bier, want begon eindelijk de aanschaf daarvan niet meer per cyclus te doen.Gelukkig is het merendeel nog tot eind 2022 houdbaar.
Nee, mijn vriend was eind oktober positief en wij hebben gewoon net zo geleefd als anders. Ik heb het niet gekregen overigens. De 2x daarna dat ik heel lang in nauw contact met iemand was geweest die achteraf toen al besmettelijk was heb ik het ook niet gekregen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:01 schreef Vaiana het volgende:
Man en ik neigen ernaar gewoon samen thuis te blijven als één van ons het heeft, maar niet los van elkaar te gaan leven. Man is al geboosterd ook.
Als hij het krijgt dan ga ik misschien wel los van hem leven nu ik zo pril zwanger ben, maar andersom hebben we daar allebei eigenlijk heel weinig trek in.
Dat kan niet in ons kabouterhuis dus wij blijven bovenop elkaar zitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:01 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben ook niet zozeer bang om het virus te krijgen hoor. Kom maar door.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:59 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje de hoop dat ik er zelf makkelijk doorheen fiets. Ik ben echt nooit ziek, nog geen buikgriepje of wat ook. *afklopt (Ook totaal geen last van de booster.)
Maar ja, tegelijk vind ik het wel eng hoor, flink overgewicht enzo...
Nouja dat. Wij hebben wel een logeerbed op zolder, maar dan zou ik vanaf zolder naar beneden moeten voor de wc en accepteren dat ik niet kan douchen ofzo. En we missen elkaar nu al na 1 dag uit elkaar, dus denk ook gewoon dat we er wat ongelukkig van worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook niet apart zouden gaan zittenwe hebben de mogelijkheid wel (extra bed op zolder) maar dan heb je ook nog het gedoe dat je elkaar in de badkamer/keuken/whatever moet ontlopen en alles als een malle schoon moet maken ect. Wij zijn beiden gevaxt en geboosterd, dus dat risico durf ik wel te lopen.
Ohja, die heb ik in het verleden ook wel op en was chill inderdaad!quote:Op maandag 17 januari 2022 11:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind de Brand IPA 0.0 een aanrader!
De Lowlander 0.0 die ik bij de AH zie vond ik wel meer limonade dan bier, maar drinkt prima weg.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:05 schreef exode het volgende:
Ik drink overigens Lowlander 0,0 en 0,3. Echt primaAl een tijd geleden dat ik alcohol op heb.
Ben je er daarna wel 8 weken vanaf though.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zozeer bang om het virus te krijgen hoor. Kom maar door.
Ik ben alleen zo ongelooflijk schijthoerenklaar met quarantaines en lockdowns. De enige reden waarom ik dat kutvirus wil vermijden is omdat ik dan NOG LANGER thuis moet zitten met iedereen![]()
Ik heb er veel minder last van dan veel anderen. Ik kom nog bij families thuis, crematies vinden gewoon plaats dus ik zit niet per se opgesloten. En zelfs ik begin het aardig zat te raken dus ik kan me dat voor anderen echt heel goed voorstellen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zozeer bang om het virus te krijgen hoor. Kom maar door.
Ik ben alleen zo ongelooflijk schijthoerenklaar met quarantaines en lockdowns. De enige reden waarom ik dat kutvirus wil vermijden is omdat ik dan NOG LANGER thuis moet zitten met iedereen![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 10:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik kan al bijna een maand niet werken vanwege alle quarantaines. Begin me onderhand af te vragen wanneer ze me de zak gaan geven
Ik heb heel bold een ruildag gevraagd voor woensdag. Voor als de pcr negatief is en er plek is op de opvang. Maar zo gunstig zullen de sterren wel niet gaan staan
Nu ook al. Ik zat tegen een burn out aan eind vorig jaar en de praktijk ondersteuner van mijn huisarts zegt dat ze heel veel gezonde en normaliter mentaal fitte jongeren (25-40) ziet met zulke klachten door het hele Corona gezeik.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:13 schreef Limone het volgende:
[..]*kom hier. Knuffel* Hoop dat sterren wél een keertje gunstig staan.
![]()
Ik zou er echt niet van opkijken als er volgend jaar een golf aan mensen met PTSS thuiszit. Die constante spanning of een dag er gewoon uitziet zoals gepland of dat je om 23:00u ‘s avonds toch maar weer de Chromebooks aan de lader moet hangen en het chantagesnoep uit een laadje moet opdiepen, raak ik in ieder geval moeilijk kwijt.
Niet als de kinderopvang elke keer dicht gaat, helaas.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:08 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ben je er daarna wel 8 weken vanaf though.
Oh nee idd, dan is het leuk dat je kind niet in quarantaine hoeft maar daar heb je bar weinig aan als de opvang vervolgens dicht is.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Niet als de kinderopvang elke keer dicht gaat, helaas.
Dat moet wel Vaiana, want dit is compleet onhoudbaar. Op dit tempo van achterlijke quarantaines krijg je een compleet maatschappelijk infarct. Dan gaat alles stuk. Dus ik heb nog steeds een sprankje hoop dat we al dit gedoe dit jaar eindelijk eens los gaan laten, voor het te laat is.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:24 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb stille hoop dat tegen de tijd dat onze baby er is we de ergste corona toch echt wel gehad hebben. Maar thuiswerken met één of meerdere kinderen om rekening mee te houden lijkt me mega zwaar. Ik heb echt heel veel respect voor alle ouders die daarmee te maken hebben.
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:33 schreef SQ het volgende:
Zo, net ook even lekker zitten janken in een werkoverleg, gaat helemaal top!
Morgen is alles vast weer beter. Ik ga 't vandaag niet eens meer proberen. Sorry voor het klagen! Ik ga even een plant verpotten nu. #zennn
Mehhh.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:33 schreef SQ het volgende:
Zo, net ook even lekker zitten janken in een werkoverleg, gaat helemaal top!
Morgen is alles vast weer beter. Ik ga 't vandaag niet eens meer proberen. Sorry voor het klagen! Ik ga even een plant verpotten nu. #zennn
Zij bedoelt toch dat ze van haar werkgever niet thuis mag blijven als haar (privé)kind ziek is?quote:Op maandag 17 januari 2022 08:26 schreef SQ het volgende:
[..]
SPOILER: update over mijn moederOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:50 schreef BE het volgende:
Ahh nee wat klote.SPOILER: update over mijn moederOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je het al verwacht maakt het niet minder rot helaas. Sterkte.
![]()
Ik denk dat we de oudste prima zouden kunnen isoleren, de jongste (12) wordt lastiger, die kan ik geen week op haar kamer laten zitten, die vliegt tegen de muren op.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:01 schreef Vaiana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |