abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203210352
Waar FFP2 te benauwd zijn, stoffen ranzig en weggooi exemplaren op straat belanden.
pi_203210901
Wat een schrik twist!

Ik haalde bij de action vandaag (ja ik durfde het aan :+ ) 50 medische mondkapjes type 2 voor ¤2.49 :)
  zaterdag 15 januari 2022 @ 21:44:01 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203210918
Jeetje Twist wat schrikken :o
Sterkte ermee, hoop dat zijn tanden nog gered kunnen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203211531
Oef Twist, dat is schrikken inderdaad! Hopelijk houdt hij er niet te veel last van.

@exode woensdag pas testen, het laatste contact was echt vrijdag op school nog.
pi_203212674
Bij het lokale kruidvat betaalde je dus 2,50 voor 10 van die medische mondkapjes type II. Dan is de action toch een beter alternatief.
pi_203213728
Dank allemaal!
Merk dat ik er nu eindelijk wat rustiger onder ben. Eten was even een uitdaging maar hij is gewoon goed gaan slapen, dus dat scheelt al veel.

Ga maandag sowieso even bellen naar onze eigen tandarts inderdaad, om te kijken wat die er van zegt. De dienstdoende tandarts raadde sowieso aan om na een week of 3 nog een keer te laten checken hoe het ervoor staat.

Gelukkig is het verder best een bikkel, dus hopelijk morgen al weer wat stoere praat ;)
pi_203215712
Goedemorgen! Ik lag er om half 10 in gisteren, ik was bekaf (als ik om 20.00u was gegaan was ik ook als een blok in slaap gevallen). En ik ben nog steeds moe :{

@twist, wat naar zo'n val. Gezicht bloed ook altijd als een rund... Hopelijk heeft hij er niet teveel last van :*

Die mondkapjes, kopen jullie dan type II of IIR? Want die IIR zijn ook spatwaterdicht...
Daar zal ook wel voor een deel het verschil in prijs vandaan komen vermoed ik.

Mijn cyclus is sowieso op de hobbel, dus ik heb geen idee of die prikken daar invloed op hebben.
Fake it till you make it...
  zondag 16 januari 2022 @ 09:51:21 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203216273
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Tuurlijk. Ik zeg ook nergens dat het niet vervelend is. Ik vraag in eerste instantie puur iets (ook om eventueel de aandacht erop te vestigen dat niet iedereen in quarantaine hoeft) maar goed, kennelijk komt het niet over :D
Dit is precies wat ik bedoelde ja. En het wezenlijke verschil was geruststellend bedoeld, maar nu ik het teruglees, snap ik dat het niet zo overkwam. Kusjekroel!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_203216711
Is het raar als je een peuter al op zondag bij het KDV afzet?
Bloedsjago is ze. Zucht.
  zondag 16 januari 2022 @ 10:34:35 #10
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_203216773
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:30 schreef exode het volgende:
Bloedsjago is ze. Zucht.
Straks even in bed parkeren een optie. Hielp hier vaak wel bij een grumphy peutertje.

Inmiddels een puberdame van 1.85 die ik met mijn 1.67 niet meer over mijn schouder slinger en de tweede puberdame is 1.68 🙈. Ik delf het onderspit hier in ieder geval en bij grumphy gaan ze zelf naar boven nu dat scheelt wel 😊.
If you can dream it, you can do it...
pi_203216956
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:53 schreef Nijna het volgende:

Die mondkapjes, kopen jullie dan type II of IIR? Want die IIR zijn ook spatwaterdicht...
Daar zal ook wel voor een deel het verschil in prijs vandaan komen vermoed ik.

IIR :Y dat is van die twee het meest zinvol.

Beschermt overigens niet perse jezelf maar wel de mensen om je heen, als je ook jezelf wilt beschermen heb je FFP2 nodig (die ronde maksers zijn dat).

[ Bericht 9% gewijzigd door littledrummergirl op 16-01-2022 11:04:24 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203217256
Wat naar twist. Drinken met een rietje?
pi_203217379
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:34 schreef Books1 het volgende:

[..]
Straks even in bed parkeren een optie. Hielp hier vaak wel bij een grumphy peutertje.

Inmiddels een puberdame van 1.85 die ik met mijn 1.67 niet meer over mijn schouder slinger en de tweede puberdame is 1.68 🙈. Ik delf het onderspit hier in ieder geval en bij grumphy gaan ze zelf naar boven nu dat scheelt wel 😊.
Haha, nee die neem je niet even mee over je schouder.

Op bed niet echt een optie dan is het vanavond bal. Ze slaapt ook gewoon goed 's nachts. Overdag slaapt ze al een tijdje niet meer (ze is 3,5 jaar).
Ik vermoed dat alle spanning en zorgen er uitkomen bij haar. Verloofde draait weer redelijk mee in het dagelijks leven en na 4,5 week alleen met mij te hoeven dealen, is blijkbaar best een overgang. Ze vraagt ineens ook meerdere keren per dag aan verloofde 'gaat het?' terwijl ze daar 0 keer om gevraagd heeft in de weken dat ze zo ziek was.

Ze had ook bij het KDV ineens vanuit het niets gezegd 'mama is echt heeeel ziek, de dokter kwam thuis en ze kreeg een prikje.'
  zondag 16 januari 2022 @ 11:26:40 #14
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_203217441
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:22 schreef exode het volgende:

[..]
Haha, nee die neem je niet even mee over je schouder.

Op bed niet echt een optie dan is het vanavond bal. Ze slaapt ook gewoon goed 's nachts. Overdag slaapt ze al een tijdje niet meer (ze is 3,5 jaar).
Ik vermoed dat alle spanning en zorgen er uitkomen bij haar. Verloofde draait weer redelijk mee in het dagelijks leven en na 4,5 week alleen met mij te hoeven dealen, is blijkbaar best een overgang. Ze vraagt ineens ook meerdere keren per dag aan verloofde 'gaat het?' terwijl ze daar 0 keer om gevraagd heeft in de weken dat ze zo ziek was.

Ze had ook bij het KDV ineens vanuit het niets gezegd 'mama is echt heeeel ziek, de dokter kwam thuis en ze kreeg een prikje.'
Ja dat klinkt ook logisch. Verwerken uit zich vaak een beetje onverwachts bij kleintjes. Beetje meeveren met haar en misschien even laten uitrazen buiten.

Het is ook lastig met een zieke mama en ineens weer moeten luisteren naar mama die gelukkig weer opknapt 🌸.
If you can dream it, you can do it...
pi_203217458
Ik ging online even kijken naar een nieuwe Auping spiraalbodem. Die van ons is een jaar na aankoop al kapot gegaan. Tenminste het mechanisme om het hoofddeel omhoog te doen. Heel veel gezeik mee gehad, monteurs van Auping zijn 3 keer teruggekomen, steeds werd het gemaakt en steeds knalde ie na een week weer naar beneden.
Dat is inmiddels alweer 8 jaar geleden en aangezien we een tv willen gaan ophangen in de slaapkamer, is het wel handig als het hoofdeind weer omhoog kan.

Zijn die electrische allemaal Smart dingen met anti snurk stand en zo. _O- Leuk voor de prijs ook overigens.
pi_203217500
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Beschermt overigens niet perse jezelf maar wel de mensen om je heen, als je ook jezelf wilt beschermen heb je FFP2 nodig (die ronde maksers zijn dat).
IIR beschermt juist ook de drager! Moet het mondneusmasker wel goed aansluiten.
pi_203217738
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:30 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Ik ben uitgegaan van deze info.
https://www.igj.nl/actuee(...)erschillende-soorten
pi_203218828
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:30 schreef exode het volgende:
Bloedsjago is ze. Zucht.
Sterkte vandaag... :*
Wat fijn om te lezen dat je verloofde weer redelijk mee draait!

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik. Wij hebben die IIR nu liggen.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:30 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Als je ziet hoe mensen ze dragen... dan maakt het volgens mij geen hol uit welk masker je op hebt.
Onder de neus, dat neusstukje niet aangedrukt, zodat het totaal niet aansluit... Ik denk dat mijn goed passende stoffen dan nog beter helpt ;) .
Ik ben er in elk geval niet de winkel mee uitgezet.
Fake it till you make it...
pi_203222988
Wisten jullie dat je bij een besmetting van je kind onder de 12 als volledig gezin in quarantaine moet volgens de oude regels dus dat de nieuwe regels welke vanaf gisteren gelden, niet gelden zodra je kind besmet is.
pi_203223188
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:30 schreef fysio-tje het volgende:
Wisten jullie dat je bij een besmetting van je kind onder de 12 als volledig gezin in quarantaine moet volgens de oude regels dus dat de nieuwe regels welke vanaf gisteren gelden, niet gelden zodra je kind besmet is.
In oktober was dat in ieder geval niet zo. Maar die regels veranderen nogal eens.
Met een meidenkwartet
pi_203223351
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:30 schreef fysio-tje het volgende:
Waar haal je die informatie vandaan? De Rijksoverheid zegt het volgende:

quote:
In deze situaties gaat u niet in quarantaine (uitzondering)
U hoeft niet in quarantaine te gaan als u:

Korter dan 8 weken positief getest bent, hersteld bent en geen klachten heeft.
Langer dan 1 week geleden een boostervaccinatie heeft gehad.
Dat betekent dat het andersom is: bij een besmetting van een jong kind hoeft een geboosterd gezien niet in quarantaine, maar bij een besmetting van iemand in het gezien moet een jong kind doorgaans wel in quarantaine (tenzij recent besmet).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203223400
https://www.rijksoverheid(...)ezinnen-met-kinderen

Hier staat dat gezinnen met kinderen als uitzondering worden gezien
pi_203224444
Het is toch ook niet meer bij te houden allemaal :wtf:

Iets anders: omdat er regelmatig 's nachts twee kinderen bij me in bed kruipen, wil ik een bed van 200x200 met een matras uit één stuk. Maar helaas heb ik de oudejaarsloterij onlangs niet gewonnen, dus ik wil er geen ¤4000 aan uitgeven. Tips voor waar ik zou kunnen kijken?
pi_203224649
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Waar haal je die informatie vandaan? De Rijksoverheid zegt het volgende:
[..]
Dat betekent dat het andersom is: bij een besmetting van een jong kind hoeft een geboosterd gezien niet in quarantaine, maar bij een besmetting van iemand in het gezien moet een jong kind doorgaans wel in quarantaine (tenzij recent besmet).
Dat is leuk dat je als ouder met booster niet in quarantaine hoeft. Maar waar laat je het kind dat in quarantaine moet dan?
pi_203224785
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:30 schreef F_r het volgende:

[..]
Dat is leuk dat je als ouder met booster niet in quarantaine hoeft. Maar waar laat je het kind dat in quarantaine moet dan?
Natuurlijk kan die niet alleen thuisblijven, maar het scheelt wel als je uit huis mág en dus om en om wel weg kunt om bijv een boodschap te doen.

Ik kreeg een bericht over een besmette leerling waar ik mee heb gewerkt de dag voor de positieve test. Hopelijk gaat het aan me voorbij.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:53:20 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203225098
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:15 schreef Amsel het volgende:
Het is toch ook niet meer bij te houden allemaal :wtf:

Iets anders: omdat er regelmatig 's nachts twee kinderen bij me in bed kruipen, wil ik een bed van 200x200 met een matras uit één stuk. Maar helaas heb ik de oudejaarsloterij onlangs niet gewonnen, dus ik wil er geen ¤4000 aan uitgeven. Tips voor waar ik zou kunnen kijken?
Bed van 200*200 kopen door 2 matrassen (en bodems) van 100*200 te kopen en dan een dekmatras cq topper van 200*200 erop, is ook makkelijker opmaken, zo'n dekmatras.

Maar ik denk dat vooral die 20 cm extra breedte het duurder maakt, als je die niet werkelijk nodig hebt zou ik gewoon voor 180*200 gaan en dan wel een dekmatras, een regulier matras van dat formaat zou ik sowieso niet aan beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 16-01-2022 20:21:27 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203225355
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bed van 200*200 kopen door 2 matrassen (en bodems) van 100*100 te kopen en dan een dekmatras cq topper van 200*200 erop, is ook makkelijker opmaken, zo'n dekmatras.

Maar ik denk dat vooral die 20 cm extra breedte het duurder maakt, als je die niet werkelijk nodig hebt zou ik gewoon voor 180*200 gaan en dan wel een dekmatras, een regulier matras van dat formaat zou ik sowieso niet aan beginnen.
Of langere matrassen nemen en ze in de breedte leggen met een topper erop? Geen idee of dat een beetje comfortabel is, maar misschien wel een goedkopere manier om een breder bed te maken :P
pi_203226311
Wij hebben 180*200 (losse matrassen met grote topper), maar nu de kinderen iets ouder zijn, vind ik het niet meer comfortabel om met z’n vieren in 1 bed te slapen. Tot de oudste een jaar of 5 was, was het wel te doen, maar 200*200 zou ik de investering toch waard vinden. Die 20 cm maakt dan net het verschil denk ik.

Is zelf iets knutselen een optie? Er zijn wel DIYs te vinden als je zoekt op family bed, denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203226508
Wij hebben een 140x200 dus geen tips van mij.

Wat was ik blij toen de kinderen naar bed gingen. Pfff waardeloze dag. Het was non stop ruzie en gezeik tussen ze. Dat samen met een Juul die werkelijk om alles huilde.

Morgen een leeg huis, nou ja, verloofde schuifelt ook rond.
pi_203226793
Eerste Picnic bestelling is pending *O*
Morgen wel wat kleine dingen halen, normaliter doe ik de weekboodschappen op maandagochtend, maar Picnic levert pas woensdagavond. Heel veel producten toch wel een paar cent goedkoper dan bij de AH zag ik.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203229589
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:51 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben 180*200 (losse matrassen met grote topper), maar nu de kinderen iets ouder zijn, vind ik het niet meer comfortabel om met z’n vieren in 1 bed te slapen. Tot de oudste een jaar of 5 was, was het wel te doen, maar 200*200 zou ik de investering toch waard vinden. Die 20 cm maakt dan net het verschil denk ik.

Nou dat precies, we hebben even proefgelegen met z'n allen in een 180 bed en dat was toch nog net te krap. En ik verwacht dat die plakkers van ons nog wel een paar jaar bij ons willen slapen. Maar ook niet voor altijd, dus daarom wil ik ook geen mega-investering doen.

Heb idd ook naar DIY-oplossingen gekeken, maar alles met niet-standaard-maten is zooooo duur.
pi_203229785
Wij hadden een grondbed met 3 matrassen naast elkaar. Dat was de goedkoopste en snelste oplossing.
pi_203230027
Vriendin van mij heeft destijds ook een eenpersoonsbed naast hun tweepersoons gezet, je hebt volgens mij ook best goede producten voor in dat gat wat dan ontstaat.

Ik hoorde net dat een collega die ik vrijdag gezien heb vandaag een positieve zelftest had. :{
Al heb ik niet het idee dat ik (langer dan een kwartier) binnen 1,5 meter van hem ben gekomen dus hopelijk valt het mee.
pi_203230369
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:57 schreef fysio-tje het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ezinnen-met-kinderen

Hier staat dat gezinnen met kinderen als uitzondering worden gezien
Als het kind niet geïsoleerd kan worden idd. Als je dan zelf besluit 1 van de ouders erbij in 'isolatie' te doen kan de rest van het gezin wel eruit.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_203231272
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:13 schreef PoesInDoos het volgende:
Eerste Picnic bestelling is pending *O*
Morgen wel wat kleine dingen halen, normaliter doe ik de weekboodschappen op maandagochtend, maar Picnic levert pas woensdagavond. Heel veel producten toch wel een paar cent goedkoper dan bij de AH zag ik.
Wat tof! Wij staan op wachtrij 619 :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_203231275
Schijtmisselijk wordt ik van mn polsen.. Kan niet slapen van de pijn en de wekker gaat weer om 7.20.

Dus ik kruip er om 8.45 mooi weer in als de kinderen op school zijn,
Daar gaat mn dag weer met zinnige dingen doen -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_203231450
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:36 schreef Hupje het volgende:

[..]
Natuurlijk kan die niet alleen thuisblijven, maar het scheelt wel als je uit huis mág en dus om en om wel weg kunt om bijv een boodschap te doen.

Ik kreeg een bericht over een besmette leerling waar ik mee heb gewerkt de dag voor de positieve test. Hopelijk gaat het aan me voorbij.
Mijn werk zegt dan jij hoeft niet in quarantaine dus gewoon werken
pi_203231472
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2022 03:02 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Wat tof! Wij staan op wachtrij 619 :')
Ik was nr 22 :7 Stond volgens mij ook al jaren op de wachtlijst...

Beterschap schatje, kalm aan :*
  maandag 17 januari 2022 @ 08:15:30 #39
208890 June.
Seriously?
pi_203231777
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:10 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik was nr 22 :7 Stond volgens mij ook al jaren op de wachtlijst...

Beterschap schatje, kalm aan :*
Wij hebben nu al een tijd Picnic, maar goede aanbiedingen zijn er nauwelijks. Albert Heijn compact heeft ook gratis bezorgen vanaf 35 euro, maar wel alle bonus aanbiedingen. Merk dat ik die vaker bestel dan de Picnic.
Shine bright like a diamond.
  maandag 17 januari 2022 @ 08:26:14 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_203231846
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:58 schreef F_r het volgende:

[..]
Mijn werk zegt dan jij hoeft niet in quarantaine dus gewoon werken
Klopt, dat hoef je ook niet. Pas bij 3 besmette leerlingen hoeft dat ;)

Niet dat dat lang duurt, als ik het aantal besmettingen om me heen hoor zijn we voorlopig nog wel bezig. De ironie: alles gaat weer open maar heel Nederland zit in quarantaine dus je kunt er alsnog niets mee :')
disclaimer
pi_203232052
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:26 schreef SQ het volgende:

[..]

Niet dat dat lang duurt, als ik het aantal besmettingen om me heen hoor zijn we voorlopig nog wel bezig. De ironie: alles gaat weer open maar heel Nederland zit in quarantaine dus je kunt er alsnog niets mee :')
Oei, had ik bijna iets gezegd wat vraaagt om een fokwet! :D
  maandag 17 januari 2022 @ 09:06:37 #42
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203232160
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:26 schreef SQ het volgende:

[..]

Nou ja, alles... de horeca mis ik wel hoor ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_203232202
De teller in Ketels klas staat inmiddels op vijf coronagevallen. En dat is na één week les, dus ik kan me voorstellen dat veel andere klassen de komende weken ook de pineut zullen zijn.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:18:31 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_203232254
Bij mijn dochter in de klas nu ook 1 geval en op haar scoutinggroep ook. Ben benieuwd over hoeveel uur we ons volgende quarantainebevel gaan krijgen :9 zeker met het samenvoegen van alle kleinere BSO-locaties zal het nooit lang kunnen duren :')
Morgenvroeg iig met de baby door de teststraat.
disclaimer
pi_203232280
Net mail van B zijn school, 1 klas in Q, 2 klassen met 2 besmettingen en 3 klassen met 1 besmettingen. Bij B zijn klas nog niets.
Dus het is gewoon wachten op, maar nu verloofde op ongeveer 75% van haar normale zelf zit, is het in mijn hoofd ook weer lichter.

En liever nu dan in maart of april, dat zijn voor mij zulke drukke maanden.

On a dark side, letterlijk. Net schimmel weggehaald in een hoek van Juul haar slaapkamer. Gek word ik ervan. Het komt steeds terug. Al 2 bedrijven laten langskomen, verschillende meningen. Het kan van de buitengevel komen maar het kan ook komen door de voorzetwand. Maar die voorzetwand is later gezet dan de schimmel begon.
Binnenkort wordt de buitenkant opnieuw gevoegd en scheuren gerepareerd en er komt een ventilatiesysteem in de slaapkamers. Hopelijk blijft get daarna wel echt weg.
pi_203232288
Ik hoop dat we het hier nog even kunnen rekken. Over anderhalve week heeft de oudste zijn toetsweek achter de rug. En die moet echt nog even wat dingen ophalen. Hij is zo lekker serieus bezig nu.
Bij sport van jongste zijn nu 4 van de 12 kinderen in quarantaine, allemaal van dezelfde school. En bij de oudste zit het havo-deel van de trajectklas in quarantaine. Het vwo deel is gelukkig niet bij een besmet kind in de buurt geweest.
Maar het is zo wel een kwestie van wanneer je het gaat krijgen. Niet of je het krijgt.
pi_203232405
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik hoop dat we het hier nog even kunnen rekken. Over anderhalve week heeft de oudste zijn toetsweek achter de rug. En die moet echt nog even wat dingen ophalen. Hij is zo lekker serieus bezig nu.
Bij sport van jongste zijn nu 4 van de 12 kinderen in quarantaine, allemaal van dezelfde school. En bij de oudste zit het havo-deel van de trajectklas in quarantaine. Het vwo deel is gelukkig niet bij een besmet kind in de buurt geweest.
Maar het is zo wel een kwestie van wanneer je het gaat krijgen. Niet of je het krijgt.
Dat denk ik eigenlijk al sinds de delta-variant. En we hebben sinds september best vaak verkoudheden opgepikt, maar de testen blijven vooralsnog steeds negatief. Niet dat ik er om zit te springen ofzo, maar ik vind het bizar dat het tot nu toe nog niet is langsgekomen (fokwet nu he, dat snap je :') ).

In de klas van de jongste is momenteel 1 besmetting. Morgen heb ik met hem een afspraak voor controle bij de oogarts. Ik hoop dat die in ieder geval door kan gaan, als ik moet verzetten wordt het maart/april.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203232427
Ik had weinig angst voor een besmetting, maar nu ik hele prille positieve zwangerschapstesten heb zou ik wel stevig balen als ik nu besmet ben. Dus ik hoop heel erg dat ondanks mijn semi-nauwe contact van vrijdag ik op de coronatesten gewoon lekker 1 streepje blijf zien. :+

Verder wel eens met dat het wanneer en niet óf is ondertussen.
pi_203232433
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Ik had weinig angst voor een besmetting, maar nu ik hele prille positieve zwangerschapstesten heb zou ik wel stevig balen als ik nu besmet ben. Dus ik hoop heel erg dat ondanks mijn semi-nauwe contact van vrijdag ik op de coronatesten gewoon lekker 1 streepje blijf zien. :+
Gefeliciteerd! O+
Ik zal voor je duimen.
pi_203232446
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:38 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! O+
Ik zal voor je duimen.
Thanks. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: