SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt altijd goed.... En anders maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemachtig, ik had zelf moeite om wakker te blijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:45 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, Grace zit echt een hele film te vertellen......
Dat wijf moet zich doodschamen. Kan er nog steeds niet bijquote:
let it go mopquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf moet zich doodschamen. Kan er nog steeds niet bij
Nou zit dat nummer weer in mijn hoofd, je bent lekker bezig vandaag!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
let it go mop
niet druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou zit dat nummer weer in mijn hoofd, je bent lekker bezig vandaag!
Denk je dat ik mij druk maak om zo'n programma?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
let it go mop
niet druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment van vannacht rond half vijf op stream 2, op stream 1 was een streamlock.
Stelde niet zoveel voor, maar enkele bewones werden blijkbaar wakker. Kon van het
gefluister na de vraag van Big Brother niet zoveel maken helaas ....
Vera, gaat het goed ?ik kann de videoland stream niet handelen hapert alles,heb je video vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13:15 both streams ??
Hee, wederom bedankt he!quote:
das gewoon knap hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:50 schreef Yolk het volgende:
Kitty verweeft popcorngate met vegapizzagate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteren, was om gevraagd ....![]()
Kitty krijgt slecht nieuws - 14 januari 2022.Peter in gesprek met Eveline nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Ze wil gewoon nu de hetze tegen Kristof starten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
dat pizza gelul erbij
Kitty wil perse gelijk hebben
krijgt ze niet van Tobias
Zo hoorde je dat.....kwam voor Christoff op dat pizza niet hetzelfde is als stiekum de boel opvreten.....quote:
Wijf had allang opgedonderd moeten wezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty vannacht heb je je smoel niet open gedaan tegen de groene kamer.
Hij klonk zelfs een beetje geirriteerd toen Kitty ging ontkennen dat een verhaal twee kanten heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo hoorde je dat.....kwam voor Christoff op dat pizza niet hetzelfde is als stiekum de boel opvreten.....
Kitty tot vier keer proberen het weer over de pizza te hebben.
Maar zij heeft er niks van gegeten.....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty vannacht heb je je smoel niet open gedaan tegen de groene kamer.
Tien punten erbij voor Tobias, dacht dat hij dat niet in zich had.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef Mjelleke het volgende:
Goed hoe Tobias tegen Kitty in gaat. Jihaa...
Yup, Peter waait met alle winden meequote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Peter nu ook smerig
en draait nu Kristof erbij staat
Hij reageerde idd geïrriteerd door te zeggen dat is jouw kant...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hij klonk zelfs een beetje geirriteerd toen Kitty ging ontkennen dat een verhaal twee kanten heeft
was hij gisteravond ook heel erg.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Peter nu ook smerig
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
was hij
[..]
was hij gisteravond ook heel erg.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:58 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hij reageerde idd geïrriteerd door te zeggen dat is jouw kant...
geeft niksquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ma heeft dat einde topic nieuwe topic niet door hahaha
Ooo sorry zal beter oplettenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ma heeft dat einde topic nieuwe topic niet door hahaha
heeft buiten met de meiden meiden vera lopen affikkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:01 schreef Flow3r het volgende:
er was gister drama met peter ? wat dan
Het is net een wijf....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Peter nu ook smerig
hoop dat ik geen mensen voor de schenen schopquote:
En ik krijg bagger over mij van ene Harry als ik verwoord wat de meeste mensen hier denken. "Doet niet zo naar man..."quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich toch ook als een wijfquote:
Hij is ook een valse nicht. Niets teveel gezegdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoop dat ik geen mensen voor de schenen schop
maar ze zeggen niet voor niks valse nicht
Dan is die ene Harry net zo erg als dat pleuriswijf.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ik krijg bagger over mij van ene Harry als ik verwoord wat de meeste mensen hier denken. "Doet niet zo naar man..."
Kan ook best stoken......quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Evelien is een leuke meid. Serieus en volwassen. Wat een verademing vergeleken bij die Amy
Nou gisteravond was het een vreselijke heks en stooksterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Evelien is een leuke meid. Serieus en volwassen. Wat een verademing vergeleken bij die Amy
Enkel bij Nouchine als ik het gesprek goed begreep. Wtf hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef Flory het volgende:
Salar gaat telkens ruiken als iemand heeft zitten schijten
Ze komt tenminste volwassen over en laten we even eerlijk zijn, iedereen stookt wel eens.quote:
Toch een coole meid vind ik. Niet mijn type, maar een echte player denk als het er op aan komt.quote:
Niet gezien. Hoe ik haar nu beoordeel, komt ze relax over bij mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou gisteravond was het een vreselijke heks en stookster
Ja Peter maakt het expres groterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef woveleed het volgende:
Ene
[..]
Enkel bij Nouchine als ik het gesprek goed begreep. Wtf haha
Zeg maar gerust een Bitchquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou gisteravond was het een vreselijke heks en stookster
Die moet eens wakker worden. Als ik die Tobias zie, krijg ik het gevoel van slaapquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:10 schreef Yolk het volgende:
Ik vrees dat Tobias te veel gaat deëscaleren.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:11 schreef woveleed het volgende:
Nouche en salar gaan bij elkaar ruiken op het wc als ze gescheten hebben. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. What da fuck hahahha
Er wel even bijschrijven wat je gisteren zei: "Erg nieuws, maar Kitty gebruikt dit moment weer om alle ellende over de anderen uit te storten."quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ik krijg bagger over mij van ene Harry als ik verwoord wat de meeste mensen hier denken. "Doet niet zo naar man..."
Ga zelf lekker cappe....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:13 schreef mario390 het volgende:
als nouch en amy douchen gewezen
zijn was SL geen capmaterial![]()
Dat gesprek met komt niet door dimi, die begint alleen maar over het spel enzo. Daar heeft ze het ook moeilijk mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:16 schreef Flow3r het volgende:
Vera heeft zichzelf wel gedistantieerd van de dames door steeds bij de jongens te blijven zitten en niet eens leuk mee te doen met de meiden.
Nu ze een 'stelletje' vormt met Dimi wordt he nóg moeilijker want dat betekent dat de jongens niet met haar zullen knuffelen/teasen uit respect naar Dimi toe en de meiden niet los om kunnen gaan met Dimi waardoor ze steeds meer in een hoekje zal belanden.
Dimi heeft daar geen moeite mee maar zij wel
Zie haar ook altijd zichzelf verstoppen achter haar haren, handen, kussen of deken, heeft ook niet veel te melden
Een echt gesprek met Dimi is er nog niet echt van gekomen
Gelukkig voor haar heeft ze Grace
Vera reikt Dimi de hand, pakt niet eens een vingerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
vera vraagt wie er moet douchen. Dimi moet ook nog maar vind het nog te vroeg. Dus gaat ze met tobias
Maar ik heb/had wel gelijk. Er zijn na mijn reactie ergere dingen verschenen denk ik over dit gegeven, en daar reageer je niet op. Soit... We kunnen dit evt. uitpraten via DM als je wil, maar niet meer hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Er wel even bijschrijven wat je gisteren zei: "Erg nieuws, maar Kitty gebruikt dit moment weer om alle ellende over de anderen uit te storten."
Alsof ze dat bewust deed.... Ja, ik blijf dat, ondanks dat we het in de basis redelijk eens zijn, een nare opmerking vinden.
Het is haar eigen beslissing.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je perse met de meiden moet bonden?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:16 schreef Flow3r het volgende:
Vera heeft zichzelf wel gedistantieerd van de dames door steeds bij de jongens te blijven zitten en niet eens leuk mee te doen met de meiden.
Nu ze een 'stelletje' vormt met Dimi wordt het nóg moeilijker want dat betekent dat de jongens niet met haar zullen knuffelen/teasen uit respect naar Dimi toe en de meiden niet los om kunnen gaan met Dimi waardoor ze steeds meer in een hoekje zal belanden.
Dimi heeft daar geen moeite mee maar zij wel
Zie haar ook altijd zichzelf verstoppen achter haar haren, handen, kussen of deken, heeft ook niet veel te melden
Een echt gesprek met Dimi is er nog niet echt van gekomen
Gelukkig voor haar heeft ze Grace
Topshow.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:16 schreef B00STER het volgende:
Je zal weer zien dat dit weer zo'n week is waarin 'verrassing!! niemand gaat eruit' is.
Maar Dimi is veel losser, misschien oppervlakkiger, hoe dan ook het lijkt hem weinig te doen dat er niks te lullen valt , hij vermaakt zich toch welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gesprek met komt niet door dimi, die begint alleen maar over het spel enzo. Daar heeft ze het ook moeilijk mee.
Niks moet natuurlijk,maar ze maakt het zichzelf wel moeilijk zoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je perse met de meiden moet bonden?
dat bedoelte ik conjoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga zelf lekker cappe.... [ afbeelding ]
Ze praat met meerdere mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Dimi is veel losser, misschien oppervlakkiger, hoe dan ook het lijkt hem weinig te doen dat er niks te lullen valt , hij vermaakt zich toch wel
Zij heeft geen gespreksstof, op wat vragen na en gelul over jongens , dan houdt het op, zie haar zelden met iemand anders een gesprek voeren of het moet over Diimi gaan, verder stelt ze alleen vragen om de ander te laten praten
ik zou me daar ook niet prettig voelen met die damesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niks moet natuurlijk,maar ze maakt het zichzelf wel moeilijk zo
dimi had geen plan waarom vera middag huilte, vor hem weg de spelquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gesprek met komt niet door dimi, die begint alleen maar over het spel enzo. Daar heeft ze het ook moeilijk mee.
Ze is ook wel bezig in de keuken, poffertjes bakken als ze de kans krijgt, heeft gisteren zitten dammen en is ook wel bij de andere dames te vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Dimi is veel losser, misschien oppervlakkiger, hoe dan ook het lijkt hem weinig te doen dat er niks te lullen valt , hij vermaakt zich toch wel
Zij heeft geen gespreksstof, op wat vragen na en gelul over jongens , dan houdt het op, zie haar zelden met iemand anders een gesprek voeren of het moet over Diimi gaan, verder stelt ze alleen vragen om de ander te laten praten
Met amy en nouchine gister op de bank buiten. Maar ze voelt ook wel dat die andere meiden over haar kletsen, dat voel je als mens.quote:
ik vind ze allemaal kut maar ik hoef dan ook niet te overleven in die slangenkuilquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou me daar ook niet prettig voelen met die dames
Ja, maar het valt me van haar tegen dat ze dingen bij groen gaat vertellen wat ze allemaal gezien heeft over Goud in de tijd dat ze de streams kon volgen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze komt tenminste volwassen over en laten we even eerlijk zijn, iedereen stookt wel eens.
kan tochquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal kut maar ik hoef dan ook niet te overleven in die slangenkuil
En Vera zei dat ze helemaal geen vriendinnen had
Ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan toch
ik heb over het algemeen ook liever mannen om me heen
wat heeft ze nu exact gezien en gezegd dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar het valt me van haar tegen dat ze dingen bij groen gaat vertellen wat ze allemaal gezien heeft over Goud in de tijd dat ze de streams kon volgen.
Meestal mogen ze het daar niet eens over hebben.
Ik denk van niet. Dit gaat niet goedkomen. Dit wordt ellende voor haar. Ze doet veel teveel haar best en komt geforceerd over. Mark my wordsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is ook wel bezig in de keuken, poffertjes bakken als ze de kans krijgt, heeft gisteren zitten dammen en is ook wel bij de andere dames te vinden.
En met Dimi zal ze een weg moeten vinden, dat komt vanzelf wel
Over vera dat die nep is en dat wil ze in de groep gaan gooienquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft ze nu exact gezien en gezegd dan?
want dat was me niet helemaal duidelijk
ze zegt elke keer ik heb genoeg gezien
maar heb nog geen idee wat
Vera is ook veel vrienden verloren nadat haar vorige relatie voorbij was.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal kut maar ik hoef dan ook niet te overleven in die slangenkuil
En Vera zei dat ze helemaal geen vriendinnen had
Is volgens mij een loze kreet om indruk te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft ze nu exact gezien en gezegd dan?
want dat was me niet helemaal duidelijk
ze zegt elke keer ik heb genoeg gezien
maar heb nog geen idee wat
maar dat is niet wat ze heeft gehoord in de gouden kamer..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over vera dat die nep is en dat wil ze in de groep gaan gooien
Ja kan zeker, alles kan, net zoals je een afkeer kan hebben tegen iemand die je helemaal niet kent, of roddelt over iemand , allemaal hele normale menselijke dingenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan toch
ik heb over het algemeen ook liever mannen om me heen
Eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:25 schreef Robin1965a het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Dit gaat niet goedkomen. Dit wordt ellende voor haar. Ze doet veel teveel haar best en komt geforceerd over. Mark my words
denk ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Is volgens mij een loze kreet om indruk te maken.
hoe kan ze nou weten dat vera nep is?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
gelukkig als jij dit bevestigd weet ik dat het het totaal omgekeerde isquote:
Fijn dat jij dat vind dan want het gaat hier om een mening.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig als jij dit bevestigd weet ik dat het het totaal omgekeerde is
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig als jij dit bevestigd weet ik dat het het totaal omgekeerde is
presenteer het dan niet als een feitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vind dan want het gaat hier om een mening.
Lezen is blijkbaar moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
presenteer het dan niet als een feit
Neen voor u?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lezen is blijkbaar moeilijk voor je.
klopt zo als en lererquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Echt zo lelijk weer van Peter wat hij nu weer doet. Dat stoken over vera. Idioot dat het is potverdorrie 58 en dan zo bezig zijn over een meisje van 26
Politiek correcte antwoordjes geven, alles binnen de lijntjes. Dit soort meisjes zijn er 13 in dozijn.quote:
Te braaf ja, zeker voor BBquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Politiek correcte antwoordjes geven, alles binnen de lijntjes. Dit soort meisjes zijn er 13 in dozijn.
Euhm. Volwassen vrouw van 26. Ze moet daar maar tegen kunnen hoor, zo zielig is ze niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Echt zo lelijk weer van Peter wat hij nu weer doet. Dat stoken over vera. Idioot dat het is potverdorrie 58 en dan zo bezig zijn over een meisje van 26
Wie is ze helemaal dat ze een dergelijk iets "in de groep" wil gaan gooien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij doet het vooral over Vera. Hij heeft echt een target uitgekozen om iedereen daar tegen op te zetten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
Peter is dus meer een stiekeme Jerrel
overal kleine steekjes geven
Hij heeft een man thuis zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:32 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat het ook een beetje de kift it : hij denkt stiekem dat Vera mag blijven omdat ze nu met Dimi is en hij heeft geen potientele relatie in het huis
Nee, maar hij heeft een man thuis zitten dus waarom zou hij een relatie aan moeten gaan in het huis?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:32 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat het ook een beetje de kift it : hij denkt stiekem dat Vera mag blijven omdat ze nu met Dimi is en hij heeft geen potientele relatie in het huis
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Wordt nog leuk als Peter mag blijven, team anti Vera.
Geen verschil met Kitty dusquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Wordt nog leuk als Peter mag blijven, team anti Vera.
Dat is toch wat ik bedoel ? Voor hem geen kans, dus jaloersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft een man thuis zitten dus waarom zou hij een relatie aan moeten gaan in het huis?
Dus waarom jaloers zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik bedoel ? Voor hem geen kans, dus jaloers
Ik zie het anders , en heeft ze zelf ook al in de dbk gezegdquote:
Niet jaloers op de relatie maar jaloers dat zij iets heeft gevonden om hem en Kitty " te verslaan " zogezegd, de kiftquote:
Ah dat komt daardoor dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die hadden gister in de slaapkamer ook een beetje woorden, was kort maar wel wat irritaties
Daar heeft hij wel gelijk in want het is overduidelijk een trucje om een week verder te komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet jaloers op de relatie maar jaloers dat zij iets heeft gevonden om hem en Kitty " te verslaan " zogezegd, de kift
Ik vind dit dus geen gesprek, hij vertelt en houdt het gesprek gaande , zij brengt niet veel inquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:37 schreef Mjelleke het volgende:
Het gesprek met Tobias dat ze nu voert heeft geeft weer een prettig beeld van haar. En ze heeft met hem meer raakvlakken als met Dimi.
Precies dat, jaloers op het trucjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in want het is overduidelijk een trucje om een week verder te komen.
Ja dat inderdaad. Vera kwam niet veel verder dan oh leip en hier en daar chillen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind dit dus geen gesprek, hij vertelt en houdt het gesprek gaande , zij brengt niet veel in
Jaloers weet ik niet, maar denk meer dat het om de onrecht gaat en dat mensen niet oprecht zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies dat, jaloers op het trucje
daar heeft hijb wel gelijk in. Ze is zo naief als ze maar kan zijn maar ze is zelf ook niet heiligquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
Nawel laat zich meeslepen
volgens Peter
Dat ziet Amy goed.quote:
Misschien heeft hij zelf een oogje op Dimi?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:32 schreef Flow3r het volgende:
Ja zo vreemdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Vera kwam niet veel verder dan oh leip en hier en daar chillen.
nee geloof ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zelf een oogje op Dimi?
#metooquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar vannacht wat gebeurd met Vera waardoor BB zijn stem liet horen midden in de nacht.
Ook niet over haar eigen ervaringen. Ze is blijkbaar in China geweest maar heeft er niks over te melden tegen Tobias die erg geinteresseerd is in reizen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja zo vreemd![]()
Paar woordjes nadat de ander zich open heeft gesteld
moet je even terug scrollen DGK heeft het filmpje er al staanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar vannacht wat gebeurd met Vera waardoor BB zijn stem liet horen midden in de nacht.
Staat filmpje van is niets gebeurd alleen wel gezoend en bb vroeg hoe het met vera ging.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Zegt Peter dit heb momenteel de stream niet aan staanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Dat heb ik gezien, maar het werd me daar niet duidelijk wat er speelde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je even terug scrollen DGK heeft het filmpje er al staan
Heeft ze het al over gehad laatstquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ook niet over haar eigen ervaringen. Ze is blijkbaar in China geweest maar heeft er niks over te melden tegen Tobias die erg geinteresseerd is in reizen.
Precies, Tobias is wel interessant, Vera heb ik nog niet veel boeiends horen zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind dit dus geen gesprek, hij vertelt en houdt het gesprek gaande , zij brengt niet veel in
Hij zei het net ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Zegt Peter dit heb momenteel de stream niet aan staan
En na zo'n gesprek gaan ze ook meteen weer uit elkaar, echt zo van : nu is het klaar, geen vervolg, en vooral niet blijven hangen want dan krijg je misschien awkward stiltesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ook niet over haar eigen ervaringen. Ze is blijkbaar in China geweest maar heeft er niks over te melden tegen Tobias die erg geinteresseerd is in reizen.
Niets dus, en daarom was Vera ook van slag vanmiddag. Dat er nu gesuggereerd werd dat ze bezig was en dit echt niet zo was.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar het werd me daar niet duidelijk wat er speelde.
Ok.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets dus, en daarom was Vera ook van slag vanmiddag. Dat er nu gesuggereerd werd dat ze bezig was en dit echt niet zo was.
Neem aan dat Peter op zijn leeftijd wel voorgaande edities heeft gezien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
Het is een familie programma volgens Peter![]()
![]()
Veel erger! Ook nog die urenlange beauty rituelen met Zoey.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:46 schreef Yolk het volgende:
Godsamme, weer die kutföhn. Was dat vorig jaar ook zoveel?
Die zit nog op slot Harry.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:47 schreef Harry het volgende:
Dat ze nog niet in die sauna zitten.... ?
goed zo,om dat hij haar helemal niet snaptquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:34 schreef Mjelleke het volgende:
Wat ik zie van Vera is dat ze wel echt is. Haar aanpak met Dimi is de doodsteek voor haar maar ze twijfelt daar zelf dus ook over.
Oef is ook zo, vreselijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Veel erger! Ook nog die urenlange beauty rituelen met Zoey.
Hij zei ook nog tegen Nouch dat ze haar niet moest vertrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar heeft hij helemaal gelijk in.
zeker de gaydoe van hemquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:51 schreef spapaars het volgende:
Als ik Peter zie met zijn manier van praten en bewegen, en dan zijn verhaal dat hij pas op z'n 35ste erachter kwam dat hij homo is.
Dan heeft hij toch al die jaren in een ontkenning geleefd?
Nee ging over Amy. Salar zag haar bij Peter zitten, en dat klopte. Ze waren net aan het smoezen maar dat ging over Vera en niet over hun. Maar ja, dat weet hij natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohh ik zou zweren over eveline, maar dan zit ik mis
Kan allebei zijn want allebei hebben ze zitten smoezen met Peter over Vera.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohh ik zou zweren over eveline, maar dan zit ik mis
Komt omdat ik Peter apart met Eveline zag smoezenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee ging over Amy. Salar zag haar bij Peter zitten, en dat klopte. Ze waren net aan het smoezen maar dat ging over Vera en niet over hun. Maar ja, dat weet hij natuurlijk niet.
Ja hij heeft met alletwee zitten roddelen over vera en anderenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Komt omdat ik Peter apart met Eveline zag smoezen
Zal wel iets met zijn verleden te maken hebben. Niet eerlijk durven te zijn te opzichte van zijn moeder, dat hij op mannen valt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:51 schreef spapaars het volgende:
Als ik Peter zie met zijn manier van praten en bewegen, en dan zijn verhaal dat hij pas op z'n 35ste erachter kwam dat hij homo is.
Dan heeft hij toch al die jaren in een ontkenning geleefd?
Amy ligt in het middenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Salar wees ook op het bed in de hoek van de groene kamer, daar ligt Amy toch?
Die is zich aan het ingraven in die groep. Tactiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:56 schreef Yolk het volgende:
Salar lijkt me wel safe volgende week (indien ze een gewone nominatieronde hebben), wat ik een week geleden niet had verwacht. Tobias en co kunnen steeds beter met hem.
Nee wacht, Amy ligt in het midden, Eveline ligt in de hoek in de groene kamerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Salar wees ook op het bed in de hoek van de groene kamer, daar ligt Amy toch?
Dan weet ik het niet, kan ook zijn dat hij inderdaad naar het midden wees, maar dat kon ik niet zien vanuit dat camera standpunt.quote:
Ging ook over Salar hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Komt omdat ik Peter apart met Eveline zag smoezen
Fucking slim. Nog steeds mijn favoriet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is zich aan het ingraven in die groep. Tactiek.
wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Fucking slim. Nog steeds mijn favoriet.
Laat hem maar schuiven.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Fucking slim. Nog steeds mijn favoriet.
Wist niet eens dat België onder Nederland ligt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Salar is wel bar slecht in aardrijkskunde, wist niet waar Aalten en waar de achterhoek lag of wat dat was gisteren in het gesprek met Kitty.
Op het moment dat ze opgemaakt en omgekleed zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel de dag in die badkamer om mooi te zijn voor de liveshow
Als ik BB was zou ik een opdracht erin gooien waar ze vuil worden van kop tot teen
Ik wil eerst afwachten hoe hij gaat nomineren. Of hij iemand een mes in de rug steekt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
De ene keer vind ik hem leuk, de andere keer weer minder
Ik kan Salar nog steeds niet beoordelen
doen ze in italie ook 4-5 uren erstquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel de dag in die badkamer om mooi te zijn voor de liveshow
Als ik BB was zou ik een opdracht erin gooien waar ze vuil worden van kop tot teen
Ik vind hem wel leuk en ook al speelt hij het spel het is open en zachtaardigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
De ene keer vind ik hem leuk, de andere keer weer minder
Ik kan Salar nog steeds niet beoordelen
Oh sowieso. En dan is Nawel de eerste. Kan al niet wachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik wil eerst afwachten hoe hij gaat nomineren. Of hij iemand een mes in de rug steekt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk en ook al speelt hij het spel hij is open en zachtaardig
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik er echt zo hard om lachen. een opdracht erin gooien 2 uurtjes voor de liveshow.
Dat zou echt lachen zijn
Al die meiden chagrijnig dat ze vuil zijn;
Thomas: Lees je even mee?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik er echt zo hard om lachen. een opdracht erin gooien 2 uurtjes voor de liveshow.
Dat zou echt lachen zijn
Al die meiden chagrijnig dat ze vuil zijn;
Misschien krijgen ze er twee uren bij, The Voice is per direct gestopt, dus die herhaling kunnen ze ook wel weglaten op RTL 5quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:10 schreef mario390 het volgende:
maar is het nu niet erg vroeg vor dat zich
alle opmaken?
The Voice was op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze er twee uren bij, The Voice is
dat bb om 22 00 beginnt?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze er twee uren bij, The Voice is
Ze hebben daar ook gewoon internet hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die zit in Italie op het moment.
Weet niet wat er nu komt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Herhaling is zo om 18:00 uur.
Ja, opmerkelijk. Die sleutel wordt volledig geghost.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:15 schreef Jockari het volgende:
En niemand van die nieuwkomers die alles gezien hebben, praten over die sleutel die Peter en Grace van de band hebben gehaald in de opening van BB ?
Oh ja die is er ook nog was die al vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:15 schreef Jockari het volgende:
En niemand van die nieuwkomers die alles gezien hebben, praten over die sleutel die Peter en Grace van de band hebben gehaald in de opening van BB ?
Ja echt raar dat daar nog niks over bekend is gemaakt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:15 schreef Jockari het volgende:
Die is van de sauna toch ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:15 schreef Jockari het volgende:
Alleen het roze pakkie er in en klaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:18 schreef Blackprinces het volgende:
Nou de koffer van kit is zo ingepakt
Die zingen de hele dag door.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Als je de streams aanzet, hoor je die vermoeide wijfen zjngen, althans wat er op moet lijken. Hier kun je toch niet naar kijken
Zingen? De katten lopen er al bij weg. Puberaal gedrag. Noem het misschien ook wel verveling.quote:
Die heeft alleen dat roze pak in te pakkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:24 schreef odie22 het volgende:
moet kitty d'r koffer niet inpakken ? of denkt ze dat ze mag blijven
Kan ze zelf ook niet in die koffer? Flikker die koffer meteen in het kanaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:22 schreef chufi het volgende:
Krijgt Kitt dr koffer wel mee naar huis vanavond?
Wel een paar bakstenen erin doen hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan ze zelf ook niet in die koffer? Flikker die koffer meteen in het kanaal.
Ja op advies van vera tegen het zweten en zweetplekken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:24 schreef Flory het volgende:
Salar gaat maandverband onder zijn oksels doen???
Doe ik met alle liefdequote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel een paar bakstenen erin doen he
I know, maar echt die gast en z'n schoonheidsgedoequote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja op advies van vera tegen het zweten en zweetplekken.
Heeft er dan echt niemand in het huis het besef dat die cameras 24/7 aanstaan en echt alles gezien kan worden? Ze zouden er beter gewoon meteen van uitgaan dat echt alles gezien wordtquote:
Assistent is hij. Hij mag dus meedenken en klusjes doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Als die Thomas verantwoordelijk is voor het spelelement in deze BB, dan mogen ze hem er van mij wel uittrappen. Wat een saaie bedoening. We zijn al een kleine 2 weken bezig en het is al een saaie bende.
Heb ik eerder ook al gezegd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Als die Thomas verantwoordelijk is voor het spelelement in deze BB, dan mogen ze hem er van mij wel uittrappen. Wat een saaie bedoening. We zijn al een kleine 2 weken bezig en het is al een saaie bende.
Mooi he.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:28 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Heeft er dan echt niemand in het huis het besef dat die cameras 24/7 aanstaan en echt alles gezien kan worden? Ze zouden er beter gewoon meteen van uitgaan dat echt alles gezien wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wou dat ik een engel op mijn schouders had,
want het leven is een bitch ik ben niet trouw mijn schat.
Vechten voor mijn leven want de dood is om de hoek,
er is geen ruimte in de hel sta bij de hemel op de stoep!
Of Peter die zegt dat zijn sokken ook heel goed passen. Peter VdV zal er wel een berichtje over sturen aan Eveline ;-)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zie peter VDV nog een opmerking maken over: "Salar zitten die maandverbanden goed onder je oksels"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |