quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
was hij
[..]
was hij gisteravond ook heel erg.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:58 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hij reageerde idd geļrriteerd door te zeggen dat is jouw kant...
ma heeft dat einde topic nieuwe topic niet door hahahaquote:
geeft niksquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ma heeft dat einde topic nieuwe topic niet door hahaha
Ooo sorry zal beter oplettenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ma heeft dat einde topic nieuwe topic niet door hahaha
heeft buiten met de meiden meiden vera lopen affikkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:01 schreef Flow3r het volgende:
er was gister drama met peter ? wat dan
Het is net een wijf....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Peter nu ook smerig
en draait nu Kristof erbij staat
hoop dat ik geen mensen voor de schenen schopquote:
En ik krijg bagger over mij van ene Harry als ik verwoord wat de meeste mensen hier denken. "Doet niet zo naar man..."quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf moet zich doodschamen. Kan er nog steeds niet bij
Hij gedraagt zich toch ook als een wijfquote:
Hij is ook een valse nicht. Niets teveel gezegdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoop dat ik geen mensen voor de schenen schop
maar ze zeggen niet voor niks valse nicht
Dan is die ene Harry net zo erg als dat pleuriswijf.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ik krijg bagger over mij van ene Harry als ik verwoord wat de meeste mensen hier denken. "Doet niet zo naar man..."
Kan ook best stoken......quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Evelien is een leuke meid. Serieus en volwassen. Wat een verademing vergeleken bij die Amy
Nou gisteravond was het een vreselijke heks en stooksterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Evelien is een leuke meid. Serieus en volwassen. Wat een verademing vergeleken bij die Amy
Enkel bij Nouchine als ik het gesprek goed begreep. Wtf hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef Flory het volgende:
Salar gaat telkens ruiken als iemand heeft zitten schijten
Ze komt tenminste volwassen over en laten we even eerlijk zijn, iedereen stookt wel eens.quote:
Toch een coole meid vind ik. Niet mijn type, maar een echte player denk als het er op aan komt.quote:
Niet gezien. Hoe ik haar nu beoordeel, komt ze relax over bij mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou gisteravond was het een vreselijke heks en stookster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |