SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt altijd goed.... En anders maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemachtig, ik had zelf moeite om wakker te blijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:45 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, Grace zit echt een hele film te vertellen......
Dat wijf moet zich doodschamen. Kan er nog steeds niet bijquote:
let it go mopquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf moet zich doodschamen. Kan er nog steeds niet bij
Nou zit dat nummer weer in mijn hoofd, je bent lekker bezig vandaag!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
let it go mop
niet druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou zit dat nummer weer in mijn hoofd, je bent lekker bezig vandaag!
Denk je dat ik mij druk maak om zo'n programma?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
let it go mop
niet druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment van vannacht rond half vijf op stream 2, op stream 1 was een streamlock.
Stelde niet zoveel voor, maar enkele bewones werden blijkbaar wakker. Kon van het
gefluister na de vraag van Big Brother niet zoveel maken helaas ....
Vera, gaat het goed ?ik kann de videoland stream niet handelen hapert alles,heb je video vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13:15 both streams ??
Hee, wederom bedankt he!quote:
das gewoon knap hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:50 schreef Yolk het volgende:
Kitty verweeft popcorngate met vegapizzagate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |