SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt altijd goed.... En anders maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemachtig, ik had zelf moeite om wakker te blijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:45 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, Grace zit echt een hele film te vertellen......
Dat wijf moet zich doodschamen. Kan er nog steeds niet bijquote:
let it go mopquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf moet zich doodschamen. Kan er nog steeds niet bij
Nou zit dat nummer weer in mijn hoofd, je bent lekker bezig vandaag!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
let it go mop
niet druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou zit dat nummer weer in mijn hoofd, je bent lekker bezig vandaag!
Denk je dat ik mij druk maak om zo'n programma?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
let it go mop
niet druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment van vannacht rond half vijf op stream 2, op stream 1 was een streamlock.
Stelde niet zoveel voor, maar enkele bewones werden blijkbaar wakker. Kon van het
gefluister na de vraag van Big Brother niet zoveel maken helaas ....
Vera, gaat het goed ?ik kann de videoland stream niet handelen hapert alles,heb je video vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13:15 both streams ??
Hee, wederom bedankt he!quote:
das gewoon knap hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:50 schreef Yolk het volgende:
Kitty verweeft popcorngate met vegapizzagate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteren, was om gevraagd ....![]()
Kitty krijgt slecht nieuws - 14 januari 2022.Peter in gesprek met Eveline nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Ze wil gewoon nu de hetze tegen Kristof starten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
dat pizza gelul erbij
Kitty wil perse gelijk hebben
krijgt ze niet van Tobias
Zo hoorde je dat.....kwam voor Christoff op dat pizza niet hetzelfde is als stiekum de boel opvreten.....quote:
Wijf had allang opgedonderd moeten wezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty vannacht heb je je smoel niet open gedaan tegen de groene kamer.
Hij klonk zelfs een beetje geirriteerd toen Kitty ging ontkennen dat een verhaal twee kanten heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo hoorde je dat.....kwam voor Christoff op dat pizza niet hetzelfde is als stiekum de boel opvreten.....
Kitty tot vier keer proberen het weer over de pizza te hebben.
Maar zij heeft er niks van gegeten.....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty vannacht heb je je smoel niet open gedaan tegen de groene kamer.
Tien punten erbij voor Tobias, dacht dat hij dat niet in zich had.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:55 schreef Mjelleke het volgende:
Goed hoe Tobias tegen Kitty in gaat. Jihaa...
Yup, Peter waait met alle winden meequote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Peter nu ook smerig
en draait nu Kristof erbij staat
Hij reageerde idd geïrriteerd door te zeggen dat is jouw kant...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hij klonk zelfs een beetje geirriteerd toen Kitty ging ontkennen dat een verhaal twee kanten heeft
was hij gisteravond ook heel erg.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Peter nu ook smerig
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
was hij
[..]
was hij gisteravond ook heel erg.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:58 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hij reageerde idd geïrriteerd door te zeggen dat is jouw kant...
geeft niksquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ma heeft dat einde topic nieuwe topic niet door hahaha
Ooo sorry zal beter oplettenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ma heeft dat einde topic nieuwe topic niet door hahaha
heeft buiten met de meiden meiden vera lopen affikkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:01 schreef Flow3r het volgende:
er was gister drama met peter ? wat dan
Het is net een wijf....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Peter nu ook smerig
hoop dat ik geen mensen voor de schenen schopquote:
En ik krijg bagger over mij van ene Harry als ik verwoord wat de meeste mensen hier denken. "Doet niet zo naar man..."quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich toch ook als een wijfquote:
Hij is ook een valse nicht. Niets teveel gezegdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoop dat ik geen mensen voor de schenen schop
maar ze zeggen niet voor niks valse nicht
Dan is die ene Harry net zo erg als dat pleuriswijf.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ik krijg bagger over mij van ene Harry als ik verwoord wat de meeste mensen hier denken. "Doet niet zo naar man..."
Kan ook best stoken......quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Evelien is een leuke meid. Serieus en volwassen. Wat een verademing vergeleken bij die Amy
Nou gisteravond was het een vreselijke heks en stooksterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Evelien is een leuke meid. Serieus en volwassen. Wat een verademing vergeleken bij die Amy
Enkel bij Nouchine als ik het gesprek goed begreep. Wtf hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:08 schreef Flory het volgende:
Salar gaat telkens ruiken als iemand heeft zitten schijten
Ze komt tenminste volwassen over en laten we even eerlijk zijn, iedereen stookt wel eens.quote:
Toch een coole meid vind ik. Niet mijn type, maar een echte player denk als het er op aan komt.quote:
Niet gezien. Hoe ik haar nu beoordeel, komt ze relax over bij mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou gisteravond was het een vreselijke heks en stookster
Ja Peter maakt het expres groterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef woveleed het volgende:
Ene
[..]
Enkel bij Nouchine als ik het gesprek goed begreep. Wtf haha
Zeg maar gerust een Bitchquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou gisteravond was het een vreselijke heks en stookster
Die moet eens wakker worden. Als ik die Tobias zie, krijg ik het gevoel van slaapquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:10 schreef Yolk het volgende:
Ik vrees dat Tobias te veel gaat deëscaleren.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:11 schreef woveleed het volgende:
Nouche en salar gaan bij elkaar ruiken op het wc als ze gescheten hebben. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. What da fuck hahahha
Er wel even bijschrijven wat je gisteren zei: "Erg nieuws, maar Kitty gebruikt dit moment weer om alle ellende over de anderen uit te storten."quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ik krijg bagger over mij van ene Harry als ik verwoord wat de meeste mensen hier denken. "Doet niet zo naar man..."
Ga zelf lekker cappe....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:13 schreef mario390 het volgende:
als nouch en amy douchen gewezen
zijn was SL geen capmaterial![]()
Dat gesprek met komt niet door dimi, die begint alleen maar over het spel enzo. Daar heeft ze het ook moeilijk mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:16 schreef Flow3r het volgende:
Vera heeft zichzelf wel gedistantieerd van de dames door steeds bij de jongens te blijven zitten en niet eens leuk mee te doen met de meiden.
Nu ze een 'stelletje' vormt met Dimi wordt he nóg moeilijker want dat betekent dat de jongens niet met haar zullen knuffelen/teasen uit respect naar Dimi toe en de meiden niet los om kunnen gaan met Dimi waardoor ze steeds meer in een hoekje zal belanden.
Dimi heeft daar geen moeite mee maar zij wel
Zie haar ook altijd zichzelf verstoppen achter haar haren, handen, kussen of deken, heeft ook niet veel te melden
Een echt gesprek met Dimi is er nog niet echt van gekomen
Gelukkig voor haar heeft ze Grace
Vera reikt Dimi de hand, pakt niet eens een vingerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
vera vraagt wie er moet douchen. Dimi moet ook nog maar vind het nog te vroeg. Dus gaat ze met tobias
Maar ik heb/had wel gelijk. Er zijn na mijn reactie ergere dingen verschenen denk ik over dit gegeven, en daar reageer je niet op. Soit... We kunnen dit evt. uitpraten via DM als je wil, maar niet meer hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Er wel even bijschrijven wat je gisteren zei: "Erg nieuws, maar Kitty gebruikt dit moment weer om alle ellende over de anderen uit te storten."
Alsof ze dat bewust deed.... Ja, ik blijf dat, ondanks dat we het in de basis redelijk eens zijn, een nare opmerking vinden.
Het is haar eigen beslissing.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je perse met de meiden moet bonden?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:16 schreef Flow3r het volgende:
Vera heeft zichzelf wel gedistantieerd van de dames door steeds bij de jongens te blijven zitten en niet eens leuk mee te doen met de meiden.
Nu ze een 'stelletje' vormt met Dimi wordt het nóg moeilijker want dat betekent dat de jongens niet met haar zullen knuffelen/teasen uit respect naar Dimi toe en de meiden niet los om kunnen gaan met Dimi waardoor ze steeds meer in een hoekje zal belanden.
Dimi heeft daar geen moeite mee maar zij wel
Zie haar ook altijd zichzelf verstoppen achter haar haren, handen, kussen of deken, heeft ook niet veel te melden
Een echt gesprek met Dimi is er nog niet echt van gekomen
Gelukkig voor haar heeft ze Grace
Topshow.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:16 schreef B00STER het volgende:
Je zal weer zien dat dit weer zo'n week is waarin 'verrassing!! niemand gaat eruit' is.
Maar Dimi is veel losser, misschien oppervlakkiger, hoe dan ook het lijkt hem weinig te doen dat er niks te lullen valt , hij vermaakt zich toch welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gesprek met komt niet door dimi, die begint alleen maar over het spel enzo. Daar heeft ze het ook moeilijk mee.
Niks moet natuurlijk,maar ze maakt het zichzelf wel moeilijk zoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je perse met de meiden moet bonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |