nee geloof ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zelf een oogje op Dimi?
#metooquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar vannacht wat gebeurd met Vera waardoor BB zijn stem liet horen midden in de nacht.
Ook niet over haar eigen ervaringen. Ze is blijkbaar in China geweest maar heeft er niks over te melden tegen Tobias die erg geinteresseerd is in reizen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja zo vreemd![]()
Paar woordjes nadat de ander zich open heeft gesteld
moet je even terug scrollen DGK heeft het filmpje er al staanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar vannacht wat gebeurd met Vera waardoor BB zijn stem liet horen midden in de nacht.
Staat filmpje van is niets gebeurd alleen wel gezoend en bb vroeg hoe het met vera ging.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Zegt Peter dit heb momenteel de stream niet aan staanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Dat heb ik gezien, maar het werd me daar niet duidelijk wat er speelde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je even terug scrollen DGK heeft het filmpje er al staan
Heeft ze het al over gehad laatstquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ook niet over haar eigen ervaringen. Ze is blijkbaar in China geweest maar heeft er niks over te melden tegen Tobias die erg geinteresseerd is in reizen.
Precies, Tobias is wel interessant, Vera heb ik nog niet veel boeiends horen zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind dit dus geen gesprek, hij vertelt en houdt het gesprek gaande , zij brengt niet veel in
Hij zei het net ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Zegt Peter dit heb momenteel de stream niet aan staan
En na zo'n gesprek gaan ze ook meteen weer uit elkaar, echt zo van : nu is het klaar, geen vervolg, en vooral niet blijven hangen want dan krijg je misschien awkward stiltesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ook niet over haar eigen ervaringen. Ze is blijkbaar in China geweest maar heeft er niks over te melden tegen Tobias die erg geinteresseerd is in reizen.
Niets dus, en daarom was Vera ook van slag vanmiddag. Dat er nu gesuggereerd werd dat ze bezig was en dit echt niet zo was.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar het werd me daar niet duidelijk wat er speelde.
Ok.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets dus, en daarom was Vera ook van slag vanmiddag. Dat er nu gesuggereerd werd dat ze bezig was en dit echt niet zo was.
Neem aan dat Peter op zijn leeftijd wel voorgaande edities heeft gezien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
Het is een familie programma volgens Peter![]()
![]()
Veel erger! Ook nog die urenlange beauty rituelen met Zoey.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:46 schreef Yolk het volgende:
Godsamme, weer die kutföhn. Was dat vorig jaar ook zoveel?
Die zit nog op slot Harry.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:47 schreef Harry het volgende:
Dat ze nog niet in die sauna zitten.... ?
goed zo,om dat hij haar helemal niet snaptquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:34 schreef Mjelleke het volgende:
Wat ik zie van Vera is dat ze wel echt is. Haar aanpak met Dimi is de doodsteek voor haar maar ze twijfelt daar zelf dus ook over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |